Ja hallo, PSV had veel harder spitsen nodig. Verdedigend halen was nodig voor Europees en vanwege de zwakke eigendomsbasis.quote:Op maandag 31 maart 2008 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond het al lang duren voiordat je stokpaardje weer tevoorschijn kwamKoeman kon wel 15 miljoen investeren in 2 spitsen, kwestie van kiezen.
Jij bent er zoeen van "het gaat zoals het gaat", nou soms gaat het ook wel eens niet. Op die wijze komt PSV daar nog wel achter. En dan is het lief kijken naar Philips of Ajax achterna.quote:die investeringen stelden PSV ook in de mogelijkheid om nu te staan waar we staan.
?quote:
Heracles winnen ze wel, Twente wss ook, dus dat zit gebakken.. Anders ga ik mee naar Vitesse - PSV om daar de schaal op te halen.. Als daar nog kaarten voor zijnquote:Op maandag 31 maart 2008 23:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh ik vind et best wel link nog
Winnen van Herecles en nog geen kampioen en daarna krijg je Twente en Vitesse,,,
Stel je voor puntverlies tegen Heracles.
PSV moet echt een wat aanvallender spelen en dat kunnen zo ook!
Oh ben jaloers op je. Veel plezier in P-town!! Fantastisch uitzicht op de mount daarquote:Op maandag 31 maart 2008 18:47 schreef WooZ het volgende:
[..]
downtown Vancouver. Morgen naar Whistler voor een weekje, boarden![]()
Daarna 4 maanden stage en dan vakantie naar Vancouver Island, Banff/Jasper, Calgary en dan de grens over naar Yellowstone en via Portland en Seattle weer terug
quote:PSV heeft een akkoord bereikt met Van Gaal
Het AD meldt dat Louis van Gaal volgend jaar niet meer werkzaam zal zijn voor AZ, maar voor PSV. Van Gaal zal een belangrijke taak binnen PSV krijgen, volgens de perschef van PSV, dhr. Salazar. "De taak die Van Gaal op zich zal nemen, sprak hem erg aan", aldus dhr. Reker.
1 Aprilquote:
De eerste 1 april grappen zijn weer verschenen..quote:
aisatti naar ajaxquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
Gokje, morgen/straks aankondiging nieuw stadion.
Persvoorlichterquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:[/b]
Gomes naar Barcelona volgens voetbalzone
dan had je Koné gewoon gehouden en was het niet nodig geweest. Kwestie van keuzes maken. En jij hebt het over een zwakke eigendomsbasis........ Had je liever al die jaren zonder Alex gespeeld die we voor een prikkie hadden?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ja hallo, PSV had veel harder spitsen nodig. Verdedigend halen was nodig voor Europees en vanwege de zwakke eigendomsbasis.
[..]
aha fijn dat je het zo uitlegt. Knappe jongen dat je dat uit mijn woorden leest. Hadden we niet in het stadion moeten investeren.......?quote:Jij bent er zoeen van "het gaat zoals het gaat", nou soms gaat het ook wel eens niet. Op die wijze komt PSV daar nog wel achter. En dan is het lief kijken naar Philips of Ajax achterna.
Ik ben bang dat dat een slechte 1 april grap isquote:
Dat is de 1e 1 april grap die ik nog best wil geloven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Twijfel is een groot woord. Maar je bent geen kampioen tot je zo ver voor staat dat de concurrentie je niet meer in kan halen. En gezien het vorige seizoen en het wisselvallige, belabberde spel van dit seizoen, zijn we allemaal toch een stuk voorzichtiger geworden met het roepen dat we kampioen zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2008 03:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is de 1e 1 april grap die ik nog best wil geloven.
Sterker nog, ik dank elke willekeurige God op mijn knieen mocht dit waar zijn!
Ik zie her en der nog een aantal twijfelgevallen over het kampieonschap van PSV. Ik mag toch aannemen dat jullie daar niet meer over twijfelen? Jullie zijn kampioen geworden na de 0-0 tegen ons (daarvoor eigenlijk al, maar toen was het zeker).
Ah 1 april is weer begonnenquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |