Mauresmo heeft nooit voor de wedstrijd geserveerd hoor.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
Mauresmo ondertussen verloren nadat ze voor de wedstrijd kon serveren...
Ivanovic heeft het moeilijk tegen Davenport. 1e set verloren, 2e een break achter...
Dat doen ze toevallig alleen voor de vrouwenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:04 schreef rudedeltadude het volgende:
Zendt een zender als Eurosport toevallig live uit ofzo?
Niet? Oh, dan stond ze alleen een break voor in de 2e. Kan ook. Maar toch..quote:Op zondag 30 maart 2008 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mauresmo heeft nooit voor de wedstrijd geserveerd hoor.
*3-0 Davenport.
Nee, Sport 1.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:04 schreef rudedeltadude het volgende:
Zendt een zender als Eurosport toevallig live uit ofzo?
dat is dan ook het lekkerst om te kijkenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat doen ze toevallig alleen voor de vrouwen.
Niet als Ana uitgeschakeld wordt. Kirilenko is er ook al niet meerquote:Op zondag 30 maart 2008 23:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat is dan ook het lekkerst om te kijken
7x....quote:
waar kijk je dat???quote:Op zondag 30 maart 2008 23:24 schreef TheGeneral het volgende:
Voordeel is dat Nadal - Kiefer nu sneller komt.
www.betfair.nlquote:Op zondag 30 maart 2008 23:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
waar kijk je dat???
ik wil ook kijken
True. Maar Kiefer stelt er ook bar weinig tegenover zeg.. Had iets meer van hem verwacht.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
6-2 Rafa, erg simpel, nauwelijks fouten.
Die vraag heb je vaker gesteldquote:Op maandag 31 maart 2008 00:20 schreef suus21 het volgende:
waar is een stream?
Das balen, wilde nog een stukje Nadal zienquote:
Hij heeft de vorm ook nog niet te pakken. Vorig jaar kwam die geweldig terug, maar dit jaar is het nog niet veel.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
True. Maar Kiefer stelt er ook bar weinig tegenover zeg.. Had iets meer van hem verwacht.
Nee johquote:Op maandag 31 maart 2008 00:48 schreef TheGeneral het volgende:
Was gelukkig een korte regenpauze.
Zal Ambro al zijn gaan slapen?
Tuurlijk nietquote:Op maandag 31 maart 2008 00:48 schreef TheGeneral het volgende:
Was gelukkig een korte regenpauze.
Zal Ambro al zijn gaan slapen?
Wat lult die vent nou de hele tijd?quote:
Ze gaan de lijnen drogen en dan gaan ze weer geloof ik.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat lult die vent nou de hele tijd?
Ze wachten steeds even een paar minuten en dan kjiken ze of het droog is. Hij vroeg de ballenkinderen om de lijnen droog te maken.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat lult die vent nou de hele tijd?
Thx, hoorde wel ballen en handdoekenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze wachten steeds even een paar minuten en dan kjiken ze of het droog is. Hij vroeg de ballenkinderen om de lijnen droog te maken.
Helemaal niet, hij ging kijken en daarna naar de kleedkamer.quote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 31 maart 2008 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij ging kijken en daarna naar de kleedkamer.
Ik ga semi-slapen, check het straks nog wel even.
Ga ik doenquote:Op maandag 31 maart 2008 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kan beter gaan slapen hoor, al doe ik dat ook nog niet.
Damnquote:Op maandag 31 maart 2008 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze spelen weer in nu.
Daar gaat de nachtrust weerquote:Op maandag 31 maart 2008 09:48 schreef kleinzusje het volgende:
( 1.00 uur vannacht)
Ivo Minar (CZE) Q vs. Andy Roddick (USA) [6]
Na een paar weken Masters in een andere tijdzone zie ik er ineens uit als Jan Mulderquote:Op maandag 31 maart 2008 14:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daar gaat de nachtrust weer..
Morgen maar weer een zonnebril op![]()
...
jij vindt dan ook alles saai en stomquote:Op maandag 31 maart 2008 14:47 schreef suus21 het volgende:
ik vind ook dit weer een saai toernooi..en Fed gaat gewoon winnen..
Een mooie overwinning voor Federer ja.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jij vindt dan ook alles saai en stom
Ben het overigens wel met je eens in dit geval..het valt vies tegen..thank god for Murray-Ancic..dat was tenminste nog iets. Soderling-Fed vanavond wordt ook een mooie verwacht ik
Ik ben het er jammergenoeg helemaal mee eens...Enkel het gravelseizoen en wimbledon kan me tegenwoordig bekoren....En aan het eind van vorig jaar waren de masters met Nalbandian en Djokovic nog wel interessant. Nu kijk ik ook zelden meer tennis want er is gewoon geen reet aan en iedereen speelt het spelletje hetzelfde.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:26 schreef suus21 het volgende:
vroeger vond ik het tennis bijna nooit saai, tegenwoordig is er geen reet meer aan...dus ja vaak zijn toernooien suf..
Je wordt oud, suusquote:Op maandag 31 maart 2008 16:26 schreef suus21 het volgende:
vroeger vond ik het tennis bijna nooit saai, tegenwoordig is er geen reet meer aan...dus ja vaak zijn toernooien suf..
Amen.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben het er jammergenoeg helemaal mee eens...Enkel het gravelseizoen en wimbledon kan me tegenwoordig bekoren....En aan het eind van vorig jaar waren de masters met Nalbandian en Djokovic nog wel interessant. Nu kijk ik ook zelden meer tennis want er is gewoon geen reet aan en iedereen speelt het spelletje hetzelfde.
Gravelseizoen daarentegen...Heerlijk werken, beuken en kapot gaan(En Nadal is dan altijd een genot om te zien spelen)
Angstig?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:13 schreef Wopper1 het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar Federer-Soderling.
Roger zal toch wel wat angstig zijn....
De zware pfeiffer van Ancic was ook wel ietsje zwaarder dan de linker pols waar Soderling mee sukkeldequote:Op maandag 31 maart 2008 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Niet te vergelijken qua comeback..Ancic was al wereldtop voordat hij geblesseerd raakte en heeft er veel langer over gedaan om weer terug te komen..
Ancic was 25 weken out en begon met deze resultaten:
44/2007 ATP Paris (FRA) Carpet Tomas Berdych Mario Ancic 6-3 6-3 Second 1.81 - 2
Carpet Mario Ancic Paul-Henri Mathieu 4-6 6-2 6-3 First 1.64- 2.25
43/2007 ATP St. Petersburg (RUS) I_Hard Mikhail Youzhny Mario Ancic 6-4 6-2 Second
I_Hard Mario Ancic Nicolas Lapentti 6-4 6-1 First
42/2007 ATP Madrid (ESP) I_Hard Novak Djokovic Mario Ancic 7-6(2) 6-2 1/4
I_Hard Mario Ancic Paul-Henri Mathieu 6-4 6-3 Third
I_Hard Mario Ancic James Blake 6-3 6-4 Second
I_Hard Mario Ancic Marc Gicquel 6-4 6-2 First
41/2007 ATP Stockholm (SWE) I_Hard Thomas Johansson Mario Ancic 4-6 7-5 7-6(3) 1/4
I_Hard Mario Ancic Bjorn Rehnquist 6-1 6-3 Second
I_Hard Mario Ancic Amer Delic 6-1 6-4 First
34/2007 ATP New Haven (USA) Hard Stanislas Wawrinka Mario Ancic 7-6(4) 6-4 First
Hard Mario Ancic Ryan Sweeting 6-4 6-2 Qualifying
Hard Mario Ancic Alex Kuznetsov 6-1 1-6 7-6(4) q-Second
Hard Mario Ancic Igor Kunitsyn 4-6 6-0 6-3 q-First
33/2007 ATP Cincinnati (USA) Hard Jurgen Melzer Mario Ancic 6-3 2-6 7-6(9) Second
Hard Mario Ancic Tommy Haas 3-6 7-6(3) 6-3 First
32/2007 ATP Montreal (CAN) Hard Paul-Henri Mathieu Mario Ancic 6-3 6-2 Second
Hard Mario Ancic Frederic Niemeyer 6-4 6-2 First
Soderling was 29 weken out en begon met een kwartfinale en 2 finales meteen..
Beide zijn helden overigens
quote:
Betfair.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
ff iets anders !
Ik heb me geregistreerd bij bedfair, maar krijg geen streams![]()
Moet je toch inleggen ? Dacht dat het daar gratis was![]()
De Starsportsstreams beginnen pas om 19.00 uur en van bet365 ben ik al 2x afgeflikkerd !
Davydenko doet het hier gewoon, niks op ingezet.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
ff iets anders !
Ik heb me geregistreerd bij bedfair, maar krijg geen streams![]()
Moet je toch inleggen ? Dacht dat het daar gratis was![]()
Als je zo vaak masturbeert als Soderling is herstellen van die blessure heel moeilijk hoor. Aftrekken met zijn andere hand duurt veel langer en dat gaat ten koste van trainingsuren, waardoor het herstel ook weer langer duurt.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
De zware pfeiffer van Ancic was ook wel ietsje zwaarder dan de linker pols waar Soderling mee sukkelde![]()
Polsblessures zijn helemaal niet ernstig (zeker als het niet aan de kant is waar je mee speelt) en je ziet spelers vaak zelfs beter dan ooit daarvan terugkeren omdat ze gewoon alles kunnen doen behalve competitief tennissen en zich daardoor op allerlei andere zaken kunnen focussen waar ze normaal niet aan toe komen met 11 maanden tennis en 1 maand vakantie per jaar
Hier spreekt een kennerquote:Op maandag 31 maart 2008 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zo vaak masturbeert als Soderling is herstellen van die blessure heel moeilijk hoor. Aftrekken met zijn andere hand duurt veel langer en dat gaat ten koste van trainingsuren, waardoor het herstel ook weer langer duurt.
Hij is Russisch. Er bestaan geen niet vreemde Russen.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kerel is echt een vreemde, Davy doel ik dan uiteraard op.
Hij leek me de safest bet van de dag... maar waarschijnlijk is ie weer aan het gokkenquote:
Nee, na Henin.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:49 schreef kevin_ het volgende:
Komt Federer nou pas na Tsonga?
een beetje een PLORK hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Vesnina-Henin op Eurosport, die Vesnina is toch wel erg aangenaam om te kijken.
Ah, hij is al op de baan zie ik.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
Federer gaat zo beginnen. Ben benieuwd. Hoop dat hij in vorm is.
Haperingen? Heb ik ook last van. Sinds ze de livestream veranderd hebben (geen keuze meer flash/wmp, hq/lq) is het soms echt beroerd. Ligt volgens mij echt aan Betfair.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:26 schreef TheGeneral het volgende:
Mijn stream loopt trouwens erg kut op betfair...
Ik wacht al vier jaar op dat beeld.quote:
Rebreak 3-2*quote:
Is een mede-oorzaak, maar nog zijn ze beiden heel slordig.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:16 schreef Tim86 het volgende:
kutwind..
Nee ok, maar je ziet nu wel dat het niveau bij Federer omhoog aan het gaan is. Raakt nu veel meer, en zal ook uit de UE cijfers gaan blijken.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:19 schreef Tim86 het volgende:
dicteert gewoon de wedstrijd..je ziet het aan de opworp van Soderling vooral..die produceert amper een normale service...weg is zijn wapen..
Daarnaast moeten ze, zoals ze bij sport 1 ook al zeggen, elke bal opnieuw taxeren..heb je ooit federer 2 keer langs een bal heen zien slaan in een wedstrijd?
Dat zal wel lukken.quote:
Kijk jij alleen naar de scores?quote:
Soderling kansloos?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kijk jij alleen naar de scores?Soderling is kansloos.
Leg uit? Hij heeft niet bepaald ritme opgedaan vandaag.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
Als Soderling opgeeft, is dat weer erg goed voor Federers wedstrijdritme.
Waaruit haal jij dat ik alleen maar naar de scores kijkquote:Op maandag 31 maart 2008 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kijk jij alleen naar de scores?Soderling is kansloos.
Ja.quote:
Kansloos was hij zeker niet nee, maar hij had het een stuk moeilijker op eigen servicegames.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Soderling kansloos?![]()
Voordat hij last kreeg van zijn warmteaanval/blessure ging het gewoon gelijk op.
Nee, in je laatste twee posts was je zo blij met de break, terwijl Soderling geen punt meer kon winnen. Dus het aanmoedigen was volgens mij als niet meer nodig. Ik las jouw post met diequote:Op maandag 31 maart 2008 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waaruit haal jij dat ik alleen maar naar de scores kijk
Klopt het even af.quote:
Het was sarcastisch bedoeld. zie mijn PI.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg uit? Hij heeft niet bepaald ritme opgedaan vandaag.
Is ook niet letterlijk bedoeld.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg uit? Hij heeft niet bepaald ritme opgedaan vandaag.
Ik bedoelde ook vanaf het moment dat hij die warmteaanval/blessure kreeg.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Soderling kansloos?![]()
Voordat hij last kreeg van zijn warmteaanval/blessure ging het gewoon gelijk op.
Er zit weinig ontwikkeling in bij mij.quote:
Mwah, deze was wel vrij obvious hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er zit weinig ontwikkeling in bij mij.
Ik zie het altijd wel, troost je.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er zit weinig ontwikkeling in bij mij.
Hier geen enkel probleem hoor.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:40 schreef erkel het volgende:
De betfair streams zijn drama bij mij vandaag [ afbeelding ]
Ja, inderdaad. Ik heb slecht geslapen, maar geen excuus.quote:
Bedankt. Ik zocht vergeefs naar een knipoog-PI in die post. Daar ga ik altijd de mist mee in.quote:
Ik heb een vraagje omtrent de beeldenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier geen enkel probleem hoor.
Benneteau wint verdiend en knap van JWT in 6-3 6-3.
Ik heb dat gebuffer bij sommige wedstrijden, bij andere is het weer goed.quote:
Ik heb IE 7 en heb die optie ook niet meer. Ik heb anders weinig problemen met de streams maar als er nu veel beweging in beeld is dan hapert het als een gek. Ben bang dat het grotendeels aan mijn geweldige internetverbinding ligt.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje omtrent de beelden...
Klopt dit, of ligt het soms aan mij ''verouderde'' IE?
Klopt allemaal, ik heb ook een verouderde IE btw (IE 6).quote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Wopper1 het volgende:
Klopt dit, of ligt het soms aan mij ''verouderde'' IE?
Wie is de gelukkige? KZ?quote:
Ik wist niet dat het nog aan was. Heb haar al een hele tijd niet meer op de tribune gezien.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Roddick heeft het al lange tijd met Mandy Moore. Zag der laats nog in een film acteren. Dat deed ze helaas wat minder. Komt over als een leuke meid (bij Oprah enkele jaren geleden). En ze is bloedmooi.
Mandy Moore is al een jaar of 2 uit hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Roddick heeft het al lange tijd met Mandy Moore. Zag der laats nog in een film acteren. Dat deed ze helaas wat minder. Komt over als een leuke meid (bij Oprah enkele jaren geleden). En ze is bloedmooi.
Kijk (en bespreek) eens in het A-Rod topic.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
Roddick gaat trouwen met Brooklyn Decker. Wie? Brooklyn Decker.
Zal ik doen.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Kijk (en bespreek) eens in het A-Rod topic.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:37 schreef Norrage het volgende:
wel goed voor het roddick topic, nu wordt het tenminste eens bezocht door iemand anders dan KZ
Inderdaad. De angst zit er goed inquote:Op maandag 31 maart 2008 23:39 schreef wimderon het volgende:
Waarom doe je eigenlijk niet mee aan het tennisspel Woppert
Youzhny is dan zeker nog niet klaar lijkt me, zouden ze gewoon schakelen naar Roddick denk je? Ik blijf iig niet op voor Roddick. Niet echt een boeiende partij denk ik van Roddick. Beter morgen dan maar wat minder slapenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:35 schreef Wopper1 het volgende:
Nu krijgen we Youzhny - Almagro, lijkt me vooraf gezien ook een leuke partij.
Blijven er nog meer mensen kijken naar Minar - Roddick?![]()
Dat is waar ookquote:Op maandag 31 maart 2008 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Youzhny is dan zeker nog niet klaar lijkt me, zouden ze gewoon schakelen naar Roddick denk je? Ik blijf iig niet op voor Roddick. Niet echt een boeiende partij denk ik van Roddick. Beter morgen dan maar wat minder slapen.
En een ander blijft er wel voor opquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:07 schreef Norrage het volgende:
Waarom lijkt iedereen ineens fan te zijn van Roddick en zoveel Roddick te willen kijken??? Sinds KZ dit forum volspamt of zo? Willen jullie allemaal indruk op haar maken?Want Roddick is echt de saaiste speler ooit, ik zou er nooit voor opbijven
En die speelt Youzhny dan weer geweldigquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:42 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break dan maar.
Idd, gewoon focussen en hij wint heel makkelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:50 schreef Tim86 het volgende:
hij moet er nu gewoon 7-6 6-0 of 6-2 ofzo van maken..Almugro doet niets anders dan die eerste games..
Haha inderdaad. Hij is echt de psycholoog aan het uithangenquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:02 schreef Ambrosius het volgende:
Gelukkig gaat Theo Bakker slapen. Ik denk 20 keer vertellen dat 'ie de mentaliteit van Youzhny niet goed vindt en ook nog vertellen hoe Youzhny een backhand moet slaan (net of hij dat niet weet
).
Hehe, Youzhny kreeg trouwens wel een blessurebehandeling. Zag er niet echt ernstig uit ofzo.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:09 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ze dachten: al dat servesbehoud en proberen te breken is maar saai, laten we het eens volledig anders doen?
Toch staat 'ie beroerd te spelen. Elke game in de tweede set 0-40. Nu een break achter.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:10 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hehe, Youzhny kreeg trouwens wel een blessurebehandeling. Zag er niet echt ernstig uit ofzo.
Ach ja, wel gewoon klasse als 'ie die wint vind ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:54 schreef Tim86 het volgende:
het is weer matig van Roddick zeg..typisch om tegen zo'n gast ook tiebreaks nodig te hebben
Duidelijk nog beter dan die van Roddick tegen Troickiquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:59 schreef wimderon het volgende:
Wat een punt
Rod eindigde met een winner..deze met een UEquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:59 schreef wimderon het volgende:
Wat een punt
Vond hem mooier dan die van Roddick![]()
Ja, omdat Troicki op de servicelijn staat te vollerenquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rod eindigde met een winner..deze met een UE
Roddick is een matige pot. Youzhny-Almagro is vooral spannend en af en toe leuke punten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 02:03 schreef TheGeneral het volgende:
Heb ff niet gekeken, wordt er een beetje leuk getennist?
Vanwege dat racket tegen z'n hoofdquote:Op dinsdag 1 april 2008 02:14 schreef Tim86 het volgende:
whatttt...blessurebehandelin Youzhny op deuce en 5*-4
zonder die wond had hij geen trainer meer gekregen...zieke shit ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |