Ik ben net met Disk 4 begonnen.quote:Op maandag 17 maart 2008 07:47 schreef Chocobo het volgende:
Extreme sessie gisteren gehad,..... ben quests aan het afronden en alles aan het voorbereiden op het aankomende einde65 uur,.... level 50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben net met Disk 4 begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Inderdaad, meest frustrerende deel van de game tot nog toe. Heb hem ook een weekje laten liggen omdat het zo kut was.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Experimental StaffIk haat dat soort levels met schakelaars die je steeds moet omzetten enzo
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Experimental StaffIk haat dat soort levels met schakelaars die je steeds moet omzetten enzo
Vond het zelf ook wel de minste als dat hem is. Levels waar je het gevoel hebt iets te missen. En of terug moet met de angst te moeten vechten. Gevechten die daar in het begin erg lang duren. Gevechten waar steal 5 keer mislukt,..... steal die dan alleen werkt als je vijand heel slap is,..... en zo dom is om een character met counter aan te vallen,.......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 06:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is ondanks die schakelaars nog steeds redelijk lineair hoor. Je wordt een kant op gedwongen,
Die skill heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Heb nu wel ringen met steal-optie, veel makkelijker. Klappen uitdelen en zaken rollen.quote:
Daar moest je het doen om in bepaalde gebieden te komen met mooie schatkisten,.... je moest toen die security card stelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die skill heb ik eigenlijk nooit gebruikt. Heb nu wel ringen met steal-optie, veel makkelijker. Klappen uitdelen en zaken rollen.
Ooooooooooooh ja, helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:09 schreef Chocobo het volgende:
Daar moest je het doen om in bepaalde gebieden te komen met mooie schatkisten,.... je moest toen die security card stelen.
Precies, vond ik ook de minste tot nu toe.. lift omhoog, trap naar beneden.. weet nog steeds niet of het nou 2 of 3 verdiepingen wasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh ja, helemaal vergeten!![]()
Maar dat was nooit zo'n probleem. Ik mepte ze allemaal dood, en de laatste soldaat rolde ik.
Al zoveel meegemaakt in dit spel. Gister terug gegaan naar Uhra, het leek zo lang geleden sinds ik daar was. Voelde helemaal nieuw aan.Dat maakt deze RPG episch en goed vind ik,... het Uhra gevoel lijkt inderdaad zoooo lang geleden,.... in principe voor mij pas 5 weken ofzo,.... maar toch,... lijkt zoveel langer. Heerlijk vind ik dat altijd,....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Daar heb ik een half uur over gedaan. Snapte er geen fuck vanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:21 schreef Bastard het volgende:
Dat ijspad was ook tricky.. je ziet een savepoint maar je loopt er steeds verder vandaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |