Ik ben verliefd op ons frummeltje
De verpleegkundige (we waren nog 1x naar de IVF-verpleegkundige) noemde het een stoer kind met een zwemdiploma
Het was vanwege de hydro echo bijna onwaarschijnlijk dat ik zwanger zou zijn deze maand en toch is het zo!

Mijn

noemt hem dan nu ook Posseidon
Ik zal hem trouwens even vragen of hij de echo wil inscannen en online wil zetten, dan kan ik hem hier ook laten zien!
Op de echo was een heel klein knipperend stipje te zien en na opmeting was hij 0,64 cm groot en dat kwam uit op 6,3 weken. Nu had de verpleegkundige al uitgerekend dat ik op 7 weken zat en dat hou ik wel gewoon aan n.a.v. mijn laatste menstruatie.
28 April mogen we nog een keer naar de gynaecoloog en dan bespreken we ook of ik verder bij de verloskundige kan lopen...
Oh, had ik al gezegd dat ik verliefd ben
gisteren ben ik niet meer online kunnen komen, want 's morgens zijn we doorgereden naar mijn schoonouders om het te vertellen (ouders komen volgende week aan bod, want zij zijn nu een weekje met vakantie) en 's middags kregen we visite van mijn zwager en die bleef ook slapen, dus vandaar nu pas online