abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57837940
Yppy! Dank voor je kaartje, superlief
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:12:51 #202
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57840018
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:48 schreef freecell het volgende:
Liejannuh! Isa is op het station!!!!
Ik was aan het hardlopen! Had niet verwacht dat ze die trein zou halen namelijk!
dat is namelijk een enigszins onmogelijke verbinding
Maar afijn, ze is er en ik ga nu een kopje thee maken.
pi_57840059
Zij ging ook even hard lopen
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:16:31 #204
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:36:49 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57842124
Honger
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57845474
Ja, goeiemorgen!

Even crossposten
quote:
'Water helpt alleen bij kater'
Uitgegeven: 3 april 2008 12:53
Laatst gewijzigd: 3 april 2008 16:06

LONDEN - Het drinken van veel water is alleen maar goed tegen een kater. Verder is het een illusie dat veel water drinken goed voor de gezondheid is. Het vormt eerder een gevaar. Dit stellen twee wetenschappers van de Universiteit van Pennsylvania.

Veel mensen in de westerse wereld denken dat het drinken van circa acht glazen water per dag voor bijvoorbeeld een gezondere huid zorgt of een goed middel is dat helpt bij een dieet of dat reinigend werkt onder de ledenen.

Dat is volslagen onzin, aldus de wetenschappers. Er is geen enkel bewijs dat veel water drinken goed voor een mens is. Het is een misvatting en wordt bevorderd door bedrijven die mineraalwater willen verkopen.

Medisch rapport

In 1945 werd een medisch rapport gelanceerd dat stelde dat volwassenen 2,5 liter water per dag zouden moeten drinken, ongeveer een milliliter voor elke geconsumeerde calorie.

Wat het rapport vervolgens beklemtoonde maar is genegeerd, is dat die hoeveelheid meestal al in de dagelijkse voeding voorkomt.

Misvatting

Die misvatting is in de loop der jaren nog groter geworden door de gedachte dat voor de 2,5 liter water andere dranken zoals thee, koffie, frisdrank of bier niet meetellen. Dat is ook lariekoek, menen de onderzoekers Dan Negoianu en Stanley Goldfarth.

Veel water is gevaarlijk bijvoorbeeld voor hardlopers die steeds vaker als gevolg van watervergiftiging ineenzakken. Het kan ook leiden tot een tekort aan zout in het lichaam, waarschuwen de Amerikaanse wetenschappers.

Relativeren

De Nederlandse drinkwaterbedrijven relativeren deze Amerikaanse bevindingen. Een mens moet nou eenmaal, afhankelijk van zijn gewicht en geslacht, vocht innemen, beklemtoonde donderdag woordvoerder Coen Sleddering van de drinkwaterbedrijven.

Het gaat om circa 1,5 liter. Het beste vocht in Nederland voor iemands lichaam is drinkwater omdat het van goede kwaliteit is en er geen calorieën inzitten, aldus Sleddering van de Vereniging van Waterbedrijven in Nederland (Vewin).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:12:23 #207
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_57846156
Mijn BMI is nu 27.4 en ik weeg 92 kilo bij een lengte van 1.83.
Op het werk hebben we een weddenschap wie het meeste vet is kwijt geraakt. Op dit moment lig ik achter dus ik moet een inhaalslag maken.
Ik denk dat ik begin met avonds geen koolhydraten meer te eten, geen melk meer te drinken.
Wat kan ik het beste middags eten? En is komkommer goed als tussendoortje?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_57846698
Goeiemorgen!

ik heb net 2 bakken aardbeien gehaald, nu eens kijken of ze ook lekker zijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57846887
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:46 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!

ik heb net 2 bakken aardbeien gehaald, nu eens kijken of ze ook lekker zijn...
Die van de groenteboer in paddepoel zijn goedkoop en geniaal, dus als je die hebt, proficiat
pi_57847232
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:12 schreef yvette1982 het volgende:
Mijn BMI is nu 27.4 en ik weeg 92 kilo bij een lengte van 1.83.
Op het werk hebben we een weddenschap wie het meeste vet is kwijt geraakt. Op dit moment lig ik achter dus ik moet een inhaalslag maken.
Ik denk dat ik begin met avonds geen koolhydraten meer te eten, geen melk meer te drinken.
Wat kan ik het beste middags eten? En is komkommer goed als tussendoortje?
Waarom geen melk meer?
Verder staan er al veel tips in het slank-topic, zag ik.
pi_57847246
zijn ook bij de aldi voor een euro, heb ze nog niet geproefd daar niet van.

Kom net van me ochtend hardlooptraining af, was in de gevorderden groep geplaatst en pff wel zwaar, heb nu 2,4 km sowieso achter elkaar gerend, en daar nog een opwarming / alle andere trianing / cooling down bij.

Dus is wel lekker geweest, en nu even douchen:)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 april 2008 @ 12:34:48 #212
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57847405
Grrrrrrrr, staat er een boodschap op het antwoordapparaat dat mijn afspraak bij de orthopeed maandag niet door kan gaan En ik kan ze nu niet bereiken natuurlijk om een nieuwe afspraak te maken. Als het maar niet zo lang duurt voor ik alsnog terecht kan...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:37:27 #213
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57847454
goedemorgen

ik ben heeeeeeeeeeeeeel vrolijk:

wie wil er even meedoen???

ik ben vanaf 14 januari nu 10 kg afgevallen

gewicht 2005: 119,8

gewicht 14 januari: 97,2

gewicht vanmorgen: 87,2

en excuses voor de overload aan smileys...

(en alvast voor de dubbelpost )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57847531
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Die van de groenteboer in paddepoel zijn goedkoop en geniaal, dus als je die hebt, proficiat
nee, ik heb ze bij de lidl vandaan, en ze zijn best goed te eten, al mochten ze nog wel wat rijper... Maar ze waren ook maar 1 euro voor 500 gram
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57847546
Beessie-Jen, gefeliciteerd, hardstikke goed zeg!!
pi_57847812
perfect beessie gefeliciteerd!

maar wat heeft het voor jou nou mogelijk gemaakt om zoveel af te vallen, het besef, is er iets gebeurd of is er "opeens"gewoon een knop om gegaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 april 2008 @ 13:13:54 #217
13151 crew  Rewimo
pi_57848057
BJ goed zeg, gefeliciteerd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:14:16 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57848066
in eerste instantie was ik gewoon veeeeeel te zwaar.... en op een gegeven moment zag ik foto's van mezelf en d8 ik: dit wil ik niet meer. En daarbij ging het sporten enzo allemaal een beetje minder en voelde ik me zeer ongezond.
toen ik er uiteindelijk zelf echt aan toe van was, ging er idd een knop om en ben ik in eerste instantie iets van 25-30 kg afgevallen en ik ben nu bezig met deel 2 met uiteindelijk doel een BMI van ongeveer 23...

(en zoals je al zag gaat dat tnt errrrrg goed )
pi_57848432
Tof Beessie! Gaat echt lekker hè?
pi_57848775
Goed gedaan B-J
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 5 april 2008 @ 17:25:22 #221
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57851952
Wat goed Beessie-Jen! Gefeliciteerd!

En ik zit ook al aan de aardbeien Bij de Jumbo waren ze 1.49 voor 500gram. En ze zijn ernstig lekker! Njam
Zoet genoeg zonder suiker, dus dat is lijntechnisch gezien ook gunstig
pi_57854913
nu op nederland 3 (tot ong. half 10)
quote:
Anno 2007 gaan er wereldwijd meer mensen dood door overgewicht dan door ondervoeding (1 miljard zwaarlijvigen versus 820 miljoen ondervoeden). Wat is het toch dat we het niet kunnen laten ons dood te eten, koste wat het kost? Dit wrange gegeven vormt voor makers Britta Hosman en Jorien van Nes het startpunt van een speurtocht naar de relatie tussen onze vetzucht en hun honger. Met welke simpele ingrepen kunnen we onze eetgewoonten voor hen en onszelf minder schadelijk maken? Want mensen met onder- en overgewicht hebben te kampen met hetzelfde tekort: een gebrek aan vitaminen en mineralen, dit alles als gevolg van onze voedselproductie. Is deze grootschaligheid de reden dat we niet meer nadenken bij wat we eigenlijk eten? Hoe kan het dat er nog steeds honger is, terwijl er wereldwijd per dag bijna drieduizend calorieën per persoon worden geproduceerd? Waarom zijn steeds meer mensen te dik? Wat weten we eigenlijk van de herkomst van ons voedsel? Veroorzaakt onze manier van produceren elders honger? Kunnen we iets aan slechte productiemethodes veranderen en tegelijkertijd meer mensen voeden dan nu het geval is? Aan de hand van interviews, animaties, archiefmateriaal, YouTube-filmpjes wordt het onmodieuze probleem van honger gekoppeld aan het modieuze probleem van vetzucht. In de associatieve zoektocht naar de oorzaken van honger en vetzucht en de pogingen dit probleem op te lossen, komen verschillende mensen aan bod, zoals voormalig Unileverman Hans Eenhoorn, betrokken bij de hungertaskforce van de VN; Eelco Fortuyn van Fairfood; Louise Fresco; freegans (mensen die met eten uit prullenbakken koken); Marc Janssen van CBL en Vindi Banda van Unilever.
  zaterdag 5 april 2008 @ 20:37:34 #223
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57855608
Vandaag was het hier heerlijk weer dus ik heb lekker 2 uur gewandeld (ong. 13 km.) en nu is mijn nek verbrand
We hebben gegourmet dus veel te veel gegeten.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 april 2008 @ 22:10:52 #224
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57857581
Graag gedaan CF, hij is zelfs verstuurd toen ik op Isa stond te wachten die niet kwam. Of wel kwam, maar drie uur later. Hoe was de uitreiking? En je feestje?

Echt goed BJ.

Sporten schiet er de laatste week helemaal bij in. Bewegen doe ik wel veel. Behang afstomen, trap op, trap af, alles afplakken, weer trap op, trap af. Het is maar goed dat we vandaag bij mijn schoonouders hebben gegeten, dat was tenminste gezond.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 5 april 2008 @ 22:53:51 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57858555
zo ik ben ook weer @home. Heerlijke volleybalwedstrijd. Helaas wel verloren, maar heeeeerlijk gespeeld.
4 sets helemaal vol erin lekker hakken met die bal

*is helemaal verliefd op deze sport*
  zaterdag 5 april 2008 @ 23:29:06 #226
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57859493
Dag dames!

Ymme, hopelijk is je blaas nog steeds goed? Dat zou wel fijn zijn!

En Sjeen hoe was je verjaardag?

Beessie Jen, wat fantastisch zeg!! Ik snap je overload aan smileys maar al te goed

Hier alles qua voeding weer onder controle, qua emoties en vriendje niet. Maar dit speelt ook al een tijdje, had niet verwacht dat dat in een weekendje anders is...

En mjum aardbeien had vandaag wel een mooie galia meloen gevonden, ook lekker!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 6 april 2008 @ 09:16:08 #227
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_57863914
Vanaf nu boycot ik de puzzelboekjes van Sanders Zweedse Raadsels!!

Zat in de trein effe te puzzelen, moest een woord hebben van 6 letters voor dikkerd.
Begon met een V eindigde met een K.......ik dacht nog, dat kan nooit vetzak zijn, dat is
toch geen woord voor in een puzzel

Nou dat was het dus wel, ik koop ze mooi niet meer. Zijn ze nou helemaal belatafeld?!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_57863926
Ze gebruiken bij puzzels toch gewoon algemene woorden? Vetzak is best een algemeen woord, of wij dat nu leuk vinden of niet.
Ik vind het niet echt dramatisch ofzo Je kán natuurlijk een brief sturen? Ben wel benieuwd naar de reactie.
  zondag 6 april 2008 @ 18:57:05 #229
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57874174
helleu!! voor t eerst dit weekend weer éven tijd voor een forummomentje.

@ marijke: wat vervelend, relatietoestanden....dikke knuffel!!

@ b-j: wat onwijs goed!! je bent echt al zo ver, en je gaat ook gewoon nog steeds goed!!

ik heb een verschrikkelijk weekend qua eten achter de rug. sinds mn tegenvallende weegresultaat van vrijdag heb ik me gewoon laten gaan (geholpen door een lange treinreis met flinke overstaptijden en een dineetje gisteravond). ben wel heel actief geweest, heel weekend gerepeteerd, plus een mis gezongen vanochtend, incl. heen en weer reizen en zometeen weer verder met een ander koor repeteren. ben echt helemaal op, mn huis is een tyfuszooi en morgen is t alweer maandag misschien las ik wel een thuiswerkdagje in...

mag van mezelf niet meer elke dag wegen. woensdag pas weer voor de 80 race.

oh en al jullie poeppraat: ik kan niet meer maar ik heb altijd geleerd dat laxeermiddel heel slecht is voor je natuurlijke darmwerking dus dat doe ik nog maar even niet...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 6 april 2008 @ 19:47:32 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57875222
Kwakveense, mss valt het dan allemaal nog wel mee qua eten, als je zo actief geweest bent.
Het volgende moet je maar even niet lezen hoor, of althans... ik bedoel het niet vervelend na jouw verhaaltje over 'laten gaan'.

Wat het bij mij ook was van de week waardoor mijn gewicht per dag omhoog kroop, het is weg! Vanmorgen was ik weer onder een van mijn 5-kilo stapjes en dat maakte me toch wel erg blij. En een beetje trots op mezelf dat ik, ondanks de tegenvaller, gewoon door gegaan ben, meestal laat ik me dan gelijk weer even gaan maar nu bleef de knop om. Gisteren een verjaardag en ik heb gewoon geen taart gegeten, geen toastjes, geen chipjes, geen nootjes niets.
  zondag 6 april 2008 @ 19:47:51 #231
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57875229
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:57 schreef kwakveense het volgende:

oh en al jullie poeppraat: ik kan niet meer maar ik heb altijd geleerd dat laxeermiddel heel slecht is voor je natuurlijke darmwerking dus dat doe ik nog maar even niet...
Ik gebruik het hoogst zelden, als ik merk dat het echt te moeizaam gaat. Lucht wel even op. Maar je moet er inderdaad geen gewoonte van maken om die middelen te gebruiken, volgens mijn huisarts krijg je dan luie darmen.

Dikke knuf vanwege je ellendige weekend: Dat huishouden komt wel weer, het loopt niet weg.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zondag 6 april 2008 @ 19:53:52 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57875334
zo ben ik ook weer bedankt voor alle complimentjes heel fijn om te horen...

ik zet lekker zo door voel me ook veeeeeeeel beter nu (gezonder).

heb net heerlijk (dat ik dat ooit zou zeggen ) spruitjes gegeten, eerst gekookt en toen gebakken met pijnboompitjes, tapenade en wat olijven... was lekker. Met een mager runderbraadlapje
gezond EN lekker .....

morgen weer vroeg op, werken en morgenavond lekker weer volleyballen nu alweer zin in.
Hoef deze week maar 1 dag vroeg op te staan, heb daarna 3 late diensten en dan alweer weekend wel een mooi rooster dus
nou allemaal nog een prettige zondagavond.
  Licht Ontvlambaar zondag 6 april 2008 @ 21:58:11 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57878029
Mijn verjaardag was super Een flink aantal mensen in mijn omgeving zijn met hun gewicht bezig (op de goede manier) dus hebben we gisteren bewezen dat je ook een heleboel relatief gezonde en lekkere dingen op tafel kunt zetten...

Bij de koffie ieniemienie cakejes, dus iedereen kon zelf kiezen of en hoeveel zoet ze wilden...
Verder:
  • Crudites (paprika, bleekselderij, radijs, cherietomaatjes) met yoghurtdip,
  • Tzatziki met komkommer
  • Hummus met puntjes pitabrood
  • Tomatensalsa met tortilla's

Erg lekker allemaal En in ruil heb ik een flinke bijdrage gekregen voor een nieuwe pannenset

Overigens zijn we zowel vrijdag als vandaag gaan uiteten, dus mijn gewicht zal woensdag toch niet zo geweldig zijn
  • You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      zondag 6 april 2008 @ 23:26:16 #234
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57880159
    thnx for the hugs mensen. ik ga morgen inderdaad lekker even thuiswerken. eerst uitslapen, en dan haal ik dat wel weer in met een weekenddagje volgende week ofzo... (wel fijn, eigen tijd indelen en niemand die op je let, hoe lastig dat soms ook is, op avonden zoals nu ben ik er zo blij mee...)

ziet er lekker uit sjeen, mooi feestje!

nu ga ik lekker slapen.
      zondag 6 april 2008 @ 23:32:04 #235
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_57880271
    Oja, mijn nieuwe baan is echt gewoon heel erg supertof, ik voel me er nu al prima thuis en vind het bijna jammer dat ik woensdag pas weer mag (kan ik geen smoes verzinnen waardoor ik dinsdagmiddag ofzo met Ruben langs kan )

De opname van de doopdienst die eerst mislukt leek, is uiteindelijk toch na wat kunst en vliegwerk gelukt, dus daar ben ik echt heel erg blij mee. De foto's zijn inmiddels ook binnen en het wachten is dus op de grotere versie voor het afdrukken

Ruben wordt met de dag mooier en ik geniet echt van dat kleine jochie Ik ga echt helemaal glimmen als mensen zeggen dat het zo'n mooi kereltje is en ik heb dat vandaag echt van zoveel verschillende mensen gehoord dat ik er haast van overtuigd ben dat het echt een mooi kereltje is

Had vorige week een voor mijn doen korte rok aan (boven mijn knie) en dat Sonja shirtje en ik kreeg van verscheidene nieuwe collega's te horen dat ik zo straalde, ondanks sommige vervelende dingen die niet helemaal lopen in mijn omgeving zoals ik wil, heb ik eindelijk het gevoel dat ik mezelf compleet gevonden heb en dat ik eindelijk weer eens mijn eigen ik ben
    En jullie willen niet weten hoe mooi ik het vond toen mijn vader vorige week met Ruben de kerk inliep Ik heb echt het gevoel dat de band met mijn ouders met de dag beter wordt (kan dat nog?) en wie had dat jaren geleden kunnen denken

Kortom, ik ben een emotionele burgertrut geworden die nodig moet gaan slapen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      zondag 6 april 2008 @ 23:36:21 #236
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57880357
    troel, wat een mooi verhaal en een mooi kereltje inderdaad! echt!

ik ga ook slapen
    pi_57880465
    mooie foto Troel hij heeft zo idd een ondeugend bekkie

en fijn dat het allemaal goed gaat met jou
    Ja doei.
    pi_57882521
    Leuke foto Troel
    Ik heb niet zo heel veel met baby's die geen familie zijn Maar dit vind ik toch écht wel een mooit ventje zo te zien

Enne Moblo/Faithy/Motorbloempje GEFELICITEERD! Dat je maar een hele toffe dag mag hebben
    pi_57882567
    Mooi ventje hoor Troel!!!
    En wat een positief verhaal en alles!

Moblo/Faithy gefeliciteerd!!!
      maandag 7 april 2008 @ 08:14:29 #240
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_57882853
    Goedemorgen dames!
    Moblo en Faithy gefeliciteerd! (ik gok dat jullie jarig zijn ) Hopelijk hebben jullie een fijne dag!

Dankjulliewel nog voor de steun, fijn

@Sjeen: ziet er goed uit, die hapjes!

@kwakveense: dat is zo herkenbaar, je even helemaal laten gaan. Dat had ik dus vorige week 3 dagen. En dan baal ik zo... Hopelijk kun je je vandaag herpakken en is de "schade" meegevallen door alle drukte
    En voor dat poep-probleem, lijnzaad wil erg goed helpen. Te vinden in reformzaken en natuurwinkels. En roggebrood ook, dat is erg vezelrijk. Hopelijk helpen deze natuurlijke laxeer middeltjes! Want het is echt vreselijk als dat niet lukt...

@Troel: wat een mooi ventje heb je inderdaad! Dat koppie! En wat fijn dat je weer op en top jezelf bent!!

@BJ: was ik nog vergeten, zag laatst je bikini-foto hier, en wilde even zeggen dat ik hoop dat bij mij ook alles weer zo strak trekt als bij jou wanneer ik afgevallen ben!
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
      maandag 7 april 2008 @ 08:31:25 #241
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_57882963
    Wat Troel. Ruben is ook echt een knapperd.

Gefeliciteerd MoBlo!

Dadelijk naar de psycholoog en dan weer klussen. Gisteren heb ik met een vriendin de 1e etage gewit en de muren van de overloop. Het gaat langzaam de goede kant op. (zie k&w voor foto's)
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_57882964
    Marijkezwolle, moblo=motorbloempje=faithy...
    pi_57883108
    MoBlo/Faithy gefeliciteerd

Troel: Klinkt goed Geniet er maar lekker van. En Ruben is idd een mooi ventje
    pi_57883136
    Dank jullie wel

woei!

het zonnetje schijnt! En dat op mijn verjaardag dat gebeurt zelden!

dus lekker met de motor naar college, en dan vanmiddag over de dijk terug

@Marijke: ik ben een beetje schizofreen
    Ja doei.
      maandag 7 april 2008 @ 08:52:10 #245
    6915 Faithy
    Kutwijf.
    pi_57883148
    wat zij zei
    Doei.
    pi_57883226
    Faithy, van harte gefeliciteerd meis Gisteren nog complimentjes gehad?

Troel, wat een heerlijk ventje is Ruben In het echt is ie nog leuker en dat newbie shirt moet je ook echt eens op foto zetten (met kind erin :p). En wat heerlijk dat je je draai hebt gevonden op werk. Ik denk dat je niet kan verwachten dat alles 100% goed gaat, maar that's life. Geniet van de dingen die WEL lekker lopen.

Yppy, witten en schilderen vind ik altijd wel een mooi klusje. Ruimtes kunnen er zo van opknappen in korte tijd

Heb zelf even niet zoveel bijzonders gedaan dit weekend, maar dat is eigenlijk ook wel eens lekker. Het leuke-dingen-doen budget is zeg maar even afwezig Dus ik wacht al weer met smart op mijn stagevergoeding. Het meeste moet ik dan al weer afgeven aan eneco, ziekenhuis, verzekering enz.
      Licht Ontvlambaar maandag 7 april 2008 @ 09:10:06 #247
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_57883358
    Motorbloempje, alweer een jaartje ouder Faithy, proficiat!!! Moblo, jij ook een hele fijne dag gewenst
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_57884100
    ook jullie bedankt

lekker op de motor naar Nijmegen gegaan net, zo afspraak voor project, en dan vanmiddag nog een afspraak voor een project, maar tussendoor lekker spinnen

doe op mn verjaardag toch écht wel wat ik zelf leuk vind erg hè

maar, iig nog wel twee vergaderingen, dat is ook wat waard
    Ja doei.
      maandag 7 april 2008 @ 10:01:58 #249
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_57884107
    Moblo/Faithy gefeliciteerd (dat had ik dus serieus niet door he... zie nu pas je "werkkloon" ondertitel *is blont*

zo, ik voel me echt alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden dit weekend... vandaag echt even thuis. de hele atoomonploffing hier in huis opruimen (als ik eht druk heb eindigen op een of andere manier altijd AL mijn kleren verspreid over mijn huis, evenals afwas...

straks stiekem toch wegen (kon weer naar de wc :$)
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 april 2008 @ 10:02:56 #250
    13151 crew  Rewimo
    pi_57884121
    MoBlo, van harte!

Troel, ik kan Ruben niet zien hier

En ik baal van mijn schouder. Heb heel veel pijn en ik kan pas volgende week weer terecht bij de orthopeed. Heb nu maar een afspraak bij de huisarts gemaakt, mijn pijnstillers raken op en misschien kan ik naar de fysio of zo. Ik merk dat ik langzamerhand behoorlijk chagrijnig wordt na een maand pijn En dat is niks voor mij.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')