Kwestie van smaak inderdaad. Zelf vond ik Gears of War een grandioos spel. Heerlijke strakke SP met echt prachtige graphs. Ik zweer bij third-person view en de co-op was natuurlijk geweldig. Een van de betere 360 games!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Standaard "bald space marine" shooter met een standaard coversysteem. Saaie donkere grauwe omgevingen. Schieten op monstersAl met al begreep ik niet waarom deze titel zo gehyped werd. Maargoed het is natuurlijk ook heel persoonlijk, ik hou zelf vooral van realistische shooters/games.
Kijk, ik ben dus niet de enigste..quote:Op woensdag 2 april 2008 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt van genoten,... dik 75 uur mee bezig geweest. Geweldig traditionele J-RPG.
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
De enige exclusive die dit jaar uitkomt voor de ps3 is MGS4
Lange avonden geweest,.... kreeg een onwijs FFX gevoel inderdaad. Ze zitten inmiddels al op deel 3 in de reeks, maar het valt nu wel stil. Een hoop naderen het einde. Disc 3 was echt fantastisch!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk, ik ben dus niet de enigste..
Ik zelf kreeg meteen het FF gevoel weer ineens terug
ja de enige boeiende. lbp is ook niet zo bijzonder. een co-op mario game. waarvan je zelf de levels kan maken. misschien leuk voor even.quote:
Gast... heb je oogkleppen op? Wat dacht je van Killzone 2, Haze, Resistance 2, Socom, Motorstorm 2. En Little Big Planet is volgens mij zo'n beetje the most anticipated game van dit jaar.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja de enige boeiende. lbp is ook niet zo bijzonder. een co-op mario game. waarvan je zelf de levels kan maken. misschien leuk voor even.
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
wat loopt iedereen hier te miepen over xbox vs ps3 exclusives?
De enige exclusive die dit jaar uitkomt voor de ps3 is MGS4 (als die dit jaar uitkomt.) GT5 komt volgend jaar pas.
en GTA krijgt exclusive content op de xdoos. dus het enige voordeel wat ik in de ps3 zie is de bluray drive en MGS4 (en betere hardware natuurlijk) en aan live valt niet te tippen dus xbox is zeker nog wel in t voordeel denk ik zo.
nja mijn mening. maar voor die games koop ik geen PS3. sterker nog ik vind ze ruk. De eerste delen van killzone, socom en motorstorm deden me niets haze en resistance ken ik echter niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gast... heb je oogkleppen op? Wat dacht je van Killzone 2, Haze, Resistance 2, Socom, Motorstorm 2. En Little Big Planet is volgens mij zo'n beetje the most anticipated game van dit jaar.
Je trekt een conclusie gebasseerd op jouw eigen mening zonder ook maar enigzins je er meer in verdiept te hebben (door bijvoorbeeld het zelf te ervaren hoe PSN werkelijk is)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja mijn mening. maar voor die games koop ik geen PS3. sterker nog ik vind ze ruk. De eerste delen van killzone, socom en motorstorm deden me niets haze en resistance ken ik echter niet.
En ja xboxlive is superieur tegenover psn.
heb het een tijdje terug geprobeerd bij een maatje en t werkte wel maar lang niet zo goed als live.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je trekt een conclusie gebasseerd op jouw eigen mening zonder ook maar enigzins je er meer in verdiept te hebben (door bijvoorbeeld het zelf te ervaren hoe PSN werkelijk is)
Je leeft in je eigen wazin makker.
Zo superieur is Xboxlive niet en al helemaal niet tegenover PSN, als je de prijs (kosten) en kwaliteit afweegt van elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:42 schreef Leonos het volgende:
Xboxen een Playstation
Iedereen die de discussie PS3 vs 360 doet is een sloeber
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:15 schreef lennartb.nl het volgende:wii
![]()
xbox
![]()
ps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:48 schreef Lyzio het volgende:
Een 360 ownt. Een PS3 ownt en een Wii.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:![]()
Ik denk laat ik eens een serieuze discussie beginnen na al dat gewauwel over CoD4 matchmaking en dat Worms toernooi. Krijg je dit..Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Je mist de juiste doelgroep hier. Ik zou het niet proberenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik denk laat ik eens een serieuze discussie beginnen na al dat gewauwel over CoD4 matchmaking en dat Worms toernooi. Krijg je dit..
GTA IV Gamestop Trailerquote:Grand Theft Auto IV zal 8 uur aan cut-scenes bevatten
Enkele dagen geleden berichtten we al over het feit dat Grand Theft Auto IV maar liefst 56 uur aan gameplay zal bevatten. Vandaag kunnen we hier nog eens 8 uur aan kijkplezier aan toevoegen. Grand Thefu Auto IV zal namelijk maar liefst 8 uur aan cut-scenes bevatten. Dit is bekend geworden, doordat Rockstar alle filmpjes moest laten zien aan de Engelse keuringsdienst van games, de BBFC.
quote:Call of Duty 4: Modern Warfare mappack een week later
De langverwachte nieuwe multiplayermaps van Call of Duty 4: Modern Warfare zijn vertraagd en wel met één week, waardoor de uiteindelijke releasedatum op 10 april zal zijn. Er gingen geruchten dat de maps al op 3 april beschikbaar zouden zijn, maar Activision zegt zelf dit nooit bevestigd te hebben, waardoor er eigenlijk geen sprake is van een vertraging. De mappack zal in totaal uit 4 maps bestaan: Creek, Killhouse, Broadcast en Chinatown, de als laatst genoemde zal zich afspelen in een totaal nieuwe Aziatische omgeving. De Call of Duty fans zullen dus nog iets meer dan een weekje op hun tanden moeten bijten voordat ze aan de slag kunnen met de nieuwe content.
quote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik klik die kutscenes meestal gewoon weg. Als ik een spannend verhaal wil zet ik wel een film op.
Wat een apart figuur ben jijquote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik klik die kutscenes meestal gewoon weg. Als ik een spannend verhaal wil zet ik wel een film op.
Ik een FF7 gevoel, ook omdat dat echt een rpg was, waar ik helemaal voor ging zittenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lange avonden geweest,.... kreeg een onwijs FFX gevoel inderdaad. Ze zitten inmiddels al op deel 3 in de reeks, maar het valt nu wel stil. Een hoop naderen het einde. Disc 3 was echt fantastisch!
[Xbox 360 #3] Lost Odyssey, Waar de GOTY nu al bekend is
Maar....dan kan je het verhaal toch niet volgen!?!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Jonge LPB is GEEN system seller. Niet genoeg actie voor de casual PS fans, en ook niemand van de casuals kent deze game bijna. Als ik dat spel aan casual vrienden van me laat zien lachen ze me uit dat die shit kinderachtig isquote:
LPB ?? wtf is dat een nieuwe ziekte ?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jonge LPB is GEEN system seller. Niet genoeg actie voor de casual PS fans, en ook niemand van de casuals kent deze game bijna. Als ik dat spel aan casual vrienden van me laat zien lachen ze me uit dat die shit kinderachtig is
Ik wil niet lullig doen maar kan je dit soort posts niet achterwege laten? Ze voegen mijn inziens niks toe....quote:Op woensdag 2 april 2008 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
MAAREM
Ja, dat snap ik. Zal er om denken. Het was iets wat ik had gepost maar een edit over heen heb gegooid.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar kan je dit soort posts niet achterwege laten? Ze voegen mijn inziens niks toe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |