abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 april 2008 @ 10:14:53 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57755865
De Guzman en Bruins moeten er gewoon voor zorgen dat de backs van de tegenpartij niet opkomen. Doen ze niet en mede daardoor vallen er doelpunten. Zowel de verdediging als die twee maken fouten en dat moet gewoon gezegd worden.

En Hofland weet zelf ook dondersgoed dat hij ondermaats heeft gepresteerd, daar zullen ook woorden over gesproken zijn. Begrijp daarom niet zo goed, dat dit weer in de media verschijnt. Echt elke keer als er jongeren zijn die falen, is het van Persie, Kalou of De Guzman, verschijnt er weer een bericht. Dat moet echt kappen...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57755877
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:13 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

maar dit is zeker niet nieuw

ik weet nog dat ik een keer ruzie had met iemand bij ado uit
omdat ik zei dat de guzman lui was omdat die toen al zn man liet lopen
Ik zeg ook niet dat het allemaal prima is, ik vind die ophef die er nu opeens ontstaat verschrikkelijk ondoordacht. Bij andere clubs gebeurt het ook alleen is daar de verdediging wel capabel genoeg om het in de meeste gevallen op te lossen.
pi_57756041
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:14 schreef Happel het volgende:
De Guzman en Bruins moeten er gewoon voor zorgen dat de backs van de tegenpartij niet opkomen. Doen ze niet en mede daardoor vallen er doelpunten. Zowel de verdediging als die twee maken fouten en dat moet gewoon gezegd worden.

En Hofland weet zelf ook dondersgoed dat hij ondermaats heeft gepresteerd, daar zullen ook woorden over gesproken zijn. Begrijp daarom niet zo goed, dat dit weer in de media verschijnt. Echt elke keer als er jongeren zijn die falen, is het van Persie, Kalou of De Guzman, verschijnt er weer een bericht. Dat moet echt kappen...
Dat wilde ik dus even duidelijk maken, dat gaat nergens over.

Natuurlijk hebben ze fouten gemaakt maar aanvallers zijn er om aan te vallen en verdeigers zijn er om te verdedigen. Al is het niet zo zwart-wit natuurlijk.

was de rest die je noemt ook niet onder Bert...?
pi_57756386
Toch wel weer typisch, al dat gedonder met die jonge gasten. Kalou was toen onder Koeman toch? Ik denk toch wel dat het te maken heeft met de trainer. Van Hanegem staat er bijvoorbeeld om bekend dat ie goed met jonge gasten weet om te gaan? Mario ook, die heeft volgens mij bij Excelsior ook weinig problemen gehad met Bruins bijvoorbeeld.

Ik kan me nog wel herinneren dat Koeman vorig jaar ook in de clinch lag met de Guzman. Dat ie een keer had aangegeven dat ie meer moest oefenen op z'n vrije trappen maar dat ie dat niet deed en vervolgens zei Koeman er dan niks meer over omdat het "uit de jongen zelf moet komen".

Wat hebben van Hanegem en Mario bijvoorbeeld wel wat Koeman en van Marwijk niet hebben? Koeman en Bert zijn beide vrij rustig, geen tot weinig humor zou je zeggen. Van Marwijk is niet echt een topvoetballer geweest of wel? Erwin Koeman wel natuurlijk maar heeft ook niet echt een uitgesproken mening.

Zou het met respect te maken hebben? Dat ze dat voor van Hanegem bijvoorbeeld wel hebben? denk dat dat vooral het probleem was met van persie toen. Dat ie zelf dondersgoed wist dat er niemand op het veld liep die net zo goed kon voetballen als hij, dus wat moest ie daar nou van leren? Van Marwijk is nou niet echt het type waar iok tegenop zou kijken moet ik zeggen.
pi_57756649
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 09:47 schreef Sloggi het volgende:
Makaay echter voert geen flikker uit.
Hij deed bij z'n vorige clubs nog veel minder, tot helemaal niks, maar scoorde er wel 25 per jaar.
pi_57756704
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 10:14 schreef Happel het volgende:

En het is bij NAC alom bekend dat de backs daar regelmatig opkomen, in de bespreking zal daar uiteraard aandacht aan besteed zijn dat het de taak van de buitenste middenvelders is om ze op te vangen.
pi_57756807
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:04 schreef Luni het volgende:

[..]

En het is bij NAC alom bekend dat de backs daar regelmatig opkomen, in de bespreking zal daar uiteraard aandacht aan besteed zijn dat het de taak van de buitenste middenvelders is om ze op te vangen.
Wat zijn het nou? Aanvallers of middenvelders?

Ze worden geacht als links- en rechtsbuiten te fungeren maar ook als linker- en rechtermiddenvelder? Wat staan van Bronckhorst, Landzaat en Fer te doen dan?
pi_57756866
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:11 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Wat zijn het nou? Aanvallers of middenvelders?

Ze worden geacht als links- en rechtsbuiten te fungeren maar ook als linker- en rechtermiddenvelder? Wat staan van Bronckhorst, Landzaat en Fer te doen dan?
Maakt het uit wat het zijn, de buitenste mensen vangen de backs op, logisch lijkt me, want de buitenste mensen lopen het dicht bij
pi_57756971
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:14 schreef Luni het volgende:

[..]

Maakt het uit wat het zijn, de buitenste mensen vangen de backs op, logisch lijkt me, want de buitenste mensen lopen het dicht bij
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar het maakt wel uit

Wellicht heeft het onduidelijke systeem er ook wel mee te maken?

Ze moeten gewoon niet zo kankeren op elkaar en gaan voetballen, damn!
pi_57757133
Dit vind ik toch een behoorlijke tegenvaller van de huidige trainer. Hij is degene die de spelers neerzet én over tactieken besluit. Hij krijgt het team op een goed begin na niet meer aan de praat.
Hoe is het ook mogelijk dat Feyenoord besluit om de lange bal te gaan spelen afgelopen zondag... Dat er nu weer openbaar gedonder is tussen oud en jong, vind ik echter niet relevant. Wat wel relevant is: 3 wedstrijden, 9 punten pakken.

Het is voor de club zeer te hopen dat er een gerenommeerde trainer in durft te stappen om met deze selectie betere prestaties neer te gaan zetten. Na het bericht over Verbeek ben ik erg benieuwd wie het wordt...

Sollied als buitenlander (=buitenstaander) was idd een goede geweest.
pi_57757204
Waarom heeft niemand het over het tactisch vernuft van onze wereldcoach ?
Ik bedoel , het is geen geheim dat spelers als de Guzman en Bruins hun man wat vaker laten lopen dan anderen.(gecalculeerd risico)
Hun aanvallende acties maken dit meestal grotendeels goed ..
Ik vind het echter van Marwijks fout als hij deze spelers op een positie neerzet , tegen een ploeg als NAC, met aanvallende backs, om continue achter deze backs aan te kachelen , dit zullen ze de ene keer wel doen en een andere keer niet , als er dan een doelpunt uitvolgt is het stadion ineens te klein ...
Als je als "buffelaar" de rotzooi van je creatieve voetballers niet op wil / kan lossen moet je ook niet zeuren , maar moet je dat in de groep bespreken , en niet op RR.
Al moet ik wel toegeven dat Hofland de goede vorm de laatste tijd weer gevonden heeft.

ik zie tien keer liever de Guzman en Bruins voetballen , dan bijv Buijs (die wel netjes meeloopt met zijn tegenstander) maar niets toevoegd aan het aanvallende voetbal..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_57757251
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 11:31 schreef Calciumdude het volgende:
Waarom heeft niemand het over het tactisch vernuft van onze wereldcoach ?
Sorry?
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:00:52 #163
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57757803
Ik hoor net van een oud klasgenoot dat Woerts en Jacobs samen met Brandts het Hilton aan het Weena in gingen.
pi_57757869
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik hoor net van een oud klasgenoot dat Woerts en Jacobs samen met Brandts het Hilton aan het Weena in gingen.
1 april
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:06:09 #165
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_57757887
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Brandts
pi_57757947
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:09:32 #167
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_57757959
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:05 schreef Luni het volgende:

[..]

1 april
Godvedr dr is er 1 wakker
pi_57757994
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:09 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

pi_57758012
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:09 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

was wel heel simpel hoor
  dinsdag 1 april 2008 @ 12:28:19 #170
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_57758327
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:09 schreef ruud_fr het volgende:
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:46:03 #171
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57759828
Geen v. Gaal naar Feyenoord grappen gemaakt nog?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:14:59 #172
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57760406
nee want het gaat geen grap worden
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:22:35 #173
139407 jorienvdherik
pi_57760582
trouwens garcia garcia bij heracles is nu maar 1.5 miljoen euro schijnt het.

heeft nog maar 1 jaar contract, en wil niet terug naar heerenveen
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:23:26 #174
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_57760598
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:22 schreef jorienvdherik het volgende:

hebben we al niet genoeg zulk soort spelers?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:32:45 #175
139407 jorienvdherik
pi_57760757
spitsen genoeg ?
pi_57760934
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:22 schreef jorienvdherik het volgende:

Aardige speler, maar niet goed genoeg voor Feyenoord.
  dinsdag 1 april 2008 @ 14:43:31 #177
139407 jorienvdherik
pi_57760950
Mwah, als er geen andere spitsen haalbaar zijn
voor er bij
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:06:47 #178
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_57761297
Die verdedigt nog minder mee dan Bruins en De Guzman bij elkaar.
  dinsdag 1 april 2008 @ 15:11:04 #179
139407 jorienvdherik
pi_57761355
moet een spits dat doen dan ?
is toch gewoon iemand voor 4-4-2 naast makaay
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:23:49 #180
123545 DatMeenJeNiet
pi_57762487
Het is meer aan aanvallende middenvelder dan spits hoor. Een nummer-10-speler netals Bruins en De Guzman.
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:27:47 #181
139407 jorienvdherik
pi_57762555
Ow oke, laat maar zitten dan.
pi_57762654
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Geen v. Gaal naar Feyenoord grappen gemaakt nog?
Zodra er meer dan twee mensen van een zaak afweten, dan wordt het moeilijk om een geheim te bewaren. Gisteravond
laat kreeg ik een telefoontje van een verslaggever van Voetbal International. Hij heeft in Noordwijk een delegatie
van Feyenoord en Louis van Gaal (die toevallig in Noordwijk woont) aan een gezamelijk diner gezien. Het gezelschap
dineerde in De Hotels Van Oranje. Bij het zien van de journalist legden enkele aanwezigen de vinger op de mond, ten
teken dat hij moest zwijgen. Hij knikte van ja, maar bedoelde nee.

Daar hij Johan Derksen niet kon bereiken, die was volgens zijn vrouw biljarten, dacht hij (als vaste lezer van De
Kroniek) dat hij mij met deze tip een plezier kon doen.

Maar: het tegendeel is waar. Ik ben niet blij met Louis van Gaal als trainer van Feyenoord. Hij is weliswaar een
top-coach, maar in de slangenkuil die Feyenoord heet veroorzaakt zo’n opgewonden standje nog meer onrust. Die
persconferentie van afgelopen zondag was een regelrechte vertoning van een volksmenner. Bijna een klein Adolfje, zou
ik zeggen. Hij ging zelf ver onder het LTS-niveau, mocht daar al iets mis mee zijn. De man moet naar een psychiater,
daar hij sterke symptonen van een borderline-syndroom vertoont. Hij weet niet waar zijn grens ligt…

Op de achtergrond bij de bewuste persconferentie kwam Dirk Scheringa in beeld. Die stond schaapachtig te kijken. Die
moet gedacht hebben: “De autenthieke trainer Van Gaal heeft mij 30 miljoen laten inversteren (Becam lette gelukkig
op dat ik niet meer uitgaf!) en staat op de 12e plaats met zijn aankopen. Ik kan op mijn geitenwollensokken
aanvoelen dat de chemie tussen AZ en Louis is uitgewerkt. Nu willen de spelers (vooral die gasten met buitenvrouwen)
verder met Van Gaal, terwijl hij vrijdagmiddag zijn contract inleverde.” Gods eigen woekeraar weet het even niet
meer.

Nogmaals: Laat Van Gaal geen trainer van Feyenoord worden. Gelast tevens de feestelijkheden ter gelegenheid van het
honderdjarig bestaan af. Er is namelijk geen enkele reden voor een feest. Doffe deernis troef in De Kuip, na 71 jaar
nog steeds de mooiste voetbaltempel van ons land.

Volgens Coca Chris en Eric Knudde zit er twintig miljoen in kas voor nieuwe aankopen. Dat verklaarden zij tenminste
onlangs voor tv tegenover Frits Barend. Koop dan eens een paar degelijke versterkingen, dan heb je geen
‘wondertrainer’ nodig. Beenhakker bewees bij Real Madrid dat een middelmatige trainer met goede voetballers kampioen
kan worden, al zet je een os en een ezel op de bank.

Nogmaals: ik blijf van mening dat Mario Been de trainer van Feyenoord moet worden. Henk Fraser als assistent en Joop
Hiele neemt de keepers onder handen. Die gaat Henk Timmer stompen leren. Iedere spits binnen de vijf meter van het
doel die wil koppen gaat met een hersenschudding van het veld. Nu zit ik zelf na iedere corner met hoofdpijn…
  dinsdag 1 april 2008 @ 16:46:19 #183
123545 DatMeenJeNiet
pi_57762841
http://www.frfc1908.nl/tributes.php

Nieuwe tribute voor Willem.
  dinsdag 1 april 2008 @ 17:51:48 #185
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57763795
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.frfc1908.nl/tributes.php

Nieuwe tribute voor Willem.
Grrr balen dat uitgerekend vandaag het geluid op mn beide computers stuk is gegaan

Zijn allemaal mooie filmpjes, dat absoluut
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57763925
quote:
Harde woorden gevallen bij nabespreking

Kevin Hofland verwoordde zondag al in duidelijke taal dat hij vond dat niet alle spelers het kunnen opbrengen om alles te geven. Volgens het Algemeen Dagblad zijn er maandag zowel bij de nabespreking als na afloop van de training harde woorden gevallen. Minutenlang sprak Kevin Hofland de talenten Luigi Bruins en Jonathan de Guzman op het veld toe, in woord en gebaar.

Het tweetal ligt de laatste weken steeds meer onder vuur bij zowel Van Marwijk als de routiniers van Feyenoord. Timmer daarover: "In dit soort wedstrijden gaat het er niet om hoe goed je bent, maar om hoeveel pijn je kunt lijden." zei doelman Henk Timmer zondag. En over De Guzman en Bruins: "Die jongens kunnen goed voetballen, maar er moet ook een beetje gif bij zitten. Je moet af en toe je poot durven zetten."
pi_57764071
quote:
Jonathan de Guzman hoeft deze week niet bang te zijn dat zijn petje doormidden wordt geknipt, zoals Pierre van Hooijdonk vorig jaar deed om de jonge voetballer op zijn nummer te zetten.

Harde woorden vielen er maandagmiddag echter wél bij Feyenoord, zowel in de nabespreking over de nederlaag tegen NAC (3-1) als na afloop van de training. Minutenlang sprak Kevin Hofland de talenten Luigi Bruins en Jonathan de Guzman op het veld toe, in woord en gebaar.

De irritatie bij Feyenoord groeit over de twee spelers, die in Breda opnieuw nonchalant hun eigen spel bleven spelen toen de ploeg zijn grip begon kwijt te raken. Voor de grilligheid van de jeugdige aankoop Bruins is nog wel begrip. Maar het geduld begint – zeker in het geval De Guzman – steeds sneller op te raken. ,,In dit soort wedstrijden gaat het er niet om hoe goed je bent, maar om hoeveel pijn je kunt lijden,’’ zei doelman Henk Timmer zondag. En over De Guzman en Bruins: ,,Die jongens kunnen goed voetballen, maar er moet ook een beetje gif bij zitten. Je moet af en toe je poot durven zetten.’’

Vorige week tegen Sparta botste Hofland al frontaal met Bruins. De verdediger sprak het talent in de eerste helft aan op zijn wat al te vrijblijvende spel, maar kreeg er een wegwerpgebaar voor terug. ,,Daarmee ben je bij mij aan het verkeerde adres,’’ zei Hofland daar afgelopen week over. ,,Je moet weten wanneer je kunt discussiëren en dat doe je niet in het veld. Het gaat niet om mij, maar om de club en om het team.’’

Het gat tussen jong en oud begint op een repeterend probleem te lijken bij Feyenoord. Legendarisch is het moment waarop de toen 18-jarige Robin van Persie pontificaal een vrije trap opeiste tegen RKC, met een verbouwereerde Van Hooijdonk pal naast zich.

Twee seizoenen geleden was er de nachtelijke kleedkamerdiscussie, waarbij de mentaliteit van de jongste generatie een heikel thema was. Met name Salomon Kalou, die al naar huis was vertrokken, kreeg het te verduren na een nederlaag tegen Ajax in de play-offs.

Interessant is de evaluatie die Peter Bosz kort na zijn aanstelling schreef over de club. Bij Feyenoord heerste geen topsportklimaat, concludeerde de technisch directeur. Impliciet zei hij daarmee ook: spelers die voortkomen uit de eigen opleiding, weten vaak onvoldoende wat er nodig is op topniveau.

Wederzijdse acceptatie ligt extra gecompliceerd als ook de oudere generatie ondermaats presteert. Dit jaar is eigenlijk alleen de inbreng van Giovanni van Bronckhorst onomstreden. Hofland, Timmer, Lucius, De Cler, Landzaat en zelfs topscorer Makaay; allemaal kenden ze dit seizoen hun mindere periodes.

Van Bronckhorst gaat voorop in de strijd, maar de aanvoerder is geen type dat ploeggenoten hard tot de orde roept. Hofland doet dat sneller, maar de verdediger benadert pas de laatste paar wedstrijden weer zijn oude niveau.

,,Als speler moet je diep willen gaan,’’ zei de Limburger zondag. ,,Je moet ook achter ballen aan gaan als je denkt ‘die haal ik niet meer’. NAC deed dat wel. Mentaliteit is de belangrijkste kwaliteit voor een voetballer. Voor mijn part ga je er na een uur vanaf, als je er dan maar alles voor hebt gedaan. Je moet extra meters willen lopen. Als je dat niet kunt opbrengen, heb je een probleem.’’
  dinsdag 1 april 2008 @ 18:26:50 #189
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57764302
Zelfs met rappen is Drenthe beter dan Babel.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57764504
v.gaal coach bij Feyenoord.
Moet er niet aan denken
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_57764734
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:40 schreef Hofpleinfontein het volgende:
v.gaal coach bij Feyenoord.
Moet er niet aan denken
De persoon van Gaal past idd niet bij Feyenoord. De trainer van Gaal zou ik graag bij Feyenoord zien.
  dinsdag 1 april 2008 @ 18:56:25 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57764762
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Zodra er meer dan twee mensen van een zaak afweten, dan wordt het moeilijk om een geheim te bewaren. Gisteravond
laat kreeg ik een telefoontje van een verslaggever van Voetbal International. Hij heeft in Noordwijk een delegatie
van Feyenoord en Louis van Gaal (die toevallig in Noordwijk woont) aan een gezamelijk diner gezien. Het gezelschap
dineerde in De Hotels Van Oranje. Bij het zien van de journalist legden enkele aanwezigen de vinger op de mond, ten
teken dat hij moest zwijgen. Hij knikte van ja, maar bedoelde nee.

Daar hij Johan Derksen niet kon bereiken, die was volgens zijn vrouw biljarten, dacht hij (als vaste lezer van De
Kroniek) dat hij mij met deze tip een plezier kon doen.

Maar: het tegendeel is waar. Ik ben niet blij met Louis van Gaal als trainer van Feyenoord. Hij is weliswaar een
top-coach, maar in de slangenkuil die Feyenoord heet veroorzaakt zo’n opgewonden standje nog meer onrust. Die
persconferentie van afgelopen zondag was een regelrechte vertoning van een volksmenner. Bijna een klein Adolfje, zou
ik zeggen. Hij ging zelf ver onder het LTS-niveau, mocht daar al iets mis mee zijn. De man moet naar een psychiater,
daar hij sterke symptonen van een borderline-syndroom vertoont. Hij weet niet waar zijn grens ligt…

Op de achtergrond bij de bewuste persconferentie kwam Dirk Scheringa in beeld. Die stond schaapachtig te kijken. Die
moet gedacht hebben: “De autenthieke trainer Van Gaal heeft mij 30 miljoen laten inversteren (Becam lette gelukkig
op dat ik niet meer uitgaf!) en staat op de 12e plaats met zijn aankopen. Ik kan op mijn geitenwollensokken
aanvoelen dat de chemie tussen AZ en Louis is uitgewerkt. Nu willen de spelers (vooral die gasten met buitenvrouwen)
verder met Van Gaal, terwijl hij vrijdagmiddag zijn contract inleverde.” Gods eigen woekeraar weet het even niet
meer.

Nogmaals: Laat Van Gaal geen trainer van Feyenoord worden. Gelast tevens de feestelijkheden ter gelegenheid van het
honderdjarig bestaan af. Er is namelijk geen enkele reden voor een feest. Doffe deernis troef in De Kuip, na 71 jaar
nog steeds de mooiste voetbaltempel van ons land.

Volgens Coca Chris en Eric Knudde zit er twintig miljoen in kas voor nieuwe aankopen. Dat verklaarden zij tenminste
onlangs voor tv tegenover Frits Barend. Koop dan eens een paar degelijke versterkingen, dan heb je geen
‘wondertrainer’ nodig. Beenhakker bewees bij Real Madrid dat een middelmatige trainer met goede voetballers kampioen
kan worden, al zet je een os en een ezel op de bank.

Nogmaals: ik blijf van mening dat Mario Been de trainer van Feyenoord moet worden. Henk Fraser als assistent en Joop
Hiele neemt de keepers onder handen. Die gaat Henk Timmer stompen leren. Iedere spits binnen de vijf meter van het
doel die wil koppen gaat met een hersenschudding van het veld. Nu zit ik zelf na iedere corner met hoofdpijn…
Lex Kroon zeker.
Elite
Tegen TTIP
pi_57764790
Het zou overigens ook wel erg hypocriet zijn van van Gaal zelf. Volgens mij is ie nergens zo erg beledigd als in De Kuip. En hij vond dat toen ook verschrikkelijk kwetsend (en terecht).

De enige reden die ik me kan bedenken waardoor ik het leuk zou vinden dat van Gaal naar ons toe komt is om die joden te sarren.

Maar goed, waar hebben we het over. Van Gaal komt echt niet.
pi_57764858
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De persoon van Gaal past idd niet bij Feyenoord. De trainer van Gaal zou ik graag bij Feyenoord zien.
"De trainer van Gaal" is juist zoals de persoon van Gaal is. Ik snap je strekking natuurlijk wel maar bij van Gaal loopt het krom.

Ik kan het niet goed uitleggen, bij een hoop trainers zou je verhaal van toepassing zijn maar op van Gaal niet

edit: Waarom van Gaal niet naar Feyenoord hoeft te komen.

[ Bericht 11% gewijzigd door EnactedChaos op 01-04-2008 19:11:22 ]
pi_57765931
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 18:57 schreef EnactedChaos het volgende:
Het zou overigens ook wel erg hypocriet zijn van van Gaal zelf. Volgens mij is ie nergens zo erg beledigd als in De Kuip. En hij vond dat toen ook verschrikkelijk kwetsend (en terecht).
volgens mij was dat in amsterdam
quote:
  dinsdag 1 april 2008 @ 20:33:54 #196
139407 jorienvdherik
pi_57766479
voorlopig komt er helemaal niemand
pi_57766533
quote:
Louis
pi_57766898
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 20:04 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

volgens mij was dat in amsterdam

Volgens mij heb ik het ook met mn eigen oren gehoord en ben maar 1 keer in die kutarena geweest en dat was met die schwalbe van Machlas...

Dus volgens mij is het ook in de Kuip gezongen maar ik kan het mis hebben. (ik doel overigens op het van Gaal waar is je........?)
pi_57767022
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:00 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het ook met mn eigen oren gehoord en ben maar 1 keer in die kutarena geweest en dat was met die schwalbe van Machlas...

Dus volgens mij is het ook in de Kuip gezongen maar ik kan het mis hebben. (ik doel overigens op het van Gaal waar is je........?)
ik dacht voordat de arena er was, kan het ook mis hebben hoor
  dinsdag 1 april 2008 @ 21:09:22 #200
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57767068
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 21:00 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Van Gaal was trainer toen ze nog in de Meer speelde. Daar ben ik wel een keertje geweest met mijn voetbalelftal (ik was 11) en toen speelde Feijenoord niet...

Maar het melodieuze gezang toendertijd kwam volgens mij voor in de Meer.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')