Dat zou ik inderdaad ook doen, en als je echt geen HD hoeft neem dan de arcade versie, niet de core (256memory ipv 64, en draadloze controller ipv wired).quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Geen addertjes, je mist demo's en video's die je kan downloaden, uiteraard de extra content mocht je Gta4 willen kopen + content.
veel dingen die je niet kan downloaden. Ik zeg haal een Premium met HDMI en 175watt ( falcon ) dan weet je dat je goed zit
.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.xbox.com/en-US/community/promotions/2008/spring/
hahaah die helm, check die 4 knoppen, wat een absurd onlogische plaats hhaahaquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.xbox.com/en-US/community/promotions/2008/spring/
Dat is bevestigd als 1 april grap ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Breaking News: GTAIV delayed for 360 ONLY
Sources close to XE have told us that Rockstar is halting production and delaying the release of Grand Theft Auto 4 for the Xbox 360 due to a late night conference call that happened late this evening. Details are scarce, but it seems as if a former disgruntled Rockstar employee managed to leave hidden data on the Xbox 360 version of GTAIV. Rockstar immediately halted production of the discs to ensure that another “Hot Coffee” type uproar would not occur within the public and media again.
http://xboxevolved.e-mpir(...)eft_Auto_4/4412.html
Hier een mooie aanbieding.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:13 schreef bear87 het volgende:
Hier kunnen jullie me vast wel helpen![]()
Ik wil ook graag een 360 kopen ( heel misschien ps3) maar er zijn nu zoveel verschillende versies xbox 360 te koop, dat ik even van jullie wil weten wat ik het beste kan kopen. Ik wil gewoon de console + 2 controllers, maar ik kan een core systeem kopen, een pro, een elite, premium, en dat variert in prijs van 199 euro t/m 360 euro.
Wat is het grote nadeel aan de core versie, er zit geen hd in maar wat mis ik daaraan? En verder addertjes onder het gras bij die versie?
Thnx
Wel 2 k*tgames erbij zeg! En trouwens:quote:
quote:We can only ship this product to United Kingdom addresses.
Waar was je nou?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:08 schreef Edwinuss het volgende:
Heb the simpsons gekocht! En een nieuwe Hd van 750 gbtjes
OMG dat meen je niet hequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Breaking News: GTAIV delayed for 360 ONLY
Sources close to XE have told us that Rockstar is halting production and delaying the release of Grand Theft Auto 4 for the Xbox 360 due to a late night conference call that happened late this evening. Details are scarce, but it seems as if a former disgruntled Rockstar employee managed to leave hidden data on the Xbox 360 version of GTAIV. Rockstar immediately halted production of the discs to ensure that another “Hot Coffee” type uproar would not occur within the public and media again.
http://xboxevolved.e-mpir(...)eft_Auto_4/4412.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet he![]()
![]()
![]()
Als het waar zou zijn zou ik naar Dan Houser gaan en hem slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie??quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als het waar zou zijn zou ik naar Dan Houser gaan en hem slaan.
jammer alleen dat ze hardware niet bezorgen buiten de UKquote:
Neh.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil straks ook nog wel ff CoD4 spelen, doe je ook nog ff mee Cyb?
Das een groffe leugenquote:
Ach waar moeten we het anders over gaan hebben?quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Das een groffe leugen![]()
Nee het is waar maar dat kwam omdat we hem links lieten liggen! In een 1 vs 1 potje had MMaRsu uiteraard met 3 - 0 verloren
Triestquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik las net dat ze nu alsnog de centrale topics gaan sluiten
Laten we het eens hebben over welke capriolen Microsoft uit moet gaan halen om dit jaar tot een goed einde te brengen. Terwijl Sony systemsellers als Killzone 2, Little Big Planet en Metal Gear Solid uitbrengt heeft Microsoft verdomd weinig spannende of originele titels op de plank liggen. Tel daarbij op de introductie van Home en de overwinning van Blu-ray en ik denk dat Microsoft behoorlijk klop gaat krijgen van Sony de rest van dit jaar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach waar moeten we het anders over gaan hebben?
De laatste weken tref je toch voornamelijk posts aan die way offtopic zijn.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
Homewie de fuck geeft er om Home. Daar heb je gelijk in
Gears 2 Deze wordt wel populair jah, hoewel deel 1 mij erg tegenviel.
Fable 2 Peter Molyneux![]()
Gta4 Ehh jah, maar die komt ook op PS3 duh
BIA Is al jaren in ontwikkeling, voorlopig nog geen release in zicht. Bovendien komt deze ook op PS3
Ninja Gaiden 2 Voor de liefhebbers
Alan Wake Komt niet meer in 2008 lijkt me
Fallout 3 Ken ik persoonlijk niet zo goed
Banjo Kazooie 3 Nog weinig van bekend maar wie weet..
En dan komen er waarschijnlijk nog nieuwe titels @ E3 2008. Dat is wel te hopen ja
LPB zal ook geen system seller zijn. Denk het persoonlijk wel
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
LPB zal ook geen system seller zijn.
1 aprilquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik las net dat ze nu alsnog de centrale topics gaan sluiten
quote:
Echt van genoten,... dik 75 uur mee bezig geweest. Geweldig traditionele J-RPG.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog meer mensen die LO, super vinden?
Vind wel dat hij een punt heeft. Denk zelf ook dat dit het jaar van de PS3 wordt. Als je de multiconsole games eraf haalt en de games die dit jaar niet halen hou je bovenstaand lijstje over. En LBP gaat denk ik toch wel wat worden,.... de level-editor community gaat serieus groot worden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
Homewie de fuck geeft er om Home.
Gears 2
Ninja Gaiden 2
Banjo Kazooie 3
LPB zal ook geen system seller zijn.
Standaard "bald space marine" shooter met een standaard coversysteem. Saaie donkere grauwe omgevingen. Schieten op monstersquote:Op woensdag 2 april 2008 08:39 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Waarom viel Gears of War je tegen?
Dat wil ik weleens weten
Kwestie van smaak inderdaad. Zelf vond ik Gears of War een grandioos spel. Heerlijke strakke SP met echt prachtige graphs. Ik zweer bij third-person view en de co-op was natuurlijk geweldig. Een van de betere 360 games!quote:Op woensdag 2 april 2008 08:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Standaard "bald space marine" shooter met een standaard coversysteem. Saaie donkere grauwe omgevingen. Schieten op monstersAl met al begreep ik niet waarom deze titel zo gehyped werd. Maargoed het is natuurlijk ook heel persoonlijk, ik hou zelf vooral van realistische shooters/games.
Kijk, ik ben dus niet de enigste..quote:Op woensdag 2 april 2008 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt van genoten,... dik 75 uur mee bezig geweest. Geweldig traditionele J-RPG.
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
De enige exclusive die dit jaar uitkomt voor de ps3 is MGS4
Lange avonden geweest,.... kreeg een onwijs FFX gevoel inderdaad. Ze zitten inmiddels al op deel 3 in de reeks, maar het valt nu wel stil. Een hoop naderen het einde. Disc 3 was echt fantastisch!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk, ik ben dus niet de enigste..
Ik zelf kreeg meteen het FF gevoel weer ineens terug
ja de enige boeiende. lbp is ook niet zo bijzonder. een co-op mario game. waarvan je zelf de levels kan maken. misschien leuk voor even.quote:
Gast... heb je oogkleppen op? Wat dacht je van Killzone 2, Haze, Resistance 2, Socom, Motorstorm 2. En Little Big Planet is volgens mij zo'n beetje the most anticipated game van dit jaar.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja de enige boeiende. lbp is ook niet zo bijzonder. een co-op mario game. waarvan je zelf de levels kan maken. misschien leuk voor even.
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
wat loopt iedereen hier te miepen over xbox vs ps3 exclusives?
De enige exclusive die dit jaar uitkomt voor de ps3 is MGS4 (als die dit jaar uitkomt.) GT5 komt volgend jaar pas.
en GTA krijgt exclusive content op de xdoos. dus het enige voordeel wat ik in de ps3 zie is de bluray drive en MGS4 (en betere hardware natuurlijk) en aan live valt niet te tippen dus xbox is zeker nog wel in t voordeel denk ik zo.
nja mijn mening. maar voor die games koop ik geen PS3. sterker nog ik vind ze ruk. De eerste delen van killzone, socom en motorstorm deden me niets haze en resistance ken ik echter niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gast... heb je oogkleppen op? Wat dacht je van Killzone 2, Haze, Resistance 2, Socom, Motorstorm 2. En Little Big Planet is volgens mij zo'n beetje the most anticipated game van dit jaar.
Je trekt een conclusie gebasseerd op jouw eigen mening zonder ook maar enigzins je er meer in verdiept te hebben (door bijvoorbeeld het zelf te ervaren hoe PSN werkelijk is)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja mijn mening. maar voor die games koop ik geen PS3. sterker nog ik vind ze ruk. De eerste delen van killzone, socom en motorstorm deden me niets haze en resistance ken ik echter niet.
En ja xboxlive is superieur tegenover psn.
heb het een tijdje terug geprobeerd bij een maatje en t werkte wel maar lang niet zo goed als live.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je trekt een conclusie gebasseerd op jouw eigen mening zonder ook maar enigzins je er meer in verdiept te hebben (door bijvoorbeeld het zelf te ervaren hoe PSN werkelijk is)
Je leeft in je eigen wazin makker.
Zo superieur is Xboxlive niet en al helemaal niet tegenover PSN, als je de prijs (kosten) en kwaliteit afweegt van elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:42 schreef Leonos het volgende:
Xboxen een Playstation
Iedereen die de discussie PS3 vs 360 doet is een sloeber
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:15 schreef lennartb.nl het volgende:wii
![]()
xbox
![]()
ps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:48 schreef Lyzio het volgende:
Een 360 ownt. Een PS3 ownt en een Wii.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:![]()
Ik denk laat ik eens een serieuze discussie beginnen na al dat gewauwel over CoD4 matchmaking en dat Worms toernooi. Krijg je dit..Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Je mist de juiste doelgroep hier. Ik zou het niet proberenquote:Op woensdag 2 april 2008 13:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik denk laat ik eens een serieuze discussie beginnen na al dat gewauwel over CoD4 matchmaking en dat Worms toernooi. Krijg je dit..
GTA IV Gamestop Trailerquote:Grand Theft Auto IV zal 8 uur aan cut-scenes bevatten
Enkele dagen geleden berichtten we al over het feit dat Grand Theft Auto IV maar liefst 56 uur aan gameplay zal bevatten. Vandaag kunnen we hier nog eens 8 uur aan kijkplezier aan toevoegen. Grand Thefu Auto IV zal namelijk maar liefst 8 uur aan cut-scenes bevatten. Dit is bekend geworden, doordat Rockstar alle filmpjes moest laten zien aan de Engelse keuringsdienst van games, de BBFC.
quote:Call of Duty 4: Modern Warfare mappack een week later
De langverwachte nieuwe multiplayermaps van Call of Duty 4: Modern Warfare zijn vertraagd en wel met één week, waardoor de uiteindelijke releasedatum op 10 april zal zijn. Er gingen geruchten dat de maps al op 3 april beschikbaar zouden zijn, maar Activision zegt zelf dit nooit bevestigd te hebben, waardoor er eigenlijk geen sprake is van een vertraging. De mappack zal in totaal uit 4 maps bestaan: Creek, Killhouse, Broadcast en Chinatown, de als laatst genoemde zal zich afspelen in een totaal nieuwe Aziatische omgeving. De Call of Duty fans zullen dus nog iets meer dan een weekje op hun tanden moeten bijten voordat ze aan de slag kunnen met de nieuwe content.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |