quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n avator
Ik heb ook aivs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Bluezz had er ook al een:quote:
Alleen al hierom zal ik nooit PvD stemmen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:40 schreef borisz het volgende:
THiemebij het fitna debat. Sluit ze af met de zin:
"Tot slot moet de bioindustrie ook verboden worden."
verder had ze er nog geen woord over gezegd, dat was dan wel knap.
Ik vond de opmerking van Wilders over Dibi (respect voor kamerleden onderling, maar wel met extreem linke betogers op de Dam staan met het bord 'Wilders Extremist' ) ook wel een mooie.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:40 schreef borisz het volgende:
THiemebij het fitna debat. Sluit ze af met de zin:
"Tot slot moet de bioindustrie ook verboden worden."
verder had ze er nog geen woord over gezegd, dat was dan wel knap.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leukertje, tnxx!!!
![]()
Ja, het is een matig debat ja. Pechtold wasquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond de opmerking van Wilders over Dibi (respect voor kamerleden onderling, maar wel met extreem linke betogers op de Dam staan met het bord 'Wilders Extremist' ) ook wel een mooie.
Dibi sprong bijna op om erop te reageren, maar je zag Halsema heel haastig gebaren dat hij moest gaan zitten.
Verder is het een ontzettend matig debat, alleen Pechtold zegt iets zinnigs.
En waarom dan wel niet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die vind ik totaal niet bij je passen.
hoe was het in Valencia?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |