abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57873006
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef cultheld het volgende:

Laat 'm toch lekker bij Ajax blijven tegen 3 miljoen euro per jaar of zo. Maakt ie elk jaar 25 á 30 treffers en dan winnen ze nog geen prijzen.
Ik heb het liever net als vroeger. PSV de topscorer, en Ajax kampioen met een spits die wat met een bal kan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_57873176
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Laat 'm toch lekker bij Ajax blijven tegen 3 miljoen euro per jaar of zo. Maakt ie elk jaar 25 á 30 treffers en dan winnen ze nog geen prijzen.
Daar kan Huntelaar natuurlijk vrij weinig aan doen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Forum Admin zondag 6 april 2008 @ 18:39:20 #103
35723 crew  GGMM
pi_57873809
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_57873970
Handig.
  zondag 6 april 2008 @ 18:47:51 #105
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57873992
KJH
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 6 april 2008 @ 18:49:23 #106
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57874029
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
ik mail hem even naar Schuster
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57874318
Ik ben absoluut overtuigd van zijn wereldklasse. Maar het is wel een type speler dat excelereert in Nederlands voetbal, waar je van ouds her toch bediend wordt vanaf de flanken. In en rond de 16 is hij dodelijk, maar hoeveel topclubs spelen nog met zo'n spits. Zijn tekortkomingen zijn de snelheid en het gebrek aan een actie. De meeste huidige topclubs spelen juist met spelers die het daar van moeten hebben.
pi_57874906
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef _Mike_ het volgende:
KJH
k j h
pi_57874994
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:49 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ik mail hem even naar Schuster
doe maar met een prijskaartje van 50 miljoen. Of ruilen tegen Ruud + 20 miljoen.
pi_57875163
Waarom staat de Graafschap niet bij de favoriete tegenstanders. Die hadden dit seizoen al 7 doelpunten tegen gekregen van Klaas-Jan.
pi_57879802
quote:
Huntelaar verkeert in bloedvorm

AMSTERDAM - Dat verleden, dat ongelooflijke verleden van de club, Amsterdam vindt de historie van Ajax veel interessanter dan het grauwe heden.
afbeelding vergroten Luis Suarez en Klaas-Jan Huntelaar vieren feest. FOTO ANP
Het liefst zet de hoofdstad de tijd stil of draait het de klok terug en zodat het applaus voor helden als Johan Cruijff en Marco van Basten eeuwig kan duren. Op de huidige generatie Ajacieden wordt vooral gemopperd, zo werd gistermiddag maar weer eens duidelijk.

Ajax wordt namelijk dit jaar weer geen kampioen en dat maakt het verlangen naar het verleden blijkbaaralleen maar vuriger. Gisteren was een middag vol contrasten in de Arena. Terwijl historische clubvoetballers in de pauze werden geëerd door de shirtsponsor – ABNAMRO maakt volgend seizoen na achttien jaar plaats voor Aegon, vandaar dat in de rust alle trofeeën uit die periode door bekende spelers nog eens uit de kast waren gehaald, waaronder de

Champions League en de wereldbeker uit 1995 – was de lichting van nu niet bij machte een galavoorstelling op de mat te leggen. De tegenstander zou dat wel hebben toegelaten, De Graafschap verdedigde immers als een stel bange wezels. Na tien minuten stond het al 2-0. Als Ajax echt gewild had, zou er een monsterscore zijn gerealiseerd, maar bij aanvang van de tweede helft was de geest al uit de fles.

Voor de rust was het in principe nog wel gezellig in Amsterdam. Dat had vooral te maken met Klaas-Jan Huntelaar die voor zijn 100ste eredivisiedoelpunt tekende. Na vier minuten legde de Achterhoeker de bal bij zijn streekgenoten in het doel en vijf minuten later kopte hij een voorzet van Luis Suárez snoeihard achter De Graafschap-goalie Jim van Fessem.

Omdat Ajax daarna zonder reden gas terug nam, konden de gasten uit het niets voor 2-1 zorgen. Een inworp van Cerezo Fung a Wing belandde in een groepje Ajacieden, maar niemand werkte de bal weg zodat de Fin Niklas Tarvajärvi zomaar in de karakteristiek was terug te vinden.

Ajax liet het niet verder komen. ,,En dat kwam vooral door het fenomeen Huntelaar,’’ zei De Graafschap-trainer Jan de Jonge. ,,Ik kan het niet anders zeggen.’’
Daardoor loopt Huntelaar na 32 competitiewedstrijden één op één. Maar zijn 32 treffers zijn waarschijnlijk niet genoeg voor de Gouden Schoen, de prijs voor Europees topscorer. Die gaat bijna zeker naar Ronaldo, aanvaller van Manchester United hoewel die minder trefzeker is (27). Doelpunten in
Engeland worden vanwege de zwaarte van de competitie met twee vermenigvuldigd, die in Nederland met slechts anderhalf.

,,Leuk, al die doelpunten vandaag,’’ was Huntelaar nuchter, ,,maar ik had er liever meer gemaakt. Na zo’n eerste helft verwacht je in de tweede helft ook veel. Maar dat was een tegenvaller. Dat Ronaldo’s doelpunten zwaarder wegen dan die van mij, vind ik wel logisch. De Engelse competitie is ook zwaarder. Ik vind alleen dat de jury nog een keer moet kijken naar het aantal wedstrijden. In Engeland duurt de competitie langer dan hier. Dat is dus niet eerlijk.’’

Huntelaar verkeert in topvorm, jammer dat zijn ploegmaats hem daarom niet nog meer in stelling brachten, gisteren. De enige die nog scoorde in de tweede helft was Kenneth Perez. Perez had dat in de eerste helft ook al kunnen doen, maar toen stond Huntelaar nota bene in de weg. Hij blokkeerde per ongeluk een poging van Perez.

,,Toch is dit de beste spits bij Ajax die ik heb meegemaakt,’’ vertelde John Heitinga. ,,Op de training bijvoorbeeld gaat geen bal over of naast, alles is op doel. En hoe hij vrijloopt, dat zie ik maar weinig spitsen doen. Hij heeft een neusje voor doelpunten. Dat hij nu één op één loopt, is echt fenomenaal.’’

Huntelaar zelf bleef stoïcijns onder zijn mijlpalen. Want hij schaarde zich gisteren ook nog in een illuster rijtje Ajax-spitsen. Het rijtje dat in een seizoen dertig treffers of meer maakten. Op die erelijst staan onder meer Cruijf, Van Basten, Ruud

Geels en Wim Kieft. ,,Ik was liever kampioen geworden,’’ zei de spits van nu. Zijn voorgangers beleefden inderdaad allen minimaal één titelfeest. Wellicht is dat een reden voor hem nog een jaar in Amsterdam te blijven. Zijn zaakwaarnemer zat inmiddels om de tafel met Ajax. Maar die weet ook, nu Huntelaar jaar in jaar uit een garantie is voor veel doelpunten, dat buitenlandse clubs hem nog meer willen dan bijvoorbeeld vorige week. De strijd om Huntelaar is gisteren alleen maar verder op de spits gedreven.
Ik sluit mij volledig bij Sjonnie aan
pi_57880449
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik sluit mij volledig bij Sjonnie aan
Dat zij meer wedstrijden spelen is belachelijk ja
pi_57880633
Hij kopt gewoon een 100% kans naast, hoezo vorm? Driemaal ongedekt scoren, dat kan Den Ouden ook. Dan is de assist van Suarez fraaier. Prima voetballer, maar zulke doelpunten zijn een smet op zijn cv.

En ja hij loopt zich ook goed vrij, maar waar vind je in ontwikkeld Europa verdedigers als van de Graafschap Die mogelijk morgen hun gage weer ophalen
  maandag 7 april 2008 @ 01:07:10 #114
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57881685
Prachtig zeg, wat een spits
echt respect. wat een goal aantals
  Trouwste user 2022 maandag 7 april 2008 @ 01:13:37 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_57881758
Fenomeen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 7 april 2008 @ 01:15:26 #116
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_57881780
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef okee6 het volgende:
Hij kopt gewoon een 100% kans naast, hoezo vorm? Driemaal ongedekt scoren, dat kan Den Ouden ook. Dan is de assist van Suarez fraaier. Prima voetballer, maar zulke doelpunten zijn een smet op zijn cv.

En ja hij loopt zich ook goed vrij, maar waar vind je in ontwikkeld Europa verdedigers als van de Graafschap Die mogelijk morgen hun gage weer ophalen
!
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57881783
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef okee6 het volgende:

jij denkt zeker ook nog dat Jhon van Beukering net zo goed is als Klaas?
pi_57881841
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Prachtig zeg, wat een spits
echt respect. wat een goal aantals
Daar kunnen jullie in Rotterdam alleen maar van dromen hé
pi_57881861
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

wij volgend seizoen ook
  maandag 7 april 2008 @ 01:26:33 #120
139407 jorienvdherik
pi_57881868
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:23 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mwah

2004/05 Nederland Feyenoord Eredivisie 34 29 dirk kuyt
2002/03 Feyenoord 28 28 Eredivisie pierre

was ook leuk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 april 2008 @ 01:36:41 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57881945
boven de 30 doelpunten is natuurlijk wel van een andere categorie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57881954
de 30 + catorgorie. vanaf 30 goals is ie 30 miljoen waard. Elke goal meer is een miljoen erbij
pi_57881968
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:15 schreef toma het volgende:

[..]

jij denkt zeker ook nog dat Jhon van Beukering net zo goed is als Klaas?
Ik ben geen betaald voetballer, maar of de bal op de doellijn ligt of dat ik 'm van 35 meter moet schieten maakt dan echt wel uit.

Huntelaar is een productieve spits, maar deze goals zijn toonbeelden van een matiger eredivisie. Huntelaar is de Kieft, Bosman van deze tijd. Dat hij meer allround is pleit voor hem, maar de voetballerij schrijdt in kennis en middelen nog wel eens vooruit. Dit was á la Alves tegen Heracles, hij heeft er in Engeland nog geen weten te maken.
  maandag 7 april 2008 @ 01:41:20 #124
139407 jorienvdherik
pi_57881978
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:36 schreef rubbereend het volgende:
boven de 30 doelpunten is natuurlijk wel van een andere categorie
ach dat van pierre 28/28 was gewoon knap, dikke 1 op1
pi_57882009
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:40 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik ben geen betaald voetballer, maar of de bal op de doellijn ligt of dat ik 'm van 35 meter moet schieten maakt dan echt wel uit.

Huntelaar is een productieve spits, maar deze goals zijn toonbeelden van een matiger eredivisie. Huntelaar is de Kieft, Bosman van deze tijd. Dat hij meer allround is pleit voor hem, maar de voetballerij schrijdt in kennis en middelen nog wel eens vooruit.
pure onderschatting. Weet niet of jij wedstrijden kijkt van Ajax maar Klaas-Jan tilt Ajax naar een hoger niveau, niet alleen door zn goals maar ook door het inzakken en meevoetballen. Klaas heeft genoeg techniek in huis om de bal van 30 meter in de kruising te schieten, maar op die positie speelt ie niet.
quote:
Op maandag 7 april 2008 01:40 schreef okee6 het volgende:
Dit was á la Alves tegen Heracles, hij heeft er in Engeland nog geen weten te maken.
volgens mij vandaag nog 2 gescoord. Maar dat was ook zo'n degradatiekandidaatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')