opmerkingen waarmee je ze gek kunt krijgen! Shoot!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef trettie het volgende:
Ok voor jaap dan!
Nog een fricandelletje???
er af trekken lijkt me helemaal te gek! Ik moet/mag ze voorbereiden op alles wat ze eventueel kunnen gaan meemaken. Dus ook pruiketrekkersquote:Op donderdag 3 april 2008 11:52 schreef BuffyJan het volgende:
Leuk man! En idd wat Noekje zegt
Amanda over dr pruik beginnen. Brian over alleenstaande moeders? Het Palma verhaal etc etc![]()
En enkel en alleen omdat je tegenover ze zit.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:16 schreef Prospera het volgende:
Omdat ze denken dat ze zo beroemd gaan worden en á la Jolie/Pitt de wereld rond gaan, moet je ze eens vragen wie de winnaars waren van BB1t/mBB7.
Roem is vergankelijk...
Wedden dat ze hooguit 1 naam kunnen verzinnen?
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En enkel en alleen omdat je tegenover ze zit.
Ik doe wel een naamkaartje op, ook.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En enkel en alleen omdat je tegenover ze zit.
Grote kans dat je dan voortaan als Brat door het leven gaatquote:
airguitar kan toch wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef Darklight het volgende:
Advisser B. dat die maar beter niet kan gaan zingen/rappen/dichten/gitaar spelen etc
Ach, als ze m'n achternaam dan maar wel goed schrijvenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan voortaan als Brat door het leven gaat.
ik neem ook een lijstje met moeilijke woorden mee, zoalsquote:Op donderdag 3 april 2008 12:26 schreef Copycat het volgende:
Muziekrecensisten zijn allemaal verzuurde, mislukte en dus stikjaloerse musici, weet Brian.
okeeeeej...quote:Op donderdag 3 april 2008 12:32 schreef kahaarin het volgende:
Als je gesprekken gaat doen met hen dan Huub en Claire samen laten gaan, die zijn immers verloofd, Brian en Amanda dan apart want die hebben geen officieel geregistreerd partnerschap/trouwplannen/samenwoonplannen, Brian zei immers NEE toen Amanda vroeg of er ruimte was voor haar spullen.
Moet jij niet in bed liggen? Ik vind je redelijk ziekquote:Op donderdag 3 april 2008 12:46 schreef Desii het volgende:
ga een potje sparren (schrijf ik dat oke??) met Brian en schiet een keer uit met je linker/rechtervuist
*dan zit ik met een big smile*
En wil je gaan rellen met Huub.... lijkt me lachuh... heel de villa op zijn kop zetten (harde muziek, salamanders/spinnen, neem klein vuurwerk mee, stink-en rookbommen.... raketwerpers, atoombommen.... afijn de hele bende) juist als Amanda&Brian vroeg naar bed gaan.... wacht.. wacht..... nog beter de avond voordat Amanda moet afrijden (als je er dan bent natuurlijk)
Ene.. wil je een poging wagen om Amanda te versieren..... gewoon voor de fun van een para-Brian
Ik voel een DGK spin-off aankomenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Moet jij niet in bed liggen? Ik vind je redelijk ziek![]()
Amanda versieren... over my dead body. En ik kom maar voor een paar uurtjes per keer, dus 's nachts de beest uithangen zal er niet bij zijn. Ze moeten zich juist weer een beetje normaal gaan gedragen, en leren omgaan met kritiek.
Vooral dat laatste heb ik nu al zin
Misschien moet je een en ander in een rollenspel verwerken. Waarbij jij de criticaster bent die iedereen het kritische vuur na aan de schenen legt. Maar dan ook echt na aan de schenen. Dus Brian confronteren met zijn agressiviteit naar Amanda toe, Amanda met haar zogenaamde diploma's, Jaap met zijn onbetrouwbaarheid, Huub met zijn arrogantie en Claire met haar ...quote:Op donderdag 3 april 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
Ze moeten zich juist weer een beetje normaal gaan gedragen, en leren omgaan met kritiek.
Het huis zit niet meer bij de prijs inbegrepen aangezien niemand twee jaar in het huis zal zitten.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
Een vraag die mij de hele tijd bezig houdt is hoe de winnaar het onderhoud van en de belastingen op het huis gaat betalen.
die villa valt toch allang niet meer te winnen?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
Vraag ze hoe ze na DGK hun geld willen verdienen. Laat ze meteen een plan B maken, want in de media (wat ze waarschijnlijk allemaal willen), lukt het ze toch niet.
Een vraag die mij de hele tijd bezig houdt is hoe de winnaar het onderhoud van en de belastingen op het huis gaat betalen.
Wel alles grappenderwijs natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je een en ander in een rollenspel verwerken. Waarbij jij de criticaster bent die iedereen het kritische vuur na aan de schenen legt. Maar dan ook echt na aan de schenen. Dus Brian confronteren met zijn agressiviteit naar Amanda toe, Amanda met haar zogenaamde diploma's, Jaap met zijn onbetrouwbaarheid, Huub met zijn arrogantie en Claire met haar ...
Daar denken we nog even over na.
Owwhhhquote:Op donderdag 3 april 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Amanda versieren... over my dead body. En ik kom maar voor een paar uurtjes per keer, dus 's nachts de beest uithangen zal er niet bij zijn. Ze moeten zich juist weer een beetje normaal gaan gedragen, en leren omgaan met kritiek.
wat is dat nou weer voor irrelevante vraag, die brian die slaat haar nadat ze thuis zijn gekomen meteen hartstikke dood en zal haar volledig zelf opeten. dat weet iedereen toch al?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:18 schreef Scandalous het volgende:
Vraag aan Amanda of ze niet bang is dat ze straks in elkaar wordt gerost door Brian, als er straks geen camera's meer zijn?
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:28 schreef danos het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor irrelevante vraag, die brian die slaat haar nadat ze thuis zijn gekomen meteen hartstikke dood en zal haar volledig zelf opeten. dat weet iedereen toch al?
Dan mag hij nooit meer terugkomen.Ik zou Brian een klap voor zijn kop geven,pruik aftrekken bij Amanda en dan je rugzak omdoen en de poort uit lopen.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:37 schreef petraa het volgende:
Alleen al afentoe het woord pruik laten vallen! Dat is genoeg wat betreft Amanda!
12 maart! Goed bezig, Cc.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik heb het even rustig op mijn werk en dus ben ik even gaan zoeken:
[COS # 3403] 100% pruts! Zeker weten!
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is de titel van dit project..."De blinde gaat de kreupele helpen?"
Zie OP.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:24 schreef dieenebart het volgende:
vanaf vanavond 3 april zal ik als reintegratie coach aan de slag gaan met de wannabees.
Tips, vragen en/of opmerkingen?
Oe, hij is fijn.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:06 schreef Guuskeee het volgende:
Ik heb een vraagje wat ik leuk zou vinden als je die aan Amanda zou kunnen stellen:
"Wanneer denk je de grootste kans te hebben dat Brian bij je blijft? Wanneer jij wint of wanneer hij wint?"
Whatever......maak ze allemaal maar goed bang voor de grote boze buitenwereld....quote:Op donderdag 3 april 2008 15:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
het spreekwoord was toch "De lamme helpt de blinde"
een appel en een eiquote:Op donderdag 3 april 2008 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, hij is fijn.![]()
Nog een vraagje, voor Amanda.
Wie slaat Brian zodra hij gespannen is, als er straks geen camera's meer zijn.
a) nog steeds zichzelf.
b) de vrouw die in zijn buurt is
Wat schuift zoiets nou eigenlijk, Bart?
What goes around comes around, er zijn mensen die werkelijkheid en fictie/spel niet uit elkaar kunnen houden en die zullen het de ex-bewoners moeilijk kunnen maken, met het oog op Para Brotha best wel een leuke insteek denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
een appel en een ei![]()
(kan ik nix over zeggen natuurlijk.)
ff serieus: waar denk jij dat de aandacht moet liggen bij de hernieuwde kennismaking met de maatschappij?
Van mij ook niet! Laat ze maar lekker opgesloten blijven! het liefst zo verrrrrr mogelijk.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:24 schreef akveor het volgende:
En Topic voor Bart? Waarom? Wat mij betreft hoeven B, J en A niet te reintegreren.
Idd, volgens mij is er één persoon die het doorheeft. Huub zei het van de week tijdens het interview met de Televizier "een paar maanden cashen en dan is iedereen je weer vergeten, dan zal je echt aan het werk moeten"!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
Geef ze een cursus solliciteren, voor wanneer ze er eindelijk achter komen dat niets zo snel vergankelijk is als deelnemer zijn in een RLS.
Als je amanda en brian dat soort boekjes geeft dan denken ze dat ze Huub moeten heropvoeden!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:13 schreef TwiNNijN het volgende:
Amanda hééél veel filmpjes laten zien van de GGD, waarin meisjes duidelijk wordt gemaakt wanneer een jongen tever gaat met dingen.
Boekjes geven over huiselijk geweld,misschien zelfs her en der een quote van mensen die hun angst uitspreken over Brians gedrag naar haar toe als ze thuis zitten.
Waarschuw ze maar voor al die enge wereldvreemde groupies, die als de streams gestopt zijn waarschijnlijk compleet doorflippen en ze real life gaan stalkenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
een appel en een ei![]()
(kan ik nix over zeggen natuurlijk.)
ff serieus: waar denk jij dat de aandacht moet liggen bij de hernieuwde kennismaking met de maatschappij?
Ik denk dat ie er dan maar één moet bijstaan!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschuw ze maar voor al die enge wereldvreemde groupies, die als de streams gestopt zijn waarschijnlijk compleet doorflippen en ze real life gaan stalken
Of ga je die groupies ook bijstaan?
Ik ben compleet opgegeven, daar kan Bart echt niks meer aan doen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 16:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er dan maar één moet bijstaan!Eendjuh
![]()
Maar de eerste weken langzaam afbouwen voor een webcamquote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef Prospera het volgende:
Volg het TBS-traject; eerst 2 uurtjes begeleid proefverlof en na een paar keer onbegeleid verlof van een paar uur, waarin ze opdrachten krijgen van bv. naar een supermarkt gaan, daar boodschappen doen (afrekenen, want ze moeten natuurlijk wel weer betalen) en dat dan na afloop evalueren.
Ik vond de ideeën van Desii nogal meevallen hoor, geheel niet ziek maar DGK waardig.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja ik denk idd dat die twee de meeste problemen gaan ondervinden. Ze leven teveel in hun eigen Beckham life.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:36 schreef Kaat38 het volgende:
kujiwaga: Ben behoorlijk eens met wat jij schrijft!
Vooral het naast de schoenen lopen, ze moeten inderdaad weer met de voeten op de grond en ik vrees dat ze zich rot gaan schrikken van veel negatieve reactie's. Vraag mij af hoe sommigen daarmee gaan dealen.
En nee, het klonk niet gek! Heel goed geschreven: dat ze dus opnieuw moeten leren vertrouwen en normale gesprekken te voeren, alhoewel ik vrees dat dat bij Brian en Amanda nooit gaat lukken.
TV-technisch zou ik zeggen: leer ze omgaan met beledigingen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
Ik ga geen medelijden met ze krijgen maar ik denk dat die twee het hardste naar beneden vallen.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef kujiwaga het volgende:
[..]
Ja ik denk idd dat die twee de meeste problemen gaan ondervinden. Ze leven teveel in hun eigen Beckham life.
Als er in die korte periode na afloop nog wat aan ze te verdienen valt is dit waarschijnlijk afgedekt door het contract wat ze al getekend hebbenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat denk ik belangrijk is, is dat ze zich niet laten leven. Even een paar maanden gebruikt worden om discotheek-avondjes in de polder op te leuken, en zodra de roem tanende is aan de kant gezet worden? Prima, maar dan wel omdat ze daar bewust voor gekozen hebben, en niet om een manager te spekken die een gouden BN-toekomst belooft, maar ze gewoon even uitmelkt en ze daarna als oud vuil dumpt.
Ze krijgen toch allemaal een soort onkostenvergoeding voor de vaste lasten thuis?quote:In principe zijn de niet-winnaars er straks niet veel beter aan toe dan zwerver Mike toen hij binnen kwam: werkeloos en zonder huis. Lijkt me dus handig om vast een 'aanvalsplan' te maken.
Ik zou amanda vooral geen tips gevenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:27 schreef Marieke_B het volgende:
Ben je al weg?
Zeg dat Amanda zich fatsoenlijk moet kledenals ze straks buiten is.
Bloesjes en nachtponnen dragen als jurk is niet gebruikelijk in het ' gewone' leven.
briljante tip..quote:Op donderdag 3 april 2008 18:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou amanda vooral geen tips geven
Wel in een percentage wat ze moeten afdragen van hun bijverdiensten, denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als er in die korte periode na afloop nog wat aan ze te verdienen valt is dit waarschijnlijk afgedekt door het contract wat ze al getekend hebben
quote:Ze krijgen toch allemaal een soort onkostenvergoeding voor de vaste lasten thuis?
je hebt de smaak te pakken, geloof ik?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:45 schreef kujiwaga het volgende:
Zie ik Brian in de keuken denk ik ineens aan iets.
Wat denk je van weer normale kost eten zoals bloemkool met verse worst, stampot zuurkool enz enz ipv een kok en door Brian verknalde dure ossehaas.
Straks in de buitenwereld komt er ook geen kok meer koken thuis en is het niet 2 keer in de week bestellen en 3 keer in de week ossehaas.
Dat dus
Zet hem op !quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
je hebt de smaak te pakken, geloof ik?![]()
ben er vandoor jongens! Ik begreep dat ze me de hele wedstrijd van psv op de bank willen hebben. tot vannacht!
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel in een percentage wat ze moeten afdragen van hun bijverdiensten, denk ik.
En ook zullen ze wel een bepaald aantal keren contractueel verplicht moeten komen opdraven, bij evenementen of bij andere RTL-programma's.
Maar ik denk niet dat er in hun contract staat dat ze wekelijks twee discotheken moeten opfleuren met hun aanwezigheid. Daar kiezen ze voor. Of niet.
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ben er vandoor jongens! Ik begreep dat ze me de hele wedstrijd van psv op de bank willen hebben. tot vannacht!
Succes!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja erg he hihihihiquote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grap was en dat je nu tips aan PSV ging gevenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:42 schreef noekje het volgende:
Ik hoop dat je wat hebt opgestoken van Amanda's tips. Zij zit daar nl al 14 maanden én is al 20 jaar. Ik weet niet of ze je dit ook zelf verteld heeft maar we hebben het hier wel over een ervaringsdeskundige van heb ik jou daar.
fuck, had je bijna gemist!quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:12 schreef Leandra het volgende:
Helaas heb ik het gros van je bezoek gemist (sorry, had een afspraak die al stond) maar wat ik er nog wel van meegekregen heb (vanaf de Chill met Huub en Claire) en teruggelezen heb (alles) was geweldig
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
er af trekken lijkt me helemaal te gek! Ik moet/mag ze voorbereiden op alles wat ze eventueel kunnen gaan meemaken. Dus ook pruiketrekkers
goed idee! of met amanda naar zo`n vrouwen badhuis....komen vast kilo`s dode huidschilfers vanafquote:Op vrijdag 4 april 2008 03:25 schreef Suikeroom het volgende:
ik vond het wel nice.. ik denk trouwens dat Huub nog steeds de anti-fans onderschat.. kan je niet een proefperiode gaan houden... met Jaap naar de supermarkt ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |