Dat kon op zich prima, ze gaf aan dat het ongebruikelijk was maar het was zeker wel mogelijk. Lijkt me overigens stug dat opeens 3 fractievoorzitters uit de oppositie (marijnissen, pechtold en halsema) alle 3 niet zouden weten dat dit "Helemaal niet kan en dan meteen een parlementaire enquete is". Van wilders zou ik me zo'n gebrek aan kennis nog kunnen voorstellen, maar niet van die 3.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het kan ook helemaal niet, dat is meteen een parlementaire enquete.
Het CDA en de PvdA waren er daarom misschien niet zo enthousiast over.
Ik vind het een nogal gezochte aanwijzing maar misschien gebeurt zoiets alsnog.
Je snapt mijn punt niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wilders heeft helemaal niets opgeblazen op het begin. Heeft alleen gezegd 'dat er een film gaat komen' en verder niets. Dat is toch logisch? Je wilt zelf het publiciteitsmoment bepalen.
Wilders speculeert natuurlijk niet over de inhoud van zijn eigen film. Wilders gooit olie op het vuur. Op zich niets meer of minder dan een strategische zet, maar het komt niet in de buurt van bewijs voor de stelling dat het kabinet liegt.quote:Pas veel later ging Wilders speculeren ('er gaat wat gebeuren met het hoofd van Mohammed') maar dat was al na het kerstreces toen Balkenende al stennis zat te schoppen.
Een SBS6-kijker dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:58 schreef Klopkoek het volgende:
IK ben geen Wildersfan!
Uiteraard. De hele wereld is een complot, en de enigen die dat weten zijn jij en Wilders.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ter Horst is chantabel door haar gedrag.
Ja, en dat is niet logisch omdat?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:59 schreef NLweltmeister het volgende:
Bij FoxNews zegt Wilders ook dat de omroepen de fim vooraf willen zien, en dat kan hij ook begrijpen!!!
Maar we kregen die film een maand lang niet te zien, omdat de omroepen de film vooraf wilden zien
Nou, kom maar met bewijzenquote:Op woensdag 2 april 2008 15:00 schreef Klopkoek het volgende:
Jullie zijn gewoon echt naief dat jullie op basis van twee prutsdocumenten meteen redeneren dat Wilders liegt.
Hoe het precies zit weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat het stinkt en het CDA alle tijd over iedereen de regie heeft gehad.
en op basis van exact diezelfde documenten beweren dat het kabinet liegt is het toonbeeld van scherpzinnigheid?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:00 schreef Klopkoek het volgende:
Jullie zijn gewoon echt naief dat jullie op basis van twee prutsdocumenten meteen redeneren dat Wilders liegt.
Dankquote:Op woensdag 2 april 2008 15:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien Klopkoek's posthistorie geloof ik wel dat hij geen Wilders aanhanger is.
Ik weet niet precies hoe het zit. Maar vooralsnog weet ik niet waarom de documenten 'pruts' zijn. Daar wil ik graag meer over weten dan.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:00 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe het precies zit weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat het stinkt en het CDA alle tijd over iedereen de regie heeft gehad.
Mwah het lijkt mij goed mogelijk om de waarheid boven tafel te krijgen, hoor die ambtenaar onder ede en het probleem is opgelost.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:57 schreef X. het volgende:
Conclusie van dit topic:
Wilders-aanhangers houden koppig vol en zijn net als Islamitische extremisten niet om te lullen. Daarbij geloven ze ook heilig in hun Grote Leider.
Nou, opgelost. Waait wel weer over.
mwah, als bewindspersonen staatsmisdrijven zouden plegen om Wilders als ongeloofwaardig te kunnen afschilderen, kan meineed er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:03 schreef Sora het volgende:
[..]
Mwah het lijkt mij goed mogelijk om de waarheid boven tafel te krijgen, hoor die ambtenaar onder ede en het probleem is opgelost.
Dat Balkenende heeft gelogen is overduidelijk. Kan hij gedaan hebben vanwege staatsveiligheid maar dat is door hem in het debat niet gezegd. Nee, in plaats daarvan heeft hij zijn eigen geschiedschrijving herschreven.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:02 schreef Argento het volgende:
[..]
en op basis van exact diezelfde documenten beweren dat het kabinet liegt is het toonbeeld van scherpzinnigheid?
weten we dat ook weer.
nou ja, je weet inmiddels wel hoe ik erover denk. Balkenende heeft niet gelogen en de feiten voorzover zij al bekend zijn passen naadloos in zijn verklaringen.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat Balkenende heeft gelogen is overduidelijk. Kan hij gedaan hebben vanwege staatsveiligheid maar dat is door hem in het debat niet gezegd. Nee, in plaats daarvan heeft hij zijn eigen geschiedschrijving herschreven.
Jij wel he Chewiequote:Op woensdag 2 april 2008 15:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gezien Klopkoek's posthistorie geloof ik wel dat hij geen Wilders aanhanger is.
puntje.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:04 schreef Argento het volgende:
[..]
mwah, als bewindspersonen staatsmisdrijven zouden plegen om Wilders als ongeloofwaardig te kunnen afschilderen, kan meineed er ook nog wel bij.
Dan zegt Wilders dat ie liegt.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:03 schreef Sora het volgende:
[..]
Mwah het lijkt mij goed mogelijk om de waarheid boven tafel te krijgen, hoor die ambtenaar onder ede en het probleem is opgelost.
En als daar niet uitkomt wat de Wilders-aanhang wil horen, geloven ze het niet. Dus wat schiet je ermee op?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:03 schreef Sora het volgende:
[..]
Kom nou. Je weet toch hoe overheidsdocumenten worden opgesteld. Het is uiterst merkwaardig dat er geen handtekening onder staat en dat Wilders exacte woorden niet worden vermeld.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit. Maar vooralsnog weet ik niet waarom de documenten 'pruts' zijn. Daar wil ik graag meer over weten dan.
Je verwacht dat een van beide onder ede gaat liegen?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef SCH het volgende:
Dan zegt Wilders dat ie liegt.
Het is een informeel gespreksverslag, geen wetsvoorstel. Het ene overheidsdocument is het andere niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kom nou. Je weet toch hoe overheidsdocumenten worden opgesteld. Het is uiterst merkwaardig dat er geen handtekening onder staat en dat Wilders exacte woorden niet worden vermeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |