Constantin doe dan maarquote:Op zondag 30 maart 2008 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Van Basten een genadeloze italiaan voor 2 seizoenen huurt
Als Huntelaar echt heeft gezegd dat hij Ajax alleen verlaat voor een absolute topclub waar hij gegarandeerd eerste spits is, dan blijft ie nog wel langer dan een seizoenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:31 schreef _Mike_ het volgende:
De wijze den Ouden denkt dat Huntelaar blijft
als dat je voorwaarden zijn kun je bij Ajax voetballen totdat je 50 goals in een seizoen scoort.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Huntelaar echt heeft gezegd dat hij Ajax alleen verlaat voor een absolute topclub waar hij gegarandeerd eerste spits is, dan blijft ie nog wel langer dan een seizoen.
Ik zie hem eerder naar Feyenoord gaan, daar hebben ze een strippenkaart op afdankertjes.quote:
Prima club voor hemquote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef Wooldoor het volgende:
Jack vermeend van zijn bronnen dat Huntelaar in het vliegtuig naar Barcelona zit.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:49 schreef jna het volgende:
ALS ie dan weggaat zou Barca wel een schitterende club zijn.
zou die al alleen mogen vliegenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef jna het volgende:
Wisten jullie dat Huntelaar in een vliegtuig naar Barcelona zit?
Wat gaat ie daar doen dan?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Studio Voetbal:
"Huntelaar in vliegtuig naar Barcelona"
Henry is over-rated :wquote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef Wooldoor het volgende:
Dat wel maar hij zou daar niet in de basis staan tussen al dat geweld daar, tenzij Eto'o of Henry weg gaat.
Nog niets is zeker, een paar maanden geleden zat hij ook in Madrid hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:57 schreef kevin6188 het volgende:
Reken er dus maar op dat KJH volgend jaar niet meer voor Ajax speelt.
Zo denkt Van Geel nu ook. En dan weet je wat er gaat gebeuren de laatste week van augustus...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef toma het volgende:
Vasthouden aan zn contract! punt.
Ja idd..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo denkt Van Geel nu ook. En dan weet je wat er gaat gebeuren de laatste week van augustus...
Pelle, Ari, Koenders, Augustien, Jenner, Poulsen, El Hamlappiequote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef DANILXL het volgende:
urzaiz, colin, kuffour, delorge, kennedy, mitea, manucharyan, luque
voor dit geld hadden jullie twee of drie toppers kunnen halen
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef DANILXL het volgende:
Oh en nog iets...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef DANILXL het volgende:
Inderdaad, met opslag !quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef toma het volgende:
arbitrage zaak dan denk ikquote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef toma het volgende:
KAaz wint weer eens en het is feest in Alkmaarquote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef DANILXL het volgende:
mwah, psv jeugd. echt veel met de club ajax heeft die niet hequote:Op maandag 31 maart 2008 01:11 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet of Klaas dat doet.
quote:Op maandag 31 maart 2008 01:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah, psv jeugd. echt veel met de club ajax heeft die niet he
Ik denk dat Jorien er eerder van droomt om deel uit te maken van de scheidsrechterscommissie bij de KNVB. Scheelt 'm ook meteen een hoop foute schrijfwerkquote:Op maandag 31 maart 2008 01:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]Net alsof jij niet naar de PSV jeugd zou gaan als ze je vragen
Daar is ie veel te professioneel voor.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:11 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet of Klaas dat doet.
Klaas Jan had dus al een uitgestippeld plan.quote:De voorbereiding op de thuiswedstrijd tegen De Graafschap begint zondagochtend om 11.30 uur (een uur later dan gepland) met een training. De spelers die afgelopen week interlandverplichtingen hadden zijn vrij.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
El Hamdaoui, Pelle, Ari, Pokerlolly, Moreno, Koenders.
Voor dat geld hadden jullie een distributiecentrum vol klappers kunnen halen.
Was jij toevallig diegene die dat glas ging omwisselen?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:29 schreef Riro het volgende:
Zo, ook weer terug
Was weer geweldigHopelijk weer heen met de playoffs.
Ik heb geen idee wat je bedoelt, dus neequote:Op maandag 31 maart 2008 03:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was jij toevallig diegene die dat glas ging omwisselen?![]()
Is maar een gokje hoor haha.
Prachtige club voor KJHquote:
En dan ook gewoon 10 miljoen neerleggen. Ik heb geen zin in een arbitragezaak en al dat gezeur eromheen.quote:
quote:Klaas-Jan Huntelaar is zondagavond naar Barcelona gevlogen. Het is onduidelijk met welke reden de aanvaller van Ajax de nacht van zondag op maandag in Spanje heeft doorgebracht. Toch weer sponsorverplichtingen of wellicht een gesprek met een delegatie van een buitenlandse topclub? (Studio Voetbal)
Ter informatie: De gewilde Dremptenaar stapte in KLM-vlucht KL 1677 van 21:15 uur. (Sportweek)
Zo is het.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En dan ook gewoon 10 miljoen neerleggen. Ik heb geen zin in een arbitragezaak en al dat gezeur eromheen.
Was jij toevallig dat meisje waar ik buiten nog even mee heb staan praten?quote:Op maandag 31 maart 2008 07:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt, dus nee
Mooi, ben ik toch niet de enige. Ik weet het ook nog niet zo met die kerel.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:04 schreef Pritt het volgende:
Ik ben toch nog een beetje terughoudend tov Sulejmani. Het is niet echt een goalgetter waar wij opzoek naar zijn, hij lijkt mijninziens iets teveel op Suarez, Leo en Mitea.
Ook hier begin ik het mee eens te worden. Ik vind Stekelenburg beetje een 'stugge' keeper. Zie liever een kat in het doel alla Gomes Velthuizen.quote:Derksen niet kapot van Stekelenburg 30 maart 2008
Derksen: 'Maarten Stekelenburg is duidelijk minder dan Edwin van der Sar' Johan Derksen is geen fan van Maarten Stekelenburg. Dat liet hij zondagavond weten in het tv-programma RTL Voetbal Insite. De journalist ziet in de 25-jarige Ajacied geen toekomstig eerste doelman van het Nederlands Elftal. "Stekelenburg is duidelijk minder dan Edwin van der Sar", aldus Derksen over de Oranje-keeper.
"Als Van der Sar niet fit is hebben we een groot probleem. Henk Timmer is al helemaal niets", vervolgde Derksen. Op de vraag of PSV-sluitpost Heurelho Gomes dan Nederlander zou moeten worden, antwoordde de hoofdredacteur van Voetbal International enthousiast: "Ik stem voor!"
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:18 schreef BoNi het volgende:Heerlijk weekend gehad, maar die maandagochtend.....
Als Huntelaar vertrekt is Sulejmani natuurlijk een geweldige opvolger.
Suarez begint steeds beter te spelen. Vooral de laatste wedstrijd tegen Heerenveen zag je dat hij constant naar Huntelaar zocht om de bal af te leggen. Bij de 3-1 van Klaas zag je dat goed. Er stond 2 man voor Suarez; waar hij in zn begin periode bij Ajax zeker een poging had gedaan om er langs te pingelen, deed hij dat nu niet en gaf een prachtige voorzet van ruim 30 meter precies op het hoofd van Klaas. Dus wat dat betreft zit er zeker ontwikkeling in!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee, Sulejmani juist op rechts.
Sulejmani - Huntelaar - Suarez
Schaduw:
Leonardo - ??? - Rommedahl/Kennedy
Waar ik wel bang voor ben is dat je met Suarez en Sulejmani echt van straatvoetballers voorin hebt lopen. En waar Huntelaar beter tot zijn recht komt als hij van die fijne voorzetten krijgt van echte buitenspelers, is de vraag of het aantrekken van Sulejmani wel zo handig is. Aan de andere kant hebben we dit seizoen ook niet met echte buitenspelers gespeeld en heeft Huntelaar er ook bijna 30 in het net liggen.
Als Huntelaar dit seizoen blijft moet er ook een talent komen die we een jaar in de schaduw van Huntelaar kunnen rijpen, zodat hij dan volgend seizoen de plaats van Klaas-Jan kan overnemen.
Niet veel anders dan dit seizoen. Achterin mag er wel wat worden geinvesteerd.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:05 schreef toma het volgende:
voor volgend seizoen:
Suarez ------------- Huntelaar ----------- Sulejmani
------------------Defour-------De Jong-------------
--------------------------Gabri-----------------------
Vertonghen--Vermaelen--vd Wiel---Silva--------
------------------------Stekelenburg-----------------
Nou, (net als Voreg gister zei) als je vertrouwen hebt in een goede ontwikkeling van vd Wiel kun je hem het beste meteen een basisplek geven. Dat hebben ze bij PSV ook gedaan met Marcellis. Toen Alex vertrok leek een opvolger noodzakelijk, dat hebben ze niet gedaan en het talent stond meteen op. Dat kan bij Ajax ook naar mijn gevoel.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet veel anders dan dit seizoen. Achterin mag er wel wat worden geinvesteerd.
ja klopt. Technisch een mooie passeer beweging van Luis en daarna goed het overzicht bewaard! Maar dat vond ik bij de 1-3 nog mooier.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:10 schreef BoNi het volgende:
Ook de actie voor de 4-1 was erg mooi..!
Dat is zeker waar. Maar de spoeling is wel dun achterin, een paar versterkingen voor achter de hand zullen geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:12 schreef toma het volgende:
[..]
Nou, (net als Voreg gister zei) als je vertrouwen hebt in een goede ontwikkeling van vd Wiel kun je hem het beste meteen een basisplek geven. Dat hebben ze bij PSV ook gedaan met Marcellis. Toen Alex vertrok leek een opvolger noodzakelijk, dat hebben ze niet gedaan en het talent stond meteen op. Dat kan bij Ajax ook naar mijn gevoel.
nee klopt. Maar wanneer je voor vd Wiel kiest hoef je geen 10 miljoen te spenderen aan een bankzitter. Denk dat van Basten voor Colin kiest als bankzitter achter vd Wiel. Maar een beetje ervaring erbij voor op de bank ( Addo rol bij PSV ) lijkt me niet onverstandig.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar de spoeling is wel dun achterin, een paar versterkingen voor achter de hand zullen geen kwaad kunnen.
Er zit inderdaad verbetering in, maar het dit seizoen was hij nog te vaak veelte egoïstisch wat ons gewoon punten heeft gekost. Ik denk dat Huntelaar beter tot zijn recht zou komen als we een type 'Overmars' hadden lopen. Anderzijds besef ik me ook wel dat deze type spelers nog erg schaars zijn. En de onbevangenheid van deze twee spelers kunnen ook vaak de doorslag in een wedstrijd geven.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:08 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez begint steeds beter te spelen. Vooral de laatste wedstrijd tegen Heerenveen zag je dat hij constant naar Huntelaar zocht om de bal af te leggen. Bij de 3-1 van Klaas zag je dat goed. Er stond 2 man voor Suarez; waar hij in zn begin periode bij Ajax zeker een poging had gedaan om er langs te pingelen, deed hij dat nu niet en gaf een prachtige voorzet van ruim 30 meter precies op het hoofd van Klaas. Dus wat dat betreft zit er zeker ontwikkeling in!
Tuurlijk. Maar er mag ook wel worden gekeken naar het aantal tegendoelpunten dit seizoen. Dat is gewoon niet gezond.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:12 schreef toma het volgende:
[..]
Nou, (net als Voreg gister zei) als je vertrouwen hebt in een goede ontwikkeling van vd Wiel kun je hem het beste meteen een basisplek geven. Dat hebben ze bij PSV ook gedaan met Marcellis. Toen Alex vertrok leek een opvolger noodzakelijk, dat hebben ze niet gedaan en het talent stond meteen op. Dat kan bij Ajax ook naar mijn gevoel.
Het is natuurlijk wel afwachten of ze uberhaupt doorgaan met Kuffourquote:Op maandag 31 maart 2008 11:21 schreef Prosac het volgende:
De opstelling ziet er wel goed uit zeg.. als je dat een heel seizoen fit kan houden en direct strijdklaar, ipv pas na de winter.
En inderdaad, gewoon van der Wiel voor de leeuwen gooien vanaf het begin, je hebt je jeugd niet voor niets en met Vermaelen ernaast heb je echt wel die ervaring. Kuffour en Colin achter de hand.
van Geel verlengde het contract van Colin toch ook?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel afwachten of ze uberhaupt doorgaan met Kuffour
Ja op verzoek van Van Basten, dus die moet wat zien in Kuffour. De rol van Van Geel is volgens mij op dit moment enkel beperkt tot het voeren van onderhandelingen. Van Basten bepaalt voor de rest alles.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
van Geel verlengde het contract van Colin toch ook?
tja.. het is afwegen wat het beste is. Je kunt moeilijk jong Ajax opstellen maar dat ligt natuurlijk ook aan de omvang van het talent.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:35 schreef w00h00 het volgende:
Als we Van der Wiel voor de leeuwen gaan gooien, vind ik dat dat we achter Suarez ook Martina kunnen stallen en op het middenveld Sarpong zijn minuten moeten gaan laten pakken, want het zijn stuk voor stuk grote talenten die stil staan in hun ontwikkeling.
Oprotten dus.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja op verzoek van Van Basten, dus die moet wat zien in Kuffour. De rol van Van Geel is volgens mij op dit moment enkel beperkt tot het voeren van onderhandelingen. Van Basten bepaalt voor de rest alles.
quote:Klaas Jan Huntelaar heeft zijn vrije dag gebruikt om naar Barcelona te vliegen. Vermoedelijk vertrok de spits van Ajax gisteravond met de KLM-vlucht KL1677 van 21.15 uur.
Bronnen van Sportweek meldden vanochtend dat Huntelaar met de AVE-hogesnelheidstrein richting het station Atocha in Madrid is vertrokken. Dat voetballers niet direct vliegen op een stad waar zij hun carrière voortzetten is algemeen bekend.
Gisteren zei de zaakwaarnemer van Luis Fabiano al dat Huntelaar prioriteit nummer één is voor Real Madrid. "Ik denk niet dat Fabiano naar Real Madrid gaat, want ze zijn geloof ik dicht bij het contracteren van Huntelaar", aldus de zaakwaarnemer.
Misschien heeft ie wel toestemming gekregen van Ajax om met Real te praten. Je weet het niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:52 schreef Chadi het volgende:
Mocht je een speler willen hebben bij een Nederlandse club dan vind ik dat je als Ajax zijnde dat in goed overleg moet doen met de club. SCH is een fatsoenlijke club waar je op een fatsoenlijke manieren zaken mee kan doen en moet doen. Geen arbitrage onzin zoals bij Groningen het geval was.
Tot wanneer loopt zn contract dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:57 schreef JohnnyH het volgende:
Huntelaar moet blijven!
-Maar hoe moeten we dat doen? Hadden we maar iets van een contract waar we hem aan konden houden!
Ik heb het over Sulejmani en andere talenten. Met Groningen moet je alsnog om 1 tafel gaan zitten en kijken wat er mis ging zodat dat niet meer voorkomt en je de wrijvingen uit de wereld helpt..quote:Op maandag 31 maart 2008 11:54 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel toestemming gekregen van Ajax om met Real te praten. Je weet het niet.
Sportweek meldde laatst ook al dat MAdrid haast wilde maken, dus het valt allemaal wel in elkaar. Ga er maar vanuit dat hij voor een miljoen of 35 weg is straksquote:
Volgens Nijland is dat al uitgesproken. Bij de zaak Suarez is het fout geweest van Groningen om in eerste instantie geen vraagprijs te noemen. Noem in elk geval een belachelijk hoge vraagprijs. (zoals Twente met Engelaar) dan heb je iig een uitgangspunt. Ajax wilde niet verder en wekte de indruk die arbitragezaak wel best te vinden. Bovendien hielp van Geel ook niet echt met zijn uitspraken. (als Suarez naar Ajax wil, dan moet Groningen dat maar accepteren)quote:Op maandag 31 maart 2008 12:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb het over Sulejmani en andere talenten. Met Groningen moet je alsnog om 1 tafel gaan zitten en kijken wat er mis ging zodat dat niet meer gebeurd.
en dat we dan een speler als Charisteas terughalenquote:Op maandag 31 maart 2008 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sportweek meldde laatst ook al dat MAdrid haast wilde maken, dus het valt allemaal wel in elkaar. Ga er maar vanuit dat hij voor een miljoen of 35 weg is straks
Sibon denk ikquote:Op maandag 31 maart 2008 12:05 schreef toma het volgende:
[..]
en dat we dan een speler als Charisteas terughalen
Op dit moment kan je niks halen.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:05 schreef toma het volgende:
[..]
en dat we dan een speler als Charisteas terughalen
Sibon vind ik niet eens zo verkeerd. Balvast en een teamspeler. Maar ik denk niet dat v geel dat ook zo ziet en dat Sibon zo graag naar Amsterdam zou willen.quote:
Je hebt gelijk volgend jaar zomer zullen ze niet opeens minde rgaan betalen terwijl je er een jaar van kan profiteren.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:10 schreef JohnnyH het volgende:
Dat van het contract was sarcastisch bedoeld, ik weet niet of dat duidelijk genoeg was.
Ik vind dat, als je nog serieus genomen wil worden als club, je Huntelaar nog een jaar aan zijn contract moet houden. Spelers vertrekken te makkelijk, met Sneijder afgelopen jaar als absoluut dieptepunt. De tranfer levert Ajax uiteindelijk niets op omdat Ajax ten eerste een dramatisch inkoopbeleid heeft en ten tweede mis je én de CL en kan je de titel vergeten wat je uiteindelijk meer kost dan de 24(?) miljoen die de transfer van Sneijder opleverde.
Af en toe sprong hij zaterdag niet eens op om een bal door te koppen.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sibon vind ik niet eens zo verkeerd. Balvast en een teamspeler. Maar ik denk niet dat v geel dat ook zo ziet en dat Sibon zo graag naar Amsterdam zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |