quote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik klik die kutscenes meestal gewoon weg. Als ik een spannend verhaal wil zet ik wel een film op.
Wat een apart figuur ben jijquote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Ik klik die kutscenes meestal gewoon weg. Als ik een spannend verhaal wil zet ik wel een film op.
Ik een FF7 gevoel, ook omdat dat echt een rpg was, waar ik helemaal voor ging zittenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lange avonden geweest,.... kreeg een onwijs FFX gevoel inderdaad. Ze zitten inmiddels al op deel 3 in de reeks, maar het valt nu wel stil. Een hoop naderen het einde. Disc 3 was echt fantastisch!
[Xbox 360 #3] Lost Odyssey, Waar de GOTY nu al bekend is
Maar....dan kan je het verhaal toch niet volgen!?!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Jonge LPB is GEEN system seller. Niet genoeg actie voor de casual PS fans, en ook niemand van de casuals kent deze game bijna. Als ik dat spel aan casual vrienden van me laat zien lachen ze me uit dat die shit kinderachtig isquote:
LPB ?? wtf is dat een nieuwe ziekte ?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jonge LPB is GEEN system seller. Niet genoeg actie voor de casual PS fans, en ook niemand van de casuals kent deze game bijna. Als ik dat spel aan casual vrienden van me laat zien lachen ze me uit dat die shit kinderachtig is
Ik wil niet lullig doen maar kan je dit soort posts niet achterwege laten? Ze voegen mijn inziens niks toe....quote:Op woensdag 2 april 2008 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
MAAREM
Ja, dat snap ik. Zal er om denken. Het was iets wat ik had gepost maar een edit over heen heb gegooid.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar kan je dit soort posts niet achterwege laten? Ze voegen mijn inziens niks toe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |