Ik ken misschien nog wel iemand die hem wil.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:35 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb prologue nogsteeds liggen zo goed als nieuw hier mocht iemand intresse hebben...
ja, ik las gister op dat nieuwsboard van GT5 (in het spel zelf dus) dat er elke donderdag (?) nieuwe events toegevoegd worden. Had ik ook nog nooit van gehoord tot gisteren.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:55 schreef Jovatov het volgende:
Vandaag trouwens een nieuwsbericht dat de nieuwe online modi nog even op zich laten wachten.
Deze zouden eigenlijk morgen komen blijkbaar, nouja, ik wist sowieso niet dat er nieuwe modi zouden komen dus ik ben al blij dat ze het spel op die manier vers proberen te houden.
Ik zou sowieso alleen maar stilstaande starten online doen, is vele malen leuker imo.
Zie een paar posts onder mijn eerste tijd ;D Tweede nu alleen met Ford GT 06jes.Overall in de "all cars" lijst op de 29e plekquote:
maaar... dat doen ze ookquote:Op woensdag 9 april 2008 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze moeten gewoon helemaal ghost worde
Soms jaquote:
quote:"As an example, the amount of effort and information required to create a whole car in GT4 is equivalent to one headlight in GT5 Prologue," says Kazunori. "We've modelled the bulb, the lens, the reflection, everything. We got headlights shipped from the manufacturer and dismantled them."
Dat valt op zich nog wel mee.. maar het feit dat je benadeelt wordt omdat je de snelste bent slaat helemaal nergens op (degene die vooraan rijden krijgen last van minder grip en moeilijkere physicsquote:Op donderdag 10 april 2008 07:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat de strengheid omlaag mag, heel vaak dat ik maar nauwelijks iets afsnijd (niet expres, gewoon nét iets te kort de bocht nemen) en gelijk 5 sec aan je broek.
Of nog veel erger, dat iemand jou botst en dat jij dan die 5 sec voor botsen krijgt...
Dat roepen ze altijd alquote:
lol, je bent een mannetje van tien dat aan karten doet, ik verwachte dat we een of andere pro hier op het forum haddenquote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef roger504 het volgende:
ps ik rij zelfs nog echte races ook nog www.colin-soekhai.com
quote:Op donderdag 10 april 2008 17:49 schreef G-Mart het volgende:
[..]
lol, je bent een mannetje van tien dat aan karten doet, ik verwachte dat we een of andere pro hier op het forum hadden.
Verkapte reclame voor je broertje?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef roger504 het volgende:
hallo ik ben een echte GT fan .heb alle spellen.maar gt5 prolouge,dat mag toch echt geen race sim meer genoemd worden.waar is de realistisch down-force.het lijkt wel een schaats baan.ik had toch minstens verwacht dat de echt race wagens fatsoenlijke wegligging hadden [niet dus] nu heb ik alles goud op 2 na race S-7 en S-10 zijn gewoon niet tehalen!!!!!!!! kortom een rot spel waar je snel op uitgekeken bent.
ps ik rij zelfs nog echte races ook nog www.colin-soekhai.com
m.v.g
Nee, voor hemzelfquote:Op donderdag 10 april 2008 18:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verkapte reclame voor je broertje?
Gewoon ASM en Traction Control uitzetten, dan is het een eitje.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef Glennz het volgende:
Weet iemand hoe ik de speciale missie kan halen in de B-klasse met de Honda Integra TYPE R '04?
Nee jij weet datquote:Op donderdag 10 april 2008 20:11 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Nee, voor hemzelfEn tuurlijk, een manneke van een jaar of 10 weet hoe een Ford GT of Evo X rijdt
Hoeveel meot je nogquote:Op donderdag 10 april 2008 21:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo GT5P uitgespeeld, nu lekker online gaan om de F1 te sparen.
Heb ik dat gezegd? Nee dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |