Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 7 april 2008 10:33 schreef owlet het volgende:
He Reinhilde, wat vervelend. Een miskraam omdat je schrikt lijkt me héééél onwaarschijnlijk, ik zou niet te veel waarde hechten aan het verhaal van je vader.
Nou, luisteren niet echtquote:Op maandag 7 april 2008 12:34 schreef sjak het volgende:
Freecell, jij luistert echt naar dat soort non-adviezen. Wat schattigIk zou morgen een minirok aandoen als ik jou was
Dank Sjak, voel me al iets geruster. Ik weet ook wel (ergens) dat ik me er niet zo druk om moet maken en dat de stress juist erger is, maar ik krijg het niet uit mn kop.quote:Op maandag 7 april 2008 12:34 schreef sjak het volgende:
Reinhilde, dat is mij deze zwangerschap overkomen. Eerst een kop thee, gevolg schrikken, huilen, grote brandplek op buik. Daarna nog een keer hard gevallen, erg geschrokken (weer huilen) gevolg vooral veel blauwe plekken en een paar dagen spierpijn. Nu ben ik 39 weken zwanger.
Ja vies he! Ik ging zaterdag echt kokhalzen toen ik langs eerst de kaasboer en toen de notenbar liep.quote:Op maandag 7 april 2008 13:02 schreef Fuente het volgende:
Ik ging net boodschappen doen, liep langs een kaas/notenwinkel, blegh wat een geur! normaal vind ik dat dus lekker ruiken
Ik was ervan overtuigd dat ik alles bij me had toen ik mijn tas ingepakt had. In het ziekenhuis bleek ik geen schoon ondergoed bij me te hebben, geen sokken, geen slippers (ik was voor het vertrek met blote voeten in mijn gympen gestaptquote:Op maandag 7 april 2008 03:06 schreef sjak het volgende:
Hier een portie nachtelijke nesteldrift en onzekerheden....
Fototoestel moet ineens in orde zijn, nintendo moet ineens klaargelegd worden. Lievelingsspulletjes van Jetske op een stapeltje. In de tussentijd ook maar even een kopje thee zetten. Heb ik echt alles in mijn ziekenhuistas gedaan (zeg maar koffer inmiddels).
Baldadig he!quote:Op maandag 7 april 2008 13:59 schreef marit1978 het volgende:
Silmarwen, foei!
Zelfs blote knieën !? Oei, als dat maar goed gaat
Tjonge jonge, Freecell..ik zou uit protest juíst vanaf nu veel rokkeng aan dragen
wat een irritante bemoeienis zeg.
huh? in welk ziekenhuis is dat?quote:Op maandag 7 april 2008 14:58 schreef Vlindur het volgende:
Wat neem je mee naar het ziekenhuis?
* toiletartikelen zoals deodorant, tandpasta, haarborstel, shampoo e.d. Zeep is in het ziekenhuis aanwezig;
* ondergoed, pyjama, ochtendjas, goede bh, schone kleding;
* ponskaartje van het ziekenhuis;
* fototoestel
* babykleertjes (in de meeste ziekenhuizen krijgen de baby’s kleertjes van het ziekenhuis zelf aan, pas als je met de baby naar huis gaat, krijgt hij z’n eigen kleren aan);
* iets te lezen of zo.
Dat was hier redelijk standaard, kleren van het ziekenhuis. Weet niet of het nu nog zo is. Maar het bestaat of bestond dus wel degelijk. Persoonlijk vond ik er geen fluit aan, en had ik lekker eigen kleren mee. Alledrie hetzelfde pakje aangehad.quote:Op maandag 7 april 2008 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
*aansluit bij snoopy...
Hooguit krijgen ze een mutsje op van het ziekenhuis maar verder heb ik nog nooit gehoord van kleertjes van het ziekenhuis hoor!
Volgens mij is iederéén daar ergens wel bang voor. Dat die test dan opeens negatief isquote:Op maandag 7 april 2008 17:34 schreef Fuente het volgende:
Pfff, afgelopen nacht nog gedroomd dat de test van moeders voor moeders ineens negatief zou zijnMaar gelukkig, alles doet het nog
[ afbeelding ]
het ideequote:Op maandag 7 april 2008 20:18 schreef Llewella het volgende:
M'n vader wil er trouwens niet bij zijn; die vluchtte al weg bij de inwendige echo
Ik kreeg echt helemaal niks. Ze vroegen zelfs nog of ik zelf een flesje mee had genomenquote:Op maandag 7 april 2008 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
*aansluit bij snoopy...
Hooguit krijgen ze een mutsje op van het ziekenhuis maar verder heb ik nog nooit gehoord van kleertjes van het ziekenhuis hoor!
Ik heb trouwens ook de ziekenhuismutsjes bewaard, net als de naambandjesquote:Op maandag 7 april 2008 21:52 schreef sjak het volgende:
Morgenochtend ga ik lekker voor een massage en een voetreflexbehandeling. Even ontspannen nog deze laatste weekI bevallen !!!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:22 schreef sjak het volgende:
Lees straks graag bij over de schoonmoeders...nu even melden, ben nog niet aan het bevallen dus ga me maar laten masseren. Sorry snoopy
Jepsquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:33 schreef OooLizaooO het volgende:
Deze ochtend stond ik op met een natte plek ter hoogte van mijn linkertepel. Kan het dat ik nu al lek?
![]()
Ik ben bijna 19 weken...
Jahoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:33 schreef OooLizaooO het volgende:
Deze ochtend stond ik op met een natte plek ter hoogte van mijn linkertepel. Kan het dat ik nu al lek?
![]()
Ik ben bijna 19 weken...
Van die uitspraak ben ik écht heel zat! Hoevaak zou een gemiddelde zwangere dat nou horen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Mijn buikje gaat hier trouwens de laatste 2-3 weken ook heel erg hard freecell. Veel mensen zeggen dat ook
en vragen of ik zwanger ben van een tweeling
of denken dat ik al veel verder ben dan ik eigenlijk ben
. En een maand geleden was ik nog aan het zeuren dat je niks zag
.
Nou, ik heb iets dergelijks gezegd, iets voorzichtiger wel trouwens, maar nu heeft ze het plan opgevat om van haar vakantiegeld samen met mij babyspulletjes te gaan kopen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:11 schreef marit1978 het volgende:
freecell, ik zou dat één keer heel duidelijk maken:
"ik snap dat je het fantastisch vindt om oma te worden...maar als je dat wil uiten door het kopen van dingen ga ik liever een keer samen met je op stap zodat ik mee kan helpen uitzoeken!"
En als Tara haar wat in haar oor fluistert? of heb je dan hetzelfde probleem?quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:16 schreef freecell het volgende:
Oja, en gewoon tegen haar zeggen is wat lastig. Ze is zo iemand die zich dan ernstig beledigd helemáál terugtrekt en daar vind ik haar werkelijk te lief voor.
Dat is echt een heel goed idee van jequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:19 schreef Troel het volgende:
[..]
En als Tara haar wat in haar oor fluistert? of heb je dan hetzelfde probleem?
Beetje vervelend, maar wel heel lief van die andere mensen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nog 2 nachtjes en dan vertrek mijn vriendje naar las vegas![]()
Wat wel lief is is dat iedereen me bezig wilt gaan houden en ik overal kan gaan eten hihi
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Werden jullie ook niet helemaal getikt van de vraag: en weet je al wat het wordt????? En dat zo'n 80 x per dag![]()
Op het laatst zei ik maar: waarschijnlijk een baby, maar dat is nog niet zeker... Ik snapte best wel dat mensen het goed bedoelen, maar ik was die vraag echt ZO zat.
Volgens mij heb jij mijn schoonloeder !!!!quote:Op maandag 7 april 2008 23:30 schreef Mammietje het volgende:
Mijn schoonloeder erbij... moet er niet aan denken zeg!!!Die is in staat om het kind tussen mijn benen vandaan te rukken om het eerst even aan anderen te laten zien onder het motto "jij moet toch eerst de OK in"...
![]()
Ja heb het gezegd! Dat het toch voor zijn verjaardag was! Dat hij het toch mocht meenemen naar huis, maar is ook schoonloeder met zeer apart eigen willetje...quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je dat dan toen niet gewoon ook gezegd Liza? Zo van 'het is toch voor zijn verjaardag, niet speciaal voor beide kindjes'?
Zou ik wel gedaan hebben denk ik, want ik vind het maar raar hoor.
Mijn ouders hebben dat bijv. wel met de smurfen van de ah gedaan enzo, maar verjaardagskadootjes zijn toch iets heel anders?
Ik krijg anders nog steeds kriebels van die aflevering van 'de Pfaffs' waarin de hele familie in het ziekenhuis met zijn oor tegen de deur van de verloskamer staat terwijl een van de dochters binnen ligt te bevallenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef OooLizaooO het volgende:
Hier in België ga je gewoon lekker met je hubbie naar het ziekenhuis en dan bel je wel als de kleine er is, kunnen ze dan op bezoek komen. Ook handig met die beperkte bezoekuren en als je borstvoeding moet geven ofzo, wordt het bezoek vriendelijk verzocht even op de gang te wachten
!
ik moet er ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:29 schreef snoopy het volgende:
Ik krijg anders nog steeds kriebels van die aflevering van 'de Pfaffs' waarin de hele familie in het ziekenhuis met zijn oor tegen de deur van de verloskamer staat terwijl een van de dochters binnen ligt te bevallen![]()
Oh in die aflevering was ook dat stukje waar 1 van de familie vraagt: "Is dat onze zus die daar zo ligt te schreeuwen? Nee, dat is dien anderen, die wilde het zonder epiduraal doen"quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik krijg anders nog steeds kriebels van die aflevering van 'de Pfaffs' waarin de hele familie in het ziekenhuis met zijn oor tegen de deur van de verloskamer staat terwijl een van de dochters binnen ligt te bevallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |