opmerkingen waarmee je ze gek kunt krijgen! Shoot!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef trettie het volgende:
Ok voor jaap dan!
Nog een fricandelletje???
er af trekken lijkt me helemaal te gek! Ik moet/mag ze voorbereiden op alles wat ze eventueel kunnen gaan meemaken. Dus ook pruiketrekkersquote:Op donderdag 3 april 2008 11:52 schreef BuffyJan het volgende:
Leuk man! En idd wat Noekje zegt
Amanda over dr pruik beginnen. Brian over alleenstaande moeders? Het Palma verhaal etc etc![]()
En enkel en alleen omdat je tegenover ze zit.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:16 schreef Prospera het volgende:
Omdat ze denken dat ze zo beroemd gaan worden en á la Jolie/Pitt de wereld rond gaan, moet je ze eens vragen wie de winnaars waren van BB1t/mBB7.
Roem is vergankelijk...
Wedden dat ze hooguit 1 naam kunnen verzinnen?
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En enkel en alleen omdat je tegenover ze zit.
Ik doe wel een naamkaartje op, ook.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En enkel en alleen omdat je tegenover ze zit.
Grote kans dat je dan voortaan als Brat door het leven gaatquote:
airguitar kan toch wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef Darklight het volgende:
Advisser B. dat die maar beter niet kan gaan zingen/rappen/dichten/gitaar spelen etc
Ach, als ze m'n achternaam dan maar wel goed schrijvenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan voortaan als Brat door het leven gaat.
ik neem ook een lijstje met moeilijke woorden mee, zoalsquote:Op donderdag 3 april 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
Muziekrecensisten zijn allemaal verzuurde, mislukte en dus stikjaloerse musici, weet Brian.
okeeeeej...quote:Op donderdag 3 april 2008 12:32 schreef kahaarin het volgende:
Als je gesprekken gaat doen met hen dan Huub en Claire samen laten gaan, die zijn immers verloofd, Brian en Amanda dan apart want die hebben geen officieel geregistreerd partnerschap/trouwplannen/samenwoonplannen, Brian zei immers NEE toen Amanda vroeg of er ruimte was voor haar spullen.
Moet jij niet in bed liggen? Ik vind je redelijk ziekquote:Op donderdag 3 april 2008 12:46 schreef Desii het volgende:
ga een potje sparren (schrijf ik dat oke??) met Brian en schiet een keer uit met je linker/rechtervuist
*dan zit ik met een big smile*
En wil je gaan rellen met Huub.... lijkt me lachuh... heel de villa op zijn kop zetten (harde muziek, salamanders/spinnen, neem klein vuurwerk mee, stink-en rookbommen.... raketwerpers, atoombommen.... afijn de hele bende) juist als Amanda&Brian vroeg naar bed gaan.... wacht.. wacht..... nog beter de avond voordat Amanda moet afrijden (als je er dan bent natuurlijk)
Ene.. wil je een poging wagen om Amanda te versieren..... gewoon voor de fun van een para-Brian
Ik voel een DGK spin-off aankomenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet jij niet in bed liggen? Ik vind je redelijk ziek![]()
Amanda versieren... over my dead body. En ik kom maar voor een paar uurtjes per keer, dus 's nachts de beest uithangen zal er niet bij zijn. Ze moeten zich juist weer een beetje normaal gaan gedragen, en leren omgaan met kritiek.
Vooral dat laatste heb ik nu al zin
Misschien moet je een en ander in een rollenspel verwerken. Waarbij jij de criticaster bent die iedereen het kritische vuur na aan de schenen legt. Maar dan ook echt na aan de schenen. Dus Brian confronteren met zijn agressiviteit naar Amanda toe, Amanda met haar zogenaamde diploma's, Jaap met zijn onbetrouwbaarheid, Huub met zijn arrogantie en Claire met haar ...quote:Op donderdag 3 april 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
Ze moeten zich juist weer een beetje normaal gaan gedragen, en leren omgaan met kritiek.
Het huis zit niet meer bij de prijs inbegrepen aangezien niemand twee jaar in het huis zal zitten.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
Een vraag die mij de hele tijd bezig houdt is hoe de winnaar het onderhoud van en de belastingen op het huis gaat betalen.
die villa valt toch allang niet meer te winnen?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
Vraag ze hoe ze na DGK hun geld willen verdienen. Laat ze meteen een plan B maken, want in de media (wat ze waarschijnlijk allemaal willen), lukt het ze toch niet.
Een vraag die mij de hele tijd bezig houdt is hoe de winnaar het onderhoud van en de belastingen op het huis gaat betalen.
Wel alles grappenderwijs natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je een en ander in een rollenspel verwerken. Waarbij jij de criticaster bent die iedereen het kritische vuur na aan de schenen legt. Maar dan ook echt na aan de schenen. Dus Brian confronteren met zijn agressiviteit naar Amanda toe, Amanda met haar zogenaamde diploma's, Jaap met zijn onbetrouwbaarheid, Huub met zijn arrogantie en Claire met haar ...
Daar denken we nog even over na.
Owwhhhquote:Op donderdag 3 april 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Amanda versieren... over my dead body. En ik kom maar voor een paar uurtjes per keer, dus 's nachts de beest uithangen zal er niet bij zijn. Ze moeten zich juist weer een beetje normaal gaan gedragen, en leren omgaan met kritiek.
wat is dat nou weer voor irrelevante vraag, die brian die slaat haar nadat ze thuis zijn gekomen meteen hartstikke dood en zal haar volledig zelf opeten. dat weet iedereen toch al?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:18 schreef Scandalous het volgende:
Vraag aan Amanda of ze niet bang is dat ze straks in elkaar wordt gerost door Brian, als er straks geen camera's meer zijn?
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:28 schreef danos het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor irrelevante vraag, die brian die slaat haar nadat ze thuis zijn gekomen meteen hartstikke dood en zal haar volledig zelf opeten. dat weet iedereen toch al?
Dan mag hij nooit meer terugkomen.Ik zou Brian een klap voor zijn kop geven,pruik aftrekken bij Amanda en dan je rugzak omdoen en de poort uit lopen.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef petraa het volgende:
Alleen al afentoe het woord pruik laten vallen! Dat is genoeg wat betreft Amanda!
12 maart! Goed bezig, Cc.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik heb het even rustig op mijn werk en dus ben ik even gaan zoeken:
[COS # 3403] 100% pruts! Zeker weten!
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is de titel van dit project..."De blinde gaat de kreupele helpen?"
Zie OP.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:24 schreef dieenebart het volgende:
vanaf vanavond 3 april zal ik als reintegratie coach aan de slag gaan met de wannabees.
Tips, vragen en/of opmerkingen?
Oe, hij is fijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:06 schreef Guuskeee het volgende:
Ik heb een vraagje wat ik leuk zou vinden als je die aan Amanda zou kunnen stellen:
"Wanneer denk je de grootste kans te hebben dat Brian bij je blijft? Wanneer jij wint of wanneer hij wint?"
Whatever......maak ze allemaal maar goed bang voor de grote boze buitenwereld....quote:Op donderdag 3 april 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
het spreekwoord was toch "De lamme helpt de blinde"
een appel en een eiquote:Op donderdag 3 april 2008 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, hij is fijn.![]()
Nog een vraagje, voor Amanda.
Wie slaat Brian zodra hij gespannen is, als er straks geen camera's meer zijn.
a) nog steeds zichzelf.
b) de vrouw die in zijn buurt is
Wat schuift zoiets nou eigenlijk, Bart?
What goes around comes around, er zijn mensen die werkelijkheid en fictie/spel niet uit elkaar kunnen houden en die zullen het de ex-bewoners moeilijk kunnen maken, met het oog op Para Brotha best wel een leuke insteek denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
een appel en een ei![]()
(kan ik nix over zeggen natuurlijk.)
ff serieus: waar denk jij dat de aandacht moet liggen bij de hernieuwde kennismaking met de maatschappij?
Van mij ook niet! Laat ze maar lekker opgesloten blijven! het liefst zo verrrrrr mogelijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:24 schreef akveor het volgende:
En Topic voor Bart? Waarom? Wat mij betreft hoeven B, J en A niet te reintegreren.
Idd, volgens mij is er één persoon die het doorheeft. Huub zei het van de week tijdens het interview met de Televizier "een paar maanden cashen en dan is iedereen je weer vergeten, dan zal je echt aan het werk moeten"!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
Geef ze een cursus solliciteren, voor wanneer ze er eindelijk achter komen dat niets zo snel vergankelijk is als deelnemer zijn in een RLS.
Als je amanda en brian dat soort boekjes geeft dan denken ze dat ze Huub moeten heropvoeden!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:13 schreef TwiNNijN het volgende:
Amanda hééél veel filmpjes laten zien van de GGD, waarin meisjes duidelijk wordt gemaakt wanneer een jongen tever gaat met dingen.
Boekjes geven over huiselijk geweld,misschien zelfs her en der een quote van mensen die hun angst uitspreken over Brians gedrag naar haar toe als ze thuis zitten.
Waarschuw ze maar voor al die enge wereldvreemde groupies, die als de streams gestopt zijn waarschijnlijk compleet doorflippen en ze real life gaan stalkenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
een appel en een ei![]()
(kan ik nix over zeggen natuurlijk.)
ff serieus: waar denk jij dat de aandacht moet liggen bij de hernieuwde kennismaking met de maatschappij?
Ik denk dat ie er dan maar één moet bijstaan!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschuw ze maar voor al die enge wereldvreemde groupies, die als de streams gestopt zijn waarschijnlijk compleet doorflippen en ze real life gaan stalken
Of ga je die groupies ook bijstaan?
Ik ben compleet opgegeven, daar kan Bart echt niks meer aan doen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er dan maar één moet bijstaan!Eendjuh
![]()
Maar de eerste weken langzaam afbouwen voor een webcamquote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef Prospera het volgende:
Volg het TBS-traject; eerst 2 uurtjes begeleid proefverlof en na een paar keer onbegeleid verlof van een paar uur, waarin ze opdrachten krijgen van bv. naar een supermarkt gaan, daar boodschappen doen (afrekenen, want ze moeten natuurlijk wel weer betalen) en dat dan na afloop evalueren.
Ik vond de ideeën van Desii nogal meevallen hoor, geheel niet ziek maar DGK waardig.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja ik denk idd dat die twee de meeste problemen gaan ondervinden. Ze leven teveel in hun eigen Beckham life.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:36 schreef Kaat38 het volgende:
kujiwaga: Ben behoorlijk eens met wat jij schrijft!
Vooral het naast de schoenen lopen, ze moeten inderdaad weer met de voeten op de grond en ik vrees dat ze zich rot gaan schrikken van veel negatieve reactie's. Vraag mij af hoe sommigen daarmee gaan dealen.
En nee, het klonk niet gek! Heel goed geschreven: dat ze dus opnieuw moeten leren vertrouwen en normale gesprekken te voeren, alhoewel ik vrees dat dat bij Brian en Amanda nooit gaat lukken.
TV-technisch zou ik zeggen: leer ze omgaan met beledigingen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
Ik ga geen medelijden met ze krijgen maar ik denk dat die twee het hardste naar beneden vallen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef kujiwaga het volgende:
[..]
Ja ik denk idd dat die twee de meeste problemen gaan ondervinden. Ze leven teveel in hun eigen Beckham life.
Als er in die korte periode na afloop nog wat aan ze te verdienen valt is dit waarschijnlijk afgedekt door het contract wat ze al getekend hebbenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat denk ik belangrijk is, is dat ze zich niet laten leven. Even een paar maanden gebruikt worden om discotheek-avondjes in de polder op te leuken, en zodra de roem tanende is aan de kant gezet worden? Prima, maar dan wel omdat ze daar bewust voor gekozen hebben, en niet om een manager te spekken die een gouden BN-toekomst belooft, maar ze gewoon even uitmelkt en ze daarna als oud vuil dumpt.
Ze krijgen toch allemaal een soort onkostenvergoeding voor de vaste lasten thuis?quote:In principe zijn de niet-winnaars er straks niet veel beter aan toe dan zwerver Mike toen hij binnen kwam: werkeloos en zonder huis. Lijkt me dus handig om vast een 'aanvalsplan' te maken.
Ik zou amanda vooral geen tips gevenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:27 schreef Marieke_B het volgende:
Ben je al weg?
Zeg dat Amanda zich fatsoenlijk moet kledenals ze straks buiten is.
Bloesjes en nachtponnen dragen als jurk is niet gebruikelijk in het ' gewone' leven.
briljante tip..quote:Op donderdag 3 april 2008 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou amanda vooral geen tips geven
Wel in een percentage wat ze moeten afdragen van hun bijverdiensten, denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als er in die korte periode na afloop nog wat aan ze te verdienen valt is dit waarschijnlijk afgedekt door het contract wat ze al getekend hebben
quote:Ze krijgen toch allemaal een soort onkostenvergoeding voor de vaste lasten thuis?
je hebt de smaak te pakken, geloof ik?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:45 schreef kujiwaga het volgende:
Zie ik Brian in de keuken denk ik ineens aan iets.
Wat denk je van weer normale kost eten zoals bloemkool met verse worst, stampot zuurkool enz enz ipv een kok en door Brian verknalde dure ossehaas.
Straks in de buitenwereld komt er ook geen kok meer koken thuis en is het niet 2 keer in de week bestellen en 3 keer in de week ossehaas.
Dat dus
Zet hem op !quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
je hebt de smaak te pakken, geloof ik?![]()
ben er vandoor jongens! Ik begreep dat ze me de hele wedstrijd van psv op de bank willen hebben. tot vannacht!
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel in een percentage wat ze moeten afdragen van hun bijverdiensten, denk ik.
En ook zullen ze wel een bepaald aantal keren contractueel verplicht moeten komen opdraven, bij evenementen of bij andere RTL-programma's.
Maar ik denk niet dat er in hun contract staat dat ze wekelijks twee discotheken moeten opfleuren met hun aanwezigheid. Daar kiezen ze voor. Of niet.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ben er vandoor jongens! Ik begreep dat ze me de hele wedstrijd van psv op de bank willen hebben. tot vannacht!
Succes!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja erg he hihihihiquote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grap was en dat je nu tips aan PSV ging gevenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:42 schreef noekje het volgende:
Ik hoop dat je wat hebt opgestoken van Amanda's tips. Zij zit daar nl al 14 maanden én is al 20 jaar. Ik weet niet of ze je dit ook zelf verteld heeft maar we hebben het hier wel over een ervaringsdeskundige van heb ik jou daar.
fuck, had je bijna gemist!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:12 schreef Leandra het volgende:
Helaas heb ik het gros van je bezoek gemist (sorry, had een afspraak die al stond) maar wat ik er nog wel van meegekregen heb (vanaf de Chill met Huub en Claire) en teruggelezen heb (alles) was geweldig
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
er af trekken lijkt me helemaal te gek! Ik moet/mag ze voorbereiden op alles wat ze eventueel kunnen gaan meemaken. Dus ook pruiketrekkers
goed idee! of met amanda naar zo`n vrouwen badhuis....komen vast kilo`s dode huidschilfers vanafquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:25 schreef Suikeroom het volgende:
ik vond het wel nice.. ik denk trouwens dat Huub nog steeds de anti-fans onderschat.. kan je niet een proefperiode gaan houden... met Jaap naar de supermarkt ofzo
strak plan........ BART!!! (wanneer, hoe & waar)quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
Leuk, trek jij je agenda maar vast want als vaste cos-user zal het jou ook wel zwaar vallen. Of ben jij toevallig net die ene cos-ser met wel een leven? Ik hoorde in de wandelgangen dat er eentje was met wél een leven en ik had zo mijn vermoedens maar jij bent het dus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef Inukshuk het volgende:
Had geen flauw benul wie 'dienebart' was, moest googelen. BB1 was hier niet zo popi you see![]()
Ik vind trouwens wel dat er kei-harde garantie afspraken gemaakt moeten worden als er geen succevolle re-intergratie volgt.
Ha die Gertquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.
Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,quote:
Ik heb zoiets met een hoer voor Huubquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef gan-sim het volgende:
hee bart,ik heb een zwerver gevonden die graag wil dat brian en amanda zich na de kooi over hem ontfermen...
Amanda wil wel een reisprogramma presenteren, of "iets met vrouwen, met veel vrouwelijk publiek."quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart in DGK als re-integratie coach, afspeellijst met 10 films.
http://nl.youtube.com/view_play_list?p=3DF6C7AA528219AE
Van 12345678910nl
Het programma betaald hequote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,![]()
En dan een mooi eindfeest bij jou in je "achtertuintje" toch?
Mag Bart ook mee, die coacht ons met gemak door de jetlag heen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"
Huub "Vuile racist, kankerlijer, ik trek je kop er af"
Bart "Heel goed, Huub. En wat zeg je dan zelf terug?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"
Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... Para Brian, Para Para"
Bart "en wat zeg je terug?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Bart "Heel goed. Humor is heel goed. Claire?"
Claire "Zo'n persoon zegt "ik vond je saai"'
Bart "En wat antwoordt jij dan?"
Claire "Dat snap ik"
Bart "Amanda? Wat denk je dat een anti-fan tegen jou zou zeggen?"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Amanda "Is goeoeoeoeoeoeoed. Kom maar op !"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Haha, briljant.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Claire "Dat snap ik"
Ja dat mag!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"
Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Claire "Dat snap ik"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Topsuggestiequote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Claire "Dat snap ik"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Da's niet echt een tip, he?quote:Op zondag 6 april 2008 10:44 schreef kit2u het volgende:
Wel weer humor van de febo om juist Bart als re-intergratie coach op te voeren.
De arme ziel is niet bepaald het beste voorbeeld.
Mislukte ondernemingen (outdoor living Bart? je bent bekend geworden met binnen zitten) en van de arre moede maar weer een voet tussen de deur bij een BB afgeleide.
Wat is er? Kwamen de provinciaaltjes niet meer vanzelf naar je toe?
Je mag blijkbaar niet iets leuks doen en je ervaringen delen, stel je eens voor dat je het goed doet en dat men het leuk vindt om naar je te kijken, dan voldoe je niet meer aan het stereotype rls washout en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk te verkroppen, nee, dan maar jou naar beneden praten en beoordelen alsof het een goede bekende van je is.quote:
Truste....quote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
weleens gehoord van Warhol's fifteen minutes of fame?
Dat is voor Bartje allang geweest .
Hem overkwam BB. het is niet dat hij daaraan gewerkt heeft . Eénmaal uit BB blijkt het een lieve knul maar zonder bijzondere talenten. Dus Bart nu weer graag voetjes terug op aarde en het hekje van de voortuin eens goed in de verf zetten.
Gaaap.
Ik begrijp je wel.quote:
Het is, vind ik, een aardig idee om de winnaar van de RLS waar het allemaal mee begon, los te laten op de huidige bewoners. Bart deed het leuk. Het waren onderhoudende gesprekken.quote:Op zondag 6 april 2008 14:48 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel.
We waren allemaal een beetje verliefd op de eerste BB-ers.
Maar dat is geen reden om niet objectief te blijven.
quote:Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.
dat is natuurlijk geen tip. dit wel:
http://www.propecia.nl/
Edmund: Hang on, hang on! What about the months of training?quote:Op zondag 6 april 2008 16:43 schreef Py het volgende:
Maar het lastige is dat je volgens mij in de situatie zit dat je een soort vlieg-instructeur bent, die de leerlingen voor de eerste vlucht probeert te wijzen op de gevaren die ze onderweg gaan tegenkomen. Terwijl de hele klas niet kan wachten tot ze de lucht in mogen en zich mogen laven aan alle 'roem' en fans die buiten op ze staan te wachten.
--
Eerst alles belachelijk maken wat ze doen dus,
daarna kunnen de rollenspellen beginnen
Bart is Flasheart iddquote:Op zondag 6 april 2008 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Edmund: Hang on, hang on! What about the months of training?
Flashheart: Hey, wet-pants! This isn't the Women's Auxiliary Balloon Corps. You're in the Twenty Minuters now.
Darling: Er, Sir . . .
Flashheart: . . . Prat at the back!
Darling: I think we'd all be intrigued to know why you're called the Twenty Minuters.
Flashheart: Well, it's simple! The average life expectancy for a new pilot is twenty minutes.
Edmund: Life expectancy . . . of twenty minutes . . .
Flashheart: That's right. Goggles on, chocks away, last one back's a homo! Hurray!
Heeft Huub al zelf aangestipt dat hij daar bang voor was.Je zal gewoon moeten omschakelen in de buitenwereld,dat hoorde ik hem met Bart bespreken.quote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik volg het programma al een tijdje niet meer (ben van plan in de slotfase for old time`s sake wel weer te gaan meedoen), maar de deelnemer Huub begon altijd heel hard te schreeuwen als hij zijn zin niet kreeg.
Mocht Huub dat nog steeds doen, lijkt het me handig hem erop te wijzen dat hij met dit gedrag in de buitenwereld (bijvoorbeeld bij de bakker) niet geaccepteerd wordt, en zelfs gevaar loopt op zijn bek getimmerd te worden, of door zijn omgeving als een gestoorde schreeuwende gek gezien te worden.
Mocht Huub dit gedrag inmiddels niet meer vertonen, vraag ik u deze post als niet gepost te beschouwen.
Alle Youtube films van Bart als re-integratie coach in DGK zijn eraf gehaald? Waarom?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart in DGK als re-integratie coach, afspeellijst met 10 films.
http://nl.youtube.com/view_play_list?p=3DF6C7AA528219AE
Van 12345678910nl
Zie hem nu pas!quote:Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.
dat is natuurlijk geen tip. dit wel:
http://www.propecia.nl/
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kga volgende week weer, ins'allah
Ah, lachen! Waren leuke streams de vorige keer dat je er was. Ik kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:
Kijk, dat is nog eens goed nieuws !quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2008 15:49 schreef Kaat38 het volgende:
Up! ik wil wel eens reactie op mijn bovenstaande stukje, waar is Bart als je hem nodig hebt
Nou, antwoorden danquote:
Vaag antwoord, spreekverbod, geen zin, zelf geen ideetjes, niet mee eens? Moet kunnen hoor maar laat even horen.quote:
Eens. Met als kanttekening:quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Behoud je neutraliteit, en probeer duidelijk te maken dat eventuele kritiek opbouwend bedoeld is.
Als coach is een goede verstandhouding met je cliënt essentieel, anders neemt die niets van je aan.
je mag van mij gewoon wegblijvenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:27 schreef beequeen het volgende:
Bart, je was top gisteravond, bedankt.
Ik hoop dat je terug mag komen van Brian en Amanda.![]()
Dat geeft maar aan hoe lang je een BN'er blijftquote:Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
Moet toch een eer zijn dat er speciaal mensen zich aan gaan melden om iets tegen je te willen zeggen, Bart.
Ja, toon wat respect voor Amanda. Dit doe je dmv naar haar tetters te kijken ipv haar in de ogen aan te kijken. Eveneens zou ze het zeer waarderen als je tegen haar aan gaat schuren.
Hier, vereer ik jou ook nog even met wat woorden.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:27 schreef noekje het volgende:
Moet toch een eer zijn dat er speciaal mensen zich aan gaan melden om iets tegen je te willen zeggen, Bart.
Ja, toon wat respect voor Amanda. Dit doe je dmv naar haar tetters te kijken ipv haar in de ogen aan te kijken. Eveneens zou ze het zeer waarderen als je tegen haar aan gaat schuren.
*aai geeft over je boze bolletje*quote:Op woensdag 30 april 2008 15:09 schreef stevi0 het volgende:
[..]
Hier, vereer ik jou ook nog even met wat woorden.
Kun je je arm er nog verder in steken?
Jammer dat je je jalousie niet in kunt houden en met onzinnige argumentjes iemand aan moet vallen die wel zelfstandig, onafhankelijk en assertief is.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
*aai geeft over je boze bolletje*
Feit blijft dat Amanda eens moet gaan beseffen dat je niet van mensen af kan komen dmv een pruikje of een telefoontje. Ze heeft het incasseringsvermogen van een toetje. Bij één keer wat negatief commentaar en het was nog mild, is ze gelijk over de piemel. Het echte leven is harder dan een opmerking over wat decibellen.
Het is fijn dat je daar afgeschermd blijft van het negatieve comentaar maar er komt een dag dat je de wijde wereld in moet en je gaat beseffen dat geen hond op het liefdesduet zit te wachten en je uitlacht ipv toelacht.
Zo werkt het gewoon, helaas voor Amanda.
Wij hebben een andere visie op wat zelfstandig, onafhankelijk en assertief gedrag is. Laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:03 schreef stevi0 het volgende:
[..]
Jammer dat je je jalousie niet in kunt houden en met onzinnige argumentjes iemand aan moet vallen die wel zelfstandig, onafhankelijk en assertief is.
Onzin, en Bart is geen gast hij is een coach.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Feit is dat het nogal onfatsoenlijk is om, als gast, tegen Amanda tot twee keer toe te zeggen dat ze haar decibellen wat moet verlagen.
Bart is als coach te gast. Voor de nuance.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Onzin, en Bart is geen gast hij is een coach.
Een coach mag je van verwachten dat hij eerlijk en duidelijk is, ik kan me voorstellen dat als je met Amanda moet communiceren haar volume een beetje vervelend kan zijn, zacht gezegd.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:19 schreef stevi0 het volgende:
[..]
Bart is als coach te gast. Voor de nuance.
Meta-communicatie is per definitie een teken van zwakte of simpele manier om je boven iemand te stellen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een coach mag je van verwachten dat hij eerlijk en duidelijk is, ik kan me voorstellen dat als je met Amanda moet communiceren haar volume een beetje vervelend kan zijn, zacht gezegd.
Overschreeuwen is toch een teken van onmacht, als je niet zeker bent van je zaak dan ben je eerder geneigd om je woorden heel veel kracht (volume) mee te geven, het lijkt wel of Amanda de behoefte heeft om gehoord te worden ten koste van alles, haar eigen stem en de wrevel van anderen ten spijt.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef stevi0 het volgende:
[..]
Meta-communicatie is per definitie een teken van zwakte of simpele manier om je boven iemand te stellen.
Lekker professioneel.
I rest my case.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Overschreeuwen is toch een teken van onmacht, als je niet zeker bent van je zaak dan ben je eerder geneigd om je woorden heel veel kracht (volume) mee te geven, het lijkt wel of Amanda de behoefte heeft om gehoord te worden ten koste van alles, haar eigen stem en de wrevel van anderen ten spijt.
Klein nootje dan, Bart had gewoon gelijk om haar daar op te wijzen, of ze het nu leuk vind of niet, het is niet de manier waarop de meeste mensen wensen te communiceren, hij heeft in mijn ogen zijn werk dus gewoon goed gedaan.quote:
Feit is dat Amanda een volume heeft dat pijn doet aan je trommelvliezen en blijkbaar ook een feit dat niemand ooit tegen haar gezegd heef dat zulk een volume irritant is, misschien omdat men in 'haar kringen' men haar zo'n leuke meid vindt.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou Noekje ook tetters hebben?![]()
Feit is dat het nogal onfatsoenlijk is om, als gast, tegen Amanda tot twee keer toe te zeggen dat ze haar decibellen wat moet verlagen.
Feit is ook dat door dat te doen er direct een moeilijk overbrugbare vertrouwensbreuk is ontstaan tussen hem en Amanda.
Feit is ook dat Bart na twee bezoeken inhoudelijk verdomd weinig gebracht heeft. Het tweede bezoek kenmerkte zich al helemaal door leegte en gebrek aan inhoudelijkheid
Feit is ook dat het zeer onprofessioneel is om tegen alle andere spelers een hard oordeel uit te spreken over Amanda i.p.v. tegen Amanda zelf.
Misschien had Bart wel last van ego? Misschien waren de opmerkingen van Amanda dat Bart haar niet kon helpen wel confronterend voor hem omdat er wel een kern van waarheid in zat?
Immers, de pretentie hebben iemand te kunnen helpen en dat aangeven, terwijl je zelf nog dagelijks tegen problemen aanloopt, lijkt mij ietwat vals.
Ik pleit Amanda echter niet vrij. Vertrekken van tafel is niet zo heel erg vreemd, gezien Bart's opmerkingen in haar richting. Maar even afmelden behoort dan wel tot het goede fatsoen.
In tegenstelling tot z'n eerste bezoek, lijkt Bart nu, ten opzichte van de spelers, z'n neutraliteit verloren te hebben en geeft hij blijk van duidelijke voorkeuren. In zijn rol vind ik dat ronduit een misselijke en nogal laakbare houding. Temeer omdat juist hij, vanwege z'n vriendschap met de broer van Claire en met Claire, zich daar verre van zou moeten houden. Ik kan dan ook voor een redelijk deel met de onvrede van Brian en Amanda meegaan.
Bart in deze rol:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik pleit ook mijn eigen beoordeling niet vrij. Ik kijk door mijn eigen brilletje.
Bart in deze rol:
[x ] geschikt
[ ] ongeschikt
Ach, mijn brilletje is ook niet altijd even goed gepoetstquote:Op woensdag 30 april 2008 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Feit is dat ik zie dat je je posting 0 procent hebt gewijzigd. Dat had in dit geval beter 100 procent kunnen zijn
![]()
Met groet, NMNS
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat heen gij snoodaard, morgenvroeg om vier uur gaat de wekker weer.....
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
Even ter Barts verdediging...
Hij keek zelf volgens mij helemaal nooit streams![]()
Hij heeft al zijn info voornamelijk van streamgedeformeerde groupies uit de cos, nou dan weet je het wel
Is het dan voor "Bart in deze rol" niet een beetje curieus dat hij geen streams ziet en dan amanda gaat lopen vertellen dat ze zachter moet praten?quote:Op donderdag 1 mei 2008 07:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Bart hoeft niet verdedigd, hij lijkt mij best een aardige gozer en heb helemaal niets tegen hem. We spreken enkel over dit specifieke onderdeel uit z'n takenpakket, "Bart als re-integratie coach". Ik mag toch hopen dat iedereen dat begrijpt......!!! Ik schrijf niet voor niets in die vorige posting "Bart in deze rol"
Ze praat toch tegen hem of heeft hij geen oren?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het dan voor "Bart in deze rol" niet een beetje curieus dat hij geen streams ziet en dan amanda gaat lopen vertellen dat ze zachter moet praten?
Dus dat
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:22 schreef stevi0 het volgende:
Maar goed, dat het in het geval van Amanda alleen maar over haar harde stem kan gaan, zegt genoeg.
Als goedgeaarde nederlander moet je toch ergens over zeiken.
Nou, Amanda is tegenwoordig wel erg bijdehand en eigenweis. Laat onverlet dat je, als gast en coach, haar niet hoeft aan te vallen op haar stemgeluid. Ik zie dan ook wel enig verband tussen haar gedrag (niet gelijk "de wijsheid" van Bart accepteren en zijn houding jegens haar) En ja, misschien heeft de houding van de massa ook invloed op z'n houding. Laat het hem zelf maar vertellenquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het dan voor "Bart in deze rol" niet een beetje curieus dat hij geen streams ziet en dan amanda gaat lopen vertellen dat ze zachter moet praten?
Hij leest voornamelijk mee en dat zou misschien kunnen verklaren waarom hij tegen amanda 'tekeer' ging (ik heb het zelf niet gezien), die groupies schreeuwen daarom, vinden het prachtig en vragen om meer.
Amanda lijkt mij geen naar persoon, die zomaar bijdehand gaat lopen doen als je haar op een normale manier benadert.
Dus dat
Bedankt voor je wijze woorden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, Amanda is tegenwoordig wel erg bijdehand en eigenweis. Laat onverlet dat je, als gast en coach, haar niet hoeft aan te vallen op haar stemgeluid. Ik zie dan ook wel enig verband tussen haar gedrag (niet gelijk "de wijsheid" van Bart accepteren en zijn houding jegens haar) En ja, misschien heeft de houding van de massa ook invloed op z'n houding. Laat het hem zelf maar vertellen
Simpelweg vond ik dat er sprake was van twee "fouten":
1. Stemgeluid dempen verordineren
2. Haar onderuit schoffelen bij de groep zonder dat ze er bij zit, omdat ze hem niet accepteert na ondermeer z'n uitlatingen over decibelletjes.
Als je een echte coach bent, iets wil bereiken, dan neem je haar één op één en ga je rustig zitten praten.
Oh ja, ik vind dat Bart na twee niet veel verder komt dan dat het allemaal niet meevalt buiten. Welnu, dat kan ik ze ook wel vertellen. Ik vind het af en toe ook allemaal best kut buiten
Edit: nu ik het teruglees denk ik "Dat had ik toch allemaal al een keer geschreven"![]()
misschien is de stem van amanda inhet echt ook oveheersend luidruchtig en soms zelfs irritand?quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij leest voornamelijk mee en dat zou misschien kunnen verklaren waarom hij tegen amanda 'tekeer' ging (ik heb het zelf niet gezien), die groupies schreeuwen daarom, vinden het prachtig en vragen om meer.
Amanda lijkt mij geen naar persoon, die zomaar bijdehand gaat lopen doen als je haar op een normale manier benadert.
Dus dat
Dat kan je weten als je de steams kijktquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
misschien is de stem van amanda inhet echt ook oveheersend luidruchtig en soms zelfs irritand?
Ik denk dat dit meer woorden zijn van een logopedist. Ze gaat al maanden naar een logopedist. Dieenebart haalt ook nog aan dat hij dit van de logopedist en de zangleraar had gehoord.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is
"Amanda, het is erg goed voor je stembanden dat je gestopt bent met roken, en hiervoor wil je een oprecht compliment geven. De volgende uitdaging ligt in een stembandbewust volumebeheer, hierdoor gaan we samen nog meer vooruitgang boeken."
een optie.
Ze ging toen dus niet gelijk van tafel?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:49 schreef schatje het volgende:
Bart is niet de enige die Amanda heeft aangesproken op haar stemgebruik. Na juf Judith heeft ook zangcoach Rob haar duidelijk gemaakt dat ze haar stem anders moet gebruiken. Hij zei dat ze geen vooruitgang boekte en dat het daarom geen zin had om door te gaan met de zanglessen.
Hij vond dat Amanda zich teveel schuilde achter haar stembandproblemen en vertelde haar dat hij veel mensen in zijn lessen heeft gehad met zware stembandproblemen. Volgens hem zit haar adem te hoog, dat ze haar stembanden te strak aantrekt en ze d'r keelgat meer moet open houden.
Dat vond Amanda niet leuk om te horen. Even later ging ze uithuilen bij Brian.
Amanda kan niet zo goed tegen kritiek. Hoe het ook wordt verpakt.
Zo is dat, de volgende keer gaat hij natuurlijk vertellen dat haar tepels niet hard genoeg zijn. Lijkt mij ook een essentiële zaak voor re-integratie in onze samenleving.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze ging toen dus niet gelijk van tafel?
Dat zangleraren het over het stemgebruik hebben, vind ik dan weer iets minder vreemd
En als Bart dan toch zonodig de zangleraar/logopedist/re-intergratie coach wil uithangen kan hij (als vriend van de familie) het ook wel even met huub hebben over de toonhoogte die hij zo af en toe tegen zijn schoonmoeder aanslaat
Ja ja, hij ziet er inderdaad redelijk goed uit. Bijna net zo goed als Brian....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Hmmm, typisch. Bart is gewoon een lekker jong om te zien. Ik zie hier allemaal mannen over hem klagen.
Jaloers huh?![]()
Wat een kutargument hè?
Dit snapt ze toch helemaal nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is
"Amanda, het is erg goed voor je stembanden dat je gestopt bent met roken, en hiervoor wil je een oprecht compliment geven. De volgende uitdaging ligt in een stembandbewust volumebeheer, hierdoor gaan we samen nog meer vooruitgang boeken."
een optie.
Ik probeer het een beetje voor Amanda op te nemenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Hmmm, typisch. Bart is gewoon een lekker jong om te zien. Ik zie hier allemaal mannen over hem klagen.
Jaloers huh?![]()
Wat een kutargument hè?
Freud zou hier wel raad mee wetenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Jaloers huh?![]()
Wat een kutargument hè?
Goed argument...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Freud zou hier wel raad mee weten![]()
Amanda geen kritiek kan velen gaat ze toch lekker naar huis?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
Dan zat ie dus keihard te liegenquote:
Hij kwam ook in de COS en daar zit wat mij betreft 90 procent te liegen. Hoe ouder ik wordt, hoe meer scepsis ik heb over het menselijk vermogen om zaken in de juiste proportie te zien.quote:
Ja, dat is een echte eye-opener!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kwam ook in de COS en daar zit wat mij betreft 90 procent te liegen. Hoe ouder ik wordt, hoe meer scepsis ik heb over het menselijk vermogen om zaken in de juiste proportie te zien.
Of......of.......ik ben volledig gestoord, dat kan natuurlijk ook nog. Feit is dat ik mij dagelijks af vraag hoe het in vredesnaam mogelijk is dat mensen hetzelfde zo verschillend zien, ervaren, interpreteren.
Ik begrijp dat dus ook niet van Bart, hij had en heeft moeite met bekendheid maar laat wel z'n neus weer in DGK zien, zodat hij wéér 9 jaar vooruit kan met herkend worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:28 schreef Py het volgende:
Ja Bart. Vergeet ook niet dat jij je totaal niet bewust was van de gekte die zich buiten aan het ontwikkelen was. BB was de eerste.
Deze mensen hebben zich willens en wetens opgegeven voor iets waarvan ze zich heel bewust waren dat er continue veel camera's bij betrokken zijn. Ik zie soms de oogjes glunderen als je vertelt dat je na 9 jaar nog steeds binnen 30 seconden herkend wordt.
Ik weet niet of Bart moeite heeft met zijn bekendheid. Wel is hij zich heel bewust dat zijn bekendheid een grote impact heeft op de manier waarop Bart zijn leven kan leven en hoe hij zich moet opstellen. En vooral hoe hij dingen moet interpreteren en langs zich heen moet laten gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 05:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus ook niet van Bart, hij had en heeft moeite met bekendheid maar laat wel z'n neus weer in DGK zien, zodat hij wéér 9 jaar vooruit kan met herkend worden.
Of....of...is hij in plaats van het leren van de bewoners "Hoe om te gaan met bekendheid" zichzelf aan het leren en te bewijzen dat hij kan! Een soort van herkansing in herkenning en het nu goed doen?
Vergeet Hotel Big Brother niet...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 05:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus ook niet van Bart, hij had en heeft moeite met bekendheid maar laat wel z'n neus weer in DGK zien, zodat hij wéér 9 jaar vooruit kan met herkend worden.
Of....of...is hij in plaats van het leren van de bewoners "Hoe om te gaan met bekendheid" zichzelf aan het leren en te bewijzen dat hij kan! Een soort van herkansing in herkenning en het nu goed doen?
Sterruf jonguhquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
Kritiek of bijval, jullie zijn hoe dan ook allemaal, stuk voor stuk, beschaafder dan Amanda.![]()
Als je boeiend genoeg bent, dan luistert ze en houdt ze haar mond wel dicht.....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
Amanda heeft echt een naar stemgeluid, en de vorige keer had ik serieus koppijn. Die marktviswijvenstem dringt door merg en been, vandaar dat ik er toen iets van heb gezegd. Toen zei ze nog dat ze voor mij wel iets rustiger wilde doen.
Dat was de laatste keer snel afgelopen... ah...
Dan verzin je toch zelf wat? Doe eens een toneelspel met die gasten, waarbij de ene partij een lastige dronken kroegbezoeker speelt en de ander "de ster". Geheid loopt het uit op een vette ruzie en hebben we weer lol (wel de goede personen tegenover elkaar zetten s.v.p.). Pluspunt voor jou in dat geval, je bent lekker neutraal....quote:De users die vinden dat ik als 'coach' weinig te vertellen heb kan ik melden dat er weinig op papier staat over hoe we te werk moeten gaan (geen script, zeg maar). Vandaar ook dit topic![]()
We hebben het over Amanda he....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je boeiend genoeg bent, dan luistert ze en houdt ze haar mond wel dicht.....
Het zelfde verhaal met BB dus.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
Hij heeft al zijn info voornamelijk van streamgedeformeerde groupies uit de cos, nou dan weet je het wel
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:27 schreef dieenebart het volgende:
Kritiek of bijval, jullie zijn hoe dan ook allemaal, stuk voor stuk, beschaafder dan Amanda.![]()
Als hij van A naar B wil, dan is er niets mis met zijn beweeg redenen....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:29 schreef Cobra1 het volgende:
Er klopt in ieder geval niks van zijn beweeg redenen.
quote:
Was dit berichtje door Cobra 1 of 7 getypt?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:31 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
Hoezo?
Hoor je onze stemmen ook in je hoofd dan?
Het idee om een paar van deze sessies te houden is sterk, en goed aan hem besteed.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:01 schreef Leandra het volgende:
Idd, maar er is natuurlijk geen enkele reïntegratie-coach die het beter zou kunnen doen omdat behalve Bart niemand weet wat het is om de winnaar te zijn van een nieuwe, spraakmakende RLS....
En sinds ik Ruud vrijdag samen met Natasia op het podium zag staan bij Jensen ben ik er zeker van dat het met Bart iig stukken beter gaat dan met Ruud...
Volgens mij is Amanda al meerdere keren te gast geweest bij verschillende radiostations en had niemand daar het over haar stemgeluid en is ze dus ook niet kwaad weggelopenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:50 schreef Scandalous het volgende:
Vond het voorval met Amanda wel een mooi voorproefje van hoe het straks zal gaan. Als ze straks te gast is bij een radiostationzullen ze ook wel tegen haar zeggen dat ze niet zo hard moet tetteren. Gaat ze dan ook boos weglopen?
En een aanranderquote:Ergens is het ook wel logisch natuurlijk, dat kind heeft anderhalf jaar alleen maar kontkussers over de vloer gehad.
Dat vraag ik me dus af ik hoor *men* nog brallen over Chantal van de 1 a laatste BB ook over haar stemgeluid,is daar verder dan het streamen ooit iemand over gevallen? Bedoel tegen haar zelfquote:Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij is Amanda al meerdere keren te gast geweest bij verschillende radiostations en had niemand daar het over haar stemgeluid en is ze dus ook niet kwaad weggelopenzelfs niet nadat mensen gingen inbellen om kritische vragen te stellen over haar anale seksleven (ze lachte dat weg en noemde die mensen zielig)
[..]
Het is over het algemeen een beetje not done om mensen face to face op hun 'onvolkomenheden' aan te spreken, vooral in deze tijden, helemaal als je niet zo sterk bent of niet hard kan rennenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af ik hoor *men* nog brallen over Chantal van de 1 a laatste BB ook over haar stemgeluid,is daar verder dan het streamen ooit iemand over gevallen? Bedoel tegen haar zelf
Kim Holland is toch 1 van haar favorieten? Gaat goed komen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef MrMajor het volgende:
Een tip voor amanda! Misschien moet ze in porno films gaan spelen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |