Ik zou amanda vooral geen tips gevenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:27 schreef Marieke_B het volgende:
Ben je al weg?
Zeg dat Amanda zich fatsoenlijk moet kledenals ze straks buiten is.
Bloesjes en nachtponnen dragen als jurk is niet gebruikelijk in het ' gewone' leven.
briljante tip..quote:Op donderdag 3 april 2008 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou amanda vooral geen tips geven
Wel in een percentage wat ze moeten afdragen van hun bijverdiensten, denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als er in die korte periode na afloop nog wat aan ze te verdienen valt is dit waarschijnlijk afgedekt door het contract wat ze al getekend hebben
quote:Ze krijgen toch allemaal een soort onkostenvergoeding voor de vaste lasten thuis?
je hebt de smaak te pakken, geloof ik?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:45 schreef kujiwaga het volgende:
Zie ik Brian in de keuken denk ik ineens aan iets.
Wat denk je van weer normale kost eten zoals bloemkool met verse worst, stampot zuurkool enz enz ipv een kok en door Brian verknalde dure ossehaas.
Straks in de buitenwereld komt er ook geen kok meer koken thuis en is het niet 2 keer in de week bestellen en 3 keer in de week ossehaas.
Dat dus
Zet hem op !quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
je hebt de smaak te pakken, geloof ik?![]()
ben er vandoor jongens! Ik begreep dat ze me de hele wedstrijd van psv op de bank willen hebben. tot vannacht!
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel in een percentage wat ze moeten afdragen van hun bijverdiensten, denk ik.
En ook zullen ze wel een bepaald aantal keren contractueel verplicht moeten komen opdraven, bij evenementen of bij andere RTL-programma's.
Maar ik denk niet dat er in hun contract staat dat ze wekelijks twee discotheken moeten opfleuren met hun aanwezigheid. Daar kiezen ze voor. Of niet.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ben er vandoor jongens! Ik begreep dat ze me de hele wedstrijd van psv op de bank willen hebben. tot vannacht!
Succes!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja erg he hihihihiquote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grap was en dat je nu tips aan PSV ging gevenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:42 schreef noekje het volgende:
Ik hoop dat je wat hebt opgestoken van Amanda's tips. Zij zit daar nl al 14 maanden én is al 20 jaar. Ik weet niet of ze je dit ook zelf verteld heeft maar we hebben het hier wel over een ervaringsdeskundige van heb ik jou daar.
fuck, had je bijna gemist!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:12 schreef Leandra het volgende:
Helaas heb ik het gros van je bezoek gemist (sorry, had een afspraak die al stond) maar wat ik er nog wel van meegekregen heb (vanaf de Chill met Huub en Claire) en teruggelezen heb (alles) was geweldig
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
er af trekken lijkt me helemaal te gek! Ik moet/mag ze voorbereiden op alles wat ze eventueel kunnen gaan meemaken. Dus ook pruiketrekkers
goed idee! of met amanda naar zo`n vrouwen badhuis....komen vast kilo`s dode huidschilfers vanafquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:25 schreef Suikeroom het volgende:
ik vond het wel nice.. ik denk trouwens dat Huub nog steeds de anti-fans onderschat.. kan je niet een proefperiode gaan houden... met Jaap naar de supermarkt ofzo
strak plan........ BART!!! (wanneer, hoe & waar)quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
Leuk, trek jij je agenda maar vast want als vaste cos-user zal het jou ook wel zwaar vallen. Of ben jij toevallig net die ene cos-ser met wel een leven? Ik hoorde in de wandelgangen dat er eentje was met wél een leven en ik had zo mijn vermoedens maar jij bent het dus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal maar eens een afspraak met Bart moeten gaan maken over hoe het struks nu verder moet met al die Cossers zonder leven.....
Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef Inukshuk het volgende:
Had geen flauw benul wie 'dienebart' was, moest googelen. BB1 was hier niet zo popi you see![]()
Ik vind trouwens wel dat er kei-harde garantie afspraken gemaakt moeten worden als er geen succevolle re-intergratie volgt.
Ha die Gertquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees dat Bartemans zijn contract dan onmiddelijk weer inlevert.
Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,quote:
Ik heb zoiets met een hoer voor Huubquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef gan-sim het volgende:
hee bart,ik heb een zwerver gevonden die graag wil dat brian en amanda zich na de kooi over hem ontfermen...
Amanda wil wel een reisprogramma presenteren, of "iets met vrouwen, met veel vrouwelijk publiek."quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Bart in DGK als re-integratie coach, afspeellijst met 10 films.
http://nl.youtube.com/view_play_list?p=3DF6C7AA528219AE
Van 12345678910nl
Het programma betaald hequote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa, nog ongeveer de duur van een halve BB, dan is het gebeurd.,![]()
En dan een mooi eindfeest bij jou in je "achtertuintje" toch?
Mag Bart ook mee, die coacht ons met gemak door de jetlag heen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"
Huub "Vuile racist, kankerlijer, ik trek je kop er af"
Bart "Heel goed, Huub. En wat zeg je dan zelf terug?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"
Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... Para Brian, Para Para"
Bart "en wat zeg je terug?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Bart "Heel goed. Humor is heel goed. Claire?"
Claire "Zo'n persoon zegt "ik vond je saai"'
Bart "En wat antwoordt jij dan?"
Claire "Dat snap ik"
Bart "Amanda? Wat denk je dat een anti-fan tegen jou zou zeggen?"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Amanda "Is goeoeoeoeoeoeoed. Kom maar op !"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Haha, briljant.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Claire "Dat snap ik"
Ja dat mag!quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Meester Bart "nou jongens, stel je voor, je bent in de supermarkt, en opeens staat er iemand voor je neus die duidelijk geen fan van jou is. Gaat he-le-maal uit zijn plaat.... Wat denk je dat die persoon tegen jou zegt?"
Huub "Joh, het is maar een soap hoor. Wat heb ik eigenlijk precies gezegd wat racistisch was? Weet je dat nog?"
Bart "Heel goed, heel kalm en bereid om een gesprek aan te gaan... En jij Brian? Wat zegt zo'n hysterische anti-fan tegen jou?"
Brian "Eéh... man... hihihi ... hahahaha....hehehaaaa.... that's my trade mark, Para Brother"
Claire "Dat snap ik"
Amanda "Mensen zeggen nooit iets naars tegen me. Ik kom heel vaak buiten en sommigen gaan wel heel erg uit hun plaat, maar ze zijn allemaal aardig, hoor. Hihihi, één keer wou een jongetje van 10 mijn tieten voelen"
Bart "Zullen we anders even een rollenspel doen? Speel ik een heel vervelende fan die een hekel aan jou heeft"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Topsuggestiequote:Op zaterdag 5 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
Script suggestie
"Zelfkritiek"
Claire "Dat snap ik"
Bart trekt pruik af.
Mag dat?
Da's niet echt een tip, he?quote:Op zondag 6 april 2008 10:44 schreef kit2u het volgende:
Wel weer humor van de febo om juist Bart als re-intergratie coach op te voeren.
De arme ziel is niet bepaald het beste voorbeeld.
Mislukte ondernemingen (outdoor living Bart? je bent bekend geworden met binnen zitten) en van de arre moede maar weer een voet tussen de deur bij een BB afgeleide.
Wat is er? Kwamen de provinciaaltjes niet meer vanzelf naar je toe?
Je mag blijkbaar niet iets leuks doen en je ervaringen delen, stel je eens voor dat je het goed doet en dat men het leuk vindt om naar je te kijken, dan voldoe je niet meer aan het stereotype rls washout en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk te verkroppen, nee, dan maar jou naar beneden praten en beoordelen alsof het een goede bekende van je is.quote:
Truste....quote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef ThomasSlayer het volgende:
weleens gehoord van Warhol's fifteen minutes of fame?
Dat is voor Bartje allang geweest .
Hem overkwam BB. het is niet dat hij daaraan gewerkt heeft . Eénmaal uit BB blijkt het een lieve knul maar zonder bijzondere talenten. Dus Bart nu weer graag voetjes terug op aarde en het hekje van de voortuin eens goed in de verf zetten.
Gaaap.
Ik begrijp je wel.quote:
Het is, vind ik, een aardig idee om de winnaar van de RLS waar het allemaal mee begon, los te laten op de huidige bewoners. Bart deed het leuk. Het waren onderhoudende gesprekken.quote:Op zondag 6 april 2008 14:48 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel.
We waren allemaal een beetje verliefd op de eerste BB-ers.
Maar dat is geen reden om niet objectief te blijven.
quote:Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef willem-jozef het volgende:
was leuk om bart bezig te zien met de ontheemden, sinds lange tijd geinige streams.
dat is natuurlijk geen tip. dit wel:
http://www.propecia.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |