Thxquote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
terugvindkleinzusje, je hebt er veel werk van gemaakt.
Donequote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Je bent dat figuurtje van Nalby op het paard vergeten
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:43 schreef kleinzusje het volgende:
Fed film TheGeneral deel 2
Schouderklopjes meldtopic.
Zet deze er ook nog ff in
Lol!quote:Op maandag 31 maart 2008 13:10 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
experimentje voor eentwee![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:47 schreef tha_dark het volgende:
Mogen hier ook voetbal avatar verzoekjes?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:57 schreef tha_dark het volgende:
Ok! Dan ga ik even plaatjes zoeken die ik wil gebruiken
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:24 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil graag de avatar die ik nu heb behouden (moet ik die plaatjes dan weer opnieuw zoeken?)
En dan na elk logo mijn favoriete speler van die club.
Nog even een plaatje zoeken van: Litmanen (oude ajax logo), Heitinga (nieuwe ajax logo), Carragher (liverpool logo) en nog logo van Boca en plaatje van Palacio.
Laat je ava lekker staan en leg uit wat je er aan toe wilt voegen, das okquote:
Ga m'n best doen, lastige ava, maar wie weetquote:Op woensdag 2 april 2008 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Psss, duderinnetje wil er ook graag eentje, maar durft het weer niet te vragen
[ afbeelding ]
graciasquote:
Je kan maanden al een ava vragen en jij vraagt het precies wanneer ze weg gaatquote:Op woensdag 2 april 2008 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
Hoi KZ, Ik vroeg me af of je voor mij een avatar zou willen maken met 1) mijn huidige avatarplaatje, 2) de foto van Federer die boven aan de OP van dit topic staat, 3) een foto van de zus van Federer uit het 'lachfilmpje' en 4) een coole foto van Kiefer Sutherland. Weet niet of je er tijd voor en zin in hebt. Zo ja, dan heel graag. Als ik iets moet toelichten hoor ik het graag.
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je kan maanden al een ava vragen en jij vraagt het precies wanneer ze weg gaat
Goeie vraag. Hopelijk neemt iemand het over inderdaad. Echt jammer dat KZ weggaat. Hopelijk komt ze ooit weer terug.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:45 schreef erkel het volgende:
Wie gaat nu het stokje overnemen? Anders sterft dit topic ook een langzame dood.
KZ
Vanwaar deze switch van KZ naar KS?quote:
Wow.quote:
uitlegquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wow.Bedankt!
Ik vind 'm geweldig! Moet ik nu gewoon naar mijn profiel gaan en de URL als avatar uploaden?
quote:
Hij doet 't!quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Psss, duderinnetje wil er ook graag eentje, maar durft het weer niet te vragen
Hup ! Dappere strijder !quote:
Dat 2e kan niet. Je kan niet de kwaliteit verbeteren. Dat eerste zou ik niet weten. Misschien op google of tweakers wat zoeken?quote:Op zondag 6 april 2008 12:44 schreef kleineschwester het volgende:
Vraag !!!
TheGeneral, Hidi, wim, iemand ??
Op de site van Miami staan filmpjes in flash:
filmpjes Miami
Als ik die opneem met screenrecorder, wordt de kwaliteit lelijk.
Zo als dit:
Nadal![]()
- Hoe neem je het beste een flashfilmpje op ?
- Hoe verbeter je de kwaliteit van een filmpje ?
YWquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:04 schreef Tim86 het volgende:
thanks voor de snelle service
Kan me ook niet voorstellen dat ze daar moeilijk over doen
quote:Op maandag 7 april 2008 17:21 schreef kleineschwester het volgende:
Grapje voor Verdwaasde Vogel![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:36 schreef tha_dark het volgende:
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb! Kan het nog? Dan ga ik nu meteen op zoek!
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:57 schreef Tim86 het volgende:
NSB'ers hebben weer niets te doen hoor..kan je er nog 14kb afsnoepen misschien?
Meldtopic te grote webicons
Is dat het racket/de hand van Bartoliquote:Op woensdag 9 april 2008 19:14 schreef kleineschwester het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie dit als header voor een topic wat ik wil gaan maken ?
Herken je de RSI knikquote:Op woensdag 9 april 2008 19:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat het racket/de hand van Bartoli
Prince racket en onmogelijke grip die ze heeft.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:39 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Herken je de RSI knik?
Of heb ik hem wat je veel opgeblazen
Je bent geweldig!quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets ?
Alles kan nog anders !
Dus shoot !
Mooi.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:14 schreef kleineschwester het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe vinden jullie dit als header voor een topic wat ik wil gaan maken ?
YWquote:
Thxquote:
Ik keek ff in dat NSB topic en zag dat hij nu 95 kb isquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 15:27 schreef Tim86 het volgende:
haha ja we blijven verkleinen..
Deze gebruik ik geloof ik: http://freestone-group.com/magg.htm
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:46 schreef Tim86 het volgende:
NSB'ers komen heel vaak op plaatsen waar veel joden bijeenkomen
Prima johquote:Op donderdag 17 april 2008 12:35 schreef kleineschwester het volgende:
Pukkert, dat bloed lukt me niet
Okidokie !quote:Op donderdag 17 april 2008 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima joh, alleen iets doen als je 't leuk vindt.
YW !quote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef Rumille het volgende:
Whahaha, geniaal.
Maar Pikachu zie je niet goed. Wel hartstikke leuk gemaakt
Zeg maar precies hoe je het wilt moppie !quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef Rumille het volgende:
Misschien dan avatar maken zonder 'Pikachu!'.
En met het oude ajax logo volledig?
quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:16 schreef wimderon het volgende:
Kan hier iets van gemaakt worden?
Martin
Stukje 1:53-2:20![]()
Alvast dank
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]NSB-alert [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:42 schreef wimderon het volgende:
Het liefst heb ik het hele stukje, maar dat zal lastig worden qua grootte inderdaad. Misschien is het een optie om de helft van de frames eruit te knippen? Dus zeg maar 1-2-3-4-5-6 enz. wordt 1-3-5 enz.
Als het niet lukt pleur dan maar een volledige versie hier neer dan kan ik met m'n beperkte skills nog wat gaan knippen ofzo.
Ik ben wel veeleisend of niet
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
kz/ks/ps, ben je al begonnen met de overwinningsava? Het is al zeker dat er een boel users Monte Carlo gaan uitspelen, nu nog bepalen welke boel
.
quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 13:16 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ps:
Voor al m'n CREA fans![]()
Waag het niet om geen ava voor Rome te vragen !!!!
quote:
quote:
quote:
Ik wil eventueel nog wel een RG-versie van mijn avatar. En ik heb sinds kort een parkiet, Jimmie. Die mag ook wel in mijn avatar. Ik heb al wat foto's van hem in het grasparkietentopic, maar nog geen close-ups..quote:Op maandag 26 mei 2008 09:13 schreef kleinzusje het volgende:
Wil iemand nog een mooie RG ava of leuke tennis smilie ?![]()
( bakstenen zijn ook oranje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 26 mei 2008 11:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik stond vanochtend bij de bushalte, zat daar ook ineens een parkiet...weet je wat ie zegt?Heb je dat echt gezien of maak je maar een grapje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Nou, dat maakt het ook niet geloofwaardiger.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Echt natuurlijk, hij had een hup holland hup sjaaltje om.
Ik geloof je.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toen ik m'n camera pakte schrok ie en vloog ie weg.
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:42 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga het eens uitvogelen
wbquote:
nooit Jiskefet gekeken vroeger?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dat echt gezien of maak je maar een grapje?
Jawel, over zo'n hele grote mus op een abri.quote:
Wel heel leuk. Bedankt weer! Maar kun je hem ook met Jimmie maken of is dat lastig?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel heel leuk. Bedankt weer! Maar kun je hem ook met Jimmie maken of is dat lastig?
Ook welkom terug trouwens! Ik ben blij dat je er weer bent, want Fok! is niet compleet zonder jou.![]()
Heb je nog ideeën of creaties voor rogerfederer.nl?quote:Op maandag 7 april 2008 21:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat 2e kan niet. Je kan niet de kwaliteit verbeteren. Dat eerste zou ik niet weten. Misschien op google of tweakers wat zoeken?
Misschien in de vorm van een nieuw topic voor speciale Roger Federer fans, waarin media geplaatst kan worden voor de site. Zodat de site naar een hoger niveau getild kan worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:36 schreef robbydlr het volgende:
[..]
Heb je nog ideeën of creaties voor rogerfederer.nl?
Wow!quote:
Wie weet had iemand nog ideeën. Je kunt het altijd vragen toch..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hebben hier op FOK! een meer dan prima Fed-topic met meer dan prima info, filmpjes en zo'n beetje alles wat je van God wil weten. Ik denk dat je hier op 't verkeerde platform bent om je site te pimpen
.
Wat zou het verschil dan zijn met het huidige topic dat speciaal over Federer gat?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:46 schreef robbydlr het volgende:
Misschien TheGeneral of Feder-fan...? Lijkt jullie dat wat?
Kun jij mij uitleggen hoe ik flash filmpjes op FOK! kan plaatsen ( van de RG site bv.) ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:58 schreef robbydlr het volgende:
Dat denk ik ook, maar ik wil ze graag kunnen opslaan en dan converteren naar avi. Maar weet niet hoe dat moet. Anyway, veel van de hoogtepunten komen later op youtube.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:10 schreef Tim86 het volgende:
volgens mij kunnen die niet op FOK hoor, alleen youtube
Roland Garros site en vele ATP sites werken met flash !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Van welke site?
Klopt, ik weet ook niet hoe je flash-filmpjes kunt rippen om vervolgens over te zetten naar avi.bestand.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik wil ze graag kunnen opslaan en dan converteren naar avi. Maar weet niet hoe dat moet. Anyway, veel van de hoogtepunten komen later op youtube.
Alle informatie en leuke media op één site te plaatsen, speciaal voor alle Federer fans.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zou het verschil dan zijn met het huidige topic dat speciaal over Federer gat?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[ afbeelding ]
En ik kan verdorie geen Bunny vinden van de achterkant. Ik zou hem graag op de achterste rij in het publiek zien zitten. Er mogen ook wel twee oren uit een hoedje komen.![]()
Geen idee of dat mogelijk is. Iets bewegends hoeft deze keer niet zo van mij.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:20 schreef Tim86 het volgende:
de binnenkant van izijn oren zit nu aan de achterkant
Ik gebruik eRightSoft -SUPER- om te converteren, volgens mij moet een divx bestand daarmee ook lukken !quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:04 schreef robbydlr het volgende:
[..]
Klopt, ik weet ook niet hoe je flash-filmpjes kunt rippen om vervolgens over te zetten naar avi.bestand.
Weet iemand toevallig hoe je divx.bestand kunt omzetten naar avi.bestand.
Welke software is hierbij aan te raden?
quote:
Heb je dat jezelf allemaal aangeleerd?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik gebruik eRightSoft -SUPER- om te converteren, volgens mij moet een divx bestand daarmee ook lukken !
Thx !quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je dat jezelf allemaal aangeleerd?Ik vind het hel knap.
Photoshop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:38 schreef kleinzusje het volgende:
TheGeneral !
Hoe heb je dit
[ afbeelding ]
gedaan ?
dmv klonen ? of een andere techniek ?
Leuk!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:43 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 geweldige nieuwe aanwinsten![]()
Out of date Alarm !quote:
Da's wel attent.quote:
Oké, bedankt. Misschien is het iets voor een apart topic: 'Is mijn avatar nog up to date'.quote:
Ja, en een paar lege drankflessen erbij op de bodem van zijn auto.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Misschien kan je er bij Kiefer Sutherland wat tralies voor maken?
Cool, echt crea weer!quote:
Ik vind het mooiquote:
Bedankt!quote:
Op een gegeven moment kun je met avatars bij zo'n filmfestival misschien een prijs winnen (als korte film).quote:
Echt waar?quote:Op maandag 23 juni 2008 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb net de AH welpiekleurwedstrijd gewonnen
Je kunt je foto's via http://nl.tinypic.com/ uploaden en ze dan met de img link op FOK zetten !quote:Op zondag 13 juli 2008 11:10 schreef tennisboy het volgende:
@ Kleinzusje: Zit er leuk uit.
Ik zal wat foto's van Jesse maken. ALs ik ze op mijn pc heb staan, hoe kan ik ze dan op de deze forum zetten? Ik heb het al geprobeerd bij foto's van Thiemo die redelijk gelukt waren, van Jesse nog niet maar dat komt vandaag wel goed, ik weet dus niet hoe ik ze erop kan plaatsen. Ik zie wel zo'n optie ervoor voeg afbeelding toe, dan moet het wel een website zijn en niet mijn documenten waar die in staan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:58 schreef tennisboy het volgende:
@ Kleinzusje: ik wil wel een ava.
Zoiets is geweldig, maar dan wel op ava-formaat inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:54 schreef kleinzusje het volgende:
Rumille![]()
Is dat wat Vaduzert ? Of wil je iets anders ?
( en dan op ava formaat neem ik aan)
Helemaal geweldig !quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:22 schreef TheGeneral het volgende:
KZ de OP voor de OS is gemaakt!
Wil je hem dan in combi met wat je nu hebt ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoiets is geweldig, maar dan wel op ava-formaat inderdaad.
Enkel met de award erbij. Die RG is geweldig en bewaar ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:53 schreef kleinzusje het volgende:
Wil je hem dan in combi met wat je nu hebt ?
To do list donderdag:quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Enkel met de award erbij. Die RG is geweldig en bewaar ik.
Maar dan is het toch alleen een plaatje? Dan is het geen Crea-Tennis Request meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch nog even.Zou je de award kunnen moven, die vind ik toch niet zo mooi erbij.
Er blijft enkel een crea-tennis request over, toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan is het toch alleen een plaatje? Dan is het geen Crea-Tennis Request meer.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch nog even.Zou je de award kunnen moven, die vind ik toch niet zo mooi erbij.
Hoe heet dat lettertype wat jij in je header van de OS tennis OP hebt gebruikt ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:22 schreef TheGeneral het volgende:
KZ de OP voor de OS is gemaakt!
Lettertype: shanghaiquote:Op zondag 20 juli 2008 09:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe heet dat lettertype wat jij in je header van de OS tennis OP hebt gebruikt ?
Dat "chinees achtige geschreven "Tennis" !
Thx !quote:Op zondag 20 juli 2008 10:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Lettertype: shanghai
Donwload: http://simplythebest.net/fonts/fonts/shanghai.html
Tja, mag van mij, dat je hem verder oppimpt, maar vraag me niet wat de opties zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ps. Heb je nog meer wensen ? Zoals vliegende ballen, rennende bunny's ? YW !![]()
Downloaden, openen, het .ttf bestand in C:\Windows\fonts zetten, en klaar.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !
( Lukt me alleen niet om te importeren)
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Downloaden, openen, het .ttf bestand in C:\Windows\fonts zetten, en klaar.
Moppie, heb het hier : [Tennis] Het grote Marion Bartoli fantopic # 1 uitgelegd !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:19 schreef tennisboy het volgende:
@ Kleinzusje:
Hier heb ik hem geupload, plaatje van Jesse: http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Deze foutmelding krijg ik: De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.(die klopt ook aangezien de ava 32 kb is en hij mag 10 kb.) Dus de ava is te groot.
Ik snap niet wat je bij webicon neer moet zetten. Je zei eigenschappen bij je ava, wat moet ik er dan neer zetten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moppie, heb het hier : [Tennis] Het grote Marion Bartoli fantopic # 1 uitgelegd !
Lukt het niet, schroom niet om het hier nogmaals te vragen of me te PM en !
liefs kz x
Ga naar "profiel wijzigen"quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bij webicon neer moet zetten. Je zei eigenschappen bij je ava, wat moet ik er dan neer zetten?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:44 schreef tennisboy het volgende:
Hartstikke bedankt Kleinzusje. Het is nu gelukt.![]()
![]()
En ben jij nu ook blij dat als ik ziet dat ik een bericht heb getypt dat je dan je held Jesse zietquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:24 schreef tennisboy het volgende:
[..]
En ben jij nu ook blij dat als ik ziet dat ik een bericht heb getypt dat je dan je held Jesse ziet
Met de Spaanse vlag die ik niet kwijtraak!quote:
Als ik zelf kijk hoe groot die is dan is die maar 112 Kb ofzo, moet toch kunnen neem ik aan?quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig, ik heb hem er al voor.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:24 schreef tennisboy het volgende:
[..]
En ben jij nu ook blij dat als ik ziet dat ik een bericht heb getypt dat je dan je held Jesse ziet
quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:44 schreef tennisboy het volgende:
Ik krijg weer deze foutmelding: De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Ik heb gekeken naar wat je de vorige keer stuurde, alles klopte.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef wimderon het volgende:
Inderdaad tijd voor wat nieuws Timmers.
Dieze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
bijvoorbeeld![]()
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is wel te groot. Hier ben ik mee begonnen:
[ afbeelding ]
Deze [ afbeelding ] kan wel, maar daar heb ik het nodige uitgeknipt en het aantal frames heel erg omlaaggehaald. Als je anders wil moet je het maar even aan kz vragen ofzo
Deze zag ik net bij tinypic bij de random images staan![]()
[ afbeelding ]
Ok !quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Ja mijn martin is martin-onwaardig met al die pixels
Een smiley, bestaande uit Nalbandian die aan het eten is. Zo een als met die pistooltjes maar dan met eten.quote:
Ik wacht rustig af.quote:Op zondag 2 november 2008 23:02 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben te druk met Nalby een kerstmuts geven![]()
Show hier je FEEst avatar! (of vraag een mooie aan)
Ik wilde graag een mooie pic voor het tennisdraft-topic, inmiddels staan daar wat random pics van google inquote:
Spannendquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik wilde graag een mooie pic voor het tennisdraft-topic, inmiddels staan daar wat random pics van google in
Jojo, ik vind eigenlijk dat je je vrienden in het tennisforum een usericon voor je moet laten bedenken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:53 schreef jojomen4 het volgende:
Bijna 2 jaar geleden heb ik de usericon gekregen die ik met veel trots en plezier heb gedragen. Maar, omdat tijden veranderen en spelers van positie op de ATP ranglijst verplaatsen, zou ik heel graag een nieuw usericon willen hebben. Eentje waarin Rafa met mouwtjes te zien is.. hij erg blij is, en waarin een plaatje met 1 in voorkomt, zodat we in mindere tijden niet vergeten wie de nummer 1 is.
Hierbij dus mijn verzoek.Vamos!
Misschien ook nog veranderd wegens de nieuwe lay-out?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ben helemaal kwijt hoe groot die dingen nu mogen zijn
Nog zo iets !quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien ook nog veranderd wegens de nieuwe lay-out?
Ik heb hem op de oude lay-out laten staan, omdat ik die prettiger vind. Maar hoe je je lay-out ook zet, de topics blijven bagger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog zo iets !
Zet hem op nieuw maar blijf bagger krijgen![]()
Heb je het druk?quote:Ben te weinig op FOK!
Deze vind ik mooi:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
ps. jojo en Nalby: post even wat picks die je er in wil hebben !
De enige die thnx mag zeggen ben ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Thx jojo
ga er spoedig naar kijken
en checken of het lukt qua ruimte !
Geen dank jojo !quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De enige die thnx mag zeggen ben ik.![]()
![]()
![]()
Het heeft geen haast. Als ik hem over een half jaar krijg ben ik nog heel blij en dankbaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen dank jojo !
Wel effe geduld hebben
ben beetje uit het ava gebeuren
Ik hoop voor je dat Nadal dan nog in de toptien staat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het heeft geen haast. Als ik hem over een half jaar krijg ben ik nog heel blij en dankbaar.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
ps. jojo en Nalby: post even wat picks die je er in wil hebben !
Mogen de plaatjes iets minder snel veranderenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
Test:
[ afbeelding ]
te groot ?
te snel ?
verander het graag![]()
Ongeveer net zo snel als Nalbanian erover doet om een lekker cheeseburgertje op te eten.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:53 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogen de plaatjes iets minder snel veranderen?
[...]
Spel dan in hemelsnaam wel zijn naam goedquote:Op maandag 19 juli 2010 08:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ongeveer net zo snel als Nalbanian erover doet om een lekker cheeseburgertje op te eten.Alhoewel, dan klopt het eigenlijk al wel zo ongeveer.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:53 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogen de plaatjes iets minder snel veranderen?
Voor de rest!
KZ, you're the bestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Zo ?
ps. jojo: nog even geduld, beetje druk hier !
YWquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Deze vind ik mooi:
Deze foto's zou ik er graag in willen zien.Wanneer het er teveel zijn, dan graag nummer: 1, 3, 4, 5, 6
Of als dat er nog teveel zijn: 1,4,5,6.
Maar het liefst allemaal. THNX!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAMN, wat gaaaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
YW![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die foto van een teleurgestelde Federer erin is wel enigszins misplaatst vind je nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:42 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
DAMN, wat gaaaaaaaaaaaaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
muchisimas gracias!
![]()
![]()
![]()
Ik heb de plaatjes zelf geselecteerd en roep in de post die je quote dat ik het gifje erg gaaf vind. Nu vraag je me of ik Fed z'n foto misplaatst vind? Wat denk jij?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:19 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die foto van een teleurgestelde Federer erin is wel enigszins misplaatst vind je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |