Leuke foto shop van GTA SA, dat is het begin stuk van het spel.quote:
hoe lang ben je er intotaal mee bezig geweest?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Bully eindelijk 1000/1000 , vanwege een glitch kwam de laatste missie niet op de radar opdagen....in de verkoop dan maar
welke stronghold? Denk dat ik weet wat je bedoeld:pquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:36 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme ik zit op school dus ik kan niet gamen
Klacht: School
Klacht: die ene Los Carnales Stronghold niet kunnen halen
Klacht: Nu al op 50% van Saints Row zijn
Leukquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef jorienvdherik het volgende:
grifball is terug in double exp weekend is nu online
als die regio vrij is wil ik hem wel voor een zacht prijsje kopen ( bezig houdertje tot NG2 )quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:52 schreef Scarface2004 het volgende:
Bully eindelijk 1000/1000 , vanwege een glitch kwam de laatste missie niet op de radar opdagen....in de verkoop dan maar
ingame tijd 1 day, 2 hours en nog wat minuten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
hoe lang ben je er intotaal mee bezig geweest?
Ik heb sinds gisteren ook Bully en ik vind hem ook wel erg tofquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:12 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
ingame tijd 1 day, 2 hours en nog wat minuten.
Was wel alle moeite waard.
Ik heb ook teveel games liggen.Een aantal die ik maar 1 keer heb gespeeld:quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren ook Bully en ik vind hem ook wel erg tofAlleen zijn de grote hoeveelheid laadpauze's aardig irritant.
Jammer dat ik weinig tijd heb om de game te spelen, heb nog 3 games liggen die ik zo snel mogelijk moet reviewen. Dus voorlopig even die-hard aan het Condemned 2'en om vervolgens die andere twee nog weg te werken. Daarna eens goed voor Bully gaan zitten
idd moet een topic komen voor halo3quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk
Waarom is er eigenlijk geen Halo 3 topic? Een vriend van mij stond gisteren op een tower bij The Pit en gooide een stuck grenade helemaal over het dak bij dat gebouw waar Camo ligt. En stuckt iemand aan de andere kant van de map
Kijk maar op Bungie.net. Naam: I Discov3r3d I en dan het filmpje The Pitty Stuck dacht ik.
quote:Gepimpte engine voor Gears of War 2
Nieuws | 4 april 2008 - De oprichter van Epic Games, Tim Sweeney, is wat dieper ingegaan op enkele aspecten van Gears of War 2. Hij beschrijft enkele zaken die verbeterd zijn ten opzichte van het eerste deel. Hij zegt dat er momenteel hard gewerkt wordt aan het verbeteren van de engine die het eerste deel ondersteunde. Zo zullen er enkele features in Gears of War 2 zitten die geen enkele game nog gehad heeft. Hij noemt geen details, maar hij verwacht dus zeker dat de gamer verrast wordt bij het spelen van deel twee.
Sweeney meldt dat de physics van onder andere voertuigen sterk verbeterd zijn en de engine wordt op zo een manier aangepast, dat er meer spelers in de multiplayer kunnen zitten en toch lekker soepel blijft draaien. Ook zullen personages op een meer realistische wijze reageren op hun omgeving. Binnenkort hopen we meer te weten over deze titel, vooralsnog staat hij gepland voor deze herfst exclusief voor de Xbox 360.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik weet niet waarom Jorien, maar ik moet sterk aan jou denken als ik dit plaatje zie :
[ afbeelding ]
Die is nu spruitjes aan het pellen dus je hoeft 'm voor 17.00 uur niet te verwachten in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Is powerspruitje nog ergens gespot trouwens?
Je bent zeker vergeten hoe snel hij isquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die is nu spruitjes aan het pellen dus je hoeft 'm voor 17.00 uur niet te verwachten in ieder geval.
Die is vast druk aan het pratenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Is powerspruitje nog ergens gespot trouwens?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als die toch al aan staat. GdR6 is de naam
In pellen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent zeker vergeten hoe snel hij is
Heb je mij eruit gekicked?!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
En als ie nog steeds aan staat: Leonos NL
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kunnen we het nu weer over xbox enz hebben ?
Bwhahaha zegt meneertje die gisteren met alleen maar non-xbox blaat op de proppen kwamquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kunnen we het nu weer over xbox enz hebben ?
quote:THQ’s San Francisco gamer day’s thrown up its first bit of news, namely that Saints Row 2 will be shipping on August 26 for PS3 and 360. US gamers can pre-order it now, according to IGN. There’s a video through there as well, should you need your Friday morning filling up with someone called “Uncle Gary”.
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vond hem ook tof maar wat zit er allemaal in?
Alleen het EK zonder Nederland is natuurlijk Royal Sadness.
Zit er wel in, maar niet met de echte namen. Dus namen als Ronhaar enzoquote:
Dat kan je dan toch wel aanpassen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zit er wel in, maar niet met de echte namen. Dus namen als Ronhaar enzo
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik neem aan dat er updates aan de game nodig zijn om de nieuwe maps te kunnen laten draaien hoor
misschien welquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat kan je dan toch wel aanpassen?
Lijken de spelers wel?
dat hoeft natuurlijk niet. Het meest logische is dat ze een nieuwe update uitbrengen, tegelijk met de nieuwe mapsquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik neem aan dat er updates aan de game nodig zijn om de nieuwe maps te kunnen laten draaien hoor
En ik wordt er op aangekeken en tegen jou zeggen ze er nix overquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Wow!
Ik heb een ex topper van Tequila op de kop getikt
Cars!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Die ene in Charlestown ofzo dat je op een gegeven moment die 2 bazen dood moet maken die met die bazooka'squote:Op vrijdag 4 april 2008 08:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
welke stronghold? Denk dat ik weet wat je bedoeld:p
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik wordt er op aangekeken en tegen jou zeggen ze er nix over![]()
Je hebt het vaak genoeg geroepen, dus ik neem aan van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
En ik ben er voorlopig ook nog niet over uitgesprokenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt het vaak genoeg geroepen, dus ik neem aan van wel
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
De nieuwe CoD4 Maps staan op Marketplace!
ik heb de ps3 versiequote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Saints Row heeft geen bullet time hoor?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt toch bullit time achtige shizzle? gewoon activeren en dan locken en die afvuren die rocket's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |