mooi, dan regel jij maar een afspraakje voor mij met haarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:54 schreef static het volgende:
Edit: behalve de blanke (Colombiaanse) in dat jurkje.![]()
Nouja, deel van.quote:People are missing you alot. What magic did you cast on them man???
Nou, dan ga je toch gewoon nog een half jaartje?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:16 schreef static het volgende:
Leuk mailtje.
[..]
Nouja, deel van.
Mis het wel moet ik eerlijk toegeven. Sta nog op de mailing list dus weet zo'n beetje wat er allemaal gebeurt.

En daarvoor ga je naar Haïti???quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:56 schreef Ole het volgende:
heb je al lekkere hollandse dingen gegeten/ gedronken?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:59 schreef static het volgende:
Nog wat pics:
De laatste O&M meeting.
[ afbeelding ]
Eén van de drie afscheidsetentjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste keer op het strand (Indigo Beach):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dag hotel.
[ afbeelding ]
Straks misschien meer.
Alsof mij boeit wat jij aanneemt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:20 schreef spy08 het volgende:
[..]
en waar ben jij dan op al die foto's? Anders neem ik aan dat het foto's zijn van iemand zijn fotoboek waarmee jij de sier mee probeert te maken
Dat dus.quote:
Nu in de UK, december weer terug en in jan. zien we het allemaal wel weer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:13 schreef Prego het volgende:
En Static, what's next? kunnen we binnenkort een "Bye bye the Netherlands, hello <insert country>"-topic verwachten?
Geen idee.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:28 schreef static het volgende:
Waarom geloof ik je niet?
Met Delta, van Adam naar New York JFK op Miami, naar Port au Prince. In hotel Oloffson, busje van daarquote:Op maandag 1 februari 2010 00:51 schreef static het volgende:
Wat had je geboekt? Welk hotel, vliegmaatschappij, loaal vervoer, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |