Louis wou niet bestralen, het scheelde hem geen moer...quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:45 schreef EnactedChaos het volgende:
In ieder geval heb ik het toen niet in de Arena gehoord... Daarom zei ik dat, van Gaal was toen ook helemaal geen trainer bij ajax.
Maar volgens mij is het toch ook echt een keer in de Kuip gezongen hoor. Ik zie m nog zitten...
Destijds werd een Ajax-feyenoord toch nooit meer in de meer gespeeld?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Louis wou niet bestralen, het scheelde hem geen moer...![]()
Er zijn wel ajax-Feyenoord in de meer geweest, zal eens opzoeken wanneer dat was.. volgens mij stond het in dat hooliganboek van Paul v Gageldonk.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Destijds werd een Ajax-feyenoord toch nooit meer in de meer gespeeld?
In de tijd van Van Gaal werd er niet in de meer gespeeldquote:Op woensdag 2 april 2008 11:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Destijds werd een Ajax-feyenoord toch nooit meer in de meer gespeeld?
Ja maar dat was nog voor 't Van Gaal tijdperk. iig voor zijn vrouw overleedquote:Op woensdag 2 april 2008 11:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Er zijn wel ajax-Feyenoord in de meer geweest, zal eens opzoeken wanneer dat was.. volgens mij stond het in dat hooliganboek van Paul v Gageldonk.
ik zaterdag alquote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool.![]()
Mijn scc ligt al bij de sigarenhandel. Gaat er als 5de doorheen 12 april.
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
"kunt u uw gereserveerde kaart kopen" -> Silvercard is alsnog loting of wat?!?quote:Beste Feyenoord-supporter,
Aanstaande zaterdag 5 april start voor Diamond- en Goldcardhouders de verkoop van kaarten voor de KNVB Bekerfinale op zondag 27 april aanstaande. Een week later – op zaterdag 12 april - start de verkoop voor alle overige seizoenkaarthouders.
U heeft deze mail ontvangen, hetgeen betekent dat wij u in staat stellen om met voorrang een kaart voor deze wedstrijd aan te schaffen.
Bent u Diamond- of Goldcardhouder?
U kunt dan op zaterdag 5 april terecht bij een Ticketbox verkooppunt.
Bent u Silvercardhouder?
U kunt dan op zaterdag 12 april terecht bij het loket van Feyenoord Klantenservice bij De Kuip. Tussen 10.00 en 16.00 uur kunt u daar uw gereserveerde kaart kopen. Later deze week ontvang u hierover nog een brief.
Wij gaan ervan uit u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.
Jammer dat je dan naar Rotterdam moet?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:01 schreef Happel het volgende:
[..]
lekker duidelijk weerquote:Op woensdag 2 april 2008 12:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
"kunt u uw gereserveerde kaart kopen" -> Silvercard is alsnog loting of wat?!?
Ben geen sc-houder, dus lijkt me niet. Maar ben benieuwd wat ze in godsnaam gaan doen...quote:Op woensdag 2 april 2008 12:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jammer dat je dan naar Rotterdam moet?
Heb het nog eens terug gelezen en volgens mij is het hetvolgende:quote:Op woensdag 2 april 2008 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben geen sc-houder, dus lijkt me niet. Maar ben benieuwd wat ze in godsnaam gaan doen...
Tis een middenvelder hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Vi heeft Feyenoord interesse in de verdediger Ronnie Stam van NAC Breda en tevens ex-Feyenoorder.
Precies het type verdediger waar we al teveel van hebben lopen, opbouwend niet zo sterk en loopt veel te veel met de bal.
Voorrang met SC alleen bij de Kuip te halen.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het nog eens terug gelezen en volgens mij is het hetvolgende:
5 april -> GC en DC.
12 april -> SC met een eventuele reservering (aan de hand van het aantal uitwedstrijden).
Dat had ik al ergens op Feyenoord.nl gelezen meen ik en dat zou dit verklaren:
"U heeft deze mail ontvangen, hetgeen betekent dat wij u in staat stellen om met voorrang een kaart voor deze wedstrijd aan te schaffen." en " Tussen 10.00 en 16.00 uur kunt u daar uw gereserveerde kaart kopen."
zeker van een kaartquote:Op woensdag 2 april 2008 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb het nog eens terug gelezen en volgens mij is het hetvolgende:
5 april -> GC en DC.
12 april -> SC met een eventuele reservering (aan de hand van het aantal uitwedstrijden).
Dat had ik al ergens op Feyenoord.nl gelezen meen ik en dat zou dit verklaren:
"U heeft deze mail ontvangen, hetgeen betekent dat wij u in staat stellen om met voorrang een kaart voor deze wedstrijd aan te schaffen." en " Tussen 10.00 en 16.00 uur kunt u daar uw gereserveerde kaart kopen."
Ik zou me kapot schamen als ik jou was: Club in de steek laten als het slecht gaat, de bink uithangen als er een prijs te winnen valt. En jij bent er nog trots op ookquote:
quote:Ingezonden: Road to the Cup (2)
Foto: FR-Fans.nl
Datum: 02-04-2008
Bron: Ingezonden
Geachte Mede Supporters, Toen ik mails begon te sturen naar Feyenoord(fan)sites had ik nooit verwacht dat het in zo'n korte tijd kon groeien. Ik had nooit verwacht zoveel positieve reacties te krijgen op deze actie.
Ik ben ontzettend blij met alle hulp die ik krijg. Mijn actie is het niet, het is een actie van het Legioen. Het doet mij ontzettend goed. Komende weken gaan we ook gebruiken om de actie nog verder te promoten(en uit te breiden, meer zeg ik niet
).
Zoals jullie op diverse sites hebben kunnen lezen gaan we verzamelen op het Stadhuisplein om 15.00 uur! We vertrekken tussen 15:20 en 15:30 uur. Er zal een duidelijk "startschot" worden gegeven zodra wij beginnen te lopen. En dan is het natuurlijk heel gezellig om met zijn allen vast wat te drinken in de stad op het Stadhuisplein.. Maar het zou natuurlijk helemaal vet zijn als we vanaf het Stadhuisplein/ Coolsingel met zijn allen op weg naar de Kuip gaan onder veel gezang.
Wil je meehelpen deze actie tot een groot succes te maken, dan mag dat natuurlijk. Laat je creativiteit de vrije loop gaan! Wij zijn trots op ons Feyenoord en dat willen wij toch iedereen laten weten… Daarom roepen wij iedereen op die de bekerfinale gaat bezoeken om met ons mee te lopen vanaf de coolsingel naar de Kuip! (Ik hoop dat ik jullie zie de 27ste
LAAT FEYENOORD TROTS OP ONS ZIJN!!!!!!!!!!!!!
Met Rood/Witte Groet, Kevin "LonelyWolf" (Vak X)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |