Zie een paar posts onder mijn eerste tijd ;D Tweede nu alleen met Ford GT 06jes.Overall in de "all cars" lijst op de 29e plekquote:
maaar... dat doen ze ookquote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze moeten gewoon helemaal ghost worde
Soms jaquote:
quote:"As an example, the amount of effort and information required to create a whole car in GT4 is equivalent to one headlight in GT5 Prologue," says Kazunori. "We've modelled the bulb, the lens, the reflection, everything. We got headlights shipped from the manufacturer and dismantled them."
Dat valt op zich nog wel mee.. maar het feit dat je benadeelt wordt omdat je de snelste bent slaat helemaal nergens op (degene die vooraan rijden krijgen last van minder grip en moeilijkere physicsquote:Op donderdag 10 april 2008 07:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat de strengheid omlaag mag, heel vaak dat ik maar nauwelijks iets afsnijd (niet expres, gewoon nét iets te kort de bocht nemen) en gelijk 5 sec aan je broek.
Of nog veel erger, dat iemand jou botst en dat jij dan die 5 sec voor botsen krijgt...
Dat roepen ze altijd alquote:
lol, je bent een mannetje van tien dat aan karten doet, ik verwachte dat we een of andere pro hier op het forum haddenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef roger504 het volgende:
ps ik rij zelfs nog echte races ook nog www.colin-soekhai.com
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:49 schreef G-Mart het volgende:
[..]
lol, je bent een mannetje van tien dat aan karten doet, ik verwachte dat we een of andere pro hier op het forum hadden.
Verkapte reclame voor je broertje?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef roger504 het volgende:
hallo ik ben een echte GT fan .heb alle spellen.maar gt5 prolouge,dat mag toch echt geen race sim meer genoemd worden.waar is de realistisch down-force.het lijkt wel een schaats baan.ik had toch minstens verwacht dat de echt race wagens fatsoenlijke wegligging hadden [niet dus] nu heb ik alles goud op 2 na race S-7 en S-10 zijn gewoon niet tehalen!!!!!!!! kortom een rot spel waar je snel op uitgekeken bent.
ps ik rij zelfs nog echte races ook nog www.colin-soekhai.com
m.v.g
Nee, voor hemzelfquote:Op donderdag 10 april 2008 18:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verkapte reclame voor je broertje?
Gewoon ASM en Traction Control uitzetten, dan is het een eitje.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Glennz het volgende:
Weet iemand hoe ik de speciale missie kan halen in de B-klasse met de Honda Integra TYPE R '04?
Nee jij weet datquote:Op donderdag 10 april 2008 20:11 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Nee, voor hemzelfEn tuurlijk, een manneke van een jaar of 10 weet hoe een Ford GT of Evo X rijdt
Hoeveel meot je nogquote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo GT5P uitgespeeld, nu lekker online gaan om de F1 te sparen.
Heb ik dat gezegd? Nee dusquote:
1500000 creditsquote:
Holy snikeys! Dat wordt dus nog 120x het B-6 event doen.quote:
De S-9 bedoel je denk ik? De ovalquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:50 schreef Jovatov het volgende:
S-8 (geloof ik) is ook wel relaxt, in iets meer dan 4 minuten 32.500 credits
Als je van bron verandert merkt de PS3 dat niet automatisch en zal die in eerste instantie geen beeld geven. Je moet dan de aan/uit knop op de voorkant een paar seconden inhouden tot je een piepje hoort.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:30 schreef Feitosa het volgende:
tevens vraag ik me ook af als ik hdmi bij hem gebruik en thuis op m,n normale tv weer aansluit, ziet de Ps3 automatisch dat er een andere aansluiting wordt gebruikt?. Niet dat ik ineens thuis op m,n normale tv ineens geen beeld meer ontvang?
Zo even proberen.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gewoon ASM en Traction Control uitzetten, dan is het een eitje.
Super, bedankt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je van bron verandert merkt de PS3 dat niet automatisch en zal die in eerste instantie geen beeld geven. Je moet dan de aan/uit knop op de voorkant een paar seconden inhouden tot je een piepje hoort.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:15 schreef Deviant1nl het volgende:
zo, gisteren te druk geweest (goede smoes ja![]()
) dus zal hem straks even uploaden
dit ging overigens over de timetrial wie de beste tijd rijdt op een bepaalde baan![]()
Ik las het net jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef Deviant1nl het volgende:
hmm, jullie kunnen beter wachten met een mooie tijd neer te zetten met time trial. Dinsdag gaan ze aan het online gebeuren werken en daarna zijn alle klasseringen verdwenen van time trial en drift. Dus dan zal je opnieuw moeten beginnen...
Waar haal je die info vandaan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef Deviant1nl het volgende:
hmm, jullie kunnen beter wachten met een mooie tijd neer te zetten met time trial. Dinsdag gaan ze aan het online gebeuren werken en daarna zijn alle klasseringen verdwenen van time trial en drift. Dus dan zal je opnieuw moeten beginnen...
Dat is volgens mij wel een idee ja.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:42 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik las het net ja![]()
Verder is het misschien slim om een aantal prestatiepunten in te stellen? Anders dan kan je wellicht de F12007 nemen en ben je zwaar makkelijk sneller dan de rest... Iets van 700 punten ofzo lijkt me redelijk.
Same here, alleen geen lotus gekocht.quote:Op zondag 13 april 2008 17:10 schreef ChrisFO het volgende:
Zojuist de S class unlocked, en er een lotus voor gekocht. Maar ik kan race 1 al niet completen, iemand tips voor driving options/tuning options?
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:03 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Nee dusMaar die gast heeft het er wel over hoe onrealistisch GT5 Prologue wel niet is. Daar hoor je mij geen uitspraken over doen want nee, ik weet dat niet. Dat pretendeer ik ook niet, maar kan me er wel aan irriteren als een willekeurig figuur begint te janken als ie een paar levels niet kan halen
Hoe realistisch GT is interesseert me eigenlijk ook geen reet. Ik vind het gewoon een lekkere racegame en is dan ook mijn favoriet in het genre
hij werkt.quote:Op maandag 14 april 2008 21:53 schreef Glennz het volgende:
Ik krijg binnenkort een thrustmaster ferrari voor de ps3. Kan ik deze game ermee spelen? ik weet dat er maar een aantal sturen ondersteunt wordt en dat deze er niet bij hoort, maar toch wil ik het zeker weten.
quote:Online play
- The award of race credits are now allocated at a fixed rate regardless of the number of race participants.
- The High Speed Ring course diagram has been fixed.
- Some online ID's were appearing in grey in the entry list, this has been amended.
- Some online opponents appeared to "blur", this has been amended.
Rankings
- Country and area information now appears next to the online ID in the ranking boards.
- Unusually high scores had been recorded in some Drift Trials, this has been rectified.
- When Drift Trial replays were saved, occasionally these appeared in the "Load as Ghost" option of Time Trials.
This has now been rectified.
Performance Points (PP)
- The method of calculating Performance Points has been revised, to balance vehicles in events with PP upper limits.
Miscellaneous
- LCD display has been added in the F2007 interior view.
- Some interiors and exteriors of some vehicle models have been revised.
- On occasion the Quick Tune gear ratio became impossible to reset in some cars, this has been amended.
- The manual has been updated.
Caution
- The button assignments will be reset when the update is applied.
- In line with the application of the update, all ranking data will also be reset.
Iemand?quote:Op zondag 13 april 2008 17:10 schreef ChrisFO het volgende:
Zojuist de S class unlocked, en er een lotus voor gekocht. Maar ik kan race 1 al niet completen, iemand tips voor driving options/tuning options?
Ik heb het wel gehad maar na twee of drie keer proeren lukte het wel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:47 schreef markthemen het volgende:
Heb gt5 ook maar eens gekocht, mn ps3 stond maar stof te happen omdat ik cod4 op de 360 hebmaja ik krijg hele tijd fout tijdens het updaten na 1/3 van de totale download stopt het downloaden dan opeens..meerdere mensen die dat hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |