Ja hallo, PSV had veel harder spitsen nodig. Verdedigend halen was nodig voor Europees en vanwege de zwakke eigendomsbasis.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond het al lang duren voiordat je stokpaardje weer tevoorschijn kwamKoeman kon wel 15 miljoen investeren in 2 spitsen, kwestie van kiezen.
Jij bent er zoeen van "het gaat zoals het gaat", nou soms gaat het ook wel eens niet. Op die wijze komt PSV daar nog wel achter. En dan is het lief kijken naar Philips of Ajax achterna.quote:die investeringen stelden PSV ook in de mogelijkheid om nu te staan waar we staan.
?quote:
Heracles winnen ze wel, Twente wss ook, dus dat zit gebakken.. Anders ga ik mee naar Vitesse - PSV om daar de schaal op te halen.. Als daar nog kaarten voor zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh ik vind et best wel link nog
Winnen van Herecles en nog geen kampioen en daarna krijg je Twente en Vitesse,,,
Stel je voor puntverlies tegen Heracles.
PSV moet echt een wat aanvallender spelen en dat kunnen zo ook!
Oh ben jaloers op je. Veel plezier in P-town!! Fantastisch uitzicht op de mount daarquote:Op maandag 31 maart 2008 18:47 schreef WooZ het volgende:
[..]
downtown Vancouver. Morgen naar Whistler voor een weekje, boarden![]()
Daarna 4 maanden stage en dan vakantie naar Vancouver Island, Banff/Jasper, Calgary en dan de grens over naar Yellowstone en via Portland en Seattle weer terug
quote:PSV heeft een akkoord bereikt met Van Gaal
Het AD meldt dat Louis van Gaal volgend jaar niet meer werkzaam zal zijn voor AZ, maar voor PSV. Van Gaal zal een belangrijke taak binnen PSV krijgen, volgens de perschef van PSV, dhr. Salazar. "De taak die Van Gaal op zich zal nemen, sprak hem erg aan", aldus dhr. Reker.
1 Aprilquote:
De eerste 1 april grappen zijn weer verschenen..quote:
aisatti naar ajaxquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
Gokje, morgen/straks aankondiging nieuw stadion.
Persvoorlichterquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:[/b]
Gomes naar Barcelona volgens voetbalzone
dan had je Koné gewoon gehouden en was het niet nodig geweest. Kwestie van keuzes maken. En jij hebt het over een zwakke eigendomsbasis........ Had je liever al die jaren zonder Alex gespeeld die we voor een prikkie hadden?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja hallo, PSV had veel harder spitsen nodig. Verdedigend halen was nodig voor Europees en vanwege de zwakke eigendomsbasis.
[..]
aha fijn dat je het zo uitlegt. Knappe jongen dat je dat uit mijn woorden leest. Hadden we niet in het stadion moeten investeren.......?quote:Jij bent er zoeen van "het gaat zoals het gaat", nou soms gaat het ook wel eens niet. Op die wijze komt PSV daar nog wel achter. En dan is het lief kijken naar Philips of Ajax achterna.
Ik ben bang dat dat een slechte 1 april grap isquote:
Dat is de 1e 1 april grap die ik nog best wil geloven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Twijfel is een groot woord. Maar je bent geen kampioen tot je zo ver voor staat dat de concurrentie je niet meer in kan halen. En gezien het vorige seizoen en het wisselvallige, belabberde spel van dit seizoen, zijn we allemaal toch een stuk voorzichtiger geworden met het roepen dat we kampioen zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 03:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is de 1e 1 april grap die ik nog best wil geloven.
Sterker nog, ik dank elke willekeurige God op mijn knieen mocht dit waar zijn!
Ik zie her en der nog een aantal twijfelgevallen over het kampieonschap van PSV. Ik mag toch aannemen dat jullie daar niet meer over twijfelen? Jullie zijn kampioen geworden na de 0-0 tegen ons (daarvoor eigenlijk al, maar toen was het zeker).
Ah 1 april is weer begonnenquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Cocu keert terug in organisatie PSV
EXCLUSIEF - Phillip Cocu keert komende zomer terug in de organisatie van PSV. De oud-speler van de Eindhovenaren gaat aan de slag als jeugdtrainer.
Cocu accepteerde eerder het aanbod om vanaf 1 juli assistent te worden van Bert van Marwijk bij het Nederlands Elftal. De oud-international hoopt op korte termijn ook de verkorte cursus Coach Betaald Voetbal te gaan volgen, speciaal voor oud-spelers met meer dan veertig interlands achter hun naam.
Daarnaast heeft Cocu gesprekken gevoerd met Stan Valckx, technisch directeur bij PSV. Afgesproken is dat de middenvelder als jeugdtrainer aan de slag gaat op momenten die hij beschikbaar heeft buiten zijn functie in de Oranje-staf.
Momenteel speelt Cocu bij Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten. De Eindhovenaar speelde 101 interlands voor het Nederlands Elftal en droeg verder de shirts van AZ, Vitesse, PSV en FC Barcelona.
De tekst ookquote:Huntelaar naar PSV
Klaas-Jan Huntelaar is de komende jaren in Eindhoven te bewonderen. De aanvaller die de afgelopen twee en half jaar in Amsterdam onder contract stond, zet vandaag zijn handtekening onder een lucratieve overeenkomst die hem voor drie seizoenen aan de landskampioen bindt. Desgevraagd zegt Huntelaar aan een nieuwe uitdaging toe te zijn waarbij succes zo goed als gegarandeerd is.
'Ik heb het prima naar mijn zin gehad in Amsterdam, maar als je de kans krijgt om de stap naar de absolute top te maken, moet je die met beide handen aanpakken. Daarnaast wil ik ook wel eens de enige echte schaal omhoog houden in plaats van de Johan Cruijff schaal'.
Ook de kans om zijn voetbalkunsten op het allerhoogste internationale niveau te laten zien hebben zwaar meegewogen in zijn beslissing om voor PSV te kiezen. 'Met alle respect voor ploegen als Zulte-Waregem of Dinamo Zagreb, maar dat zijn nou niet de Europese tegenstanders waar ik van droom', aldus de 24-jarige spits.
Huntelaar reist vandaag 1 april naar Eindhoven af om een driejarige overeenkomst te ondertekenen. Nadat The Hunter zijn handtekening heeft gezet, zal hij worden voorgesteld aan de voltallige PSV-selectie die zich op de Herdgang voorbereidt op het komende UEFA Cup duel tegen Fiorentina. In verband met de verwachte toestroom van pers en supporters, zal PSV de poorten van het trainingscomplex aan de Oirschotsedijk vandaag gesloten houden.
En natuurlijk ook de metershoge standbeeld dat ooit nog voor het stadion komt te staanquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
De eerste sinds Dudek in 2000. Maar zou de waardering zijn die hij verdient.
Waarom staat hij achter Heitinga?quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:17 schreef ASSpirine het volgende:
Gomes staat 1 punt achter Heitinga voor voetballer van het jaar. Zou leuk zijn als een keeper het wint (de 1e ooit?) en vooral onze Gomes
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En natuurlijk ook de metershoge standbeeld dat ooit nog voor het stadion komt te staan
Ik weet niet in hoeverre hij inmiddels klaar is?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Gomes de laatste red maak ik zelf dat standbeeld voor hem.
En Heitinga speelde de eerste seizoenshelft wel bijzonder?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:14 schreef rubbereend het volgende:
omdat de eerste seizoenshelft van Gomes niet zo bijzonder was als de 2e helft.... maar dat schijnt iedereen alweer vergeten te zijn
Waar het niet dat het 1 april isquote:
Heitinga speelt zn beste seizoen voor Ajax ooit. Zeer constant, erg weinig foutjes.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En Heitinga speelde de eerste seizoenshelft wel bijzonder?
We spelen op zondagquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik denk dat Aissati er komende zaterdag gewoon ingebracht word en 3x scoort en zo zijn basisplek voor de volgende wedstrijden vastlegt.
Ok eerder hoop maar toch.. leuke gedachte.
Tegen PSV in de arena was het toch wel cruciaal.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heitinga speelt zn beste seizoen voor Ajax ooit. Zeer constant, erg weinig foutjes.
Ben jij sowieso nietquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Jongeeeeeee.
In de avond ben ik nooit echt helder
Jij hebt vorige thuiswedstrijd overduidelijk niet bijgewoond, waarom er zo laatdunkend over zijn? PSV speelt thuis geweldig.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:01 schreef Zapper het volgende:
Maar wel veelzeggend, de aanstaande kampioen waarvan supporters niet zeker kunnen zijn van een thuiszege tegen Heracles Almelo. Snap ook niet waarom laffe Sef zijn beide aanvallers niet eens samen in de aanval posteert, eigenlijk sowieso niet dat Lazovic ineens weer bankzitter is
PSV kan er zomaar met 6-0 van winnen, maar Sef kiest waarschijnlijk toch weer voor opleiding van Ibi. Leef daar dan mee en loop niet zo te stoken alsof PSV machteloos is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:10 schreef Zapper het volgende:
Omdat PSV absoluut geen vast patroon weet te handhaven gedurende de hele competitie. Dat er gewonnen werd van FCG betekent met dit PSV niet automatisch dat ook Heracles aan de zegekar zal worden gebonden, dat heb je in Nijmegen toch zeker wel gezien?
Verleden seizoen werd de trainer haast de keel doorgesneden omdat PSV "pas" op de laatste dag kampioen werd. Nu speelde PSV net als verleden jaar matig bij NEC, wat meer clubs doen, dus is er geen enkele reden om zo over Heracles thuis te zeuren.quote:
die wisselwerking is nooit echt goed geweest. Bovendien is Lazovic meer met scoren bezig dan daadwerkelijk goed voetballenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:01 schreef Zapper het volgende:
Maar wel veelzeggend, de aanstaande kampioen waarvan supporters niet zeker kunnen zijn van een thuiszege tegen Heracles Almelo. Snap ook niet waarom laffe Sef zijn beide aanvallers niet eens samen in de aanval posteert, eigenlijk sowieso niet dat Lazovic ineens weer bankzitter is
ja ik snap al die ophef over het gelijkspel niet zo hoor........ NEC is gewoon in bloedvorm, die hebben zich in 8 wedstrijden van degradatienood naar play off plaatsen gespeeldquote:Op woensdag 2 april 2008 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor zaterdag had NEC van de laatste 9 wedstrijden er 8 gewonnen. Dan is het niet zo verwonderlijk dat ook PSV het er niet gemakkelijk krijgt. Das toch heel wat anders dan de vorm van Heracles.
Tijdens een van de eerste wedstrijden van het seizoen was de wisselwerking juist wel goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die wisselwerking is nooit echt goed geweest. Bovendien is Lazovic meer met scoren bezig dan daadwerkelijk goed voetballen
Klopt, maar we gaan Koetje nu niet verheerlijken.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:13 schreef rubbereend het volgende:
dat was bij Koeman, die heeft de trein genomen dus dat telt niet!
Bron: voetbalprimeurquote:Vergoossen gekwetst door publicatie
PSV-trainer Sef Vergoossen is geraakt door een artikel in Eindhovens Dagblad. De trainer vindt dat er in de publicatie een verkeerd beeld van hem wordt geschetst en de journalist op de man speelt.
De oefenmeester liet zijn onvrede merken tegenover PSV TV. Vergoossen: “Mensen weten hoe ik werk en waar ik mee bezig ben. In dat artikel word ik bewust of onbewust neergezet als een trainer die het eigenlijk niet zo boeit hoe we punten pakken, die eigenlijk ook niet zo’n boodschap heeft aan supporters, die alleen bezig is met punten verzamelen om kampioen te worden én die wielrennen veel leuker vindt dan voetballen. Dat beeld van mij klopt niet.”
Wat je ook van zijn coaching vindt: Vergoossen lijkt mij een integer man waar menig coach qua persoonlijkheid nog wat van kan leren. Op de man spelen bij hem vind ik erg makkelijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Bron: voetbalprimeur
Laat em het tegendeel eerst maar eens bewijzen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |