abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57421420
Lost Odyssey™is the story of Kaim, an immortal character who has lived more than 1,000years. He doesn't remember his past, and he doesn't know where his future lies. Throughout Kaim's journey, a handful of characters will join him on an odyssey to discover their intricate past and destiny, leading you through a dramatic story of massive scale. Lost Odyssey features breathtaking visuals and an epic adventure made possible only by the power of Xbox 360®.

• Innovative RPG gameplay: Massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) elements are blended into the game's traditional role-playing game system, enabling you to make strategic decisions for a more immersive and deep gameplay experience.

• Engaging and unparalleled emotional story: With story sequences penned by award-winning Japanese novelist Kiyoshi Shigematsu in cooperation with producer Hironobu Sakaguchi, Lost Odyssey sets a new benchmark for the RPG genre with a combination of true-to-life cinematics and an intriguing story of an immortal man. Witness Kaim's life as he lives through many generations, becomes part of numerous families, falls in and out of love, and confronts all of the conflicts that arise. Kaim’s struggles are set in a world that is on the verge of a "mystical industrial revolution," where mankind has attained dark powers.

• Massive scope: The massively scoped worlds, memorable characters, and epic storyline play as an intense and unsettling blockbuster action film. Heading up the artistic demands of the title is famed Japanese comic artist Takehiko Inoue, and renowned composer Nobuo Uematsu has created a contemporary soundtrack.

• Realistic next-generation graphics: Powered by Unreal Engine 3 technology, Lost Odyssey boasts stunning visual fidelity and rendering quality. The technology pushes high-definition visual designs to a higher level and brings out the smallest details in the largest battles. Experience a rich dynamic world with an unprecedented level of detail.

• World-class design: The game was designed and produced by world-renowned RPG creator Hironobu Sakaguchi of Mistwalker and noted developer Feelplus came on board to create a next-gen RPG masterpiece exclusively on Xbox 360.

Official site: http://www.mistwalker.info/lo.html
    Videoreview Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/30354.html
    Videoreview IGN: http://media.xbox360.ign.com/media/731/731773/vids_1.html
    Videoreview 1UP: http://www.gamevideos.com/video/id/17434

PAL release: 29 Februari

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymanNL op 17-03-2008 11:27:40 ]
  • pi_57421477
    Waarom doen die plaatjes het nou weer niet
      zondag 16 maart 2008 @ 23:04:34 #3
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57422697
    Verkeerde tags gebruikt denk ik: [img]url[/img]

Na een weekendje weg ga ik er morgenavond weer lekker mee verder
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_57425730
    deel 3 inmiddels weer
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 17 maart 2008 @ 07:47:08 #5
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57425903
    Extreme sessie gisteren gehad,..... ben quests aan het afronden en alles aan het voorbereiden op het aankomende einde 65 uur,.... level 50
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      maandag 17 maart 2008 @ 08:09:09 #6
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57426021
    Disc 3 start.. gisteren geen tijd voor gehad
    The truth was in here.
    pi_57426146
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 07:47 schreef Chocobo het volgende:
    Extreme sessie gisteren gehad,..... ben quests aan het afronden en alles aan het voorbereiden op het aankomende einde 65 uur,.... level 50
    Ik ben net met Disk 4 begonnen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 17 maart 2008 @ 10:42:05 #8
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57427788
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben net met Disk 4 begonnen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    pi_57428647
    Ik heb de plaatjes even gefixt
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_57429821
    quote:
    Op maandag 17 maart 2008 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
    Ik heb de plaatjes even gefixt
    Bedankt
      maandag 17 maart 2008 @ 21:44:33 #11
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57440404
    Aangekomen in Saman village, heel mn equipment vernieuwd, Disc Read Error
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_57440706
    Weer een lekkere sessie gehad.
    SPOILER
      dinsdag 18 maart 2008 @ 00:11:13 #13
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_57444227
    Experimental Staff Ik haat dat soort levels met schakelaars die je steeds moet omzetten enzo
    pi_57446105
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Experimental Staff Ik haat dat soort levels met schakelaars die je steeds moet omzetten enzo
    Inderdaad, meest frustrerende deel van de game tot nog toe. Heb hem ook een weekje laten liggen omdat het zo kut was.

Inmiddels weer verder gegaan en hij is nog steeds geweldig
      dinsdag 18 maart 2008 @ 06:48:27 #15
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446107
    Die Noot Heb maar een keer een loading hanger gehad in het laadscherm,... toen had ik echter ook net heerlijk skill linking geconfigureerd etc. etc.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 06:49:32 #16
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446111
    Waar is dat kutte stuk dan ook alweer,.... experimental staff zeggen jullie,... ? Dat level in het water? Waar je met die boot naar toe vaart?
    pi_57446113
    quote:

Het is ondanks die schakelaars nog steeds redelijk lineair hoor. Je wordt een kant op gedwongen,
      dinsdag 18 maart 2008 @ 06:59:29 #18
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446128
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 06:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het is ondanks die schakelaars nog steeds redelijk lineair hoor. Je wordt een kant op gedwongen,
    Vond het zelf ook wel de minste als dat hem is. Levels waar je het gevoel hebt iets te missen. En of terug moet met de angst te moeten vechten. Gevechten die daar in het begin erg lang duren. Gevechten waar steal 5 keer mislukt,..... steal die dan alleen werkt als je vijand heel slap is,..... en zo dom is om een character met counter aan te vallen,.......

Hop,... weg steal optie
    pi_57446154
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 06:59 schreef Chocobo het volgende:
    Hop,... weg steal optie
    Die skill heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Heb nu wel ringen met steal-optie, veel makkelijker. Klappen uitdelen en zaken rollen.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 07:09:08 #20
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446160
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 07:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die skill heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Heb nu wel ringen met steal-optie, veel makkelijker. Klappen uitdelen en zaken rollen.
    Daar moest je het doen om in bepaalde gebieden te komen met mooie schatkisten,.... je moest toen die security card stelen.
    pi_57446462
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 07:09 schreef Chocobo het volgende:
    Daar moest je het doen om in bepaalde gebieden te komen met mooie schatkisten,.... je moest toen die security card stelen.
    Ooooooooooooh ja, helemaal vergeten!
    Maar dat was nooit zo'n probleem. Ik mepte ze allemaal dood, en de laatste soldaat rolde ik.

Al zoveel meegemaakt in dit spel. Gister terug gegaan naar Uhra, het leek zo lang geleden sinds ik daar was. Voelde helemaal nieuw aan.
    SPOILER
      dinsdag 18 maart 2008 @ 08:21:13 #22
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57446541
    quote:
    Precies, vond ik ook de minste tot nu toe.. lift omhoog, trap naar beneden.. weet nog steeds niet of het nou 2 of 3 verdiepingen was
    The truth was in here.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 08:21:56 #23
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_57446546
    Dat ijspad was ook tricky.. je ziet een savepoint maar je loopt er steeds verder vandaan
    The truth was in here.
      dinsdag 18 maart 2008 @ 08:40:03 #24
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_57446745
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ooooooooooooh ja, helemaal vergeten!
    Maar dat was nooit zo'n probleem. Ik mepte ze allemaal dood, en de laatste soldaat rolde ik.

Al zoveel meegemaakt in dit spel. Gister terug gegaan naar Uhra, het leek zo lang geleden sinds ik daar was. Voelde helemaal nieuw aan.
    SPOILER
    Dat maakt deze RPG episch en goed vind ik,... het Uhra gevoel lijkt inderdaad zoooo lang geleden,.... in principe voor mij pas 5 weken ofzo,.... maar toch,... lijkt zoveel langer. Heerlijk vind ik dat altijd,....
    pi_57450656
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2008 08:21 schreef Bastard het volgende:
    Dat ijspad was ook tricky.. je ziet een savepoint maar je loopt er steeds verder vandaan
    Daar heb ik een half uur over gedaan. Snapte er geen fuck van
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')