Realistischer is dat Ajax meer punten laat liggen!quote:Op zondag 30 maart 2008 17:46 schreef Rumille het volgende:
Meh, hoop doet leven.
En het is op zich een realistisch scenario.
Mwoah, ik ben het deels wel met je eens, maar als je bij Twente had gewonnen was het verschil nu 2 punten geweest. Ik zie PSV zeker nog wel 1 x punten verspelen (ook in combinatie met Europees voetbal) en ik sluit tweemaal puntverlies ook niet uit. Het komt er gewoon op neer dat wij de komende twee wedstrijden moet winnen, Twente moet dan iig bij PSV winnen en dan kunnen we er nog druk op zetten.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:53 schreef VoreG het volgende:
Mensen die nog in het kampioenschap geloven moeten zich laten na kijken. Het kampioenschap heb je definitief verspeeld in Eindhoven.
6 Punten heb je sowiesoquote:Op zondag 30 maart 2008 17:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Realistischer is dat Ajax meer punten laat liggen!
Ja dat hoop ik ook. Was weer erg gezelligquote:Op zondag 30 maart 2008 18:29 schreef Riro het volgende:
Zo, ook weer terug
Was weer geweldigHopelijk weer heen met de playoffs.
5-10 minuten voor tijd stond er nog 200 man buiten, daar werd even een stormloopje voorbereid zeg.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Was weer erg gezellig
Daar stond ik dus precies midden in, dacht echt dat ik dood gingquote:Op zondag 30 maart 2008 19:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
5-10 minuten voor tijd stond er nog 200 man buiten, daar werd even een stormloopje voorbereid zeg.
Stewards konden niet veel meer uitrichten.![]()
Altijd wel een van de leukste uitwedstrijden van het jaar, veel man in het centrum en nooit gezeik.
De belangen voor Twente zijn groterquote:Op zondag 30 maart 2008 18:51 schreef Rumille het volgende:
Alleen heeft Vitesse nu nog wat om te spelen.
Volgens Van Halst gaat Twente voor een net zo spannend slot van de competitie zorgen als vorig jaar.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:48 schreef Chadi het volgende:
Tsjah dat is wel duidelijk maar Twente moet daar winnen in Eindhoven om mee te blijven doen.
Toch Aissati nog maar eens polsen ook al moet je er nu wat meer flappen voor neerleggen.quote:
Dan hadden ze van ons moeten verliezenquote:Op zondag 30 maart 2008 20:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens Van Halst gaat Twente voor een net zo spannend slot van de competitie zorgen als vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |