een aanvallende middenvelder, net 19 jaar en heeft er dit seizoen al 10 inliggen.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ken ik die niet. Kijk niet zoveel Belgisch voetbal. Wat is het voor type speler?
prima speler jaquote:Op zondag 30 maart 2008 12:18 schreef toma het volgende:
[..]
een aanvallende middenvelder, net 19 jaar en heeft er dit seizoen al 10 inliggen.
Dat is niet slecht. Maar ja Dat is die Sulejmani ook niet van SCH .. alleen hangt het er vanaf wat voor prijskaartje eraan hangtquote:Op zondag 30 maart 2008 12:18 schreef toma het volgende:
[..]
een aanvallende middenvelder, net 19 jaar en heeft er dit seizoen al 10 inliggen.
Verbeek heeft gelijk. Gewoon 10 miljoen neerleggen en verder niet piepen. Wordt een topper!quote:Op zondag 30 maart 2008 12:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is niet slecht. Maar ja Dat is die Sulejmani ook niet van SCH .. alleen hangt het er vanaf wat voor prijskaartje eraan hangt
Zeker mooi gedaan weer!quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:42 schreef denthemen het volgende:
Huntelaar, die moet je écht zien te behouden, koste wat het kost
Je bedoelt dat Grindheim die eerste gele kaart nooit had mogen krijgen, daar gebeurde helemaal niks. De tweede was terecht geweest natuurlijk, maar daar kom je dan goed weg.. Kennelijk zag Vink in dat hij eerder een fout had gemaakt..quote:Op zondag 30 maart 2008 12:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Grindheim binnen een minuut gewoon 2x geel moest krijgen?
Onzin, ook al zit de scheidsrechter er nog zo naast met zijn oordeel.. Je hebt je als speler maar te gedragen en uitvallen (verbaal, dan wel fysiek) naar de scheidsrechter wordt simpelweg bestraft.. Bovendien was Vertonghen al een paar keer goed weggekomen met overtredingen op/over het randje. Dan moet je gewoon oppassen en verstandig zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Daar gaat het wel over.. zoeken naar de oorzaak vriend
Omgekeerd hadden wij het gevoel dat hij nu voor het eerst een keer in ons voordeel floot.. (later gebeurde dat overigens duidelijk nog een paar keer) Vink liet zeker in de beginfase veel te veel toe van Ajax-kant, maar dat zijn we als subtopper wel gewend, het gebeurt overal.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Davids was goed .. Scheids was kut want het was de zoveelste actie die hij in het thuisvoordeel floot.
quote:Defour: "Bij titel blijf ik bij Standard"
Steven Defour verlengde afgelopen jaar zijn contract bij Standard Luik. De middenvelder leek echter toch voor een vertrek uit België te gaan. Toch is er een kans dat Defour ook volgend jaar nog in de Jupiler League speelt.
Momenteel is Standard koploper in de Belgische competitie. Het verschil met de nummer twee, Club Brugge, bedraagt nu tien punten. Daarmee lijkt de club van een langer verblijf van de jonge international verzekerd.
"Luciano D'Onofrio beloofde mij op termijn een hele mooie club. Maar als wij ons kunnen plaatsen voor de voorronde van de Champions League, blijf ik minstens nog een seizoen", zo belooft Defour.
Ik zie ook wel een 10 in hem, of stel dat van Basten dezelfde opstelling gaan gebruiken als met het Nederlands elftal dan zou je met Perez, Sulejmani, de Jong spelen.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:26 schreef toma het volgende:
Sulejmani is een aanvaller. Defour een aanvallend middenvelder
gaat zo speler nog naar een cafe na een wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2008 14:36 schreef BoNi het volgende:
Zo, terug uit Heerenveen, pittig weekendje.
Gelukkig gewonnen, want beter was je zeker niet.
Gister na de wedstrijd nog even voor Dingsdag gezongen die naast ons stond in café Bak:
Hier stond je dan vanavond, het was wel spannend, maar toch ook fijn!!
Maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar één, de winnaar zijn.
We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door, want wie niet tegen zijn verlies kan......
Die is maar zielig hoooor!!!!
Verder is het kansloos hoe makkelijk sommige meisjes zijn als je maar een profvoetballer bent...
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:33 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop dat Blind terug komt bij Ajax in wat voor rol dan ook
doet Sengier ook vaak bij WillemIIquote:Op zondag 30 maart 2008 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat zo speler nog naar een cafe na een wedstrijd
Zie mijn Urby opmerkingquote:Op zondag 30 maart 2008 14:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Mooie wedstrijd. Jammer dat ze dat niet meer een heel seizoen lang weten te presteren. En om eerlijk te zijn, het aantal tegendoelpunten mag een onsje minder zijn na dit seizoen.
Hij moet worden behouden, ten kosten van alles!quote:Op zondag 30 maart 2008 14:59 schreef Aanvoerder het volgende:
En klasse weer van Klaas-Jan. W#at is dat toch lang geleden dat we een spits hadden die er gemiddeld elk seizoen een stuk of 30 intrapt.
Desnoods verdubbeling van zijn salaris.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Ajax gaat heel fors investeren als het goed is, dus KJH moet nog wel 1 seizoen te behouden zijn..
3x is hij nog waard en stuur die grafluque naar feyenoord ofzeau hebben ze weer een afdankertje erbij, schijnt dat ze die verzamelen.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Desnoods verdubbeling van zijn salaris.
Hij wil Davids doormiddenschoppen als de bal allang weg is, was gewoon terecht geel die 1e.quote:Je bedoelt dat Grindheim die eerste gele kaart nooit had mogen krijgen, daar gebeurde helemaal niks. De tweede was terecht geweest natuurlijk, maar daar kom je dan goed weg.. Kennelijk zag Vink in dat hij eerder een fout had gemaakt..
Zeker, dat hebben ze bij Ajax ook wel door denk ik.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Desnoods verdubbeling van zijn salaris.
Zou wel een zekerheidje zijn inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2008 16:40 schreef S-Two het volgende:
Zou toch jammer zijn als Feyenoord de play-offs niet haalt, nog even twee keer van de Rotterdammers winnen zou leuk zijn.
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:40 schreef S-Two het volgende:
Zou toch jammer zijn als Feyenoord de play-offs niet haalt, nog even twee keer van de Rotterdammers winnen zou leuk zijn.
quote:Ajax heeft zowaar nog een kans.
06/04/2008 14:30 PSV - Heracles Almelo
13/04/2008 14:30 PSV - FC Twente
20/04/2008 14:30 Vitesse - PSV
06/04/2008 14:30 Ajax-De Graafschap
13/04/2008 14:30 FC Groningen-Ajax
20/04/2008 14:30 Ajax-Heracles
Ik zie Ajax wel winnen van De Graafschap en Heracles (6 punten).
Dan heb je Ajax:
G W G V P
33 19 9 5 66
Als PSV verliest van Twente en gelijkspeelt tegen Heracles en Vitesse dan heb je bij PSV:
G W G V P
34 19 10 5 67
Als Ajax puntje haalt bij Groningen dan wint Ajax op doelsaldo (PSV's doelsaldo kan niet beter worden in mijn scenario want ze verliezen van Twente (minstens -1) en 2x gelijkspel = +0
Ajax wint 2x (Minstens +1) en speelt gelijk (+0) en Ajax heeft nu al beter doelsaldo dus (+41 om +38).
Ik houd hoop. Bij 1x winst van PSV is het voorbij tenzij ze 1x winnen, 1x verliezen en 1x gelijkspelen en Ajax alles wint.
Realistischer is dat Ajax meer punten laat liggen!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
Meh, hoop doet leven.
En het is op zich een realistisch scenario.
Mwoah, ik ben het deels wel met je eens, maar als je bij Twente had gewonnen was het verschil nu 2 punten geweest. Ik zie PSV zeker nog wel 1 x punten verspelen (ook in combinatie met Europees voetbal) en ik sluit tweemaal puntverlies ook niet uit. Het komt er gewoon op neer dat wij de komende twee wedstrijden moet winnen, Twente moet dan iig bij PSV winnen en dan kunnen we er nog druk op zetten.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:53 schreef VoreG het volgende:
Mensen die nog in het kampioenschap geloven moeten zich laten na kijken. Het kampioenschap heb je definitief verspeeld in Eindhoven.
6 Punten heb je sowiesoquote:Op zondag 30 maart 2008 17:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Realistischer is dat Ajax meer punten laat liggen!
Ja dat hoop ik ook. Was weer erg gezelligquote:Op zondag 30 maart 2008 18:29 schreef Riro het volgende:
Zo, ook weer terug
Was weer geweldigHopelijk weer heen met de playoffs.
5-10 minuten voor tijd stond er nog 200 man buiten, daar werd even een stormloopje voorbereid zeg.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Was weer erg gezellig
Daar stond ik dus precies midden in, dacht echt dat ik dood gingquote:Op zondag 30 maart 2008 19:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
5-10 minuten voor tijd stond er nog 200 man buiten, daar werd even een stormloopje voorbereid zeg.
Stewards konden niet veel meer uitrichten.![]()
Altijd wel een van de leukste uitwedstrijden van het jaar, veel man in het centrum en nooit gezeik.
De belangen voor Twente zijn groterquote:Op zondag 30 maart 2008 18:51 schreef Rumille het volgende:
Alleen heeft Vitesse nu nog wat om te spelen.
Volgens Van Halst gaat Twente voor een net zo spannend slot van de competitie zorgen als vorig jaar.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:48 schreef Chadi het volgende:
Tsjah dat is wel duidelijk maar Twente moet daar winnen in Eindhoven om mee te blijven doen.
Toch Aissati nog maar eens polsen ook al moet je er nu wat meer flappen voor neerleggen.quote:
Dan hadden ze van ons moeten verliezenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens Van Halst gaat Twente voor een net zo spannend slot van de competitie zorgen als vorig jaar.
Nee, Pranjic staat er.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:06 schreef w00h00 het volgende:
Sulejmani en Bradley bedoel je !?
Ik kom ook altijd minstens 5 Hveen spelers tegen in de club na een winstquote:Op zondag 30 maart 2008 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat zo speler nog naar een cafe na een wedstrijd
quote:'Van Basten hoopt op komst De Zeeuw'
In navolging van Tiago Mendes, Yoann Gourcuff en Miralem Sulejmani wordt nu ook Demy de Zeeuw nadrukkelijk in verband gebracht met Ajax. Volgens de AFCA Supportersclub hebben de Amsterdammers serieuze belangstelling voor de AZ-middenvelder. Ook fansites van de club uit Alkmaar berichten over de mogelijke transfer van De Zeeuw naar Ajax.
De nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten zou aan het bestuur hebben gevraagd te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om De Zeeuw komende zomer naar Amsterdam te halen. De Zeeuw is onder Van Basten tot een vaste waarde uitgegroeid op het middenveld van Oranje. Deze week uitte hij in het Algemeen Dagblad stevige kritiek op het gebrek aan een topsportklimaat bij AZ. Dit kwam hem op een reprimande van trainer Louis van Gaal te staan. Bron: AOL
er is nog niemand gekomen. We zullen moeten afwachten of er daadwerkelijk goede spelers komen.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:45 schreef Chadi het volgende:
Mooi flinke versterkingen volgend jaar.. iedereen knokken voor zijn plek.. dat zal ze leren..
Nou als de zeeuw komt en sulejmani ... heb je er al een hoop ervaring en vechtlust bij. Verder heb je nog een spits nodig .. al is het uit de jeugd .. straks heb je helemaal niks meer als huntelaar weg gaat.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:48 schreef toma het volgende:
[..]
er is nog niemand gekomen. We zullen moeten afwachten of er daadwerkelijk goede spelers komen.
Wat dacht je van een opvolger voor Heitinga?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou als de zeeuw komt en sulejmani ... heb je er al een hoop ervaring en vechtlust bij. Verder heb je nog een spits nodig .. al is het uit de jeugd .. straks heb je helemaal niks meer als huntelaar weg gaat.
Die hebben we al in huis. V/d Wiel.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een opvolger voor Heitinga?
Dus jij wil zeggen dat we aan een jeugdspeler genoeg hebben om het vertrek van Grygera (voor wie gewoon geen goede opvolger is gehaald), Stam en Heitinga genoeg hebben?quote:
Nou.. ik denk niet dat hij er per direct zal staan. Bovendien hebben alle jonge talenten bij ajax een terugslag in hun ontwikkeling en daarmee zou het risico veel te groot worden om geen vervanger voor Heitinga aan te trekken. Ik stel voor dat Van Basten een genadeloze italiaan voor 2 seizoenen huurtquote:
Toen Grygera vertrok is Vermaelen terug gekomen en heeft zich ontpopt als een waardige vervanger . Voor Stam is niemand teruggekomen, maar dat leek mij ook niet nodig omdat John steeds beter speelde achterin. Maar nu John vertrekt zal er echt iemand moeten komen want vd Wiel kan het niveau van hem nog lang niet halen.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat we aan een jeugdspeler genoeg hebben om het vertrek van Grygera (voor wie gewoon geen goede opvolger is gehaald), Stam en Heitinga genoeg hebben?
Nee, ik zeg dat je v/d Wiel volgend jaar in het centrum moet zetten met Vermaelen. Die gozer kan gewoon verdedigen en je moet altijd je eigen jeugd voor laten gaan op aankopen.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat we aan een jeugdspeler genoeg hebben om het vertrek van Grygera (voor wie gewoon geen goede opvolger is gehaald), Stam en Heitinga genoeg hebben?
Dat dachten ze bij PSV ook niet van Marcellis en die staat keer op keer geweldig te verdedigen.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou.. ik denk niet dat hij er per direct zal staan.
En je kan ook geen verdediger van het niveau Heitinga terug halen.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:23 schreef toma het volgende:
[..]
Maar nu John vertrekt zal er echt iemand moeten komen want vd Wiel kan het niveau van hem nog lang niet halen.
Dat hebben ze daar ook alleen gedaan omdat ze een ervaren rot als Addo achter de hand hebben.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je v/d Wiel volgend jaar in het centrum moet zetten met Vermaelen. Die gozer kan gewoon verdedigen en je moet altijd je eigen jeugd voor laten gaan op aankopen.
[..]
Dat dachten ze bij PSV ook niet van Marcellis en die staat keer op keer geweldig te verdedigen.
Die hummer en die limo.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/Heerenveen-Ajax.wmv
Vanaf 17:20 min..........................kippenvel.
Sjonnie
Het lijkt me niet ondankbaar dat Bassie Joris Clitoris bij HSV gaat polsen, die daar niet bepaald onmisbaar is.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een opvolger voor Heitinga?
gezegd bij VI ?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:41 schreef Wooldoor het volgende:
Als Mathijssen komt vreet ik mijn schoen op ;-)
Voor de rest wel namen die ik graag bij Ajax wil zien, nu nog kijken wat er van terecht zou komen. Ik zou het best willen zien Vermaelen en van der Wiel naast elkaar met daarvoor Lindgren/Davids of Lindgren/De Zeeuw in het geval Davids stopt.
Colin is ook best ervaren.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
Dat hebben ze daar ook alleen gedaan omdat ze een ervaren rot als Addo achter de hand hebben.
Constantin doe dan maarquote:Op zondag 30 maart 2008 21:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Van Basten een genadeloze italiaan voor 2 seizoenen huurt
Als Huntelaar echt heeft gezegd dat hij Ajax alleen verlaat voor een absolute topclub waar hij gegarandeerd eerste spits is, dan blijft ie nog wel langer dan een seizoenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:31 schreef _Mike_ het volgende:
De wijze den Ouden denkt dat Huntelaar blijft
als dat je voorwaarden zijn kun je bij Ajax voetballen totdat je 50 goals in een seizoen scoort.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Huntelaar echt heeft gezegd dat hij Ajax alleen verlaat voor een absolute topclub waar hij gegarandeerd eerste spits is, dan blijft ie nog wel langer dan een seizoen.
Ik zie hem eerder naar Feyenoord gaan, daar hebben ze een strippenkaart op afdankertjes.quote:
Prima club voor hemquote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef Wooldoor het volgende:
Jack vermeend van zijn bronnen dat Huntelaar in het vliegtuig naar Barcelona zit.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:49 schreef jna het volgende:
ALS ie dan weggaat zou Barca wel een schitterende club zijn.
zou die al alleen mogen vliegenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef jna het volgende:
Wisten jullie dat Huntelaar in een vliegtuig naar Barcelona zit?
Wat gaat ie daar doen dan?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Studio Voetbal:
"Huntelaar in vliegtuig naar Barcelona"
Henry is over-rated :wquote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef Wooldoor het volgende:
Dat wel maar hij zou daar niet in de basis staan tussen al dat geweld daar, tenzij Eto'o of Henry weg gaat.
Nog niets is zeker, een paar maanden geleden zat hij ook in Madrid hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:57 schreef kevin6188 het volgende:
Reken er dus maar op dat KJH volgend jaar niet meer voor Ajax speelt.
Zo denkt Van Geel nu ook. En dan weet je wat er gaat gebeuren de laatste week van augustus...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef toma het volgende:
Vasthouden aan zn contract! punt.
Ja idd..quote:Op maandag 31 maart 2008 00:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo denkt Van Geel nu ook. En dan weet je wat er gaat gebeuren de laatste week van augustus...
Pelle, Ari, Koenders, Augustien, Jenner, Poulsen, El Hamlappiequote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef DANILXL het volgende:
urzaiz, colin, kuffour, delorge, kennedy, mitea, manucharyan, luque
voor dit geld hadden jullie twee of drie toppers kunnen halen
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef DANILXL het volgende:
Oh en nog iets...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef DANILXL het volgende:
Inderdaad, met opslag !quote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef toma het volgende:
arbitrage zaak dan denk ikquote:Op maandag 31 maart 2008 00:15 schreef toma het volgende:
KAaz wint weer eens en het is feest in Alkmaarquote:Op maandag 31 maart 2008 00:33 schreef DANILXL het volgende:
mwah, psv jeugd. echt veel met de club ajax heeft die niet hequote:Op maandag 31 maart 2008 01:11 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet of Klaas dat doet.
quote:Op maandag 31 maart 2008 01:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah, psv jeugd. echt veel met de club ajax heeft die niet he
Ik denk dat Jorien er eerder van droomt om deel uit te maken van de scheidsrechterscommissie bij de KNVB. Scheelt 'm ook meteen een hoop foute schrijfwerkquote:Op maandag 31 maart 2008 01:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]Net alsof jij niet naar de PSV jeugd zou gaan als ze je vragen
Daar is ie veel te professioneel voor.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:11 schreef Houniet het volgende:
Ik weet niet of Klaas dat doet.
Klaas Jan had dus al een uitgestippeld plan.quote:De voorbereiding op de thuiswedstrijd tegen De Graafschap begint zondagochtend om 11.30 uur (een uur later dan gepland) met een training. De spelers die afgelopen week interlandverplichtingen hadden zijn vrij.
quote:Op maandag 31 maart 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
El Hamdaoui, Pelle, Ari, Pokerlolly, Moreno, Koenders.
Voor dat geld hadden jullie een distributiecentrum vol klappers kunnen halen.
Was jij toevallig diegene die dat glas ging omwisselen?quote:Op zondag 30 maart 2008 18:29 schreef Riro het volgende:
Zo, ook weer terug
Was weer geweldigHopelijk weer heen met de playoffs.
Ik heb geen idee wat je bedoelt, dus neequote:Op maandag 31 maart 2008 03:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was jij toevallig diegene die dat glas ging omwisselen?![]()
Is maar een gokje hoor haha.
Prachtige club voor KJHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |