quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:42 schreef DutchErrorist het volgende:
beide!
Je had voor mij ook wel een iPhone mogen mee nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen foto van alles, maar hier ben ik de iPhone aan het kraken met de verse MB. Heb verder nog een iPod Touch van 32gb, twee duckheads en twee giftcertificates gekocht, en dan kom je met tax en alles op bijna 2300
Maar goed, ik krijg het allemaal keurig terug van de bestellers.
Nou, ik vond het wel even goed zo, ik had hartkloppingen genoeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je had voor mij ook wel een iPhone mogen mee nemen
Platte enter toets.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb geen foto van alles, maar hier ben ik de iPhone aan het kraken met de verse MB. Heb verder nog een iPod Touch van 32gb, twee duckheads en twee giftcertificates gekocht, en dan kom je met tax en alles op bijna 2300
Moet je nagaan. Voor dat geld wat je nu hebt uitgegeven heb je hier net een MacBook voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donders! 1455 euro. Die koers word echt met de dag lagerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:57 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Voor dat geld wat je nu hebt uitgegeven heb je hier net een MacBook voor.
Inderdaad. Van de zomer zit ik in Florida, dat zal Mekka zijn dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Donders! 1455 euro. Die koers word echt met de dag lager
500/600 euroquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:02 schreef LudoSanders het volgende:
Het is binnenkort echt goedkoper het op te gaan halen in Amerika. Hoeveel kost een retourtje ongeveer?
Je neemt een lege koffer mee ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:01 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Inderdaad. Van de zomer zit ik in Florida, dat zal Mekka zijn dan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:16 schreef Svyatagor het volgende:
Smooth as silk, zonder met de ogen te knipperen langs de douane gelopen met $ 2300 aan Apple-goodies in mijn tas.
1794 dollars ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MacBook Air zijn ook bij Amazon te koop.
Ik ga binnenkort nog wel even wat meer laten versturen naar mijn suite in Florida
gotver hijs dood.... nu maar op zoek naar een nieuw schermquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:
mijn prachtig mooie crt monitor uit `98 (!) begint rare kuren te vertonen![]()
Ik kan nog steeds niet wennen aan die rechtopstaandequote:
Ja ik kan er me wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nou, ik vond het wel even goed zo, ik had hartkloppingen genoeg.Een collega van mijn vriendin ging als eerste (met twee iphones op zak die ik onderweg voor hem had gekraakt), die werd tegengehouden, maar ze keken alleen even heel oppervlakkig in zijn tas. Die werd ook even heel snel een paar jaar ouder.
Nicequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MacBook Air zijn ook bij Amazon te koop.
Ik ga binnenkort nog wel even wat meer laten versturen naar mijn suite in Florida
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus je bent je iPod kwijt?
Het is natuurlijk ook niet zo slim om je traceercode weg te mieteren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hopelijk niet.![]()
Een beetje van hun probleem, mijn probleem maken
Dus ik zou ook de MCB van 999 kunnen nemen? En dan niet dat het allemaal oerrrrrrr traag werkt enzo?quote:
Mja, als ik van hun bevestiging heb gehad dat het pakje is ontvangen, wat moet ik dan nog met een traceercode? Naja, nu gooi ik er nooit meer een weg, maar dit gezeik kan je van te voren toch ook niet bedenken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet zo slim om je traceercode weg te mieteren.Maar goed anders kun je altijd PayPal nog proberen , je hebt immers nog niets ontvangen.
Ligt eraan wat je wilt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:43 schreef Suga_Mama het volgende:
Hallo Macz0rs van FOK!
Vraagje, ik wil een MacBook kopen. Ik weet nu niet welke, mijn persoonlijke keuze gaat uit naar de Air, maar misschien kan iemand me helpen. Welke Mac past het beste met wat ik doe?:
Photoshoppen
Website's maken
Muziek luisteren
Downloaden/Internetten/Mailen/
Who can help me?
Ah kijk dat maakt het anders. Ze hebben hem dus wel ontvangen ? Wtf , moeten ze dan met de traceercode ? Als ze hem zelf zijn kwijt geraakt is het hun probleem ja. Ik dacht dat hij met de post was kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, als ik van hun bevestiging heb gehad dat het pakje is ontvangen, wat moet ik dan nog met een traceercode? Naja, nu gooi ik er nooit meer een weg, maar dit gezeik kan je van te voren toch ook niet bedenken.
Neuh hoor, trekt 'ie prima. Wat meer geheugen er in en gaan. Zolang je er geen zware 3Ddingen mee gaat doen wil dat prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef Suga_Mama het volgende:
Dus ik zou ook de MCB van 999 kunnen nemen? En dan niet dat het allemaal oerrrrrrr traag werkt enzo?
Je kunt er wel vanuit gaan dat er op een Mac niets 'oerrrrrrr' traag werkt. Daarvoor is het een Macquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:50 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Dus ik zou ook de MCB van 999 kunnen nemen? En dan niet dat het allemaal oerrrrrrr traag werkt enzo?
En wat moet ik me voorstellen bij zware 3d spellen dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neuh hoor, trekt 'ie prima. Wat meer geheugen er in en gaan. Zolang je er geen zware 3Ddingen mee gaat doen wil dat prima.
Ja, maar hij is ergens onderweg bij hun op kantoor kwijtgeraakt, tenminste dat is wat ik ervan begrijp. Ik snap ook niet wat ze met die tracecode willen. Maybe controleren of 'ie echt is aangekomen. Maar goed dat is met USPS ook hopeloosquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:53 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ah kijk dat maakt het anders. Ze hebben hem dus wel ontvangen ? Wtf , moeten ze dan met de traceercode ? Als ze hem zelf zijn kwijt geraakt is het hun probleem ja. Ik dacht dat hij met de post was kwijt geraakt.
Lemmings.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:57 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
En wat moet ik me voorstellen bij zware 3d spellen dan?
Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat 9 high-def films tegelijk urarren en kijken in expose ook niet vlotjes verloopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
En alles wat daarna kwam.
De Macbook is geen gamemachine.
But why the fuck would you wanna do that?!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat 9 high-def films tegelijk urarren en kijken in expose ook niet vlotjes verloopt.
Als je een bepaalde geestelijke stoornis hebt ga je dat soort dingen doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
But why the fuck would you wanna do that?!
Fair enough!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je een bepaalde geestelijke stoornis hebt ga je dat soort dingen doen.
Zeker als je tegelijkertijd ook nog je 2,2 TB pr0n loopt te seeden, met je 22 centimeters.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb ook uit betrouwbare bron vernomen dat 9 high-def films tegelijk urarren en kijken in expose ook niet vlotjes verloopt.
Sorry.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als je een bepaalde geestelijke stoornis hebt ga je dat soort dingen doen.
Tenzij je er Microsoft producten op gaat draaien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je kunt er wel vanuit gaan dat er op een Mac niets 'oerrrrrrr' traag werkt. Daarvoor is het een MacAlles werkt soepel!
Dat is zeer zeker waarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Tenzij je er Microsoft producten op gaat draaien.
Tering, ik had gehoopt dat het sneller zou opstarten dan 2004, maar helaasquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Word 2008 doet er ongeveer 20 seconden over om op te starten.!
Dat valt nu ook wel weer mee. Als het echt 20 seconden duurt vraag ik me af wat voor Mac je hebt.. een iMac G3 ofzo. Hier start hij zowel op de MP als de MB binnen 5 seconden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Word 2008 doet er ongeveer 20 seconden over om op te starten.!
Core Duo 2.0Ghz met 2 gig geheugen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:23 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat valt nu ook wel weer mee. Als het echt 20 seconden duurt vraag ik me af wat voor Mac je hebt.. een iMac G3 ofzo. Hier start hij zowel op de MP als de MB binnen 5 seconden.
.iso bestanden, kon je die niet met Disk Utility (Schijfhulpprogramma) inladen? En anders met Toast 8 (of de nieuwe 9).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:39 schreef sweetysven het volgende:
Even een snel vraagje, ik heb hier een image bestand die ik wil mounten. Wat voor een software moet ik hiervoor downloaden? Of bestaan er een mogelijkheid in Leopard zelf die dat kan?
Niet?quote:
nee, ik weet t nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:23 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Niet?![]()
![]()
Ja ik weet het niet! Help me dan gewoon
Dat is idd zo voor de hand liggend dat ik daar al was....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:27 schreef nietzman het volgende:
Erm, met de export of shareknop of iets dergelijks voor de hand liggends misschien?
Que ? Anti noobs ? Er worden zelfs twee antwoorden gegeven. Wat wil je nog meer .. ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:29 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dat is idd zo voor de hand liggend dat ik daar al was....
Punt is alleen dat ik in het exporteer gedeelte allemaal extensies kan vinden, maar niet degene die ik wil. Heb er nu een .dv van gemaakt (krijgt ie een zelfde pictogram als bij quiktime) en ik geloof dat dat wel voldoet...
Wel een beetje jammer dat er in de Apple topics vaak zo anti noobs gereageerd wordtHet was maar een vraag hoor upperclass apple people!!!
Spijt me zeer dat het antwoord voor de hand liggend was![]()
Zeker een modje langsgeweestquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Que ? Anti noobs ? Er worden zelfs twee antwoorden gegeven. Wat wil je nog meer .. ?
Modjes komen hier nauwelijks , dus ik weet niet waar je het over hebt ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Zeker een modje langsgeweest
Maar thanks allen het is gelukt!
Gecondoleerd man!quote:Op zondag 30 maart 2008 11:18 schreef DutchErrorist het volgende:
vandaag is de begrafenis van mijn CRT'tje![]()
* DutchErrorist zet een zielig muziekje op
Als je nu wat liever had gereageerd, zou je de volgende keer direct geholpen worden. Dit was een test. Of je geslaagd bent, zie je bij je volgende vraagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Zeker een modje langsgeweest
Maar thanks allen het is gelukt!
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je nu wat liever had gereageerd, zou je de volgende keer direct geholpen worden. Dit was een test. Of je geslaagd bent, zie je bij je volgende vraag
HD van de macbook kapot hier. Net als 't scherm dat enorm flikkert de eerste 45 minuten, en de batterij die maar 30 minuten meegaat.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:18 schreef DutchErrorist het volgende:
vandaag is de begrafenis van mijn CRT'tje![]()
* DutchErrorist zet een zielig muziekje op
Ik heb net zelf even gemeten met dat programma, en kwam zelf tot zo'n 51 graden. Zo'n uitschieter, wanneer komt dat voor? Wanneer je een zwaar programma draait zeker?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:13 schreef Swindler het volgende:
Even misschien een domme vraag maar mijn macbook wordt meestal rond de 50-60 graden met uitschieters tot 82 graden is dat normaal ,of moet ik me zorgen gaan maken? (gemeten met Temperature Monitor)
Gewoon teruggaan/bellen ze zullen er niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:44 schreef seto het volgende:
Heb mijn Macbook nog niet eens een maand, en het scherm is nu al kapot. Als ik hem niet in een bepaalde hoek houd, blijft het scherm gewoon zwart. Heb er niet mee lopen gooien ofzo, altijd voorzichtig mee geweest, in case gehouden.
Ja alleen bij een zwaar programma als ik een groot bestand converteer naar pdf met adobe acrobat, Dankjewelquote:Op zondag 30 maart 2008 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb net zelf even gemeten met dat programma, en kwam zelf tot zo'n 51 graden. Zo'n uitschieter, wanneer komt dat voor? Wanneer je een zwaar programma draait zeker?
Ik denk dat die 50-60 graden wel gemiddeld is, dus geen zorgen maken.
Ik heb het eens op mijn Macbook getest, verhip, dat is wel erg warm!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb net zelf even gemeten met dat programma, en kwam zelf tot zo'n 51 graden. Zo'n uitschieter, wanneer komt dat voor? Wanneer je een zwaar programma draait zeker?
Ik denk dat die 50-60 graden wel gemiddeld is, dus geen zorgen maken.
Ik ben er niet bekend mee, maar dat gaat in ZiPhone toch ook zo makkelijk? iPhone plaatsen en op "Crack" drukken oid?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:01 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja alleen bij een zwaar programma als ik een groot bestand converteer naar pdf met adobe acrobat, Dankjewel
Als je het zo bedenkt is het best warm 51 gradenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb het eens op mijn Macbook getest, verhip, dat is wel erg warm!
Herinstall is dus aan te bevelen? Liep je Mac traag o.i.d.?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:57 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, een verse OSX-install later, en het loopt weer als een trein.Ik vermoed dat het kwam omdat ik in oktober een upgrade van Tiger naar Leopard had gedaan, ipv een herinstall zoals nu.Goed, ik ben nu 10.5.2 aan het downloaden plus een hele rits andere updates.
Heb nu voor het eerst ook Time Machine gebruikt waar het voor bedoeld is, en dat werkt heel erg goed. Het terugzetten duurt alleen wel heel erg lang; 120 gb was iets van 1,5 uur volgens mij.
Heeft er iig niks mee te maken, je bent in de war met Vista.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:57 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vermoed dat het kwam omdat ik in oktober een upgrade van Tiger naar Leopard had gedaan, ipv een herinstall zoals nu.
Hij bootte langzaam, en het opstarten van sommige programma's duurde naar mijn gevoel langer dan nodig, in ieder geval langer dan toen ik hem net had.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Herinstall is dus aan te bevelen? Liep je Mac traag o.i.d.?
Ah well, misschien zit het wel tussen mijn oren, maar naar mijn idee loopt het allemaal wat soepeler nu.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heeft er iig niks mee te maken, je bent in de war met Vista.
Wat je zeker nodig zult hebben is een pokerface.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:18 schreef elby1988 het volgende:
Zo! Ik heb besloten van de zomer een laptop te kopen. Ga op vakantie naar Amerika, dus neem er lekker 1 mee! Veel goedkoper, en krijg ook nog 10% korting met een ISIC studenten kaart ^^
Mensen die nog tips hebben? Ik ga soweiso een transformding voor de stekker kopen.. Andere dingen?
Invoerrechten (al dan niet 0%) + 19% BTW + een boete.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:42 schreef elby1988 het volgende:
Gouden tip,, Die oefen ik nog..
Ik ga er niet liegen. Maar ik kan het proberen. Mocht ik invoerrechten moeten betalen ben ik alsnog goedkoper uit lijkt me
Maar verder nog iets nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |