Heeeyyyy!!! Jij ook weer hier?!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
SMIDDAGS![]()
Zie ik ook ineens Miss weer posten!
jij hier!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heeeyyyy!!! Jij ook weer hier?!Alles goed? Is die andere, Gijs, er ook weer?
Ja he.. van die goeie ouwe tijd.. een jaar geledenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wauw, jij bent ook van lang geleden!!!Cool!
Alles goed? Wat voor stage je loop je nu?
Jaaa met jouquote:
Lekker rustig he? Volgens mij zijn de meesten op dit tijdstip onderweg naar huis.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tof, morgen met een beetje mazzel beide cd's en de dvd van Volbeat in huis.
Veel plezierquote:Op donderdag 3 april 2008 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
tijd voor een weekend flink bier tanken in Deutschland!!![]()
Ik heb 'm afgelopen vrijdag besteld bij Disorder, duurde iets langer omdat de cd's niet op voorraad waren, maar de dvd was niet zo duur volgens mij (daarom bestelde ik 'm, ik koop verder zelden dvd's van bands, kijk ze toch nauwelijks).quote:Op donderdag 3 april 2008 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die dvd moet ik ook ooit nog eens bestellen. Maarja, geld
Volbeat heerscht!
Heb zelf de cd's gekocht in Denemarken![]()
Das toch een gebergte in Oost-Europaquote:Op donderdag 3 april 2008 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
kennen mensen dat: de Karpaten?? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das toch een hooggebergte in Oost Midden-Europa
En dat bevindt zich niet in Duitsland, wel in enkele van de buurlanden.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das toch een gebergte in Oost-Europa
Zat ik er toch in de buurtquote:
quote:
Dat is nog altijd beter dan m'n vader. Daar sprong een snaar van z'n gitaar midden in een optreden in een uitverkocht bimhuis, waar ook nog cd opnames van werden gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug van badmintonnen. Sla ik een snaar kapot
Je mag hem dan best doorsturen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 18:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb 'm afgelopen vrijdag besteld bij Disorder, duurde iets langer omdat de cd's niet op voorraad waren, maar de dvd was niet zo duur volgens mij (daarom bestelde ik 'm, ik koop verder zelden dvd's van bands, kijk ze toch nauwelijks).
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:54 schreef RedemptioN het volgende:
goedemorgen =]
@houniet
dan vier ik al weekend, nah suc6
sterkte!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef makkie88 het volgende:
omg, ik loop ook stage, maar daarnaast werk ik in het weekend..ik maak 51 uur per week, alleen 's avonds vrij (behalve vrijdag avond, want dan werk ik;))..
Ik ook 48, alleen de vrijdagavond die jij werkt ben ik vrijquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef makkie88 het volgende:
omg, ik loop ook stage, maar daarnaast werk ik in het weekend..ik maak 51 uur per week, alleen 's avonds vrij (behalve vrijdag avond, want dan werk ik;))..
koffie houd mij ook op de been, maar k merk wel dat ik snachts daarvan wel lig te kaken/knarsen/klemmen....quote:
Ik wilde een niet al te dure jonge auto.. En ik kan overal parkerenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je hebt een...suzuki(swift is wel leuk)
, gelukkig geen Ford Ka ^^..mooie wieldoppen trouwens
naja ik zeg wel, maar ik heb niet eens een auto
dus beter dan moi iig
niet boos worden nu he;), alvast
![]()
Smaken verschillen, maar Humberto Tan in de ochtend is echt grappigquote:
Ja, die is wel leuk jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar Humberto Tan in de ochtend is echt grappig
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
al heb ik geen radio meer op stage, verboden
Dat is nagenoeg hetzelfde, dat moet ik wel toegeven..quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die is wel leuk ja
Maar die muziek hè, en 538 in het algemeen
Word centraal geregeld, 1 radio toegestaan, hele fabriek luistert naar Radio 2. Wij zitten in een apart hokje, aangrenzed de productiehal, maar we horen de radio hier niet. Is maar goed ook, Radio 2quote:
misschien een optie.. doe eens minderenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:14 schreef makkie88 het volgende:
[..]
koffie houd mij ook op de been, maar k merk wel dat ik snachts daarvan wel lig te kaken/knarsen/klemmen....
(daar heb ik pas last van sinds ik 10 bakke koffie per dag drink)
Ik stap na de lunch meestal over op thee, dan houd ik de schade nog een beetje beperktquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:14 schreef makkie88 het volgende:
[..]
koffie houd mij ook op de been, maar k merk wel dat ik snachts daarvan wel lig te kaken/knarsen/klemmen....
(daar heb ik pas last van sinds ik 10 bakke koffie per dag drink)
Dat hebben wij dan weer niet... radio staat sowieso niet hard, maar toch.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Hier mogen we ook geen radio. Veel klantcontact enzo
tja, minderen, maar das zo lastig.. met 5 mensen om me heen die omdebeurt vragen of ik nog koffie wil!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien een optie.. doe eens minderen
lollersquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:37 schreef plukkert het volgende:
Hier zit vrijwel iedereen met dopjes in z'n oren
Als het puur om het rijden in een jonge auto die je overal kan parkeren gaat, dan zit je goed toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef Yesse het volgende:
Zo hehe.. Tijd om weer te Fok!kenNog even terugkomend op mijn auto:
[..]
Ik wilde een niet al te dure jonge auto.. En ik kan overal parkerenIk had bijna in een echt koekjesblik gereden
weigeren nooit doen inderdaad.. maar goed, ik weet niet hoe je imago-wise over een bakkie thee denkt natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
tja, minderen, maar das zo lastig.. met 5 mensen om me heen die omdebeurt vragen of ik nog koffie wil!
Hier ook, met vlagen.. Last.fmquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:37 schreef plukkert het volgende:
Hier zit vrijwel iedereen met dopjes in z'n oren
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
weigeren nooit doen inderdaad.. maar goed, ik weet niet hoe je imago-wise over een bakkie thee denkt natuurlijk
Ben ik dan de enige die jouw auto wel tof vindt? Mooie kleur, lekker klein, nouja, wel iewat omaatjes uitstraling maar 10000 keer beter dan een pimpbakkie tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef Yesse het volgende:
Zo hehe.. Tijd om weer te Fok!kenNog even terugkomend op mijn auto:
[..]
Ik wilde een niet al te dure jonge auto.. En ik kan overal parkerenIk had bijna in een echt koekjesblik gereden
-1quote:
wat een lijder johquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef makkie88 het volgende:
mijn stage begelijder zegt alleen maar dat ik mijn boterhammen niet meer met jam moet smeren![]()
Ilonaquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga ook een weekendje weg naar Klein Vink, Arcen
Juist wel handig. Dan doe je alles goedquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef makkie88 het volgende:
mijn stage begelijder zegt alleen maar dat ik mijn boterhammen niet meer met jam moet smeren![]()
Ik hoorde dat Emile Ratelband weer beschikbaar was.. Positiviteits goeroequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Juist wel handig. Dan doe je alles goed
Emile... Tsssss. Ik ben veul beter!quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Emile Ratelband weer beschikbaar was.. Positiviteits goeroe
quote:
whehe.. Ok.. Emile is niet helemaal jouw type denk ikquote:
Geen ASCII maar als je er iets uit probeerde te halen.. zou je er waarschijnlijk alleen.. willekeurig uit kunnen halenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:28 schreef makkie88 het volgende:
[..]ik probeerde iets in je emoticons te lezen.. maar ik begin nu te twijfelen of het wel ASCCI was
[emo]is er teminste nog iemand die van me houdquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Geen ASCII maar als je er iets uit probeerde te halen.. zou je er waarschijnlijk alleen.. willekeurig uit kunnen halenEn een beetje liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |