abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 22:31:20 #1
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57768650
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:28 schreef AchJa het volgende:
Stel dat ze Wilders verkeerd geciteerd hebben of passages weggelaten hebben. Wat gaat er dan gebeuren?
Zoiets moet toch ondertekend worden?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 22:32:49 #2
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57768674
Beetje raar dat de terrorisme-coordinator staat samen te scholen met het kabinet.....
pi_57768687
Terug Vind Pathologisch leugenaar
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:35:10 #4
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57768724
Zo onwaarschijnlijk is het niet eens dat Wilders na (maatschappelijke) druk de film iets zou hebben afgezwakt. Wellicht ook nog met alle goede bedoelingen, net zoals hij in eerste instantie met alle goede bedoelingen heel eerlijk is geweest tegen de ministers over zijn film maar zich daarna wellicht heeft bedacht.

Niks mis mee , maar dan had hij niet zo'n ophef moeten maken over de ophef die de regering heeft gemaakt rondom de film want dat kwam dan doordat ze andere verwachtingen hadden van de film nav zijn eigen 'waarschuwingen' en mededelingen tegen de ministers.

Wel raar trouwens dat Wilders te pas en te onpas iedereen schoffeert die hij maar kan, maar hij zelf bij elke scheet excuses eist van anderen. Zag zojuist namelijk een samenvatting van Nova.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_57768727
Wilders gaat voor de bijl... maar het zal hem geen zetels kosten, daarvoor zijn zijn volgers te blind en doof
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_57768729
tvp
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:35:50 #8
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_57768735
Telegraaf (geen ANP) is mild in z'n berichtgeving:
quote:
Wilders wilde soera's uit Koran scheuren
DEN HAAG - Geert Wilders heeft het kabinet in november laten weten dat hij van plan was in zijn film Fitna een aantal pagina's uit de Koran te scheuren en te verbranden. Dat blijkt uit aantekeningen van het gesprek die minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie dinsdag heeft vrijgegeven.
„De minister van Justitie maakt zich met name zorgen over de slotpassage van de film waarin de heer Wilders voornemens is een aantal soera's uit de Koran te scheuren en in de open haard te verbranden”, staat er letterlijk. De minister „houdt er zeer ernstig rekening mee dat de beleving van deze beelden voor gelovige moslims zo hevig kan zijn, dat dit kan leiden tot gewelddadige reacties”, aldus de tekst.

Minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst, die ook bij het gesprek zat, had bij het horen van Wilders' plannen „een associatie met de heer van Gogh”, de vermoorde filmmaker. Zij liet Wilders weten dat „zij absoluut niet zou willen dat iets dergelijks de heer Wilders of zijn omgeving zou overkomen”.

De aantekeningen bevatten alleen de reacties van de bewindslieden op wat Wilders tijdens het gesprek zei. Zijn eigen woorden staan er niet in vermeld. Volgens het verslag gaf Wilders tijdens het onderhoud „een nadere toelichting op de beoogde opbouw van de film en de beelden die daarin mogelijk getoond” zouden worden.

Wilders ontkende dinsdag tijdens het Tweede Kamerdebat over Fitna dat hij de ministers iets inhoudelijks over zijn film zou hebben verteld. „Ik heb niets, maar dan ook niets gezegd over de inhoud van de film”. Wilders zei zelfs dat Hirsch Ballin het „100 procent stond te verzinnen”. Hij is woedend over het verslag dat het kabinet openbaar heeft gemaakt van een gesprek tussen hem en de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken over de komst van zijn anti-Koranfilm. Hij sprak dinsdagavond van „een vod van een verklaring” dat volstaat met „leugens”.

„Ik word hier belazerd door de minister van Justitie. Het kabinet veegt zijn eigen straatje schoon. Dit is een grote ongekende schande”, aldus Wilders.
Selectief, heel selectief. De media heult met Wilders.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † dinsdag 1 april 2008 @ 22:36:09 #9
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_57768751
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Allicht, maar door wie? Door alle aanwezigen?
Ja, lijkt mij logisch. Ik vind het ook vreemd dat Wilders zelf niet in het verslag staat, alleen zogenaamde reakties. Het deugt van geen kanten.
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:36:12 #10
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_57768763
Wat een uitermate ontroerende TT. "Live Debat met Calimero vs. de Gemene Boeven".
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:36:44 #12
132191 -jos-
Money=Power
pi_57768771
Ben benieuwd of die zogenaamde uitspraken van Wilders echt kloppen, geloof er eigenlijk weinig van...
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:37:02 #13
34793 neo567
You know who
pi_57768784
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee, ze is heel verstandig. Als je ambtenaren gaat betrekken bij de politiek zit er ook het risico aan vast dat het prestige van de ambtenaren op het spel staat. Bijv. het onstaan van roddels over dat de Islam al in het ambtenarenkorps is binnengedrongen. dat soort leugens.

Onderschat het ondermijnende PVV virus niet.
Nee, deze ambtenaar had glashelder kunnen vertellen wie van de 2 hier loopt te liegen. Het valt mij op dat de regeringspartijen er als de kippen bij zijn om dat plan te torpederen wat me bijna zou doen geloven dat hirsch ballin de boel belazert. Maar ik ben toch nog wel geneigd om hem net ff wat meer krediet te geven dan die blonde blaaskaak.
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:37:37 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_57768788
Die Hamer is een zwakke
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_57768802
We treden op tegen criminaliteit en extremisme...

Vandaar dat die lastige vrijheid van meningsuiting maar even naar de achtergrond moest.
pi_57768811
Wilders lijkt wel op Bassie met die stropdas
pi_57768814
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:37 schreef neo567 het volgende:
Ja die kerel is net ook al gespamd.
pi_57768819
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:35 schreef Klopkoek het volgende:
Telegraaf (geen ANP) is mild in z'n berichtgeving:
[..]

Selectief, heel selectief. De media heult met Wilders.
De Telegraaf heult met Wilders...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 april 2008 @ 22:39:32 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57768828
we zijn weer begonnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57768834
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:36 schreef -jos- het volgende:
Ben benieuwd of die zogenaamde uitspraken van Wilders echt kloppen, geloof er eigenlijk weinig van...
Tja, waar baseer je dat op?
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:39:45 #22
28033 Pek
je moet wat
pi_57768835
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:37 schreef neo567 het volgende:
Donder eens op met je crossposts
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_57768839
Ik wil wel de leugenaar ontmaskerd zien. In alle opties een "leuke" wending....
A little bit hateful
pi_57768851
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:37 schreef Sora het volgende:

[..]

Nee, deze ambtenaar had glashelder kunnen vertellen wie van de 2 hier loopt te liegen. Het valt mij op dat de regeringspartijen er als de kippen bij zijn om dat plan te torpederen wat me bijna zou doen geloven dat hirsch ballin de boel belazert. Maar ik ben toch nog wel geneigd om hem net ff wat meer krediet te geven dan die blonde blaaskaak.
Maakt toch geen ruk uit, Wilders zal die ambtenaar dan net zo makkelijk uitmaken voor leugenaar.
pi_57768855
"maatregelen getrokken", ook voor Hamer is 't laat
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')