abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58931708
Ja ik betaal me scheel als ik hier een club induik. Entree, en dan idd 6,50 ofzo voor een pint En dan vragen ze ook nog expliciet om een fooi ook

Ik ben bij Earl's in Whistler geweest, maar had er toen alleen gedronken.

Ik ga meestal naar sushi-tenten, dat is nog eens goed
pi_58932005
North York/Willowdale in Ontario, zijn dat een beetje goeie buurten?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58932941
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:11 schreef tevebe het volgende:

[..]

Bestel maar eens Kokanee (of eigenlijk elk bier) in de kroeg. 5,50 - 6$ voor een 33CL flesje en dan moet je nog fooi geven! Daarom ging ik altijd aan de sterke drank. Veel goedkoper
Ja, had het over de prijs die je in de liquor store betaald. In de kroeg/clubs varieerd het van 4,50 tot 6 dollar in Kelowna.
pi_58934007
quote:
Boodschappen doen voor 11 dagen Daar zul je echt niet zo heel veel mee besparen hoor.
Tja, moet ergens op besparen, als we ook nog wel eens uiteten willen en de kroeg in.
Heb voor de hele trip 7500 euro (6 weken p.p.) begroot (incl. vliegreis, skipassen, autohuur, heliboarden en 50 euro per dag voor eten/drinken)

50 euro moet toch wel genoeg zijn als we niet teveel uiteten en op stap gaan?
http://www.snowzone.nl
pi_58935407
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:18 schreef WooZ het volgende:
Ja ik betaal me scheel als ik hier een club induik. Entree, en dan idd 6,50 ofzo voor een pint En dan vragen ze ook nog expliciet om een fooi ook

Ik ben bij Earl's in Whistler geweest, maar had er toen alleen gedronken.

Ik ga meestal naar sushi-tenten, dat is nog eens goed
Ik was in Vancouver uitgeweest en toen stond er een flinke rij buiten. De enige manier om snel binnen te komen was om 2x zoveel te betalen
pi_58935449
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 08:33 schreef micko het volgende:

[..]

Tja, moet ergens op besparen, als we ook nog wel eens uiteten willen en de kroeg in.
Heb voor de hele trip 7500 euro (6 weken p.p.) begroot (incl. vliegreis, skipassen, autohuur, heliboarden en 50 euro per dag voor eten/drinken)

50 euro moet toch wel genoeg zijn als we niet teveel uiteten en op stap gaan?
Rijst enzo kun je wel kopen, maar ik zou echt geen vlees kopen voor 11 dagen. In hostels zijn wel koelkasten enzo, maar veel mensen trekken de koelkast open en kijken wat er in ligt en pakken andermans spullen.
pi_58935467
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:34 schreef Koploperkopper het volgende:
North York/Willowdale in Ontario, zijn dat een beetje goeie buurten?
Ken ik niet
pi_58937681
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:04 schreef tevebe het volgende:

[..]

Rijst enzo kun je wel kopen, maar ik zou echt geen vlees kopen voor 11 dagen. In hostels zijn wel koelkasten enzo, maar veel mensen trekken de koelkast open en kijken wat er in ligt en pakken andermans spullen.
In Whistler konden we niet echt een hostel vinden wat in de buurt van de piste zat, dus daar zitten we luxe in een studio.
Met hot tub en pool.
http://www.snowzone.nl
pi_58937803
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:45 schreef micko het volgende:

[..]

In Whistler konden we niet echt een hostel vinden wat in de buurt van de piste zat, dus daar zitten we luxe in een studio.
Met hot tub en pool.
Het kan slechter
pi_58938877
waar kan je eigenlijk leuk uitgaan in vancouver (18+) ???
we stand on guard for thee
pi_58945591
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:45 schreef micko het volgende:

[..]

Met hot tub en pool.
Als je het geld er voor over hebt is er natuurlijk niks mis mee. Maar in Whistler zit niks ver van de piste

Veel hotels/studio's die in het dorp zitten moet je max. 10 minuten lopen naar de lift. Echter deze zijn wel veel en veel duurder dan een hostel. UBC lodge was relaxed man, hot tub erbij, koud biertje in de hand, allemaal jongelui

En ik weet niet wat je nu betaald maar dat was dus maar 31$/nacht
pi_58945641
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:40 schreef DJvearlez het volgende:
waar kan je eigenlijk leuk uitgaan in vancouver (18+) ???
www.clubzone.com

au bar, roxy, caprice. Om in te drinken yaletown brewery co.

En je kunt idd de bouncer gewoon omkopen om niet in de rij te hoeven staan. Echter dit kost je bij elke club 20$ (gewoon in je hand houden en em een handje geven) en dan moet je binnen ook nog entree betalen, en als dan ook het bier nog 6$/stuk kost, tsja
pi_58953045
enneeh...
moet je ook altijd zo veel betalen als je vrouw bent??
pi_58953210
Zes keer met je tieten schudden en het is gratis.
pi_58953342
juist... haha nou ja het is dus iig makkelijker:P
pi_58953883
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:31 schreef Koploperkopper het volgende:
Zes keer met je tieten schudden en het is gratis.
pi_58953895
Overigens moesten wij 90$ betalen met 8 mensen om de rij te 'skippen'.
pi_58953904
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:38 schreef DJvearlez het volgende:
juist... haha nou ja het is dus iig makkelijker:P
ja niet dus of je moet toevallig een ladies night treffen. Wanneer ben je in Van?
pi_58953926
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:06 schreef tevebe het volgende:
Overigens moesten wij 90$ betalen met 8 mensen om de rij te 'skippen'.
ja met een hele groep zal het ongetwijfeld goedkoper zijn, maar over het algemeen is 20 gangbaar. En daar komt de entree binnen dus ook nog bij, tussen de 7-15$ zeg maar
pi_58954149
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:08 schreef WooZ het volgende:

[..]

ja met een hele groep zal het ongetwijfeld goedkoper zijn, maar over het algemeen is 20 gangbaar. En daar komt de entree binnen dus ook nog bij, tussen de 7-15$ zeg maar
Ik ben maar in een paar kroegen geweest, maar zou echt de naam niet meer weten. Eentje was een Irish pub en de ander was een cafeetje met livemuziek, vlakbij Sears maar dat kan ik fout hebben door het nuttigen van alcohol.
pi_58954167
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:07 schreef WooZ het volgende:

[..]

ja niet dus of je moet toevallig een ladies night treffen. Wanneer ben je in Van?
Au bar heeft toch vaak/regelmatig ladies night.
pi_58954605
ja klopt idd

Maar ik had et niet over de kroegn maar meer de clubs Overigens doet elke club het erom, zelfs als er amper iemand binnen is laten ze gewoon een mega rij staan
pi_58968528
Lange rijen zien er tof uit he, dan lijkt 't net alsof iedereen naar hun club wil.

Net even zitten kijken, veel kun je niet krijgen voor 200-250K CAD in Toronto, maar de keuze die je dan alsnog hebt is niet mis, een niet al te groot apartament met een prive zwembad in het gebouw, eigen berging, ondergrondse parkeerplek etc.

Nog een mooi gebouw ook.

Wat me verder ook nog opviel is dat alle keukens volledig zijn uitgerust, dus je hoeft geen koelkast, zelfs geen vaatwasser meer te kopen of wat dan ook.
pi_58972207
Eind van t jaar ben ik weer ff in Canada om me visum te verzilveren...
daarna weet ik nog niet wanneer.. in ieder geval als ik klaar ben met school vertrek ik voorgoed:D:D:D
pi_58977199
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 17:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Lange rijen zien er tof uit he, dan lijkt 't net alsof iedereen naar hun club wil.

Net even zitten kijken, veel kun je niet krijgen voor 200-250K CAD in Toronto, maar de keuze die je dan alsnog hebt is niet mis, een niet al te groot apartament met een prive zwembad in het gebouw, eigen berging, ondergrondse parkeerplek etc.

Nog een mooi gebouw ook.

Wat me verder ook nog opviel is dat alle keukens volledig zijn uitgerust, dus je hoeft geen koelkast, zelfs geen vaatwasser meer te kopen of wat dan ook.
Moet je eens kijken in downtown Vancouver. Met name Coal Harbour. Dan begint het van 350k en dan heb je 550sft

Trouwens doen ze wel vrij makkelijk voor hogere hypotheken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')