waar moeten we hier dan over praten , de aquilla games die niet interesant genoeg zijn om op fok.games gepost te wordenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het valt zo op![]()
mensen kijken wel bij fok games hoor
Ik denk dat jou clubhoer gedrag eerder opvalt hier op FOK.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het valt zo op![]()
mensen kijken wel bij fok games hoor
Moet je zelf maar ff met jorien regelen hoor. Maar niet hier in ieder geval!quote:
Leuke foto shop van GTA SA, dat is het begin stuk van het spel.quote:
hoe lang ben je er intotaal mee bezig geweest?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Bully eindelijk 1000/1000 , vanwege een glitch kwam de laatste missie niet op de radar opdagen....in de verkoop dan maar
welke stronghold? Denk dat ik weet wat je bedoeld:pquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:36 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme ik zit op school dus ik kan niet gamen
Klacht: School
Klacht: die ene Los Carnales Stronghold niet kunnen halen
Klacht: Nu al op 50% van Saints Row zijn
Leukquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
grifball is terug in double exp weekend is nu online
als die regio vrij is wil ik hem wel voor een zacht prijsje kopen ( bezig houdertje tot NG2 )quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Bully eindelijk 1000/1000 , vanwege een glitch kwam de laatste missie niet op de radar opdagen....in de verkoop dan maar
ingame tijd 1 day, 2 hours en nog wat minuten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hoe lang ben je er intotaal mee bezig geweest?
Ik heb sinds gisteren ook Bully en ik vind hem ook wel erg tofquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
ingame tijd 1 day, 2 hours en nog wat minuten.
Was wel alle moeite waard.
Ik heb ook teveel games liggen.Een aantal die ik maar 1 keer heb gespeeld:quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren ook Bully en ik vind hem ook wel erg tofAlleen zijn de grote hoeveelheid laadpauze's aardig irritant.
Jammer dat ik weinig tijd heb om de game te spelen, heb nog 3 games liggen die ik zo snel mogelijk moet reviewen. Dus voorlopig even die-hard aan het Condemned 2'en om vervolgens die andere twee nog weg te werken. Daarna eens goed voor Bully gaan zitten
idd moet een topic komen voor halo3quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk
Waarom is er eigenlijk geen Halo 3 topic? Een vriend van mij stond gisteren op een tower bij The Pit en gooide een stuck grenade helemaal over het dak bij dat gebouw waar Camo ligt. En stuckt iemand aan de andere kant van de map
Kijk maar op Bungie.net. Naam: I Discov3r3d I en dan het filmpje The Pitty Stuck dacht ik.
quote:Gepimpte engine voor Gears of War 2
Nieuws | 4 april 2008 - De oprichter van Epic Games, Tim Sweeney, is wat dieper ingegaan op enkele aspecten van Gears of War 2. Hij beschrijft enkele zaken die verbeterd zijn ten opzichte van het eerste deel. Hij zegt dat er momenteel hard gewerkt wordt aan het verbeteren van de engine die het eerste deel ondersteunde. Zo zullen er enkele features in Gears of War 2 zitten die geen enkele game nog gehad heeft. Hij noemt geen details, maar hij verwacht dus zeker dat de gamer verrast wordt bij het spelen van deel twee.
Sweeney meldt dat de physics van onder andere voertuigen sterk verbeterd zijn en de engine wordt op zo een manier aangepast, dat er meer spelers in de multiplayer kunnen zitten en toch lekker soepel blijft draaien. Ook zullen personages op een meer realistische wijze reageren op hun omgeving. Binnenkort hopen we meer te weten over deze titel, vooralsnog staat hij gepland voor deze herfst exclusief voor de Xbox 360.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet niet waarom Jorien, maar ik moet sterk aan jou denken als ik dit plaatje zie :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |