quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:42 schreef DutchErrorist het volgende:
beide!
Je had voor mij ook wel een iPhone mogen mee nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen foto van alles, maar hier ben ik de iPhone aan het kraken met de verse MB. Heb verder nog een iPod Touch van 32gb, twee duckheads en twee giftcertificates gekocht, en dan kom je met tax en alles op bijna 2300
Maar goed, ik krijg het allemaal keurig terug van de bestellers.
Nou, ik vond het wel even goed zo, ik had hartkloppingen genoeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je had voor mij ook wel een iPhone mogen mee nemen
Platte enter toets.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen foto van alles, maar hier ben ik de iPhone aan het kraken met de verse MB. Heb verder nog een iPod Touch van 32gb, twee duckheads en twee giftcertificates gekocht, en dan kom je met tax en alles op bijna 2300
Moet je nagaan. Voor dat geld wat je nu hebt uitgegeven heb je hier net een MacBook voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donders! 1455 euro. Die koers word echt met de dag lagerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:57 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Voor dat geld wat je nu hebt uitgegeven heb je hier net een MacBook voor.
Inderdaad. Van de zomer zit ik in Florida, dat zal Mekka zijn dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Donders! 1455 euro. Die koers word echt met de dag lager
500/600 euroquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Het is binnenkort echt goedkoper het op te gaan halen in Amerika. Hoeveel kost een retourtje ongeveer?
Je neemt een lege koffer mee ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:01 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Inderdaad. Van de zomer zit ik in Florida, dat zal Mekka zijn dan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
Smooth as silk, zonder met de ogen te knipperen langs de douane gelopen met $ 2300 aan Apple-goodies in mijn tas.
1794 dollars ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MacBook Air zijn ook bij Amazon te koop.
Ik ga binnenkort nog wel even wat meer laten versturen naar mijn suite in Florida
gotver hijs dood.... nu maar op zoek naar een nieuw schermquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:
mijn prachtig mooie crt monitor uit `98 (!) begint rare kuren te vertonen![]()
Ik kan nog steeds niet wennen aan die rechtopstaandequote:
Ja ik kan er me wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel even goed zo, ik had hartkloppingen genoeg.Een collega van mijn vriendin ging als eerste (met twee iphones op zak die ik onderweg voor hem had gekraakt), die werd tegengehouden, maar ze keken alleen even heel oppervlakkig in zijn tas. Die werd ook even heel snel een paar jaar ouder.
Nicequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MacBook Air zijn ook bij Amazon te koop.
Ik ga binnenkort nog wel even wat meer laten versturen naar mijn suite in Florida
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus je bent je iPod kwijt?
Het is natuurlijk ook niet zo slim om je traceercode weg te mieteren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hopelijk niet.![]()
Een beetje van hun probleem, mijn probleem maken
Dus ik zou ook de MCB van 999 kunnen nemen? En dan niet dat het allemaal oerrrrrrr traag werkt enzo?quote:
Mja, als ik van hun bevestiging heb gehad dat het pakje is ontvangen, wat moet ik dan nog met een traceercode? Naja, nu gooi ik er nooit meer een weg, maar dit gezeik kan je van te voren toch ook niet bedenken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet zo slim om je traceercode weg te mieteren.Maar goed anders kun je altijd PayPal nog proberen , je hebt immers nog niets ontvangen.
Ligt eraan wat je wilt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:43 schreef Suga_Mama het volgende:
Hallo Macz0rs van FOK!
Vraagje, ik wil een MacBook kopen. Ik weet nu niet welke, mijn persoonlijke keuze gaat uit naar de Air, maar misschien kan iemand me helpen. Welke Mac past het beste met wat ik doe?:
Photoshoppen
Website's maken
Muziek luisteren
Downloaden/Internetten/Mailen/
Who can help me?
Ah kijk dat maakt het anders. Ze hebben hem dus wel ontvangen ? Wtf , moeten ze dan met de traceercode ? Als ze hem zelf zijn kwijt geraakt is het hun probleem ja. Ik dacht dat hij met de post was kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, als ik van hun bevestiging heb gehad dat het pakje is ontvangen, wat moet ik dan nog met een traceercode? Naja, nu gooi ik er nooit meer een weg, maar dit gezeik kan je van te voren toch ook niet bedenken.
Neuh hoor, trekt 'ie prima. Wat meer geheugen er in en gaan. Zolang je er geen zware 3Ddingen mee gaat doen wil dat prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef Suga_Mama het volgende:
Dus ik zou ook de MCB van 999 kunnen nemen? En dan niet dat het allemaal oerrrrrrr traag werkt enzo?
Je kunt er wel vanuit gaan dat er op een Mac niets 'oerrrrrrr' traag werkt. Daarvoor is het een Macquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Dus ik zou ook de MCB van 999 kunnen nemen? En dan niet dat het allemaal oerrrrrrr traag werkt enzo?
En wat moet ik me voorstellen bij zware 3d spellen dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neuh hoor, trekt 'ie prima. Wat meer geheugen er in en gaan. Zolang je er geen zware 3Ddingen mee gaat doen wil dat prima.
Ja, maar hij is ergens onderweg bij hun op kantoor kwijtgeraakt, tenminste dat is wat ik ervan begrijp. Ik snap ook niet wat ze met die tracecode willen. Maybe controleren of 'ie echt is aangekomen. Maar goed dat is met USPS ook hopeloosquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:53 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ah kijk dat maakt het anders. Ze hebben hem dus wel ontvangen ? Wtf , moeten ze dan met de traceercode ? Als ze hem zelf zijn kwijt geraakt is het hun probleem ja. Ik dacht dat hij met de post was kwijt geraakt.
Lemmings.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:57 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
En wat moet ik me voorstellen bij zware 3d spellen dan?
Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat 9 high-def films tegelijk urarren en kijken in expose ook niet vlotjes verloopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
En alles wat daarna kwam.
De Macbook is geen gamemachine.
But why the fuck would you wanna do that?!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat 9 high-def films tegelijk urarren en kijken in expose ook niet vlotjes verloopt.
Als je een bepaalde geestelijke stoornis hebt ga je dat soort dingen doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
But why the fuck would you wanna do that?!
Fair enough!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je een bepaalde geestelijke stoornis hebt ga je dat soort dingen doen.
Zeker als je tegelijkertijd ook nog je 2,2 TB pr0n loopt te seeden, met je 22 centimeters.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat 9 high-def films tegelijk urarren en kijken in expose ook niet vlotjes verloopt.
Sorry.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je een bepaalde geestelijke stoornis hebt ga je dat soort dingen doen.
Tenzij je er Microsoft producten op gaat draaien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je kunt er wel vanuit gaan dat er op een Mac niets 'oerrrrrrr' traag werkt. Daarvoor is het een MacAlles werkt soepel!
Dat is zeer zeker waarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Tenzij je er Microsoft producten op gaat draaien.
Tering, ik had gehoopt dat het sneller zou opstarten dan 2004, maar helaasquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Word 2008 doet er ongeveer 20 seconden over om op te starten.!
Dat valt nu ook wel weer mee. Als het echt 20 seconden duurt vraag ik me af wat voor Mac je hebt.. een iMac G3 ofzo. Hier start hij zowel op de MP als de MB binnen 5 seconden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Word 2008 doet er ongeveer 20 seconden over om op te starten.!
Core Duo 2.0Ghz met 2 gig geheugen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat valt nu ook wel weer mee. Als het echt 20 seconden duurt vraag ik me af wat voor Mac je hebt.. een iMac G3 ofzo. Hier start hij zowel op de MP als de MB binnen 5 seconden.
.iso bestanden, kon je die niet met Disk Utility (Schijfhulpprogramma) inladen? En anders met Toast 8 (of de nieuwe 9).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:39 schreef sweetysven het volgende:
Even een snel vraagje, ik heb hier een image bestand die ik wil mounten. Wat voor een software moet ik hiervoor downloaden? Of bestaan er een mogelijkheid in Leopard zelf die dat kan?
Niet?quote:
nee, ik weet t nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:23 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Niet?![]()
![]()
Ja ik weet het niet! Help me dan gewoon
Dat is idd zo voor de hand liggend dat ik daar al was....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:27 schreef nietzman het volgende:
Erm, met de export of shareknop of iets dergelijks voor de hand liggends misschien?
Que ? Anti noobs ? Er worden zelfs twee antwoorden gegeven. Wat wil je nog meer .. ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dat is idd zo voor de hand liggend dat ik daar al was....
Punt is alleen dat ik in het exporteer gedeelte allemaal extensies kan vinden, maar niet degene die ik wil. Heb er nu een .dv van gemaakt (krijgt ie een zelfde pictogram als bij quiktime) en ik geloof dat dat wel voldoet...
Wel een beetje jammer dat er in de Apple topics vaak zo anti noobs gereageerd wordtHet was maar een vraag hoor upperclass apple people!!!
Spijt me zeer dat het antwoord voor de hand liggend was![]()
Zeker een modje langsgeweestquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Que ? Anti noobs ? Er worden zelfs twee antwoorden gegeven. Wat wil je nog meer .. ?
Modjes komen hier nauwelijks , dus ik weet niet waar je het over hebt ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Zeker een modje langsgeweest
Maar thanks allen het is gelukt!
Gecondoleerd man!quote:Op zondag 30 maart 2008 11:18 schreef DutchErrorist het volgende:
vandaag is de begrafenis van mijn CRT'tje![]()
* DutchErrorist zet een zielig muziekje op
Als je nu wat liever had gereageerd, zou je de volgende keer direct geholpen worden. Dit was een test. Of je geslaagd bent, zie je bij je volgende vraagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Zeker een modje langsgeweest
Maar thanks allen het is gelukt!
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je nu wat liever had gereageerd, zou je de volgende keer direct geholpen worden. Dit was een test. Of je geslaagd bent, zie je bij je volgende vraag
HD van de macbook kapot hier. Net als 't scherm dat enorm flikkert de eerste 45 minuten, en de batterij die maar 30 minuten meegaat.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:18 schreef DutchErrorist het volgende:
vandaag is de begrafenis van mijn CRT'tje![]()
* DutchErrorist zet een zielig muziekje op
Ik heb net zelf even gemeten met dat programma, en kwam zelf tot zo'n 51 graden. Zo'n uitschieter, wanneer komt dat voor? Wanneer je een zwaar programma draait zeker?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:13 schreef Swindler het volgende:
Even misschien een domme vraag maar mijn macbook wordt meestal rond de 50-60 graden met uitschieters tot 82 graden is dat normaal ,of moet ik me zorgen gaan maken? (gemeten met Temperature Monitor)
Gewoon teruggaan/bellen ze zullen er niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:44 schreef seto het volgende:
Heb mijn Macbook nog niet eens een maand, en het scherm is nu al kapot. Als ik hem niet in een bepaalde hoek houd, blijft het scherm gewoon zwart. Heb er niet mee lopen gooien ofzo, altijd voorzichtig mee geweest, in case gehouden.
Ja alleen bij een zwaar programma als ik een groot bestand converteer naar pdf met adobe acrobat, Dankjewelquote:Op zondag 30 maart 2008 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb net zelf even gemeten met dat programma, en kwam zelf tot zo'n 51 graden. Zo'n uitschieter, wanneer komt dat voor? Wanneer je een zwaar programma draait zeker?
Ik denk dat die 50-60 graden wel gemiddeld is, dus geen zorgen maken.
Ik heb het eens op mijn Macbook getest, verhip, dat is wel erg warm!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb net zelf even gemeten met dat programma, en kwam zelf tot zo'n 51 graden. Zo'n uitschieter, wanneer komt dat voor? Wanneer je een zwaar programma draait zeker?
Ik denk dat die 50-60 graden wel gemiddeld is, dus geen zorgen maken.
Ik ben er niet bekend mee, maar dat gaat in ZiPhone toch ook zo makkelijk? iPhone plaatsen en op "Crack" drukken oid?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:01 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja alleen bij een zwaar programma als ik een groot bestand converteer naar pdf met adobe acrobat, Dankjewel
Als je het zo bedenkt is het best warm 51 gradenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het eens op mijn Macbook getest, verhip, dat is wel erg warm!
Herinstall is dus aan te bevelen? Liep je Mac traag o.i.d.?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:57 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, een verse OSX-install later, en het loopt weer als een trein.Ik vermoed dat het kwam omdat ik in oktober een upgrade van Tiger naar Leopard had gedaan, ipv een herinstall zoals nu.Goed, ik ben nu 10.5.2 aan het downloaden plus een hele rits andere updates.
Heb nu voor het eerst ook Time Machine gebruikt waar het voor bedoeld is, en dat werkt heel erg goed. Het terugzetten duurt alleen wel heel erg lang; 120 gb was iets van 1,5 uur volgens mij.
Heeft er iig niks mee te maken, je bent in de war met Vista.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:57 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vermoed dat het kwam omdat ik in oktober een upgrade van Tiger naar Leopard had gedaan, ipv een herinstall zoals nu.
Hij bootte langzaam, en het opstarten van sommige programma's duurde naar mijn gevoel langer dan nodig, in ieder geval langer dan toen ik hem net had.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Herinstall is dus aan te bevelen? Liep je Mac traag o.i.d.?
Ah well, misschien zit het wel tussen mijn oren, maar naar mijn idee loopt het allemaal wat soepeler nu.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heeft er iig niks mee te maken, je bent in de war met Vista.
Wat je zeker nodig zult hebben is een pokerface.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef elby1988 het volgende:
Zo! Ik heb besloten van de zomer een laptop te kopen. Ga op vakantie naar Amerika, dus neem er lekker 1 mee! Veel goedkoper, en krijg ook nog 10% korting met een ISIC studenten kaart ^^
Mensen die nog tips hebben? Ik ga soweiso een transformding voor de stekker kopen.. Andere dingen?
Invoerrechten (al dan niet 0%) + 19% BTW + een boete.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:42 schreef elby1988 het volgende:
Gouden tip,, Die oefen ik nog..
Ik ga er niet liegen. Maar ik kan het proberen. Mocht ik invoerrechten moeten betalen ben ik alsnog goedkoper uit lijkt me
Maar verder nog iets nodig
Hehe, het enige dat hij nodig heeft, is dus geldquote:Op zondag 30 maart 2008 20:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Invoerrechten (al dan niet 0%) + 19% BTW + een boete.
Ik heb het net gedeinstalleerd, want bij mij sloot het hele programma nooit goed af. Ik moest te vaak mijn mac handmatig resetten.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef Wallinator het volgende:
Die nieuwe Transmission (1.10) is ook weer een stuk beter geworden.
Dat kon eerder ook alquote:Op zondag 30 maart 2008 22:35 schreef Doekje het volgende:
Bij de nieuwe transmission kan je nu ook selecteren welke bestanden je wil downloaden van de torrent
Probeer eens het hele programma en alle bijbehorende bestanden in ~/Library te verwijderen, en het dan opnieuw te installeren. Bij mij werd-ie er een stuk stabieler op.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb het net gedeinstalleerd, want bij mij sloot het hele programma nooit goed af. Ik moest te vaak mijn mac handmatig resetten.Ga nu maar eens Tomato Torrent proberen.
Herkenbaar inderdaad. Tomato werkt primaquote:Op zondag 30 maart 2008 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb het net gedeinstalleerd, want bij mij sloot het hele programma nooit goed af. Ik moest te vaak mijn mac handmatig resetten.Ga nu maar eens Tomato Torrent proberen.
Of natuurlijk via AppCleanerquote:Op zondag 30 maart 2008 22:56 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Probeer eens het hele programma en alle bijbehorende bestanden in ~/Library te verwijderen, en het dan opnieuw te installeren. Bij mij werd-ie er een stuk stabieler op.
Nu wordt het gevraagd voor de download begonnen wordt.quote:
Zorg er voor dat je niet gepakt wordt op schiphol.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:48 schreef DutchErrorist het volgende:
ik wil een iPhone gaan importeren.... (vrienden in amerika)... iemand nog tips?
ik wil hem laten importerenquote:Op maandag 31 maart 2008 10:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zorg er voor dat je niet gepakt wordt op schiphol.
via FedEx laten versturen. Ik hoor dat er dan 'maar' 30% kans is op een BTW aanslag....quote:
is gelijk ook 40 dollar duurder....quote:Op maandag 31 maart 2008 11:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
via FedEx laten versturen. Ik hoor dat er dan 'maar' 30% kans is op een BTW aanslag....
met USPS weet je iig zeker dat je btw+inklaringskosten moet betalen...quote:Op maandag 31 maart 2008 11:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
is gelijk ook 40 dollar duurder....
dat is waarquote:Op maandag 31 maart 2008 11:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
met USPS weet je iig zeker dat je btw+inklaringskosten moet betalen...
40 dollar, dat is 20 cent ofzo.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
is gelijk ook 40 dollar duurder....
whehe. Ik moet maar eens naar Amerika ofzo. Man de dollar is goedkoopquote:
Ik hoefde anders niks te betalenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
met USPS weet je iig zeker dat je btw+inklaringskosten moet betalen...
Je hebt dan uiteindelijk niets ontvangenquote:
Heb ik ook wel eens last van gehad, nu eigenlijk niet meer bedenk ik me. Geen idee waar het aan gelegen heeftquote:Op maandag 31 maart 2008 10:05 schreef Ludacriss het volgende:
Btw ik heb de laatste tijd dat safari vaak ineens vast loopt tijdens het surfen. Gebeurt vaak als ik meer dan 6 tabbladen open heb en dit gebeurt regelmatig als ik op FOK! surf. Iemand een idee?
Misschien een brakke plugin ofzo? Safari crashes heb ik zelf in elk geval zelden tot nooit, dus het is wel apart.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:05 schreef Ludacriss het volgende:
Btw ik heb de laatste tijd dat safari vaak ineens vast loopt tijdens het surfen. Gebeurt vaak als ik meer dan 6 tabbladen open heb en dit gebeurt regelmatig als ik op FOK! surf. Iemand een idee?
Je praat poep. Aan de andere kant, dat zijn we van je gewend zo langzamerhand.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je hebt dan uiteindelijk niets ontvangen![]()
Sorry, Sjouwe... sorry
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je praat poep. Aan de andere kant, dat zijn we van je gewend zo langzamerhand.
Cool. Een tweede Gexiequote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je praat poep. Aan de andere kant, dat zijn we van je gewend zo langzamerhand.
ook wel wat last van, bijvoorbeeld www.vi.nl is erg traag.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien een brakke plugin ofzo? Safari crashes heb ik zelf in elk geval zelden tot nooit, dus het is wel apart.
Nee, erger.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Nou, nou, nou jongens. Ik ben toch niet zo erg als Geqxon
quote:Op maandag 31 maart 2008 15:51 schreef BaggerUser het volgende:
macbook dus weer goedkoper geworden? (935)
Teh pain. I cannoes takes it.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:08 schreef Juicyhil het volgende:
Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft!
Moest ff hoor
quote:
Heb je al een geschil aangemaakt bij ebay?quote:
Wat een humorquote:Op maandag 31 maart 2008 16:08 schreef Juicyhil het volgende:
Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft! Microsoft! Mocrosoft! Microsoft!
Moest ff hoor
als gift versturen zonder de doos van de iphone zelf.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:48 schreef DutchErrorist het volgende:
ik wil een iPhone gaan importeren.... (vrienden in amerika)... iemand nog tips?
Humr.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:08 schreef Juicyhil het volgende:
Moest ff hoor
Quicktime Pro?quote:Op maandag 31 maart 2008 18:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Welk programmaatje kan ik het best gebruiken om flac om te zetten naar m4a?
Ik zag iets dat heet media rage maar dat kost geld. Ik heb liever gratis natuurlijk
Kan QT Pro dat?quote:
En dat terwijl hij je ontbijt klaar maakt.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
En tegelijkertijd converteren naar Flac?
Kopen?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Dat allemaal voor mij 30 euro![]()
Op de Wallen ben je nog duurder uit
ik ga het eens even " kopen "
quote:Op maandag 31 maart 2008 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Zal ik voor de grap foto's van minderjarige topless meisjes posten?
Hard hout?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:38 schreef JoMo0 het volgende:
topless en minderjarig ? Ik heb planken genoeg in de schuur staan hoor.
quote:
Heb je je ATV al ?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
3. Apple pays Chuck Norris 99 cents every time he listens to a song.
Je kunt met QT Pro ook editten en exporteren in verschillende formaten.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:06 schreef -Menn0- het volgende:
Wat zijn nou de voordelen van Quicktime Pro? Ik merk geen verschil....
Hebben we het nog steeds over je 'vriendin'?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat terwijl hij je ontbijt klaar maakt.
Quicktime Pro natuurlijk. Jennifer is niet zo goed in het maken van ontbijt.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over je 'vriendin'?
quote:Version 1.2.4 (3/30/08) SVN Revision: [23012]
Updated to libpurple 2.4.1, which includes AIM offline message support and an XMPP crash fix
Fixed a crash when closing tabs and using the undo menu item (#9511)
Fixed several other undo-related bugs
Improved handling of certain error conditions (#8762)
Completely transparent contact lists are now allowed (#5104)
The 'copy' menu item is now disabled correctly when there's nothing to copy
Fixed printing from the message window
French Canadian translation updates
Fixed the preference for how many past messages to show when opening a chat (#8833)
Fixed an issue that could lead to slow login times for MSN users (#9384)
Brazilian Portuguese localization updates
Improved compatibility with AIM DirectIM
Fixed a memory leak when using DirectIM
Fixed an issue causing some Yahoo! contacts to be incorrectly blocked (#7744)
Fixed support for transparent colors in the contact list (#9341)
Fixed a memory leak when setting contact list colors
Fixed sending bold text (#9076)
Fixed a crash when using certain audio configurations (#8902)
Fixed the size of the divider between the message view and the text entry field (#9324)
Fixed some glitches when pasting text
Fixed autosizing of the text entry field (#8701)
Fixed a crash when the system audio output device changes (#9299)
Fixed a crash if the permissions on mdimport are set incorrectly (#7933)
Fixed 'now playing' on protocols like XMPP and MySpace
Rachael Leigh Cook, is wel schattig...quote:Op maandag 31 maart 2008 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nu is de film Anti-Trust op TV. Met een Tim Robbins die wel erg veel weg heeft van Bill Gates..
En je ziet de HTML/XML-code over het scherm vliegen joh!!!
Verloopstukje halen en klaarquote:Op maandag 31 maart 2008 23:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou....ik ben toch ah overwegen om een MBP uit de VS te laten vliegen. AppleCare is worldwide geldig voor een MBP, toch?
Moet alleen even denken hoe ik dat dan met de adapter ga doen.
Kwestie van een europese duckhead erop klikken en klaar.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou....ik ben toch ah overwegen om een MBP uit de VS te laten vliegen. AppleCare is worldwide geldig voor een MBP, toch?
Moet alleen even denken hoe ik dat dan met de adapter ga doen.
Net ook een Unix-shell. Ik vind 'em vetquote:Op maandag 31 maart 2008 22:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nu is de film Anti-Trust op TV. Met een Tim Robbins die wel erg veel weg heeft van Bill Gates..
En je ziet de HTML/XML-code over het scherm vliegen joh!!!
Ik zeg tijd voor fokknokploeg!quote:Op maandag 31 maart 2008 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
Er zit weer bijna een werkdag op in Kentucky.
Still no ipod. Nu ben ik het echt zat,
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zeg tijd voor fokknokploeg!
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige die dat is opgevallenquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Iets waar ik me al een tijdje over verbaas: waarom staat er op de USB-kabel voor de iPod een mooi Apple -tekentje (), maar zit deze aan de onderkant als je 'm in de USB-poort van je MacBook steekt?
Heerlijk mierenneuken op de late avond
Omdat bij USB-apparatuur het USB-logo altijd naar boven wijst. Tenminste, dat behoort wel zo.quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Iets waar ik me al een tijdje over verbaas: waarom staat er op de USB-kabel voor de iPod een mooi Apple -tekentje (), maar zit deze aan de onderkant als je 'm in de USB-poort van je MacBook steekt?
Heerlijk mierenneuken op de late avond
quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat is opgevallen![]()
Aha, helder, toch vind ik het appeltje mooierquote:Op dinsdag 1 april 2008 01:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat bij USB-apparatuur het USB-logo altijd naar boven wijst. Tenminste, dat behoort wel zo.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:04 schreef super-muffin het volgende:
iPhone bij Tmobile in Nederland!!
http://www.t-mobile.nl/iphone/!
Leuke domeinnaam. Ik wist niet dat jij al zo oud was.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:04 schreef super-muffin het volgende:
http://www.t-mobile.nl/iphone/ !
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuke domeinnaam. Ik wist niet dat jij al zo oud was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, onbeperkt bellen en SMS'en.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, onbeperkt bellen en SMS'en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hippe domeinnaam.quote:Op dinsdag 1 april 2008 11:04 schreef super-muffin het volgende:
http://www.t-mobile.nl/iphone/ !
zwarte topcases ftwquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:30 schreef Adelante het volgende:
vanaf vandaag (tijdelijk) macbookloos
net voor z'n tweede verjaardag is de videokaart overleden en dat net nadat de voeding was doorgebrand, mijn god wat ben ik blij dat ikapplecare
heb genomen. ik krijg hem over drie weekjes terug geheel gereviseerd ook voorzien van witte topcase
Ik vindt me vette-vinger-zwart toch een stuk mooier.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:53 schreef Adelante het volgende:
nee, wit is mooier, maar dan wel strak wit en niet gele vlekken wit!
De echte toffe mensen hebben een grijzequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik vindt me vette-vinger-zwart toch een stuk mooier.![]()
Witte MacBooks zijn voor de paupers
Kom op zeg, dat applecare is echt veeeeeels te duur :/quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:30 schreef Adelante het volgende:
vanaf vandaag (tijdelijk) macbookloos
net voor z'n tweede verjaardag is de videokaart overleden en dat net nadat de voeding was doorgebrand, mijn god wat ben ik blij dat ikapplecare
heb genomen. ik krijg hem over drie weekjes terug geheel gereviseerd ook voorzien van witte topcase
En reparaties nog veel meer.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat applecare is echt veeeeeels te duur :/
Garantie is twee jaar, ongeacht wat Apple blaat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die maar een jaar is. AppleCare is drie jaar.
Apple = leuke spullen/kutbedrijf.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat geldt voor alle hardware. RMA percentages kelderen enorm na het 1e jaar.
Je vind het vreemd dat een Macbook meer dan een confidentieel keertje kapot gaat? Mijn twee logicboards, adapter, inverter, keyboard, topcase, bezel, accu en dvd-brander tell me a different story.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:38 schreef Norrage het volgende:
321 euro voor applecare...dat is een 1/3 laptop...dan kan je bijna beter een nieuwe kopen als ie kapot is en verder gewoon dat risico lopen...En sowieso, reparaties zijn duur, maar meer dan een keer zal je macbook niet kapot gaan (als het uberhaupt al 1 keer gebeurd vind ik vreemd, laat staan 2) is het niet bizar veel meer dan die fucking 321!!!!!!! euro voor een beetje verzekering/applecare....
Ik vind het echt een beetje een bizarre prijs...
Geen Applecare? Morgen gaat ie stukquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Oja, ik heb m'n iMac alweer een jaar en 4 dagen, snel gaat dat.
tsja, ik weet niet wat jij met je computer doet, maar de meeste mensen die ik ken houden hun apparaten toch wel heelquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je vind het vreemd dat een Macbook meer dan een confidentieel keertje kapot gaat? Mijn twee logicboards, adapter, inverter, keyboard, topcase, bezel, accu en dvd-brander tell me a different story.
Ik heb even veel kapot gehad dus ja het ligt niet alleen aan geqs.... 4 topcases, 2 inverterboards, moederbord, oplader, accu en HDquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
tsja, ik weet niet wat jij met je computer doet, maar de meeste mensen die ik ken houden hun apparaten toch wel heel
ach ik doe er lekker voorzichtig mee, en ik ga geen nutteloos geld uitgeven aan verzekeringen et.c
Ik heb ook nog niks gehoord.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, het is al 3 dagen stil op de DHL-tracker. Fuck.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks gehoord.Zelfs een officieele klacht heeft minstens 72 uur nodig om in te dalen
Zwarte MacBooksquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik vindt me vette-vinger-zwart toch een stuk mooier.![]()
Witte MacBooks zijn voor de paupers
Ik heb nog geen problemen met (mijn) Apple ervaren *afklopt*, maar ik zou het niet eens overwegen om terug te gaan naar Windows, overleef je dat denk je?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Aan de ene kant ben ik nog steeds Apple fan, maar ik begin nu toch wel enigszins te twijfelen aan de kwaliteit van hun producten, dus hoop dat mijn straks gereviseerde macbook me van het tegendeel kan overtuigen en anders wordt de volgende echt weer een sony vaio
Gaar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, het is al 3 dagen stil op de DHL-tracker. Fuck.
Ja, net als met iBooks. Slechte zaak.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef JoMo0 het volgende:
Het valt trouwens wel op dat MacBooks ontzettend vaak reparaties nodig hebben.![]()
Waren vooral de eerste series toch?quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef JoMo0 het volgende:
Het valt trouwens wel op dat MacBooks ontzettend vaak reparaties nodig hebben.Zonde.
Ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef JoMo0 het volgende:
Het valt trouwens wel op dat MacBooks ontzettend vaak reparaties nodig hebben.Zonde.
Ik moet je gelijk geven, alles dat bij mij vervangen is, is niet meer stuk gegaan.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:09 schreef JoMo0 het volgende:
Toch raar. Zeker omdat ze bovengemiddeld geprijsd zijn zou je zeggen dat de kwaliteit wel hoog is. Het zijn toch de CoreDuo's die veel problemen hebben. Dus haantje de voorste zijn is in deze situatie dodelijk.
Ja, daarom gaat ' snel een edit doen ' ook niet opquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef JoMo0 het volgende:
Wat is Fok trouwens ontzettend traag. Het lijkt net of ik met een telefoonmodem zit te surfen hier. Drama.
Masters of Hardsneu?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef BaggerUser het volgende:
na een dag hard werken is m'n portfolio site af![]()
tijd om mohaa te gaan doen
Kikker in je Gbil.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:02 schreef tony_clifton- het volgende:
Nog eens een handige functie van google trouwens: http://mail.google.com/mail/help/customtime/index.html
""This feature allows people to manipulate and mislead people with falsified time data. Time is a sacred truth that should never be tampered with."quote:
heb je al enig idee wat de BTW zal bedragen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi, hij is al uit Brussel vertrokken. Nou hoop ik dat ie morgen komt, want de rest van de week ben ik weer pleite.
Had het me even gevraagdquote:Op woensdag 2 april 2008 00:08 schreef -Menn0- het volgende:
Heb ik eergister een Liquid FM™ Deluxe voor iPod® gekocht.. Wat een kut ding is dat!!! Echt bagger kwaliteit!
ClearFM™ technologie zorgt voor een verbetering van de puurheid van het geluid en levert een helder, duidelijk en ruisvrij geluid op
My ass!!!
Morgen maar terug brengen naar de Media Markt
Voor 100 euro verwacht je er toch wel meer van! Naja volgende check ik eerst of jij het niet toevallig ook hebt geprobeerdquote:Op woensdag 2 april 2008 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Had het me even gevraagd
Ik had 'm voor mijn verjaardag gekocht, maar ook gauw weer teruggebracht, wat een baggerding![]()
Geluid was altijd met ruis, en soms vaak helemaal geen ontvangst
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Voor 100 euro verwacht je er toch wel meer van! Naja volgende check ik eerst of jij het niet toevallig ook hebt geprobeerd
Is dat er voor de Macquote:Op woensdag 2 april 2008 00:27 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Medal of Honour Allied Assault, ken je klassiekers
Dit was het "beste" model, hier zat die techniek op dat hij het "beste" station zou zoeken. Nou echt niet!!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
100 euro? Zouden de goedkopere nog slechter zijn dan of ligt het aan dat specifieke model?
Ja ik vrees dat ik maar eens moet gaan kijken of ik de line-in kan vinden. Zal mn vader leuk vinden dat ik in z'n auto ga klussenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef Geqxon het volgende:
Bestaan er uberhaupt goede FM modulatoren (/s) ? De line-in van je radio is tig keer beter.
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Voor 100 euro verwacht je er toch wel meer van! Naja volgende check ik eerst of jij het niet toevallig ook hebt geprobeerd
Maar daar heb ik maar in 1 auto wat aan. Onze ander auto heeft geen cassettespelert. Het beste werkt nog steeds een een usb kabel direct op de radio aangesloten maar ja dat kan bij onze radio's niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij werkt zo'n Sony cassette bandje met Jack Line-in plug nog steeds het beste in de auto..
Koop dan een auto van een merk dat door Ome Steve is goedgekeurd.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:57 schreef -Menn0- het volgende:
Maar daar heb ik maar in 1 auto wat aan. Onze ander auto heeft geen cassettespelert. Het beste werkt nog steeds een een usb kabel direct op de radio aangesloten maar ja dat kan bij onze radio's niet.
ja dat is erquote:Op woensdag 2 april 2008 00:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is dat er voor de Mac
Dat MoH:aa heb ik vroeg veel gespeeld op de PC.
Ja maar onze andere auto is een Ford en ik wil dat ik in beide auto's m'n iPod kan gebruiken. Als ik alleen de BMW zou willen kocht ik gewoon zo'n bandjequote:Op woensdag 2 april 2008 01:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.bmw.nl/nl/nl/o(...)od_introduction.html
Ze zullen wel bestaan, maar dan mag je ze opeens niet meer gebruiken omdat het zendvermogen te hoog wordt. Het probleem met die dingen is:quote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef Geqxon het volgende:
Bestaan er uberhaupt goede FM modulatoren (/s) ? De line-in van je radio is tig keer beter.
Nee, er mag maar 50mW worden uitgezonden. En dat is simpelweg te weinig.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:36 schreef Geqxon het volgende:
Mijn fiat punto heeft gewoon een usb poort. stop er een thumbdrive in met mp3's en hij speelt ze afquote:Op woensdag 2 april 2008 08:04 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn ouders hebben net een nieuwe auto gekocht met iPod integratie. Dus je kunt je iPod ergens inklikken en afspelen.
Hier ook. En vervolgens bedienen via het stuur en de iPod interface.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:04 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn ouders hebben net een nieuwe auto gekocht met iPod integratie. Dus je kunt je iPod ergens inklikken en afspelen.
Ik heb een radio gekocht met aux in, dat gaat ook prima.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:04 schreef Anthraxx het volgende:
Ach horror, horror. Zo erg is het nou ook weer niet, Het is traag en de tracker werkt voor geen meter, omdat ze 'm maar één (quote:Op woensdag 2 april 2008 08:47 schreef portier het volgende:
Gisteravond is mijn eerste USPS avontuur begonnen. Het gaat welliswaar om een stel t-shirts, maar ik ben wel reuze benieuwd hoe lang het gaat duren na al die horrorverhalen hier.
Ze gaan snel overstag dan.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:37 schreef Sjoewe het volgende:
Nou, kennelijk heeft de klacht geholpen. Er is eindelijk gemailed dat er een vervangende iPod op weg naar NL.
Eerst zien dan geloven.
Ik snap er werkelijk helemaal geen ene fuck meer van.quote:
True true, volgens de site zal het in 7 dagen bij mij zijn. Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 2 april 2008 09:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach horror, horror. Zo erg is het nou ook weer niet, Het is traag en de tracker werkt voor geen meter, omdat ze 'm maar één () keer per dag updaten. Maar dat is het dan ook wel.
Toegegeven een pakketdienst is sneller en duidelijker, maar daar betaal je dan ook gerust meer dan het dubbele voor.
bestel er dan meteen 2quote:Op woensdag 2 april 2008 09:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Blits...ook wel 's gehad, maar dan de 60Gb versie. De Classic ligt toch wat beter id hand imho.
En damn...een MPB in de States kopen kost me 1073 euro. This is so tempting.
Vet. Is het nog te koop of te vinden op het net?quote:Op woensdag 2 april 2008 01:29 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ja dat is er
zitten meestal nog wel een paar 1000 man te spelen tegenwoordig
Ik zeg: tijd voor een 8-core Mac Proquote:Op woensdag 2 april 2008 10:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hehe...je bent er al de vierde die dat vraagt.
Nummer vijf meldt.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hehe...je bent er al de vierde die dat vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |