quote:
Op maandag 7 april 2008 10:33 schreef owlet het volgende:He Reinhilde, wat vervelend. Een miskraam omdat je schrikt lijkt me héééél onwaarschijnlijk, ik zou niet te veel waarde hechten aan het verhaal van je vader.

Dat was ook mijn eerste gedachte

Als je een miskraam krijgt, koppel je dat al snel aan iets wat daarvoor is gebeurd (bijvoorbeeld schrikken) terwijl dat er niets mee te maken hoeft te hebben.
Ik had vandaag een beetje een verontwaardigde leidinggevende (overigens een schát van een mens verder).

Reden: Ik had vanwege het

mooie weer

een witte (enkellange) dik katoenen rok aangetrokken zonder panty oid eronder, met daaronder hoge gympen.
Zij vond het onverantwoordelijk om 'met deze kou' in een rok te gaan lopen

En dan vooral omdat ik zwanger was en toch beter zou moeten weten en dergelijke. Ze was echt best verontwaardigd dat ik dat zomaar deed zonder om de kleine te denken.

En 'straks krijg je weer blaasontsteking! Ik maak me gewoon bezorgd!'
Ik heb geprobeerd uit te leggen dat je absoluut géén blaasontsteking krijgt van kou, dat ik het niet koud had en dat de beeb zichzelf uitstekend warm kan houden, maar ik kwam niet echt over geloof ik :/
Uiteindelijk maar beloofd niet met rokken en blote benen op het werk te verschijnen tot het warmer was buiten

Echt, sommige mensen die denken te weten wat goed voor je is zijn doodvermoeiend

Ze heeft al meer van die "zou je dat nou wel doen" uitspraken gedaan over dingen die écht geen probleem zijn.