En je krijgt, volgens die mail, eerst nog een written warning. Dus je hebt nog een kansquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:12 schreef static het volgende:
Zoiets ja. Ken die jongens al langer dan vandaag natuurlijk, waarschijnlijk doen ze een oogje dicht omdat ze weten dat ik uit verveling regelmatig tegen de muur klim (figuurlijk). Buiten dat is het hun vaste hang-out als ze vrij zijn (die tent het Saxo).
Als ik alles bij elkaar optel kom ik tot een andere conclusie, maar beter dan Haiti daar zijn we het beiden wel over eens geloof ik.quote:Op zondag 1 juni 200812:06 schreef spy08 het volgende:
ja en als je alles zo optelt dan vergeet je bijna hoe fijn het eigenlijk is om in Nederland te wonen en te werken.

Ah?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef Ole het volgende:
maar je hebt alweer een volgende bestemming toch?
quote:Hi Everyone,
Given the recent upsurge in the number of kidnappings taking place, there are organized demonstrations to take place tomorrow between 9am and 12pm between Turgeau and the Palace.
The school runs also cannot take place (most of the schools close for these type of demonstrations) so for those of you with children in schools here please note they will be moved to schools once the demonstrations pass off peacefully, otherwise they will be at home tomorrow.
We need all security staff at the office for any potential problems so do not want them deployed unnecessarily.
As a precautionary measure, both myself and Esther will be contacting each of you to ensure we have all personal information correct and also that you are aware of your assigned house, should it be necessary in the future to group you with other people.
And finally, given the feedback from the demonstrations last time, I would like to ask that you each take some time today to visit the supermarket to ensure you have enough supplies (for 5 days) plus water. If we do have to move anyone in to their housing groups, please ensure that you have the food and water packed (plus an emergency bag) so we can relocate everyone as smoothly as possible.
Please do not take this as a cause for concern, but we just want to ensure we do not run in to any problems as we did before, should any demonstrations get out of hand.
Dit lijkt helemaal niet op Haitie?/quote:
Still alive, Static??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:06 schreef static het volgende:Gaan we weer (alleen zit ik er nu middenin; ik werk in de Turgeau area):
[..]
Het is toch écht in Port-au-Prince, Haiti, bij de ingang van een heel klein winkelcentrum. Heb de foto niet zelf genomen maar gejat van een collega op facebook. Foto is (wederom) genomen vanuit de auto, zal kijken of ik er zelf eentje kan maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dit lijkt helemaal niet op Haitie?/of waar je ook zit Lijkt wel zo een downtown LA liquor store
![]()
[ afbeelding ]
Precies. Gepikt en gemazeld, door schade en schande, etc. etc.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:54 schreef Ole het volgende:
static redt zich wel hoor L*
Jaja, alive & kicking. Onkruid zeg maar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:49 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Still alive, Static??![]()
Dit klonk indd wel weer verontrustend!
Kun je zo nog wel een redelijk normaal (?) leven leiden daar?
Zondag de 15e om 11:40 am is hetquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:36 schreef Freeflyer het volgende:
nog een goede week volgens mij, dan ist klaar voor static!
Vlieg je naar NL?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:44 schreef static het volgende:
[..]
Zondag de 15e om 11:40 am is hetHaiti.
Dan zitten daar wel een aantal tussenstoppen tussen, niet? Vlieg je dan o.a. via Parijs ofzo??quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:56 schreef static het volgende:
Yep, naar Nederland; vertrek zondagochtend en ben maandagmiddag de 16e in Amsterdam.
Ja zeg, ik was er de dag ervoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 05:45 schreef static het volgende:
Ja, ik lul het topic wel alleen vol.
Waar is Ole wanneer ze de kroeg uit komt rollen?
Oja, zoiets vreesde ik al... da's minder!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 07:11 schreef static het volgende:
Port-au-Prince > Pointe a Pitre > Paris Orly > Paris CDG > Amsterdam.
Speciaal voor u vandaag gefotografeerd:quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dit lijkt helemaal niet op Haitie?/of waar je ook zit Lijkt wel zo een downtown LA liquor store
![]()
[ afbeelding ]
mooi, dan regel jij maar een afspraakje voor mij met haarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:54 schreef static het volgende:
Edit: behalve de blanke (Colombiaanse) in dat jurkje.![]()
Nouja, deel van.quote:People are missing you alot. What magic did you cast on them man???
Nou, dan ga je toch gewoon nog een half jaartje?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:16 schreef static het volgende:
Leuk mailtje.
[..]
Nouja, deel van.
Mis het wel moet ik eerlijk toegeven. Sta nog op de mailing list dus weet zo'n beetje wat er allemaal gebeurt.

En daarvoor ga je naar Haïti???quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:56 schreef Ole het volgende:
heb je al lekkere hollandse dingen gegeten/ gedronken?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:59 schreef static het volgende:
Nog wat pics:
De laatste O&M meeting.
[ afbeelding ]
Eén van de drie afscheidsetentjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste keer op het strand (Indigo Beach):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dag hotel.
[ afbeelding ]
Straks misschien meer.
Alsof mij boeit wat jij aanneemt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:20 schreef spy08 het volgende:
[..]
en waar ben jij dan op al die foto's? Anders neem ik aan dat het foto's zijn van iemand zijn fotoboek waarmee jij de sier mee probeert te maken
Dat dus.quote:
Nu in de UK, december weer terug en in jan. zien we het allemaal wel weer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:13 schreef Prego het volgende:
En Static, what's next? kunnen we binnenkort een "Bye bye the Netherlands, hello <insert country>"-topic verwachten?
Geen idee.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:28 schreef static het volgende:
Waarom geloof ik je niet?
Met Delta, van Adam naar New York JFK op Miami, naar Port au Prince. In hotel Oloffson, busje van daarquote:Op maandag 1 februari 2010 00:51 schreef static het volgende:
Wat had je geboekt? Welk hotel, vliegmaatschappij, loaal vervoer, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |