quote:
Op zondag 4 mei 2008 15:20 schreef PC eend het volgende:[..]
Volgens mij is Amanda al meerdere keren te gast geweest bij verschillende radiostations en had niemand daar het over haar stemgeluid en is ze dus ook niet kwaad weggelopen

zelfs niet nadat mensen gingen inbellen om kritische vragen te stellen over haar anale seksleven (ze lachte dat weg en noemde die mensen zielig)

[..]
Dat vraag ik me dus af ik hoor *men* nog brallen over Chantal van de 1 a laatste BB ook over haar stemgeluid,is daar verder dan het streamen ooit iemand over gevallen? Bedoel tegen haar zelf
en over amanda mensen die nooit geleerd hebben te luisteren naar wat andere te vertellen hebben ,zullen volgens mij ook nooit echt luisteren en alleen horen wat ze willen horen,en ze hoorde dus alleen barts opmrking over haar stem(moet eerlijk zeggen heb het niet gezien hoor,maar vind/vond amanda altijd al de persoon die heel vaak ja maar zegt..)
volgens mij zitten ze allemaal stuk voor stuk in een soort van rol om te kunnen overleven,en die rol is al zo gewoon geworden ,dat ze straks niet eens weten hoe ze *normaal* moeten functioneren,en weer gewoon emoties kunnen tonen,want denk dat je een hoop *slikt* of weg slikt,om maar niet zwak tegenover je tegenstander over te komen
Zolang de camera's draaien zal Bart denk ik ook niet tegen de *echte* personen praten
tis zowiezo allemaal speculeren langs de zijlijn ,denk dat je pas weet hoe het is als je het daadwerkelijk meemaakt of meegemaakt hebt,vraag me af of Bart zoveel jaar na dato ook BB in was gegaan wetende hoeveel inpact het zou hebben,als je 9 jaar later nog steeds niet fatsoenlijk uit kan gaan na 1 uur of iets dergelijks ,en of het het *geld* waard was