Dat staat bij mij op de lange termijn planningquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:45 schreef DJvearlez het volgende:
Eind van t jaar ben ik weer ff in Canada om me visum te verzilveren...
daarna weet ik nog niet wanneer.. in ieder geval als ik klaar ben met school vertrek ik voorgoed:D:D:D
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef DJvearlez het volgende:
Heel goed! lekker weg uit nederland!
hoe moet je trouwens quoten?? ja ik ben blond ja
Al zitten kijken ja, hoe verder je naar het westen gaat, hoe duurder het wordt lijkt het.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:49 schreef tevebe het volgende:
[..]
Moet je eens kijken in downtown Vancouver. Met name Coal Harbour. Dan begint het van 350k en dan heb je 550sft
Trouwens doen ze wel vrij makkelijk voor hogere hypotheken.
http://i.fokzine.net/templates/new/i/quote.gif op dat tekentje klikkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef DJvearlez het volgende:
Heel goed! lekker weg uit nederland!
Ik meen dat in BC de gemiddelde huizenprijs boven de 430k ligt. Hoe de hypotheken daar in elkaar steken weet ik niet precies. Zal wel niet zoveel schelen. Je moet iig property tax betalen, maar dat is hier ook.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:17 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Al zitten kijken ja, hoe verder je naar het westen gaat, hoe duurder het wordt lijkt het.In Nova Scotia kun je namelijk een vrijstaand huis met 2 verdiepingen en een enorm lap grond krijgen voor 200k.
Weet je toevallig of de hypotheken verder hetzelfde werken als hier?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef DJvearlez het volgende:
Of op deze:quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef tevebe het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/new/i/quote.gif op dat tekentje klikken
Kijk het lukt, knap he hahaquote:Oh, had je al gezegd...
...en ik ben niet blond....
Valt daar ook het gebruik van smilies van msn onder?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:31 schreef DJvearlez het volgende:
[..]
Kijk het lukt, knap he haha
(ja dat is wel erg... dat mag alleen als je blond bent (A) )
Ja!!!quote:Valt daar ook het gebruik van smilies van msn onder?
Net nieuw op fok?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:11 schreef DJvearlez het volgende:
[..]
Ja!!!
OMG ik zieze echt nu pas he onderaan...![]()
hoe bedoel je bord voor je kop
True!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Zes keer met je tieten schudden en het is gratis.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:47 schreef Cle0 het volgende:
[..]
True!
Ben net terug van een avondje stappen en ik heb geen dollar uitgegeven!
Zit dus nog steeds in Banff, love it here, and ik heb een tijdje in het YWCA gezeten. Een goedkoop en vooral erg leuk hostel die een minuut lopen van downtown is. Zelfs dichterbij, het is niet eens uit downtown. En volgens mij ook de goedkoopste.
Werk nu hier in Banff en de 18e van juni is mn laatste werkdag. Dan ga ik alle toeristische dingen doen, zoals Lake Louise en Jasper, Whistler en ga zo maar verder. Hiephoi!
Overdosis en eastside. Iets zegt me dat dat vaker voorkomt daarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:55 schreef WooZ het volgende:
Ik zit nu op een ambulancepost te wachten op een telefoontje. Net bij een reanimatie geweest van een gevalletje overdosis H eastside
Wat deed je ook alweer in Vancouver, iets medisch of sensatiezoeker?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:57 schreef WooZ het volgende:
holy crap, ik kom net terug van een gevalletje uit de hand gelopen verkeersruzie. 3 gasten plat op de grond, overal bloed, bleek er eentje een honkbalknuppel gebruikt te hebben
Zit ik daar achterin de ambulance, gast met heel z'n kop onder het bloed, politie met sirene erachteraan, ik waande me net in een hollywood movie
Heb je nog geen schietpartijen gehad? Vorig jaar waren er wel een paar in East Vancouver/Chinatown.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:57 schreef WooZ het volgende:
holy crap, ik kom net terug van een gevalletje uit de hand gelopen verkeersruzie. 3 gasten plat op de grond, overal bloed, bleek er eentje een honkbalknuppel gebruikt te hebben
Zit ik daar achterin de ambulance, gast met heel z'n kop onder het bloed, politie met sirene erachteraan, ik waande me net in een hollywood movie
Hier in Banff is geen sneeuw meer te vinden trouwens.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:05 schreef tevebe het volgende:
[..]
Jammer dat je niet eerder naar Lake Louise gaat. Heel mooi is het daar in de winter met een flink pak sneeuw op het meer. Het is toch maar 45min rijden. Zou je eigenlijk nu nog kunnen gaan en in juni als alles weer weg is.
Bij Lake Louise naar het restaurantje lopen boven op die berg. In Jasper moet je naar Maligne lake gaan. Als je met de auto gaat kun je ook de Bow Valley Parkway nemen. Toch weer iets leuker dan de snelweg. Die gletsjer met zon bus opgaan is ook wel leuk om gedaan te hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef Cle0 het volgende:
[..]
Hier in Banff is geen sneeuw meer te vinden trouwens.
Ben al eens eerder bij Lake Louise geweest, 7 jaar geleden.
Iemand nog tips, waar ik heen moet en wat ik perse moet doen?
nee helaas, maar de kans dat dat net op jou shift gebeurd is ook wel vrij klein. Die gast waarmee ik was had wel een afrekening gehad 2 weken geleden, kogel door iemand z'n kop. En gister bv waren er 4 (!!!) stabs in surrey, maarja wij zaten rond vgh en downtownquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:19 schreef tevebe het volgende:
[..]
Heb je nog geen schietpartijen gehad? Vorig jaar waren er wel een paar in East Vancouver/Chinatown.
Surrey is ook echt een kutplaats. Ik vind het aantal moorden in Vancouver vrij laag voor een grote stad. In Calgary waren begin dit jaar meerdere gang-moorden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
nee helaas (), maar de kans dat dat net op jou shift gebeurd is ook wel vrij klein. Die gast waarmee ik was had wel een afrekening gehad 2 weken geleden, kogel door iemand z'n kop. En gister bv waren er 4 (!!!) stabs in surrey, maarja wij zaten rond vgh en downtown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |