Heeeyyyy!!! Jij ook weer hier?!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
SMIDDAGS![]()
Zie ik ook ineens Miss weer posten!
jij hier!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heeeyyyy!!! Jij ook weer hier?!Alles goed? Is die andere, Gijs, er ook weer?
Ja he.. van die goeie ouwe tijd.. een jaar geledenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wauw, jij bent ook van lang geleden!!!Cool!
Alles goed? Wat voor stage je loop je nu?
Jaaa met jouquote:
Lekker rustig he? Volgens mij zijn de meesten op dit tijdstip onderweg naar huis.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tof, morgen met een beetje mazzel beide cd's en de dvd van Volbeat in huis.
Veel plezierquote:Op donderdag 3 april 2008 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
tijd voor een weekend flink bier tanken in Deutschland!!![]()
Ik heb 'm afgelopen vrijdag besteld bij Disorder, duurde iets langer omdat de cd's niet op voorraad waren, maar de dvd was niet zo duur volgens mij (daarom bestelde ik 'm, ik koop verder zelden dvd's van bands, kijk ze toch nauwelijks).quote:Op donderdag 3 april 2008 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die dvd moet ik ook ooit nog eens bestellen. Maarja, geld
Volbeat heerscht!
Heb zelf de cd's gekocht in Denemarken![]()
Das toch een gebergte in Oost-Europaquote:Op donderdag 3 april 2008 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
kennen mensen dat: de Karpaten?? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das toch een hooggebergte in Oost Midden-Europa
En dat bevindt zich niet in Duitsland, wel in enkele van de buurlanden.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das toch een gebergte in Oost-Europa
Zat ik er toch in de buurtquote:
quote:
Dat is nog altijd beter dan m'n vader. Daar sprong een snaar van z'n gitaar midden in een optreden in een uitverkocht bimhuis, waar ook nog cd opnames van werden gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug van badmintonnen. Sla ik een snaar kapot
Je mag hem dan best doorsturen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 18:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb 'm afgelopen vrijdag besteld bij Disorder, duurde iets langer omdat de cd's niet op voorraad waren, maar de dvd was niet zo duur volgens mij (daarom bestelde ik 'm, ik koop verder zelden dvd's van bands, kijk ze toch nauwelijks).
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:54 schreef RedemptioN het volgende:
goedemorgen =]
@houniet
dan vier ik al weekend, nah suc6
sterkte!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef makkie88 het volgende:
omg, ik loop ook stage, maar daarnaast werk ik in het weekend..ik maak 51 uur per week, alleen 's avonds vrij (behalve vrijdag avond, want dan werk ik;))..
Ik ook 48, alleen de vrijdagavond die jij werkt ben ik vrijquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef makkie88 het volgende:
omg, ik loop ook stage, maar daarnaast werk ik in het weekend..ik maak 51 uur per week, alleen 's avonds vrij (behalve vrijdag avond, want dan werk ik;))..
koffie houd mij ook op de been, maar k merk wel dat ik snachts daarvan wel lig te kaken/knarsen/klemmen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |