Omdat zo'n "lollig" plaatje niks bijdraagt aan de discussie. Terechte edit.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:22 schreef GewoneMan het volgende:
De andere kant van KCT
WTF waarom moet een bekende en toffe aan defensie gerelateerde quote weg? en dan nog met een mededeling die echt nergens op slaat
haal dan het plaatje weg en herstel de quotequote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat zo'n "lollig" plaatje niks bijdraagt aan de discussie. Terechte edit.
er reageerde iemand die hem leuk vond en kan me voorstellen dat er meer zijn die hem leuk vinden. verder heeft het een dieper liggende betekenis hopelijk hoef ik die niet uit te leggenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef remlof het volgende:
Zo'n oneliner voegt ook niks toe aan de discussie.
Denk je echt, echt dat we in elk topic zitten te wachten op dit soort geouwehoer?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er reageerde iemand die hem leuk vond en kan me voorstellen dat er meer zijn die hem leuk vinden. verder heeft het een dieper liggende betekenis hopelijk hoef ik die niet uit te leggen
Oh, ik was vergeten te zeggen dat de moderators van het andere forum hebben besloten dat het topic in het hobbyforum blijft.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:49 schreef Gewas het volgende:
Hoi allemaal.
Zou dit modelbouwtopic naar DEF verplaatst kunnen worden? Ik denk dat het hier beter op zijn plaats is in plaats van in dat drugsforum. Er worden sowieso bijna alleen maar oorlogsvoertuigen gepost in het modelbouwtopic dus het past denk ik goed in dit forum. Maar het topic raakt ondergesneeuwd tussen alle drugstopics en het bloed een beetje dood. Ik hoop dat jullie hem hierheen willen verplaatsen.
Het gaat om dit topic:
Modelbouw #2 Sink the Bismarck
<rant>quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:26 schreef Pumatje het volgende:
RonaldV wat loop je nu te jammeren.
Nukubu mag gewoon worden gebruikt, ik had mijn mening 300 pagina's geleden daarover al bijgesteld, wat is nu het probleem.
Iemand hier persoonlijk voor nukubu uitmaken is heel wat anders als bv. een burger die midden in een oefening hulzen staat te rapen een nukubu noemen. Hier iemand voor nukubu uitmaken omdat je het niet met hem eens wordt hier vanzelfsprekend niet getolereerd(neem ik tenminste aan)quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:25 schreef Xith het volgende:
Als soldaten 'ons' nutteloze kut burgers mogen noemen, mogen wij dan terugschelden?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
![]()
Daarom is nukubu ook zo'n mooie afkorting voor personen als jij.
Lang leve de nukubu.
quote:
Dankje voor je bericht, hier is er dus zo-een met ook nog wat geflame ervoor:quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Bob-B het volgende:
Flame wars zullen nooit onze intentie zijn, dus ja, als we het tegenkomen, of iemand meld het meteen dan zullen we er meteen op inspringen.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:52 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
![]()
Daarom is nukubu ook zo'n mooie afkorting voor personen als jij.
Lang leve de nukubu.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:48 schreef SunWu het volgende:
Ga toch eendjes voeren of ga bij de padvinders. Is tenminste nuttiger dan in het leger gaan.. en die kut burgers betalen wel jullie salaris. De meeste soldaatjes zijn gewoon een stelletje macho's die waarschijnlijk niet eens de pabo rekentoets halen. Ik speel tenminste Counterstrike, want dat is voor de echte mannen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]Ja dat is een wedstrijd die je niet aan wilt gaan. Ook niet met CS hoor. Je hoeft hier dan ook trouwens niet te reageren hoor.
Ah, kan je hier dan even inspringen Zou jij dienstplicht weigeren #3quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef Bob-B het volgende:
Flame wars zullen nooit onze intentie zijn, dus ja, als we het tegenkomen, of iemand meld het meteen dan zullen we er meteen op inspringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |