Toch zie ik hem echt niet in paniek raken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:18 schreef Sora het volgende:
[..]
ik kijk het via planet, maar ik zie wilders toch hard door de mand vallen.
De coalitiepartijen willen geen onder ede verklaring, dat is wel verdacht...quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:20 schreef Wokkel het volgende:
Halsema erg sterk nu. Laat de waarheid nu maar boven tafel komen.
Nou, als ik ze hier zo hoor lijkt het wel alsof ze naar een totaal ander debat kijken. Maar goed, uit hun reacties over moslims had ik sowieso al het idee dat ze in een andere werkelijkheid levenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De Wildersaanhangers zijn per definitie zwakzinnig of niet?
Dat zie je in dit topic toch al ? Ze verschillen niks met een moslim-extremist. Blind in hun ideologie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Wilders valt vanavond door de mand... maar vraag me af of zijn aanhang er niet allang stekeblind voor is...
Duh, de kamer heeft hier de mogelijkheid om wilders voor de ogen van de pers onderuit te halen. aangrijpen met beide handen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Debat is wel erg ad hoc, er zit geen structuur in, laat staan dat er over problemen en oplossingen wordt gesproken.
Nee, ze is heel verstandig. Als je ambtenaren gaat betrekken bij de politiek zit er ook het risico aan vast dat het prestige van de ambtenaren op het spel staat. Bijv. het onstaan van roddels over dat de Islam al in het ambtenarenkorps is binnengedrongen. dat soort leugens.quote:
Iddquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De coalitiepartijen willen geen onder ede verklaring, dat is wel verdacht...
Nou, dat zegt dan genoeg over parlementariers.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:22 schreef Sora het volgende:
[..]
Duh, de kamer heeft hier de mogelijkheid om wilders voor de ogen van de pers onderuit te halen. aangrijpen met beide handen.
Het behoort tot zijn tactiek tot een staatsgreep. Langzaam maar zeker slaat hij alle fundamenten van de staat aan gruzelen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:21 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Toch zie ik hem echt niet in paniek raken?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Mooi zo, Geert wordt verbaal neergehakt.
Ik eigenlijk al een gevoel dat er inderdaad eigenlijk niets concreets instaat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:24 schreef Space-Chinees het volgende:
Het zou wat zijn als Wilders inderdaad gelijk heeft. Als er inderdaad niets concreet in die aantekeningen staan.
Dat ze dat niet doen betekend mijns inziens dat ze of:quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:22 schreef Sora het volgende:
[..]
Duh, de kamer heeft hier de mogelijkheid om wilders voor de ogen van de pers onderuit te halen. aangrijpen met beide handen.
Nee hoor, ze is criminologe oidquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Halsema is wel slim. Echte juriste.
Toch heb ik de geloofwaardigheid van een Hirsch-Ballin op het moment net even een stukje hoger zitten. Wilders ontkent al voordat de stukken geopenbaard zijn, hij weet namelijk dat het er wel degelijk in staat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:24 schreef Space-Chinees het volgende:
Het zou wat zijn als Wilders inderdaad gelijk heeft. Als er inderdaad niets concreet in die aantekeningen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |