Het was heel tof!quote:Op maandag 7 april 2008 10:08 schreef octopussy het volgende:
* octopussy vraagt zich af hoe Liejannuh en Isabeau het zaterdagavond hebben gehad met het speeddaten
Daar wil ik het dus ook met de huisarts over hebben. Ibuprofen is nou niet echt een maagvriendelijke pijnstiller... Zeker niet voor een WLS-maag.quote:Op maandag 7 april 2008 10:08 schreef octopussy het volgende:
Rewimo, wat naar dat je nog steeds zo veel pijn hebtKan je ook iets anders dan orale pijnstillers krijgen? Lijkt me niet lekker voor je maag om langdurig te slikken.
quote:Op maandag 7 april 2008 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er zijn idd weinig wls vriendelijke pijnstillers![]()
Ik kreeg toen paracetamol met codeïne maar daar werd ik raar van![]()
Ik slik dus op dit moment niks een diclofenac als het echt niet gaat. Ik probeer het bewegen te doseren zodat het behapbaar blijft. Ik snap dat je dol wordt van de pijn ik ga alweer naar een jaar pijn toe.
Verder ben ik overal een beetje stil het hele wls gebeuren kan me de boom in. Vorige week is er tegen me gezegd dat als ik mijn leven weer oppakte dat dan alles wel beter zou gaan met me
. Dat alle pijn ook die aan mijn maag aan mijzelf licht. Omdat er op de dt scan niks te zien was *kan* ik geen pijn hebben.
Ow, dat ken ik. Tig jaar geleden heb ik een kunstgewricht in mijn teen gekregen. Daar bleef ik ook pijn aan houden. Dat kon niet, ik stelde me aan, niks aan de hand, niet zeuren.quote:Op maandag 7 april 2008 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er zijn idd weinig wls vriendelijke pijnstillers![]()
Ik kreeg toen paracetamol met codeïne maar daar werd ik raar van![]()
Ik slik dus op dit moment niks een diclofenac als het echt niet gaat. Ik probeer het bewegen te doseren zodat het behapbaar blijft. Ik snap dat je dol wordt van de pijn ik ga alweer naar een jaar pijn toe.
Verder ben ik overal een beetje stil het hele wls gebeuren kan me de boom in. Vorige week is er tegen me gezegd dat als ik mijn leven weer oppakte dat dan alles wel beter zou gaan met me
. Dat alle pijn ook die aan mijn maag aan mijzelf licht. Omdat er op de dt scan niks te zien was *kan* ik geen pijn hebben.
Dat is schrikken! Beterschap voor je moederquote:Op maandag 7 april 2008 12:07 schreef J1981 het volgende:
Gefeliciteerd Motorbloempje!
Na een hectisch weekend weer even tijd voor FOK!. Mijn moeder is vrijdag met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Waarschijnlijk iets aan haar hart. Alle uitslagen zijn alleen goed, dus wat het precies is, geen idee. Maar goed, ze is dus nog steeds daar. Ik hoop maar dat ze snel naar huis mag.
Ondanks alles toch weer bijna een kilo kwijt, dat gaat gelukkig wel goed.
Wat een lekker bekkiequote:Op maandag 7 april 2008 12:30 schreef Troel het volgende:
Ruben doet het als het goed is weer, router was eruit gevlogen
Ja, van die omeprazol had ik ook bedacht, ga ik morgen ook even voorleggen aan de huisarts. Ik heb geen last van de ibuprofen maar dat wil niet zeggen dat het goed voor mijn maag is natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2008 12:38 schreef Troel het volgende:
Rewimo, ik gebruik eigenlijk alleen maar panadol groen (gladde tablet). Ik heb toen met mijn kies geloof ik ook tramadol gehad, maar dat is ook troep natuurlijk.
Ibuprofen of brufen kan je eventueel misschien in combinatie met omeprazol slikken? Dat je wel je maag beschermd? Heb er niet voor geleerd natuurlijk, maar misschien kan dat?
quote:Op maandag 7 april 2008 12:48 schreef freecell het volgende:
Rewimo succes ermee, klinkt niet plezierig :/
Hier net lekker gelunched en besloten dat ik maar even helemaal geen koffie meer moet drinkenGisteravond om 7 uur kopje cappuccino gehad en vanacht bijna niet geslapen, daarna vanochtend wegens bijzonder duf hoofd weer één genomen en ik stuiter al de hele dag
Ik lust het wél weer trouwens
Gewoon doorstrompelen hoor, ik doe nu ook nog steeds niet anders, alleen dan wat langerquote:Op maandag 7 april 2008 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
uniekhoorn, wat goed!
Ik heb net een poging tot de eerste les gedaan maar meer dan een hele matige poging was het niet.![]()
Maar goed, woensdag ga ik gewoon weer, het zal toch ooit wel ietsje beter gaan neem ik aan.
EN iig heb ik nu geleerd dat hardlopen strompelen achter de kinderwagen prima gaat!
Straks maar weer lekker zwemmen.
Ren jij achter de kinderwagen?quote:Op maandag 7 april 2008 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha zat me wat bevreemd aan te kijken maar ik geloof dat hij het verder allemaal wel best vond.
Oeps...quote:Op maandag 7 april 2008 08:31 schreef teigan het volgende:
Marijkezwolle, moblo=motorbloempje=faithy...
Ik loop stage als P&O adviseur en vandaag hadden we een sollicitant. Die kwam dus bij ons solliciteren maar om brood op de plank te krijgen deed ie nu van alles, waaronder schoonmaken. Ik zei (aan het eind van het gesprek) heel goed bedoeld "succes met schoonmaken", maar dat was iets te direct.... Het sloeg in als een bom (dat zag ik ook wel aan hem) en kwam het heel denigrerend over, terwijl dat dus absoluut niet mijn bedoeling was!quote:Op maandag 7 april 2008 21:37 schreef freecell het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar je blunder Marijke
quote:Op maandag 7 april 2008 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik loop stage als P&O adviseur en vandaag hadden we een sollicitant. Die kwam dus bij ons solliciteren maar om brood op de plank te krijgen deed ie nu van alles, waaronder schoonmaken. Ik zei (aan het eind van het gesprek) heel goed bedoeld "succes met schoonmaken", maar dat was iets te direct.... Het sloeg in als een bom (dat zag ik ook wel aan hem) en kwam het heel denigrerend over, terwijl dat dus absoluut niet mijn bedoeling was!![]()
Echt, ik kan soms zo heerlijk dommig en ontactisch zijn
Maar goed, ik kon mezelf dus wel voor de kop slaan, maar gelukkig ging m'n begeleidster er wel luchtig mee om.
dat was mijn verjaardag dusquote:Dank nog voor felicitaties enzo
Hier een iets minder leuke verjaardagsrit over de dijk dan geplanned: geen verjaardagsrit over de dijk
René's motor had bij aankomst op de uni binnen enkele seconden een plasje water onder zich liggen.
ANWB gebeld 's middags, rond half 5, maar de gele auto arriveerde pas om half 7de meneer heeft gekeken, en nu blijkt de waterpomp naar de klote
Dus de motor staat nog op de uni, en René is bij mij achterop mee naar huis gekomen, waar we dus pas om kwart over 8 aan het eten zaten en moe waren...
verjaardag
![]()
Verder wel lekker dagje gehad, lekker gespinned, en morgen wilde ik hardlopen, maar dat ga ik niet redden, ivm concert. Dus dan woensdag na het touwtjespringen nog een rondje rennen in Nijmegen met Evy, les 5 alweer van deel 2
Zo eens luisteren wat dat is, zal wel richting de 3 kwartier zijn![]()
zin in
En alsof mn darmen het wisten, ze gaven me een tof cadeautje: ik heb heerlijk gepoept, en moet straks weer![]()
ze leven weer een beetje, toch fijn, want alles wat er nog in zit, telt ook mee op de weegschaal
Nu zo dus maar slapen...![]()
fijne dromen allemaal
Vooral met die jompelsmiley erbij hèquote:Op maandag 7 april 2008 23:01 schreef octopussy het volgende:
maar erhm... ik hoef het eerlijk gezegd niet echt te weten wanneer je wel of niet gepoept hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |