Klopt het even af.quote:
Het was sarcastisch bedoeld. zie mijn PI.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg uit? Hij heeft niet bepaald ritme opgedaan vandaag.
Is ook niet letterlijk bedoeld.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg uit? Hij heeft niet bepaald ritme opgedaan vandaag.
Ik bedoelde ook vanaf het moment dat hij die warmteaanval/blessure kreeg.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Soderling kansloos?![]()
Voordat hij last kreeg van zijn warmteaanval/blessure ging het gewoon gelijk op.
Er zit weinig ontwikkeling in bij mij.quote:
Mwah, deze was wel vrij obvious hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er zit weinig ontwikkeling in bij mij.
Ik zie het altijd wel, troost je.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er zit weinig ontwikkeling in bij mij.
Hier geen enkel probleem hoor.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:40 schreef erkel het volgende:
De betfair streams zijn drama bij mij vandaag [ afbeelding ]
Ja, inderdaad. Ik heb slecht geslapen, maar geen excuus.quote:
Bedankt. Ik zocht vergeefs naar een knipoog-PI in die post. Daar ga ik altijd de mist mee in.quote:
Ik heb een vraagje omtrent de beeldenquote:Op maandag 31 maart 2008 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier geen enkel probleem hoor.
Benneteau wint verdiend en knap van JWT in 6-3 6-3.
Ik heb dat gebuffer bij sommige wedstrijden, bij andere is het weer goed.quote:
Ik heb IE 7 en heb die optie ook niet meer. Ik heb anders weinig problemen met de streams maar als er nu veel beweging in beeld is dan hapert het als een gek. Ben bang dat het grotendeels aan mijn geweldige internetverbinding ligt.quote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje omtrent de beelden...
Klopt dit, of ligt het soms aan mij ''verouderde'' IE?
Klopt allemaal, ik heb ook een verouderde IE btw (IE 6).quote:Op maandag 31 maart 2008 21:51 schreef Wopper1 het volgende:
Klopt dit, of ligt het soms aan mij ''verouderde'' IE?
Wie is de gelukkige? KZ?quote:
Ik wist niet dat het nog aan was. Heb haar al een hele tijd niet meer op de tribune gezien.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Roddick heeft het al lange tijd met Mandy Moore. Zag der laats nog in een film acteren. Dat deed ze helaas wat minder. Komt over als een leuke meid (bij Oprah enkele jaren geleden). En ze is bloedmooi.
Mandy Moore is al een jaar of 2 uit hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Roddick heeft het al lange tijd met Mandy Moore. Zag der laats nog in een film acteren. Dat deed ze helaas wat minder. Komt over als een leuke meid (bij Oprah enkele jaren geleden). En ze is bloedmooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |