Ik wilde graag een mooie pic voor het tennisdraft-topic, inmiddels staan daar wat random pics van google inquote:
Spannendquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik wilde graag een mooie pic voor het tennisdraft-topic, inmiddels staan daar wat random pics van google in
Jojo, ik vind eigenlijk dat je je vrienden in het tennisforum een usericon voor je moet laten bedenken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:53 schreef jojomen4 het volgende:
Bijna 2 jaar geleden heb ik de usericon gekregen die ik met veel trots en plezier heb gedragen. Maar, omdat tijden veranderen en spelers van positie op de ATP ranglijst verplaatsen, zou ik heel graag een nieuw usericon willen hebben. Eentje waarin Rafa met mouwtjes te zien is.. hij erg blij is, en waarin een plaatje met 1 in voorkomt, zodat we in mindere tijden niet vergeten wie de nummer 1 is.
Hierbij dus mijn verzoek.Vamos!
Misschien ook nog veranderd wegens de nieuwe lay-out?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ben helemaal kwijt hoe groot die dingen nu mogen zijn
Nog zo iets !quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien ook nog veranderd wegens de nieuwe lay-out?
Ik heb hem op de oude lay-out laten staan, omdat ik die prettiger vind. Maar hoe je je lay-out ook zet, de topics blijven bagger.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog zo iets !
Zet hem op nieuw maar blijf bagger krijgen![]()
Heb je het druk?quote:Ben te weinig op FOK!
Deze vind ik mooi:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
ps. jojo en Nalby: post even wat picks die je er in wil hebben !
De enige die thnx mag zeggen ben ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Thx jojo
ga er spoedig naar kijken
en checken of het lukt qua ruimte !
Geen dank jojo !quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:59 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De enige die thnx mag zeggen ben ik.![]()
![]()
![]()
Het heeft geen haast. Als ik hem over een half jaar krijg ben ik nog heel blij en dankbaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen dank jojo !
Wel effe geduld hebben
ben beetje uit het ava gebeuren
Ik hoop voor je dat Nadal dan nog in de toptien staat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het heeft geen haast. Als ik hem over een half jaar krijg ben ik nog heel blij en dankbaar.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
ps. jojo en Nalby: post even wat picks die je er in wil hebben !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |