abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57884218
Rewimo, wat naar dat je nog steeds zo veel pijn hebt Kan je ook iets anders dan orale pijnstillers krijgen? Lijkt me niet lekker voor je maag om langdurig te slikken.

* octopussy vraagt zich af hoe Liejannuh en Isabeau het zaterdagavond hebben gehad met het speeddaten
pi_57884321
Rewimo, wat vervelend zeg, ik hoop dat het snel beter wordt..

Ik heb spierpijn in mijn armen, doordat ik gisteren weer eens fanatiek met de wii heb zitten spelen, vooral raymans raving rabbits is erg spierpijnbevorderend..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 7 april 2008 @ 10:16:19 #253
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57884333
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:08 schreef octopussy het volgende:
* octopussy vraagt zich af hoe Liejannuh en Isabeau het zaterdagavond hebben gehad met het speeddaten
Het was heel tof!
In de CUL slowchat staan al wat dingen en we gaan een review schrijven.
pi_57884504
Faith: gefeliciteerd met je verjaardag!

Rewimo: balen zeg van die schouder

Ik ben ook weer een beetje terug in het land der levenden. Vorige week ziek geweest en nu nog steeds een beetje aan het blaffen. Maar: vanavond naar Portishead
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 10:40:42 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57884745
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:08 schreef octopussy het volgende:
Rewimo, wat naar dat je nog steeds zo veel pijn hebt Kan je ook iets anders dan orale pijnstillers krijgen? Lijkt me niet lekker voor je maag om langdurig te slikken.
Daar wil ik het dus ook met de huisarts over hebben. Ibuprofen is nou niet echt een maagvriendelijke pijnstiller... Zeker niet voor een WLS-maag.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 april 2008 @ 10:58:17 #256
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57885081
Moblo gefeliciteerd!!

Ik wil ook een Ruben want een lieffie is dat zeg
  maandag 7 april 2008 @ 11:02:55 #257
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57885174
het is officieel, ik ben gewoon een kilo aangekomen. nou ja. goed. ik heb het er ook naar gemaakt

ik ga eens proberen wat een week of drie terug focussen op de basis ideeën doet. weer netjes strepen op mn streep-je-slank pagina, veel groenten, mager vlees, geen gemaksvoer. en weer hardlopen. dan kan ik mezelf vast wel een kikstart geven, want ik voel me ook helemaal niet lekker bij hoe ik nu eet en leef (zo ongemerkt sluipen de oude manieren er weer helemaal in, gek is dat...)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 7 april 2008 @ 11:12:02 #258
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57885314
Er zijn idd weinig wls vriendelijke pijnstillers
Ik kreeg toen paracetamol met codeïne maar daar werd ik raar van

Ik slik dus op dit moment niks een diclofenac als het echt niet gaat. Ik probeer het bewegen te doseren zodat het behapbaar blijft. Ik snap dat je dol wordt van de pijn ik ga alweer naar een jaar pijn toe .

Verder ben ik overal een beetje stil het hele wls gebeuren kan me de boom in . Vorige week is er tegen me gezegd dat als ik mijn leven weer oppakte dat dan alles wel beter zou gaan met me . Dat alle pijn ook die aan mijn maag aan mijzelf licht. Omdat er op de dt scan niks te zien was *kan* ik geen pijn hebben.
pi_57885599
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:

Ik slik dus op dit moment niks een diclofenac als het echt niet gaat. Ik probeer het bewegen te doseren zodat het behapbaar blijft. Ik snap dat je dol wordt van de pijn ik ga alweer naar een jaar pijn toe .

Verder ben ik overal een beetje stil het hele wls gebeuren kan me de boom in . Vorige week is er tegen me gezegd dat als ik mijn leven weer oppakte dat dan alles wel beter zou gaan met me . Dat alle pijn ook die aan mijn maag aan mijzelf licht. Omdat er op de dt scan niks te zien was *kan* ik geen pijn hebben.
Laat ze maar lekker kletsen, als je pijn voelt dan voel je dat echt en wil je hulp, geen praatjes.

Ik heb het andersom gehoord, als ik maar een goed dieet zou volgen zou ik niet meer depressief zijn. Alsof ik dan ineens alles zou zijn vergeten of verwerkt zou hebben, enkel en alleen door de juiste voeding
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 11:35:52 #260
13151 crew  Rewimo
pi_57885825
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:

Ow, dat ken ik. Tig jaar geleden heb ik een kunstgewricht in mijn teen gekregen. Daar bleef ik ook pijn aan houden. Dat kon niet, ik stelde me aan, niks aan de hand, niet zeuren.

Tot na een jaar bleek dat het hele ding aangevreten was Eén op de 4 miljoen mensen is allergisch voor dat spul. Bij die mogelijkheid hadden ze dus niet eens stilgestaan. Maar ja, ik was die ene...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 april 2008 @ 12:07:46 #261
159662 J1981
Supermama!
pi_57886495
Gefeliciteerd Motorbloempje!

Na een hectisch weekend weer even tijd voor FOK!. Mijn moeder is vrijdag met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Waarschijnlijk iets aan haar hart. Alle uitslagen zijn alleen goed, dus wat het precies is, geen idee. Maar goed, ze is dus nog steeds daar. Ik hoop maar dat ze snel naar huis mag.

Ondanks alles toch weer bijna een kilo kwijt, dat gaat gelukkig wel goed.
pi_57886649
MB: Happy Birthday
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 12:26:54 #263
13151 crew  Rewimo
pi_57886875
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:07 schreef J1981 het volgende:
Gefeliciteerd Motorbloempje!

Na een hectisch weekend weer even tijd voor FOK!. Mijn moeder is vrijdag met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Waarschijnlijk iets aan haar hart. Alle uitslagen zijn alleen goed, dus wat het precies is, geen idee. Maar goed, ze is dus nog steeds daar. Ik hoop maar dat ze snel naar huis mag.

Ondanks alles toch weer bijna een kilo kwijt, dat gaat gelukkig wel goed.
Dat is schrikken! Beterschap voor je moeder
  maandag 7 april 2008 @ 12:30:07 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_57886937
Ruben doet het als het goed is weer, router was eruit gevlogen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 12:36:27 #265
13151 crew  Rewimo
pi_57887057
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:30 schreef Troel het volgende:
Ruben doet het als het goed is weer, router was eruit gevlogen
Wat een lekker bekkie
  maandag 7 april 2008 @ 12:38:16 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_57887098
Rewimo, ik gebruik eigenlijk alleen maar panadol groen (gladde tablet). Ik heb toen met mijn kies geloof ik ook tramadol gehad, maar dat is ook troep natuurlijk.

Ibuprofen of brufen kan je eventueel misschien in combinatie met omeprazol slikken? Dat je wel je maag beschermd? Heb er niet voor geleerd natuurlijk, maar misschien kan dat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 april 2008 @ 12:40:12 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_57887140
Motorbloempje en Faithy gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 12:43:23 #268
13151 crew  Rewimo
pi_57887202
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:38 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik gebruik eigenlijk alleen maar panadol groen (gladde tablet). Ik heb toen met mijn kies geloof ik ook tramadol gehad, maar dat is ook troep natuurlijk.

Ibuprofen of brufen kan je eventueel misschien in combinatie met omeprazol slikken? Dat je wel je maag beschermd? Heb er niet voor geleerd natuurlijk, maar misschien kan dat?
Ja, van die omeprazol had ik ook bedacht, ga ik morgen ook even voorleggen aan de huisarts. Ik heb geen last van de ibuprofen maar dat wil niet zeggen dat het goed voor mijn maag is natuurlijk.
pi_57887284
Rewimo succes ermee, klinkt niet plezierig :/

Hier net lekker gelunched en besloten dat ik maar even helemaal geen koffie meer moet drinken Gisteravond om 7 uur kopje cappuccino gehad en vanacht bijna niet geslapen, daarna vanochtend wegens bijzonder duf hoofd weer één genomen en ik stuiter al de hele dag

Ik lust het wél weer trouwens
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 13:00:25 #270
13151 crew  Rewimo
pi_57887533
Koffie is raar spul
pi_57888118
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef freecell het volgende:
Rewimo succes ermee, klinkt niet plezierig :/

Hier net lekker gelunched en besloten dat ik maar even helemaal geen koffie meer moet drinken Gisteravond om 7 uur kopje cappuccino gehad en vanacht bijna niet geslapen, daarna vanochtend wegens bijzonder duf hoofd weer één genomen en ik stuiter al de hele dag

Ik lust het wél weer trouwens
ik wou dat koffie dat effect op mij had. Ik kan wel wat stuiter gebruiken (slapen doe ik toch al niet , wellicht daarom ook gebrek aan stuiter overdag ).
Er wordt wel iets anders versneld als ik koffie drink
  maandag 7 april 2008 @ 13:31:56 #272
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57888128
sterkte met je moeder joyce! vervelend zeg!

wat een opgeruimd huis al niet kan helpen na een druk weekend. voel me al een stuk beter opgewassen tegen de rest van de week...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 13:50:30 #273
13151 crew  Rewimo
pi_57888404
Ik krijg meestal slaap van koffie
pi_57889015
Ik heb zojuist een mini-cruise geboekt, voor 3 dagen van de noordzee naar Engeland en weer terug.
Het is een verassing voor Antoine en mijn ouders Ik vond het nu wel eens tijd om iedereen eens te bedanken voor alle liefde die ik van ze krijg. En omdat we met z'n alle z'n rot periode hebben gehad, en nu nog hoor. Vind ik het nu tijd voor iets leuks en ontspannend
pi_57889243
Leuk bedacht Ymme!

Ik heb cafeïnevrije cappuccino gekocht De oplossing
  maandag 7 april 2008 @ 15:04:31 #276
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57889699
gefeliciteer moblo!

Ik kreeg gisteren te horen dat ik afgevallen,, maar helaas de weegschaal geeft 77,8 aan ...
Thuis dikke stress.. we horen vandaag of we het huis uit mogen of niet met onze eigen spullen...
The girl that lost her mind
pi_57889803
gefeliciteerd moblo

en ik ga voor je duimen zeeltje
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 17:14:27 #278
13151 crew  Rewimo
pi_57892193
Zeeltje, ik hoop dat het allemaal goed afloopt
  maandag 7 april 2008 @ 18:15:28 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57893395
moblo van harte gefeliciteerd!!

Zeeltje, ik duim

Rewimo veel sterkte met de pijn

ymme, wat lief van jou echt super.

Heb evy uit Nu nog proberen wat sneller te worden en wat makkelijker vol te houden.
Ben nu 9 kg afgevallen (eigenlijk 10 maar de eerste kg was eraf toen ik me aanmelde )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 7 april 2008 @ 18:38:36 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57893809
uniekhoorn, wat goed!

Ik heb net een poging tot de eerste les gedaan maar meer dan een hele matige poging was het niet.
Maar goed, woensdag ga ik gewoon weer, het zal toch ooit wel ietsje beter gaan neem ik aan.
EN iig heb ik nu geleerd dat hardlopen strompelen achter de kinderwagen prima gaat!
Straks maar weer lekker zwemmen.
  maandag 7 april 2008 @ 18:42:55 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57893910
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
uniekhoorn, wat goed!

Ik heb net een poging tot de eerste les gedaan maar meer dan een hele matige poging was het niet.
Maar goed, woensdag ga ik gewoon weer, het zal toch ooit wel ietsje beter gaan neem ik aan.
EN iig heb ik nu geleerd dat hardlopen strompelen achter de kinderwagen prima gaat!
Straks maar weer lekker zwemmen.
Gewoon doorstrompelen hoor, ik doe nu ook nog steeds niet anders, alleen dan wat langer
Je bent toch gewoon goed bezig? Haha, vond Sasha het wat?

Oja zwemmen staat ook nog op mijn 'to do' lijstje maar moet nog steeds een badpak kopen *zucht* *drama*
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 7 april 2008 @ 19:01:34 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57894306
Sasha zat me wat bevreemd aan te kijken maar ik geloof dat hij het verder allemaal wel best vond.
pi_57894756
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha zat me wat bevreemd aan te kijken maar ik geloof dat hij het verder allemaal wel best vond.
Ren jij achter de kinderwagen? Hemel, wat een blitse moeder ben je

Ik ben een beetje aangekomen de laatste weken; combi van weinig sporten en slecht eten, vrees ik. AFijn, ik ga het sporten weer oppakken voorzover mijn knie dat toelaat. En lekker veel wandelen in Reykjavik
  maandag 7 april 2008 @ 19:38:26 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57895163
Reykjavik ?? Wow, dat is gaaf!
  maandag 7 april 2008 @ 20:25:31 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57896180
Wanneer ga je CF?

Hier toch maar niet zwemmen, er komt zometeen iemand langs om boven de kozijnen op te meten omdat we dubbel glas willen. En het is de man van iemand van mijn pufclubje dus de boel moest wel een beetje aan kant zijn boven.
We zijn dus even met z'n 2-en in sneltreinvaart door de bovenverdieping geraust! Het is wel gelijk netjes en opgeruimd!
pi_57896366
Morgenochtend vlieg ik! Ik ga maar een weekje, maar ik heb er wel echt enorm veel zin in
pi_57896717
Veel plezier dan alvast Coldfeet!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 7 april 2008 @ 20:55:02 #288
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57896796
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:31 schreef teigan het volgende:
Marijkezwolle, moblo=motorbloempje=faithy...
Oeps...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 7 april 2008 @ 21:07:31 #289
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57897064
@ Rewino wat vervelend! Hopelijk wordt de pijn en de chagrijnigheid snel minder

@Moblo/Faithy Hoe was jullie verjaardag? Leuke dag gehad?

@Kwakveense Joh, die kilo is er zo weer af Wel goed om meteen concrete plannen te maken, dan gaat het vast en zeker lukken! En opruimen (hoe gek het ook klinkt) helpt vast ook, ik merk zelf dat ik daar altijd erg plezierig op reageer

@J1981 Wat naar van je moeder, hopen dat alles meevalt! Heel veel sterkte!

@Ymme Leuk! Ik heb net na de kerst zo'n minicruise gedaan (naar York), vond het erg leuk!

@Zeeltje wat naar joh! ik hoop dat het meevalt!

@Coldfeet Veel plezier!

Vandaag zelf een drukke dag gehad op m'n stage en echt een enorme blunder begaan maar heb ook veel complimentjes gehad en ze deed heel "normaal" over m'n blunder, dus al met al toch een geslaagde dag! Qua eten ging het ook lekker Morgenavond maar weer eens sporten, das al wel lang geleden... Maar ik fiets en loop ook al veel, dus stilzitten doe ik niet Vanavond maar wel eens vroeg naar bed, ben echt gebroken...
  † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 21:19:55 #290
43556 miss_dynastie
pi_57897307
Van harte moblo
  maandag 7 april 2008 @ 21:33:06 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57897585
Een weekje is toch ook hardstikke leuk CF!
pi_57897719
Nou ben ik wel benieuwd naar je blunder Marijke
  maandag 7 april 2008 @ 21:44:39 #293
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57897922
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:37 schreef freecell het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar je blunder Marijke
Ik loop stage als P&O adviseur en vandaag hadden we een sollicitant. Die kwam dus bij ons solliciteren maar om brood op de plank te krijgen deed ie nu van alles, waaronder schoonmaken. Ik zei (aan het eind van het gesprek) heel goed bedoeld "succes met schoonmaken", maar dat was iets te direct.... Het sloeg in als een bom (dat zag ik ook wel aan hem) en kwam het heel denigrerend over, terwijl dat dus absoluut niet mijn bedoeling was! Echt, ik kan soms zo heerlijk dommig en ontactisch zijn Maar goed, ik kon mezelf dus wel voor de kop slaan, maar gelukkig ging m'n begeleidster er wel luchtig mee om.
  maandag 7 april 2008 @ 21:55:04 #294
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57898182
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik loop stage als P&O adviseur en vandaag hadden we een sollicitant. Die kwam dus bij ons solliciteren maar om brood op de plank te krijgen deed ie nu van alles, waaronder schoonmaken. Ik zei (aan het eind van het gesprek) heel goed bedoeld "succes met schoonmaken", maar dat was iets te direct.... Het sloeg in als een bom (dat zag ik ook wel aan hem) en kwam het heel denigrerend over, terwijl dat dus absoluut niet mijn bedoeling was! Echt, ik kan soms zo heerlijk dommig en ontactisch zijn Maar goed, ik kon mezelf dus wel voor de kop slaan, maar gelukkig ging m'n begeleidster er wel luchtig mee om.
Klinkt als een blunder die ik zou kunnen maken! Ik ben ook altijd zo heerlijk onbedoeld lomp. Kan me voorstellen dat je je heel rot voelde!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 7 april 2008 @ 22:15:44 #295
43556 miss_dynastie
pi_57898739
Oe, die doet goed zeer ja... heb je je wel verontschuldigd? Kan me voorstellen dat je daar op zo'n moment ook niet aan toe komt, omdat je geschrokken bent van de impact van je grapje.
pi_57899228
dankjulliewelallemaal!!!!!!!!!!!!!!!!

even een copy pastje uit het Slank de Zomer in topic:
quote:
Dank nog voor felicitaties enzo

Hier een iets minder leuke verjaardagsrit over de dijk dan geplanned: geen verjaardagsrit over de dijk

René's motor had bij aankomst op de uni binnen enkele seconden een plasje water onder zich liggen.
ANWB gebeld 's middags, rond half 5, maar de gele auto arriveerde pas om half 7 de meneer heeft gekeken, en nu blijkt de waterpomp naar de klote Dus de motor staat nog op de uni, en René is bij mij achterop mee naar huis gekomen, waar we dus pas om kwart over 8 aan het eten zaten en moe waren...

verjaardag

Verder wel lekker dagje gehad, lekker gespinned, en morgen wilde ik hardlopen, maar dat ga ik niet redden, ivm concert. Dus dan woensdag na het touwtjespringen nog een rondje rennen in Nijmegen met Evy, les 5 alweer van deel 2

Zo eens luisteren wat dat is, zal wel richting de 3 kwartier zijn zin in

En alsof mn darmen het wisten, ze gaven me een tof cadeautje: ik heb heerlijk gepoept, en moet straks weer ze leven weer een beetje, toch fijn, want alles wat er nog in zit, telt ook mee op de weegschaal

Nu zo dus maar slapen...

fijne dromen allemaal
dat was mijn verjaardag dus

maargoed.. een dag als alle andere is ook prima alleen jammer van de motor

@Uniekhoorn: tof! Gefeliciteerd Ook door met Lesserie 2 nu? Op naar de 10km

@ymme: leuk, waar ga je heen? Wij gaan zelf 4 dagen (met nog een extra overnachting daar dus) naar Newcastle eind april

@Marijke: oei... die blunder had ik ook kunnen maken
Ja doei.
pi_57899956
Jammer van de motor inderdaad

maar erhm... ik hoef het eerlijk gezegd niet echt te weten wanneer je wel of niet gepoept hebt
pi_57900196
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:01 schreef octopussy het volgende:

maar erhm... ik hoef het eerlijk gezegd niet echt te weten wanneer je wel of niet gepoept hebt
Vooral met die jompelsmiley erbij hè Dat doet het 'm

Welterusten, Gaby-van-drieentwintig-jaren-oud!
pi_57900386
CF! heel! veel! plezier! in! IJsland!

je hebt het het dubbel en dwars verdiend dus geniet er extra hard van
pi_57904277
zoals ik al pm-de ja: geniet ervan CF

goedemorgen!

ik heb Wiskunde geskipped maar ga zo wel naar het andere college zit een beetje in de knoop met darmen en tijd van de maand

maar dat is volgende week vast wel weer over

fijne dag en tot vanmiddag vanaf 't werk
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')