Ik zou een Xbox 360 kopen!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb een xbox ik heb een xbox ik heb een xbox
Je zei Xbox, maar Xbox dat is dus de oude uit 2001 ofzoquote:
shit man ik had het script beter moeten lezen dan wist ik waneer ik moest lachenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je zei Xbox, maar Xbox dat is dus de oude uit 2001 ofzo
En die gast maakte een leuk grapje dat je beter de 360 kan kopen hihi
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
shit man ik had het script beter moeten lezen dan wist ik waneer ik moest lachen
Weet ik niet, maar Guitar Hero 3 is wel heel leuk met een Guitar Hero gitaar. Echt waar.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:57 schreef lennartb.nl het volgende:
Zijn er geen leuke XBLA games die je met je guitarhero gitaar kan doen?
Ja dat snapte ik maar ik vond hem niet grappigquote:Op donderdag 3 april 2008 16:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je zei Xbox, maar Xbox dat is dus de oude uit 2001 ofzo
En die gast maakte een leuk grapje dat je beter de 360 kan kopen hihi
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
shit man ik had het script beter moeten lezen dan wist ik waneer ik moest lachen
Ik wil deel 2 ook ja, maar hij is overal nog zo duur, en ik wil m graag incl gitaar want dan heb ik iig 1 degelijkequote:Op donderdag 3 april 2008 17:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Guitar Hero 3 is wel heel leuk met een Guitar Hero gitaar. Echt waar.
Koop deel 2 anders, als je 3 hebt, of wacht op de volgende
Ja is zeker de moeite waard maar 2de hands heb je hem al voor 25 o.i.d!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:05 schreef Edwinuss het volgende:
Bully de moeite waard? Ligt hier bij de MM voor 41 euro.
Ja koop het, ga je echt plezier aan beleven.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:05 schreef Edwinuss het volgende:
dan koop ik em zoquote:Op donderdag 3 april 2008 18:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja koop het, ga je echt plezier aan beleven.
Als je hem aansluit op een DVD recorder oid dan kan het toch wel gewoon?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:36 schreef Lyzio het volgende:
Het is niet mogelijk om filmpjes uit je 360 te trekken he. Bij CoD4 bijvoorbeeld.
zeker tof spelquote:Op donderdag 3 april 2008 18:05 schreef Edwinuss het volgende:
Nee dankje!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
Iemand zo meteen zin in halo3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |