abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61079967
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Sharapova het volgende:
Je hebt meteen wel de grootste cockpit gezien trouwens (tenminste.. dat neem ik aan met een 747)
Valt zwaar tegen... Wacht maar tot je het verschil ziet tussen een MD11 en een B747, de eerste is een balzaal...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:16:54 #127
155616 Proximo
For god, king & country
pi_61082166
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 07:57 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Valt zwaar tegen... Wacht maar tot je het verschil ziet tussen een MD11 en een B747, de eerste is een balzaal...
Als kind een keer of 3 in die cockpit van de md-11 wezen kijken, vond dat toen super


Eigenlijk nu nog wel
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_61211307
  • Maatschappij?

    VLM

  • Traject?

    Amsterdam - London city

  • Toestel

    Fokker 50

  • Prijs

    Geloof ik 75 euro voor een enkeltje

  • Vertraging?

    niks, netjes op tijd aangekomen

  • Vriendelijk personeel?

    jazeker

  • Lekker eten?

    Een lekker broodje en twee kopjes thee.

  • Entertainment?

    Het uitzicht, in zo'n fokker 50 vlieg je relatief laag, dus zie je veel meer. Landing is erg leuk om te zien, omdat je midden in London land.

  • Algehele indruk?

    Prima vlucht, goede beenruimte en fijne stoelen. Prima maatschappij

  • Iets over de luchthavens?

    Schiphol kennen we wel, London city is vrij klein, binnen tien minuten na de landing waren we buiten, en dat terwijl we nog door de douane heenmoesten en bagage op moesten halen.


  • Maatschappij?

    Easyjet

  • Traject?

    London Stansted - Amsterdam

  • Toestel

    Airbus 3119

  • Prijs

    44 euro

  • Vertraging?

    Niet, precies op tijd geland

  • Vriendelijk personeel?

    Jazeker

  • Lekker eten?

    Broodje gekocht, was prima

  • Entertainment?

    De blik uit het raampje (wolken wolken en nog eens wolken)

  • Algehele indruk?

    Goede vlucht, maar niet super.

  • Iets over de luchthavens?

    London stansted is een mooie nieuwe luchthaven, we hadden een lange rij bij de check in.
  • "There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."
      vrijdag 5 september 2008 @ 09:23:28 #129
    137173 YPrue
    Message in a bottle...
    pi_61393929
    Maatschappij?
    Air Malta.

    Type vliegtuig?
    Op de heenreis was het een A-319. Deze zat niet helemaal vol.
    Op de terugreis was het vliegtuig een A-320. Deze zat wel helemaal vol.

    Traject?
    Düsseldorf - Luqa (Malta).
    Luqa - Düsseldorf.

    Vertraging?
    Nee, mooi op tijd vertrokken en ook op de geplande tijd geland (23.35 uur) daar.
    Op de terugreis hetzelfde: om 8.00 uur vetrokken en ietsje eerder geland dan gepland: 10.42 uur in plaats van 10.50 uur.

    Vriendelijk personeel?
    Best wel.

    Lekker eten?
    Ik vond dat we nog aardig wat eten kregen aan boord, en dat voor een maatschappij die niet zo heel dure tickets heeft. Op de heenweg kregen we gegrilde kip met groenten (sperziebonen, ui, paprika, kool en tomaat), twee broodjes, een smeerkaasje, een dadelcakeje en ze kwamen twee keer langs om drinken uit te delen.
    Op de terugweg kregen we een ontbijt: twee broodjes, aardbeienjam, boter, kaas, salami, ham, tomaat, mozarrella, sla, sinaasappelsap en een muffin. Ook kwamen ze weer twee keer langs met drinken.

    Entertainment?
    Alleen wat korte tekenfilmpjes, de vluchtroute en wat informatiefilmpjes over Malta. En er was een In flight magazine over Malta. De terugreis hetzelfde.

    Algehele indruk?
    Zeer nette prestatie voor deze maatschappij, vooral als je bekijkt dat de ticketprijs niet zo heel duur is.

    Iets over de luchthavens?
    Düsseldorf is heel relaxed, niet zo massaal als Schiphol en gelukkig ook niet zo druk daar.
    Luqa is klein, maar groot genoeg voor het eiland Malta. Er zitten een aantal winkeltjes en wat cafe's.
    The Police 08-06-2008
    pi_61399917
    Ik heb een vraag over luchtvaartmaatschappij American Airlines. We hebben nu een vlucht van Dusseldorf via Londen naar NYC. Eerst gaan we vanuit Groningen met de bus naar Dusseldorf dan vliegen naar Londen om 07:00 en daarna mogen we 7 uur lang op Londen gaan wachten om door te vliegen naar NYC. We vermoedden dat omboeken erg duur is (schijnt 180 euro te kosten), maar nu had iemand de geniale ingeving om een paar dagen eerder naar Londen te gaan en dan daar op onze vlucht te stappen. Voordeel: extra daagjes vakantie in Londen en geen superbrakke overstap. Alleen nu kan ik nergens op hun website vinden of het überhaupt is toegestaan om een deel van je vlucht te missen of waar je dan aan zou moeten geven dat je wel van Londen naar NYC wilt vliegen.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
      Moderator vrijdag 5 september 2008 @ 13:19:34 #131
    45833 crew  Fogel
    pi_61400138
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Hartendame het volgende:
    Ik heb een vraag over luchtvaartmaatschappij American Airlines. We hebben nu een vlucht van Dusseldorf via Londen naar NYC. Eerst gaan we vanuit Groningen met de bus naar Dusseldorf dan vliegen naar Londen om 07:00 en daarna mogen we 7 uur lang op Londen gaan wachten om door te vliegen naar NYC. We vermoedden dat omboeken erg duur is (schijnt 180 euro te kosten), maar nu had iemand de geniale ingeving om een paar dagen eerder naar Londen te gaan en dan daar op onze vlucht te stappen. Voordeel: extra daagjes vakantie in Londen en geen superbrakke overstap. Alleen nu kan ik nergens op hun website vinden of het überhaupt is toegestaan om een deel van je vlucht te missen of waar je dan aan zou moeten geven dat je wel van Londen naar NYC wilt vliegen.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Als je niet op het eerste deel van de reis aanwezig bent, annuleren ze de rest van je reis automatisch.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
    TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    pi_61400196
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Hartendame het volgende:
    Ik heb een vraag over luchtvaartmaatschappij American Airlines. We hebben nu een vlucht van Dusseldorf via Londen naar NYC. Eerst gaan we vanuit Groningen met de bus naar Dusseldorf dan vliegen naar Londen om 07:00 en daarna mogen we 7 uur lang op Londen gaan wachten om door te vliegen naar NYC. We vermoedden dat omboeken erg duur is (schijnt 180 euro te kosten), maar nu had iemand de geniale ingeving om een paar dagen eerder naar Londen te gaan en dan daar op onze vlucht te stappen. Voordeel: extra daagjes vakantie in Londen en geen superbrakke overstap. Alleen nu kan ik nergens op hun website vinden of het überhaupt is toegestaan om een deel van je vlucht te missen of waar je dan aan zou moeten geven dat je wel van Londen naar NYC wilt vliegen.
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Meestal is het zo dat als je op Dussedorf niet incheckt en naar London vliegt, je geoormerkt wordt als no-show hetgeen betekent dat ook het stuk Londen-NYC zal komen te vervallen.

    De enige mogelijkheid is de luchtvaartmaatschappij te bellen of je het stuk Dusseldorf-London niet kan laten vervallen, maar dan zit je nog met de terugreis en met hoe je met een alternatief naar Londen komt.
    Honey ! Take me drunk, i am home !
    pi_61400215
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 13:19 schreef Fogel het volgende:

    [..]

    Als je niet op het eerste deel van de reis aanwezig bent, annuleren ze de rest van je reis automatisch.
    Daar ben ik ook bang voor, dat is nou juist wat ik wil voorkomen. Kan ik niet zelf dat eerste stukje annuleren en de rest houden?
    Kan daar ook geen informatie over vinden op hun website
      vrijdag 5 september 2008 @ 13:25:40 #134
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61400333
    bel even anders naar 020-2013610, is van AA. werkt alleen niet helemaal ok, maar misschien dat je het daar kan vragen.
    pi_61400687
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 13:13 schreef Hartendame het volgende:
    Eerst gaan we vanuit Groningen met de bus naar Dusseldorf
    Hier ben ik wel benieuwd naar. Is dit een gehuurde bus oid? Lijndiensten heb ik alleen naar Bremen en Oldenburg gezien.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
      vrijdag 5 september 2008 @ 17:34:10 #136
    14453 Spohr
    music was my first love...
    pi_61407337
    Maatschappij?
    Lufthansa

    Type vliegtuig?
    Boeing 737-400

    Traject?
    Frankfurt - Johannesburg v.v.

    Vertraging?
    Terug 1,5 uur. Nog mazzel dat het vliegtuig van Frankfurt naar Amsterdam ook een half uur vertraging had, anders was m'n bagage wat later geweest (en ik waarschijnlijk ook ).

    Vriendelijk personeel?
    Ja

    Lekker eten?
    Ging wel, had meer problemen met de tijdstippen. Waarom om half 1 's nachts nog een diner?

    Entertainment?
    Film die ik verder niet heb gevolgd, en daarna voortdurend de vluchtinformatie. Na de tiende keer heb ik dat echt wel gezien.

    Algehele indruk?
    Weinig beenruimte (economy class). Schijnt Lufthansa trouwens om bekend te staan. Op de heenweg is minstens 1 steward en een medepassagier bijna over m'n benen gestruikeld die in het gangpad lagen.

    Iets over de luchthavens?
    Ik kwam op de terugreis rond half 7 in Frankfurt, had ik de pech om bij de paspoortcontrole in de verkeerde rij te gaan staan: de controleur was volgens mij nog niet droog achter z'n oren en het ging echt retetraag, vergeleken met z'n collega's. Frankfurt en Johannesburg zijn verder best gezellig. Het is in J'burg alleen een takke-end lopen naar het deel voor binnenlandse vluchten (ik moest heen nog verder naar Kaapstad).
    Hi, I'm a signature virus. Please copy me into you signature to help me spread.
      vrijdag 5 september 2008 @ 19:21:28 #137
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_61410228
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 13:21 schreef Hartendame het volgende:

    [..]

    Daar ben ik ook bang voor, dat is nou juist wat ik wil voorkomen. Kan ik niet zelf dat eerste stukje annuleren en de rest houden?
    Kan daar ook geen informatie over vinden op hun website
    Dit zal niet toegestaan zijn omdat je zal worden aangemerkt als no-show.

    Veel maatschappijen doen dit om te voorkomen dat men goedkope tickets in het buitenland boekt en dan pas op bijvoorbeeld de overstapluchthaven opstapt.
    Je kunt altijd nog met de Tube London in als je 7 uur overstaptijd hebt, je kan dan niet heel veel zien, maar de tube doet er zo'n 45 minuten over ofzo, dus kan je toch nog ongeveer 3 uur rondhobbelen in London....

    Ik had trouwens bij het boeken wel naar overstaptijden gekeken, aankomende september heb ik ook 7 uur in Frankfurt, maar dat is overdag, en ik wilde ook wel eens Frankfurt zien....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_61411772
    Maatschappij?
    Transavia.com

    Traject?
    Heen: Amsterdam Schiphol - Kos, Griekenland
    Terug: Kos, Griekenland - Lesbos, Griekenland - Amsterdam Schiphol

    EDIT: Toestel
    Een Boeiing 737-800

    Vertraging?
    Mja, op de heenweg was er iets nog niet in orde op de landingsbaan ofzo, en daarom kon het toestel pas een kwartiertje later opstijgen.

    Vriendelijk personeel?
    Op de heenweg was de steward en waren de stewardessen niet zo enthousiast, maar dat was misschien omdat het 5 uur 's ochtends was. Op de terugweg was het personeel enthousiaster, en er was een leuke steward met ontzettend mooie, bruine ogen

    Lekker eten?
    Tja, ik heb flesjes mineraalwater en sandwiches op. Deze moest je zelf betalen (Prijsniveau: ¤2,- voor een flesje mineraalwater van 0,5 l en ¤1,50 voor 2 plakjes Peijnenburg ontbijtkoek) maar waren wel lekker.

    Entertainment?
    Op de heenweg was er geen film e.d. op de terugweg was er wel een film, maar er was iets mee, en daardoor stopte de film telkens, en klapte de beeldschermpjes telkens in, en dan werd er weer gerommeld door een steward, en dan deed ie het weer eventjes. Ik heb geen behoefte aan tv-kijken tijdens mijn vlucht, dus erg vond ik het niet.
    Verder werden er zowel op de heen- als terugvlucht kussentjes uitgedeeld (deze kussentjes stelden niet veel voor, maar toch was het wel fijn).

    Algehele indruk?
    Goed. Ideale low-cost maatschappij voor de kortere vluchten binnen Europa.

    Iets over de luchthavens?
    Schiphol: we all know: Een fabriek! Schiphol is bijna een stad op zichzelf.
    Kos: Héél klein, geen slurf zoals op Schiphol, maar je stapt via een trap het toestel uit. Ook véél primitiever: de bagage-labels werden bijvoorbeeld gewoon met de hand geschreven . Er werd omgeroepen in het Grieks en in het Engels, maar de omroepster had zo'n zwaar accent, dat ik haar Engels amper verstond.
    Lesbos (tussenlanding): Toen we een tussenlanding maakte op Lesbos, moesten we het toestel uit. De luchthaven hier was echt piepklein: net een kippenhok.

    [ Bericht 2% gewijzigd door zweedse_muppet op 05-09-2008 20:41:48 ]
      vrijdag 5 september 2008 @ 20:29:48 #139
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_61412175
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 17:34 schreef Spohr het volgende:
    Type vliegtuig?
    Boeing 737-400

    Traject?
    Frankfurt - Johannesburg v.v.
    Dit lijkt me erg onaangenaam
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_61413312
    Hoe komt het trouwens dat er zoveel vliegvelden zijn die verschrikkelijk zuigen in vergelijking met Schiphol?

    Ik heb laatst een vlucht gemaakt SPL-LHR-YVR en YVR-YYC-YQL, en zowel de grote als kleinere vliegvelden in deze trip zijn gewoon ronduit kut. Onduidelijke bewegwijzering, totaal geen logica in loopbanden vs 'gewoon' lopen, slechte faciliteitenvoorziening, gates waarbij je pal naast de omroepster moet staan om uberhaupt te kunnen horen wat er gezegd wordt.. Leuk dat instappen per vliegtuigdeel, maar als 90% van de passagiers al blij moet zijn als ze uberhaupt hebben weten op te pikken dat er geboard kan worden, werkt dat dus voor geen meter En ik kon m'n ogen niet geloven hoe onbeschoft het personeel op Calgary omging met een bejaard stel. Die hadden er allemaal wat moeite mee, en in de chaos van de onduidelijkheid met instappen hadden ze hun paspoort niet op de goede bladzijde open. Die werden dus uit de rij gezet en moesten wachten totdat alle andere passagiers ingestapt waren, WTF?

    En LHR als transfer is een ramp, als er iets slecht verzorgd is dan is het wel de gateinformatie met waar je moet zijn. Sowieso, het uitstappen alleen al - Kom je in zo'n slurf, en aan het einde van die slurf moet je via een soort smalle, stijle en donkere keldertrap naar beneden - met scherpe bocht Pleur die slurf dan gewoon in de container en laat ons buiten uitstappen, dan heb je tenminste ruimte voor je tas en gewoon 1 stuk. En dan dat gezeik met die kutbussen en een buschauffeur die rustig ff buiten gaat staan chillen terwijl er een complete vliegtuiglading aan mensen moet overstappen vanuit een vlucht met maximale vertraging Zit je daar met zn allen te wachten, terwijl je op je horloge de verstreken minuten sinds de boarding deadline zit op te tellen. Ik ben echt blij dat m'n terugvlucht via Frankfurt gaat, veel kutter dan LHR kan het toch bijna niet zijn.
      zaterdag 6 september 2008 @ 11:30:51 #141
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61423048
    Fijn, al die afkortingen waar je niks van begrijpt. Noem het beestje gewoon bij zijn naam als het geen bekende luchthavens zijn. LHR is Heathrow. Maar wat SPL, YVR (Vancouver?), YYC (Calgary?), YQL voor moeten stellen is mij geheel onduidelijk? (als SPL Schiphol is, noem het dan gewoon AMS)
      zaterdag 6 september 2008 @ 12:10:12 #142
    157428 GoodGawd
    This is your captain speaking!
    pi_61423765
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 11:30 schreef Blik het volgende:
    Fijn, al die afkortingen waar je niks van begrijpt. Noem het beestje gewoon bij zijn naam als het geen bekende luchthavens zijn. LHR is Heathrow. Maar wat SPL, YVR (Vancouver?), YYC (Calgary?), YQL voor moeten stellen is mij geheel onduidelijk? (als SPL Schiphol is, noem het dan gewoon AMS)
    SPL is geen code voor schiphol. Zeg idd of AMS of EHAM
    Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
    pi_61423911
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 12:10 schreef GoodGawd het volgende:

    [..]

    SPL is geen code voor schiphol. Zeg idd of AMS of EHAM
    Vroeger was de IATA code voor Schiphol wel degelijk SPL, maar dat is al een tijd niet meer het geval...
    You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
    C. Sagan
      zaterdag 6 september 2008 @ 12:30:33 #144
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61424102
    quote:
    Op zaterdag 6 september 2008 12:18 schreef The_stranger het volgende:

    [..]

    Vroeger was de IATA code voor Schiphol wel degelijk SPL, maar dat is al een tijd niet meer het geval...
    .... en dus heeft hij gelijk
      zondag 7 september 2008 @ 12:36:08 #145
    155616 Proximo
    For god, king & country
    pi_61445378
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 21:08 schreef LoggedIn het volgende:
    Hoe komt het trouwens dat er zoveel vliegvelden zijn die verschrikkelijk zuigen in vergelijking met Schiphol?

    Ik heb laatst een vlucht gemaakt SPL-LHR-YVR en YVR-YYC-YQL, en zowel de grote als kleinere vliegvelden in deze trip zijn gewoon ronduit kut. Onduidelijke bewegwijzering, totaal geen logica in loopbanden vs 'gewoon' lopen, slechte faciliteitenvoorziening, gates waarbij je pal naast de omroepster moet staan om uberhaupt te kunnen horen wat er gezegd wordt.. Leuk dat instappen per vliegtuigdeel, maar als 90% van de passagiers al blij moet zijn als ze uberhaupt hebben weten op te pikken dat er geboard kan worden, werkt dat dus voor geen meter En ik kon m'n ogen niet geloven hoe onbeschoft het personeel op Calgary omging met een bejaard stel. Die hadden er allemaal wat moeite mee, en in de chaos van de onduidelijkheid met instappen hadden ze hun paspoort niet op de goede bladzijde open. Die werden dus uit de rij gezet en moesten wachten totdat alle andere passagiers ingestapt waren, WTF?

    En LHR als transfer is een ramp, als er iets slecht verzorgd is dan is het wel de gateinformatie met waar je moet zijn. Sowieso, het uitstappen alleen al - Kom je in zo'n slurf, en aan het einde van die slurf moet je via een soort smalle, stijle en donkere keldertrap naar beneden - met scherpe bocht Pleur die slurf dan gewoon in de container en laat ons buiten uitstappen, dan heb je tenminste ruimte voor je tas en gewoon 1 stuk. En dan dat gezeik met die kutbussen en een buschauffeur die rustig ff buiten gaat staan chillen terwijl er een complete vliegtuiglading aan mensen moet overstappen vanuit een vlucht met maximale vertraging Zit je daar met zn allen te wachten, terwijl je op je horloge de verstreken minuten sinds de boarding deadline zit op te tellen. Ik ben echt blij dat m'n terugvlucht via Frankfurt gaat, veel kutter dan LHR kan het toch bijna niet zijn.

    :Ik heb nu al zin in mijn overstap op LHR
    Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
      zondag 7 september 2008 @ 13:17:24 #146
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_61446100
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 12:36 schreef Proximo het volgende:

    [..]

    :Ik heb nu al zin in mijn overstap op LHR
    Ik ook, maar ik neem aan dat 1:45 genoeg moet zijn.
    pi_61446108
    Maatschappij: Comair

    Traject: Johannesburg (OR-Tambo) - Harare international

    Toestel: 737-400

    Personeel: Zuid Afrikaans, relaxte lui dus. Praatje gemaakt met een stewardess die net als ik in Zimbabwe gewoond had, oprecht geïnteresseerd.

    Overig: heb het traject 6 keer gevlogen op verschillende tijden, en had altijd een maaltijd (lasagne, met lam of rund. Best smakelijk). In Johannesburg altijd op tijd vertrokken, in Harare consequent een uur te laat vertrokken. Dat laatste is overigens een prestatie, omdat er maar 5 of 6 vluchten per dag vertrekken vanuit Harare. De luchthaven van Harare is modern, nieuw, ruimtelijk en comfortabel, en bovendien een oase van rust. De 6 keren dat ik daar vertrok of aankwam, was mijn vlucht altijd de enige vlucht die er op dat moment aankwam of vertrok. Grappig detail, er zijn toch wel minimaal 20 incheckbalies. Johannesburg daarentegen is bizar groot en niet zo gezellig, bovendien is het vanwege alle bouw werkzaamheden erg hinderlijk om telkens 20 minuten van international arrivals naar domestic departures te moeten lopen met al je bagage. Bagagesjouwers vermijden, zoals overal in Zuid Afrika. Ze lichten je op en zijn hondsbrutaal.
    Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
    Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
    pi_61446205
    quote:
    Op vrijdag 5 september 2008 21:08 schreef LoggedIn het volgende:


    En LHR als transfer is een ramp, als er iets slecht verzorgd is dan is het wel de gateinformatie met waar je moet zijn. Sowieso, het uitstappen alleen al - Kom je in zo'n slurf, en aan het einde van die slurf moet je via een soort smalle, stijle en donkere keldertrap naar beneden - met scherpe bocht Pleur die slurf dan gewoon in de container en laat ons buiten uitstappen, dan heb je tenminste ruimte voor je tas en gewoon 1 stuk. En dan dat gezeik met die kutbussen en een buschauffeur die rustig ff buiten gaat staan chillen terwijl er een complete vliegtuiglading aan mensen moet overstappen vanuit een vlucht met maximale vertraging Zit je daar met zn allen te wachten, terwijl je op je horloge de verstreken minuten sinds de boarding deadline zit op te tellen. Ik ben echt blij dat m'n terugvlucht via Frankfurt gaat, veel kutter dan LHR kan het toch bijna niet zijn.

    Ik vloog via terminal 5, wat een gaar systeem zeg. Hypermoderne trams, winkelcentrum e.d, maar nog steeds een bizar lange wachtrij bij security, en je loopt je ondanks alle moderniteiten alsnog een breuk. Bovendien zijn de toiletten om te huilen, ik kreeg de handenfohn niet aan de praat.
    Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
    Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
      zondag 7 september 2008 @ 14:29:55 #149
    155616 Proximo
    For god, king & country
    pi_61447758
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 13:21 schreef Casparovvv het volgende:

    [..]


    Ik vloog via terminal 5, wat een gaar systeem zeg. Hypermoderne trams, winkelcentrum e.d, maar nog steeds een bizar lange wachtrij bij security, en je loopt je ondanks alle moderniteiten alsnog een breuk. Bovendien zijn de toiletten om te huilen, ik kreeg de handenfohn niet aan de praat.
    Is het een beetje goed te doen van Terminal 5 naar een andere ? of moet ik ellende verwachten ?
    Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
      zondag 7 september 2008 @ 14:38:57 #150
    156145 Lucifer_Doosje
    Licht ontvlambaar
    pi_61447973
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef Proximo het volgende:

    [..]

    Is het een beetje goed te doen van Terminal 5 naar een andere ? of moet ik ellende verwachten ?
    Valt wel mee. Er gaat om de zoveel minuten een trein van T5 naar T1,2,3.
    Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
    lucifer FTW!!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')