joodquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Van Gaal was trainer toen ze nog in de Meer speelde. Daar ben ik wel een keertje geweest met mijn voetbalelftal (ik was 11) en toen speelde Feijenoord niet...
1995 olypisch stadion halve finale beker.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:00 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dus volgens mij is het ook in de Kuip gezongen maar ik kan het mis hebben. (ik doel overigens op het van Gaal waar is je........?)
Gewel(da)dige wedstrijd was dat zeg, nog nooit zo'n chaos meegemaakt als daar. Op het parkeerterrein zouden ze een feest organiseren, maar na 10 minuten was de biertent al geplunderd, dat feest was dus van korte duurquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:02 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat een belevenis was Gladbach in ´96 toch. Ik was daar als 12 jarig jochie bij, samen met mn vader. En met nog 15.000 Feyenoorders. Dat gebeurt nooit meer denk ik. Of we moeten weer een keer een Europese finale halen. Bijna 300 bussen. Wat was dat indrukwekkend zeg. Ikzelf ben eerst naar Krefeld geweest en daarna naar Dusseldorf. Wat een dag.
Heb daar nooit actief aan mee gedaan, oh ja 1 x bij Excelsior - Cambuur volgens mijquote:
in augustus supercupquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:50 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik heb nog steeds spijt dat ik die ene keer ben geweest. Zal er echt nooit meer komen, wie er ook optreed...
Ga ik een keer, krijgt ie Machlas een onterechte pingel.
Bemoei jij je er even niet mee, clubhoerquote:
Die politiewagen ging op z'n kant toen we naar het parkeerterrein liepen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Gewel(da)dige wedstrijd was dat zeg, nog nooit zo'n chaos meegemaakt als daar. Op het parkeerterrein zouden ze een feest organiseren, maar na 10 minuten was de biertent al geplunderd, dat feest was dus van korte duur![]()
Na de wedstrijd lag er een politiewagen op z'n kant en overal stonden kleine paaltjes op het parkeerterrein. Het was denk ik 1 km lopen naar de bussen over dat parkeerterrein wat vol stond met Duitse auto's die ervanaf wilde maar er stond file, die kleine paaltje gingen gewoon door ruiten van auto's,
Die Duitsers zien ons niet graag komen, 2e x Stuttgart was er dan ook een politiemacht op de been zo groot niet normaal meer, net als in Freiburg.
Ik krijg een beetje een raar gevoel bij dit stukquote:Noem het een zinloze bespiegeling, maar wát als Henk Timmer eind februari een halve seconde later op de knop van de lotingmachine had gedrukt?
Feyenoord mocht in de halve finale van het KNVB-bekertoernooi in de eigen Kuip aantreden tegen Nac en het won verdiend met 2-0, maar had de huidige Rotterdamse ploeg ook een bekerkraker in Breda overleefd? Wie Feyenoord zondag aan het werk zag tegen Nac in de competitie (3-1 verlies), zal het hoofd schudden in een antwoord op die vraag. De bekerfinale is een dankbare en wellicht cruciale reddingsboei voor de Rotterdammers, in een seizoen dat in sportief opzicht steeds meer begint te lijken op het vorige. Ondanks een grondige renovatie van de selectie, staat Feyenoord zesde in de competitie en dreigt het opnieuw de play-offs te missen.
,,Het heeft geen zin om over rampscenario’s en mogelijke gevolgen te praten, nu de competitie nog drie wedstrijden duurt,’’ vindt technisch directeur Peter Bosz. ,,Vorig jaar liepen we op de allerlaatste speeldag de play-offs mis. Nu staan we gelijk met Heerenveen en vlak achter Nac en Fc Twente. Iedereen beseft hoe laat het is, we spelen nog drie heel belangrijke finales, maar tegelijk heb ik vertrouwen dat we het redden.’’
Bosz gaf met adviseur Wim Jansen en trainer Bert van Marwijk vorm aan de huidige spelersgroep, die relatief veel spelers telt van rond de dertig jaar. Tot de winterstop liep dat behoorlijk, daarna trad het sportieve verval in.
Deels als gevolg van blessures en een krappe selectie, maar te vaak presteerde Feyenoord simpelweg ondermaats. ,,Juist de laatste weken werd het voetbal weer wat beter,’’ aldus Bosz. ,,Ook tegen Sparta en in het eerste halfuur tegen Nac. Dat moet houvast geven richting de komende weken.’’
Toch groeit de onvrede bij de achterban, waar in de winterstop nog gedroomd werd over de landstitel. De puinhoop van het vorige seizoen is inmiddels wel zo’n beetje vergeten, voor de supporters tellen de vragen van nu: waarom slaagt Van Marwijk al maanden niet om zijn ploeg over een langere periode op gang te krijgen? Hoe kan het dat van alle routiniers slechts Giovanni van Bronckhorst constant presteert? ,,Evalueren doen we niet als de competitie nog drie weken duurt,’’ aldus Bosz. ,,De balans maken we op na 34 wedstrijden, dat lijkt me ook logisch.’’
Ondertussen blijft Feyenoord jagen op een nieuwe trainer voor volgend seizoen. Met Gertjan Verbeek is een aantal keer gesproken, maar sindsdien is het al een tijdje opvallend stil rondom de coach van Sc Heerenveen.
Aangezien ook Fc Twente-trainer Fred Rutten niet echt staat te springen om naar de Kuip te komen, begint de druk ook op dat terrein toe te nemen.
,,We hopen dat proces snel af te ronden, zonder onszelf een tijdslimiet op te leggen,’’ aldus Bosz. ,,De aanstelling van een nieuwe trainer is uiteraard heel belangrijk. Ook met het oog op de selectie voor komend seizoen.’’
In het spelerfonds dat Feyenoord tijdens zijn nieuwjaarsreceptie presenteerde, zijn nog geen spelers vastgelegd. De club formeerde een investeringsmodel waarin voetballers tot 24 jaar worden ondergebracht, die in het kalenderjaar 2008 moeten worden gecontracteerd. Na de transfer van Denny Landzaat roerde Feyenoord zich echter niet meer op de spelersmarkt, afgezien van een oriënterend gesprek met Fc Twente-middenvelder Karim El Ahmadi. Bosz benadrukte al geregeld: ,,Eerst de trainer, dan nieuwe spelers.’’
Feyenoord wil komende zomer een nieuwe stap maken in het renovatieproces, door opnieuw te investeren in spelers uit het zogenoemde ‘hogere segment’. ,,Je kunt veel zeggen van jongens als Makaay, Hofland, De Cler, Van Bronckhorst, Bruins of Landzaat, maar je zult toch met me eens zijn dat het kwaliteitsspelers zijn,’’ zegt Bosz.
,,Ons doel is om komende zomer - en misschien hebben we nóg wel een zomer nodig - verder te gaan op die ingeslagen weg. Met als doel om straks 23 of 24 spelers te hebben die allemaal het niveau hebben dat Feyenoord nastreeft.’’
jullie spelen hem ZEKER nietquote:Op woensdag 2 april 2008 08:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Bemoei jij je er even niet mee, clubhoer
quote:Verkoop Bekerfinale start 5 april
De voorverkoop voor de KNVB bekerfinale op zondag 27 april aanstaande in De Kuip start voor Feyenoord-supporters op zaterdag 5 april. Op die dag worden de meeste Diamond- en Goldcardhouders in staat gesteld om de eerste kaarten te kopen. Een week later, op zaterdag 12 april, start de verkoop voor Silvercardhouders en de overige seizoenkaarthouders van Feyenoord. Dat er tussen beide verkoopdagen een week ruimte zit, komt omdat Feyenoord beide verkopen op zaterdag wil laten starten, omdat de meeste supporters op andere dagen moeten werken.
quote:Feyenoord strikt legendarische tegenstanders
Op 1 en 3 augustus 2008 is De Kuip opnieuw het toneel voor Europees topvoetbal. Dan komen met Celtic, Tottenham Hotspur en Borussia Dortmund drie legendarische tegenstanders uit Feyenoords clubgeschiedenis naar Rotterdam voor het Jubileumtoernooi. Alle drie geïnviteerde teams hebben hun komst naar Feyenoords Jubileumtoernooi inmiddels bevestigd. De mogelijke affiches zijn op voorhand al betoverend en het Feyenoord Jubileumtoernooi belooft dan ook één van de absolute hoogtepunten te worden van de viering van het 100-jarig bestaan. Een voetbalgala dat u niet mag missen!
Drie keer won Feyenoord een Europa Cup, drie keer gebeurde dat na zinderende duels die slechts met een uiterste krachtsinspanning beslist konden worden. Vandaar dat Celtic, Spurs en Borussia best naar De Kuip willen komen voor een mogelijke revanche. De ontmoeting met Borussia Dortmund staat nog heel helder op het netvlies bij de meeste Feyenoordfans. Dankzij goals van Van Hooijdonk (2) en Tomasson versloeg Feyenoord de Duitse volksclub op 8 mei 2002 in een kolkende Kuip en wonnen de Rotterdammers de cup ‘die ze nooit meer konden winnen’. Een explosie van vreugde en emoties aan Rotterdamse zijde was het gevolg, terwijl de Duitse fans in diepe rouw werden gedompeld. De nederlaag liet een litteken achter dat Borussia begin augustus graag zal willen wegpoetsen.
Het Engelse Tottenham Hotspur, Feyenoords opponent in de UEFA Cupfinale van 1974, is hard op weg om de traditionele positie in de top van het Engelse voetbal te heroveren. Juande Ramos, bij Sevilla verantwoordelijk voor een nooit vertoonde dubbele UEFA Cupwinst, mag het door Martin Jol aangevangen karwei voltooien. De Spanjaard heeft daartoe een heus sterrenensemble tot zijn beschikking waarin Dimitar Berbatov, Robbie Keane, Steed Malbranque, Darren Bent, Didier Zokora en Ledley King de beroemdste namen zijn. Spektakel gegarandeerd zodoende als de Spurs naar de Kuip komen.
Ook Celtic Glasgow beschikt over een selectie vol sterren. Daaronder zijn naast een handvol Schotse internationals onder meer Jan Vennegoor of Hesselink, Shunsuke Nakamura en oud-Feyenoorder Evander Sno. De Schotse ploeg die op die fameuze 6e mei van 1970 in San Siro aan het kortste eind trok, is nog altijd een van de beste ploegen van Groot-Brittanië. Voornaamste troef en attractie van de ‘Hoops’ is evenwel het geweldige supporterslegioen dat de groen-witten overal ter wereld op een zeer positieve manier steunt. Het maakt Celtic tot een van de meest geliefde clubs van Europa en officieus eregast op Feyenoords Jubileumtoernooi.
Bron: Feyenoord
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Jullie? Is Denthemen voor Club Brugge?
Wat ben jij een mongool.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Finale, Finale... we spelen de Finale, Finale, Finale... we spelen de Finale, Finale Finale Finale! ohooohohooohoooo ooooohohohohooooo
Als 5e?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool.![]()
Mijn scc ligt al bij de sigarenhandel. Gaat er als 5de doorheen 12 april.
Voor het eerst in jarenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Finale, Finale... we spelen de Finale, Finale, Finale... we spelen de Finale, Finale Finale Finale! ohooohohooohoooo ooooohohohohooooo
Nadat we hem al jaren achter elkaar spelenquote:
Louis wou niet bestralen, het scheelde hem geen moer...quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:45 schreef EnactedChaos het volgende:
In ieder geval heb ik het toen niet in de Arena gehoord... Daarom zei ik dat, van Gaal was toen ook helemaal geen trainer bij ajax.
Maar volgens mij is het toch ook echt een keer in de Kuip gezongen hoor. Ik zie m nog zitten...
Destijds werd een Ajax-feyenoord toch nooit meer in de meer gespeeld?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Louis wou niet bestralen, het scheelde hem geen moer...![]()
Er zijn wel ajax-Feyenoord in de meer geweest, zal eens opzoeken wanneer dat was.. volgens mij stond het in dat hooliganboek van Paul v Gageldonk.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Destijds werd een Ajax-feyenoord toch nooit meer in de meer gespeeld?
In de tijd van Van Gaal werd er niet in de meer gespeeldquote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Destijds werd een Ajax-feyenoord toch nooit meer in de meer gespeeld?
Ja maar dat was nog voor 't Van Gaal tijdperk. iig voor zijn vrouw overleedquote:Op woensdag 2 april 2008 11:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Er zijn wel ajax-Feyenoord in de meer geweest, zal eens opzoeken wanneer dat was.. volgens mij stond het in dat hooliganboek van Paul v Gageldonk.
ik zaterdag alquote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
"kunt u uw gereserveerde kaart kopen" -> Silvercard is alsnog loting of wat?!?quote:Beste Feyenoord-supporter,
Aanstaande zaterdag 5 april start voor Diamond- en Goldcardhouders de verkoop van kaarten voor de KNVB Bekerfinale op zondag 27 april aanstaande. Een week later – op zaterdag 12 april - start de verkoop voor alle overige seizoenkaarthouders.
U heeft deze mail ontvangen, hetgeen betekent dat wij u in staat stellen om met voorrang een kaart voor deze wedstrijd aan te schaffen.
Bent u Diamond- of Goldcardhouder?
U kunt dan op zaterdag 5 april terecht bij een Ticketbox verkooppunt.
Bent u Silvercardhouder?
U kunt dan op zaterdag 12 april terecht bij het loket van Feyenoord Klantenservice bij De Kuip. Tussen 10.00 en 16.00 uur kunt u daar uw gereserveerde kaart kopen. Later deze week ontvang u hierover nog een brief.
Wij gaan ervan uit u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.
Jammer dat je dan naar Rotterdam moet?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
lekker duidelijk weerquote:Op woensdag 2 april 2008 12:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
"kunt u uw gereserveerde kaart kopen" -> Silvercard is alsnog loting of wat?!?
Ben geen sc-houder, dus lijkt me niet. Maar ben benieuwd wat ze in godsnaam gaan doen...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jammer dat je dan naar Rotterdam moet?
Heb het nog eens terug gelezen en volgens mij is het hetvolgende:quote:Op woensdag 2 april 2008 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben geen sc-houder, dus lijkt me niet. Maar ben benieuwd wat ze in godsnaam gaan doen...
Tis een middenvelder hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Vi heeft Feyenoord interesse in de verdediger Ronnie Stam van NAC Breda en tevens ex-Feyenoorder.
Precies het type verdediger waar we al teveel van hebben lopen, opbouwend niet zo sterk en loopt veel te veel met de bal.
Voorrang met SC alleen bij de Kuip te halen.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het nog eens terug gelezen en volgens mij is het hetvolgende:
5 april -> GC en DC.
12 april -> SC met een eventuele reservering (aan de hand van het aantal uitwedstrijden).
Dat had ik al ergens op Feyenoord.nl gelezen meen ik en dat zou dit verklaren:
"U heeft deze mail ontvangen, hetgeen betekent dat wij u in staat stellen om met voorrang een kaart voor deze wedstrijd aan te schaffen." en " Tussen 10.00 en 16.00 uur kunt u daar uw gereserveerde kaart kopen."
zeker van een kaartquote:Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het nog eens terug gelezen en volgens mij is het hetvolgende:
5 april -> GC en DC.
12 april -> SC met een eventuele reservering (aan de hand van het aantal uitwedstrijden).
Dat had ik al ergens op Feyenoord.nl gelezen meen ik en dat zou dit verklaren:
"U heeft deze mail ontvangen, hetgeen betekent dat wij u in staat stellen om met voorrang een kaart voor deze wedstrijd aan te schaffen." en " Tussen 10.00 en 16.00 uur kunt u daar uw gereserveerde kaart kopen."
Ik zou me kapot schamen als ik jou was: Club in de steek laten als het slecht gaat, de bink uithangen als er een prijs te winnen valt. En jij bent er nog trots op ookquote:
quote:Ingezonden: Road to the Cup (2)
Foto: FR-Fans.nl
Datum: 02-04-2008
Bron: Ingezonden
Geachte Mede Supporters, Toen ik mails begon te sturen naar Feyenoord(fan)sites had ik nooit verwacht dat het in zo'n korte tijd kon groeien. Ik had nooit verwacht zoveel positieve reacties te krijgen op deze actie.
Ik ben ontzettend blij met alle hulp die ik krijg. Mijn actie is het niet, het is een actie van het Legioen. Het doet mij ontzettend goed. Komende weken gaan we ook gebruiken om de actie nog verder te promoten(en uit te breiden, meer zeg ik niet
).
Zoals jullie op diverse sites hebben kunnen lezen gaan we verzamelen op het Stadhuisplein om 15.00 uur! We vertrekken tussen 15:20 en 15:30 uur. Er zal een duidelijk "startschot" worden gegeven zodra wij beginnen te lopen. En dan is het natuurlijk heel gezellig om met zijn allen vast wat te drinken in de stad op het Stadhuisplein.. Maar het zou natuurlijk helemaal vet zijn als we vanaf het Stadhuisplein/ Coolsingel met zijn allen op weg naar de Kuip gaan onder veel gezang.
Wil je meehelpen deze actie tot een groot succes te maken, dan mag dat natuurlijk. Laat je creativiteit de vrije loop gaan! Wij zijn trots op ons Feyenoord en dat willen wij toch iedereen laten weten… Daarom roepen wij iedereen op die de bekerfinale gaat bezoeken om met ons mee te lopen vanaf de coolsingel naar de Kuip! (Ik hoop dat ik jullie zie de 27ste
LAAT FEYENOORD TROTS OP ONS ZIJN!!!!!!!!!!!!!
Met Rood/Witte Groet, Kevin "LonelyWolf" (Vak X)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |