quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik heb echt een hekel aan Jaap grekegen. Ik heb zoiets van blaas jezelf lekker op in Afrika, hebben die kutkinderen ook wat vreten.
Het is van jullie allebei mooi dat jullie zo snel een nieuwe maakten met het oog op eventuele verdere para-momenten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:55 schreef MissSomebody het volgende:
oké, hier verder...lol, ik deed ook een poging maar tja voor het eerst, best spannend dan...Avonne!
Tja, moet je maar niet in DGK zitten, denk je dat je die vette geldprijs bij een pak koekjes krijgt ofzo? Huub is zelf altijd degene die vanalles roept over ik verkoop mijn moeder nog. Zodra hij een keer hard wordt aangepakt is het stigmatiserend. En hem dan nog in die rol vergelijken met Fortuyn, of Wilders. Joh, dat is totaal niet te vergelijken. Dit is spel, dat andere is politiek en realiteit, dus veel erger dan als Huub 'gestigmatiseerd' wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet.
Het gaat erom dat mensen kapot gemaakt worden door iemand te stigmatiseren. Dat mensen om hun mening bewaking nodig hebben omdat er dwazen rondlopen die menen de dienst uit te kunnen maken. Dat is ronduit een blamage voor een democratie. Maar laat maar het is te OT.
Top weer die gifjes Mazaruquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:54 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huub is god ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tis geen huillie die Huub, maar een slimme gast die weet waar ie mee bezig is, en net zohard anderen naait.
Nee was duidelijk te zien dat Brian zijn woede koelde op het kussen en het bed..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:51 schreef avonne het volgende:
Heeft Brian Amanda getrapt?
(in progress)
Ach zonder camera's was hij al lang doorgeslagen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee was duidelijk te zien dat Brian zijn woede koelde op het kussen en het bed..
hij heeft Amanda niet aangeraakt...
jammer he?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is van jullie allebei mooi dat jullie zo snel een nieuwe maakten met het oog op eventuele verdere para-momenten.
Thanks, ik was helaas net te laat voor rat zijn para aanval.quote:
Sommigen leren het nooit en straks verbaasd zijn als ze met 20 kilo coke in Argentinie gepakt worden...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:01 schreef blomst het volgende:
Amanda jankt.
En straks weer als een hondje achter Brian zeker.
Dat denk ik ook, het is alleen zo focking jammer dat Huub helemaal nietsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
En Amanda vindt "troost" bij Lieke... echt, nog 3 keer Lieke een avondje op visite
en Brian staat buiten
kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:02 schreef Disana het volgende:
Die escalatie zat er natuurlijk al sinds gisteravond aan te komen. Dat Lieke ook wat zei doet daar niets aan af. Amanda is het gedrag van Brian een beetje beu, met name sinds hij haar gisteravond bij het vuur buiten liet zitten.
Achter dat voorhoofd is het hol, dat is het ergstequote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:02 schreef schatje het volgende:
Claire heeft wel een mooi hoofdje. Alleen jammer van die bek en hoog voorhoofd.
37 of zoquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:05 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Mikey nou eigenlijk? Iets van 55 toch?
dikke kansquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:06 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat de Kooi winnen, hoor.
Daar ben ik al een weekje of wat van overtuigd
38 maar ziet er uit als 55.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:05 schreef schatje het volgende:
Hoe oud is Mikey nou eigenlijk? Iets van 55 toch?
Brian is wel zo slim om Amanda vooruit te sturen met een extra koffer die op slot zit...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Sommigen leren het nooit en straks verbaasd zijn als ze met 20 kilo coke in Argentinie gepakt worden...
Hij was dan ook geweldig, en de OP is ook een staaltje "overzichtelijk blijlezen wat je gemist hebt"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:06 schreef avonne het volgende:
Ben blij dat ik mijn TT nog eens er in kon gooien![]()
Ik ben dol op TTs verzinnen. It's my pride and joy
Is die ook omgebouwd?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:04 schreef schatje het volgende:
Amanda en die mislukte omgebouwde van een Lieke luisteren naar Mariah Carey.
Als ik ergens wel een hekel aan heb is het Mariah Carey.
Echt he?![]()
![]()
Dat denk ik ook; Brian zal nooit zo'n representatieve functie kunnen uitoefenen, met dat taalgebruik van hem.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:06 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat de Kooi winnen, hoor.
Daar ben ik al een weekje of wat van overtuigd
De Brian-stijl, geen stijl dus....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian is wel zo slim om Amanda vooruit te sturen met een extra koffer die op slot zit...
Ik heb geen eens een sociaal leven, laat staan verplichtingenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:05 schreef Marieke_B het volgende:
jeetje
wat is het ineens druk hier!
iedereen weer terug van alle sociale verplichtingen![]()
Eigenlijk interressert me dat helemaal geen reet. Ik zie mensen die uit hun gevoel praten en hun liefde naar elkaar tonen. Denk dat de schellen de laatste paar dagen ook wel van Mikey's ogen zijn gevallen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:07 schreef rooie3 het volgende:
Lief dat Huub en Mick nu zo leuk afscheid kunnen nemen.Zijn grote vriend Brian heeft het dus vanavond laten afweten.
Lees ik dit nou goed?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:10 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke tegen Brian ' Zorg goed voor je meisje'
Brian mompelt ' hoeren'
Lieke tegen Amanda ' Verstond ik dat nou goed?'
Echt waar joh?quote:
Ik verstond "Hoer!" Maar "Hoeren" zou ook makkelijk kunnenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
1 koffer
20 kilo wit
slot
Amanda
paspoort
vliegticket
Ik heb het rooie petje alweer verstopt... denk dat er binnen enkele dagen toch een enorme ontploffing moet komen.... het gaat nu in sneltreinvaart lijkt het wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt oorlog straks tussen Mannie en Breien
Stuk touw voor mocht het niet lukken...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
1 koffer
20 kilo wit
slot
Amanda
paspoort
vliegticket
Dat zie ik ook en vind gewoon dat Huub geen slechte vent is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk interressert me dat helemaal geen reet. Ik zie mensen die uit hun gevoel praten en hun liefde naar elkaar tonen. Denk dat de schellen de laatste paar dagen ook wel van Mikey's ogen zijn gevallen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
1 koffer
20 kilo wit
slot
Amanda
paspoort
vliegticket
Oh ja, al denk ik niet dat er nu nog veel komt. Ik denk dat het nog even op zich laat wachten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:15 schreef Marieke_B het volgende:
ok, zit iedereen er klaar voor?
Eeen agressieve klootzak met een klein hartje die niet bang is om fouten toe te geven en zijn gevoelens te uiten. Ik ben benieuwd of ie het over z'n hart kan verkrijegen Claire weg te stemmen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook en vind gewoon dat Huub geen slechte vent is.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:15 schreef Marieke_B het volgende:
ok, zit iedereen er klaar voor?
bootquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
1 koffer
20 kilo wit
slot
Amanda
paspoort
vliegticket
Is ook Brailaans, dus het is je vergeven...quote:
"Lieke is een hoerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda: wil je even een rondje met mij lopen?
Brian: waar wil je lopen?
Amanda: buiten en klopt het dat je mij hoer noemde?
Lieke verstond het buiten ook.
Brian: dan zeg ik het wel in je gezicht.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat er staat:
[ afbeelding ]
Zal straks de audio even uploaden ....... even geduld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh jongens, volgens Breien hebben we het verkeerd verstaan
Dikke kans dat die het zelf niet eens door heeft gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh jongens, volgens Breien hebben we het verkeerd verstaan
Maar het stapelt zich wel op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, al denk ik niet dat er nu nog veel komt. Ik denk dat het nog even op zich laat wachten.
En je hebt wel gelijk hoor, de opmerkingen van Lieke hebben natuurlijk zeker geholpen. Maar we weten uit ervaring (de vele gesprekken met Sylvia) ook dat het niet blijft hangen bij Amanda.
Geprobeerd en vergroot maar is niet te lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:14 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand goed op de kop lezen?
[ afbeelding ]
Die word straks weer lekker anaal genomen. Zoals het hoort, lekker genaaid worden. Letterlijk & figuurlijk. Brian laat Amanda straks vallen als een baksteen. Amanda is zo naief als de teringquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:01 schreef blomst het volgende:
Amanda jankt.
En straks weer als een hondje achter Brian zeker.
*gooit pammetjes*quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:19 schreef avonne het volgende:ik begin gewoon te trillen van de zenuwen
Zouden we dan vandaag meemaken dat Brian gaat meppen ?
OT wat is N.A.D. ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef PeterNB het volgende:
Amanda gaat los. Ik hoor aan het kreunen van Bwian dat het de goeie kant opgaat![]()
helemaal niet. Dit is een heel spannend moment ...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef AnTjUh het volgende:
ik ga toch maar ff beneden naar de streams
lijk wel gek maar ja.........
Ik niet Laat de echte Brian nu maar eens zien, dat is beter dan na de kooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef avonne het volgende:
O god, Amanda zegt het allemaal
Ik vind het doodeng![]()
![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook en vind gewoon dat Huub geen slechte vent is.
(OT) Dat is het merk van mijn nieuwe voor- en eindversterker !quote:
Ik durf niet eens te luisterenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef avonne het volgende:
O god, Amanda zegt het allemaal
Ik vind het doodeng![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:24 schreef Marieke_B het volgende:
dit is bijna enger dan de excorsist
OT:quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(OT) Dat is het merk van mijn nieuwe voor- en eindversterker !
(In combinatie met mijn nieuwe speakers heb ik nu de beste geluidsinstallatie
van heel Rotterdam)
Toch vind ik het sneu voor Amanda. Maar het is beter dat dit binnen DGK opgelost gaat worden.quote:
ik kan er ook niks van maken jammer..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Geprobeerd en vergroot maar is niet te lezen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:27 schreef Prospera het volgende:
Amanda: je bent superagressief bezig de laatste dagen, doe even rustig alsjeblieft.
volgens mij hebben ze hem verkeerde pillen gegeven.
Ik neem aan dat iemand met een verdovingspistool in de buurt staat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:27 schreef MissSomebody het volgende:
Pas op Aman, een rat in een het nauw kan rare sprongen maken...![]()
Diep in mijn hart vind ik het ook wel sneu. Maar zie kiest zelf voor die bosmongool.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch vind ik het sneu voor Amanda. Maar het is beter dat dit binnen DGK opgelost gaat worden.
leuk hequote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:29 schreef T-lex het volgende:
En Amanda draaft weer door...
Dat zit geloof ik in haar familie....hoe triest ook...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:25 schreef Kinga het volgende:
Ik vrees het ergste na de kooi, als Brian en Amanda eventueel samen gaan wonen. Hij trapt haar helemaal kapot.
dat we eruit zijn..prima..we hebben een afspraak gemaaktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Desii het volgende:
B: jij voert jou discussie... ik voer mijn discussie en dan komen we eruit
wat zegt tie nou eigenlijk???
Maar gelukkig hebben ze verder een perfecte relaaasie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
Brian beschuldigd Amanda er van dat zij schopt onder de tafel..... Amanda: nee dat is jou ding... je moet geen dingen van jouw in mijn schoen schuiven.... Het doek valt langzaam maar zeker.
Is het ook. Vlak nadat Amanda het voorstelde en Brian als reactie daarop het glas naar Dennis trapte .quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Disana het volgende:
Zegt ze nou dat ze door hem geknepen wordt als ze met een ander in gesprek is? Brian lijkt te zeggen dat het een code is.
Dat is al langer zo....ook met schopjes onder tafel seinen ze elkaar in...als de 1 te ver gaat bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Disana het volgende:
Zegt ze nou dat ze door hem geknepen wordt als ze met een ander in gesprek is? Brian lijkt te zeggen dat het een code is.
Ah okee. Mooie manier is dat, knijpen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Is het ook. Vlak nadat Amanda het voorstelde en Brian als reactie daarop het glas naar Dennis trapte .
dat als Amanda met een ander in discussie is hij haar niet zal knijpen of onder de tafel schoppen als teken dat ze het wat rustig aan moet doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Desii het volgende:
amanda zegt toch net duidelijk dat dat brian z n ding is, amanda schopt of knijpt brian nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is al langer zo....ook met schopjes onder tafel seinen ze elkaar in...als de 1 te ver gaat bijvoorbeeld...
Vreemd soort communicatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is al langer zo....ook met schopjes onder tafel seinen ze elkaar in...als de 1 te ver gaat bijvoorbeeld...
scheelt aankleden als je naar het ziekenhuis moetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:33 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat met d'r makeup op en d'r jurk aan in bed liggen....lekker makkelijk voor morgen.
Held Huub zit weer tegen het bolle holle hoofd van CL air E aan te zwetsen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:29 schreef AnTjUh het volgende:
ik krijg ook bijna meelij met amanda .....bijna
kan iemand huub ff informeren??
zal wel zo n schriftje zijn waarin ie z n gevoelens moet opschrijven voor z n therapeutquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:33 schreef ruby het volgende:
Brian maakt weer aantekeningen in z'n psychopatenschriftje?
Voor mij is Brian altijd iemand geweest die z'n gevoel niet duidelijk kan maken aan mensen.... net alsof ie een kronkel in z'n hoofd heeft. Vaak begrijp ik hem wel wat ie bedoelt maar hij kan het niet overbrengen. Een soort van Toondoof... hij denkt de noot goed te zingen maar in feite zit ie er helemaal naast zonder het zelf door te hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Desii het volgende:
doet me denken aan dat liedje van Acda en de Munnikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd soort communicatie.
Nou daar ligt ze dan, het is echt goed uitgesproken
Leuk petje... staat je goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:36 schreef PeterNB het volgende:
De regie zoomt nog maar es even in naar het Bassie en Adriaan schilderij boven hun bed
met het hartje
en hij dult geen tegenspraak,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is Brian altijd iemand geweest die z'n gevoel niet duidelijk kan maken aan mensen.... net alsof ie een kronkel in z'n hoofd heeft. Vaak begrijp ik hem wel wat ie bedoelt maar hij kan het niet overbrengen. Een soort van Toondoof... hij denkt de noot goed te zingen maar in feite zit ie er helemaal naast zonder het zelf door te hebben.
Zo waarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:36 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
1 koffer 2 koffers
20 kilo wit 40 kilo wit
paspoort vals paspoort
vliegticket enkele reis
Mike kwam nog even kijken, maar Brian zegt dat ze ruzie haddenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:41 schreef blomst het volgende:
Amanda en Brian maken het gezellig voor mike zijn laatste avond.
Bij B&A niet denk ik...Amanda heeft pikstraf.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:42 schreef AnTjUh het volgende:
wordt er niet gebangd vanavond?
Neuuuh die gesprekken kan ik nu wel dromen zonder te luisteren. Die gaan al weken hetzelfdequote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef avonne het volgende:
Luistert er nog iemand naar Held Huub en zijn Prinses?
Denk eerder, dat Brain kutstraf heeft. (of is het anusstrafquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bij B&A niet denk ik...Amanda heeft pikstraf.
Ik denk dat ze lekker door kabbelenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef avonne het volgende:
Luistert er nog iemand naar Held Huub en zijn Prinses?
Dat wijf is helemaal van het pad af..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef mazaru het volgende:
Waarom ligt ze nou aangekleed in bed?
Ze heeft wel haar schoenen uitgedaan en ze gaat gewoon slapen hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef mazaru het volgende:
Nou ja, dan is ze morgen wel snel klaarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft wel haar schoenen uitgedaan en ze gaat gewoon slapen hoor
Van het pad af? Ze loopt haar hele leven al door de bosjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat wijf is helemaal van het pad af..
Lieke is d'r beste vriendin....ze heeft te veel gezopen en ze is zielig.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja, dan is ze morgen wel snel klaar
Gelukkig mag ze morgen heel de dag gaan winkelen met Mike. Dat kind komt nooit de villa uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat wijf is helemaal van het pad af..
Lieke is d'r beste vriendin....ze heeft te veel gezopen en ze is zielig.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Van het pad af? Ze loopt haar hele leven al door de bosjes.
Claire laat zich niet piepelen. Die kan heel goed d'r mondje roeren als zij vindt dat dat nodig is. Futuliteiten interesseren haar weinig. Zij schrijft mensen niet meteen af als die fouten maken. Daarbij heeft ze een goed rechtvaardigheidsgevoel. Ik zeg ook al een paar dagen dat Huub het nog wel eens erg zwaar zal krijgen om Claire weg te stemmen. Eigenlijk hoorde je dat vanavond al door de verhalen tegen Jaap door.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haha, die Huub. Die denkt, dat hij aan Claire een makkie heeft.
Toen zij net thuis kwam, liet zij haar autoriteit heel goed gelden, door hem terecht te wijzen als hij zich ongenuanceerd uitliet over Lieke. En Huub luisterde braaf. Ja, nu nog wel. Nu gaat het om veel geld.
Ben benieuwd hoe hij buiten de kooi naar haar luistert en hoe Claire zich laat piepelen.
Kan ze sneller weg rennen als hij weer begint te stompen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef mazaru het volgende:
Welk filmpje??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef Copycat het volgende:
Zo, bijgelezen. En dat filmpje gezien.
Maar die ogen van Amanda gaan pas echt open als ze eerst zijn dichtgeslagen. En dan nog is het een lucky shot, ben ik bang.
Triest meisje.
welk filmpje?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef Copycat het volgende:
Zo, bijgelezen. En dat filmpje gezien.
Maar die ogen van Amanda gaan pas echt open als ze eerst zijn dichtgeslagen. En dan nog is het een lucky shot, ben ik bang.
Triest meisje.
Hij zegt heel vaak puta of kuthoer achter de rug van Amanda om, dus het verbaast me niet dat ie dat ook bij Lieke doet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die klootzak zei trouwens echt "hoer" ...... Lieke zei tegen hem wees lief voor je meisje, en toen
fluisterde hij zachtjes "hoer" toen ze wegliep ....... wat een bosmongool
In het desbetreffend en bovenstaand filmpje roept ie ook iets waarin heel duidelijk Puta te herkennen is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:55 schreef avonne het volgende:
Hij zegt heel vaak puta of kuthoer achter de rug van Amanda om, dus het verbaast me niet dat ie dat ook bij Lieke doet.
Hij is mans genoeg om het ook in d'r gezicht te zeggen toch...dus dat "achter d'r rug" is geen punt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij zegt heel vaak puta of kuthoer achter de rug van Amanda om, dus het verbaast me niet dat ie dat ook bij Lieke doet.
Brian en mans?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij is mans genoeg om het ook in d'r gezicht te zeggen toch...dus dat "achter d'r rug" is geen punt.
Juist hardstikke goed van zequote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:00 schreef Lady-night het volgende:
Snap alleen niet dat ze zo'n goser in de Kooi houden, waar wachten ze op, iedere idioot kan zien dat dit fout gaat!!
Die gast is gewoon echt een gevaar. Stel dat ie iemand echt gaat trappen.... Yuri was tenminste nog een gertrainde sportman... overlevingskansen voor de andere wannabees lijken me nihil.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:00 schreef Lady-night het volgende:
Snap alleen niet dat ze zo'n goser in de Kooi houden, waar wachten ze op, iedere idioot kan zien dat dit fout gaat!!
ik denk dat je gelijk krijgt......... en call me naief..... maar heel langzaam ga ik nog geloven dat Huub echt, echt om der geeftquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire laat zich niet piepelen. Die kan heel goed d'r mondje roeren als zij vindt dat dat nodig is. Futuliteiten interesseren haar weinig. Zij schrijft mensen niet meteen af als die fouten maken. Daarbij heeft ze een goed rechtvaardigheidsgevoel. Ik zeg ook al een paar dagen dat Huub het nog wel eens erg zwaar zal krijgen om Claire weg te stemmen. Eigenlijk hoorde je dat vanavond al door de verhalen tegen Jaap door.
Ik bedoelde eigenlijk OF Claire zich laat piepelen, want ik denk ook niet, dat het Huub lukt om dit bij Claire te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire laat zich niet piepelen. Die kan heel goed d'r mondje roeren als zij vindt dat dat nodig is. Futuliteiten interesseren haar weinig. Zij schrijft mensen niet meteen af als die fouten maken. Daarbij heeft ze een goed rechtvaardigheidsgevoel. Ik zeg ook al een paar dagen dat Huub het nog wel eens erg zwaar zal krijgen om Claire weg te stemmen. Eigenlijk hoorde je dat vanavond al door de verhalen tegen Jaap door.
Als dit allemaal gescript en gespeeld is dan mogen ze we wat mij betreft DGK voordragen voor een Emmy.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:04 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijk krijgt......... en call me naief..... maar heel langzaam ga ik nog geloven dat Huub echt, echt om der geeft
kweet ut niet.... soms denk neuhhhh allemaal spel, maar toen ik zag hoe hij naar der toerende toen ze eraan kwam... dacht ik.... het zal toch niet hé (huubje weer verliefd)
Ik blijf vinden dat ze het naar omstandigheden en karakter het goed doet. Ik kan niks bedenken wat ik tegen Claire zou kunnen hebben. Omdat ze te lief is en saai? Nou mij zit ze helemaal niet in de weg. Ik vind haar mooi passen bij Huub. De een heeft wat teveel en de ander wat te weinig. Tegenpolen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk OF Claire zich laat piepelen, want ik denk ook niet, dat het Huub lukt om dit bij Claire te doen.
Claire is veel te nuchter om Huub op de kast te jagen, die heeft volgens mij een hele tactische manier van praten. '
Meebuigen en daarna heel hard, maar subtiel terug veren.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:17 schreef trettie het volgende:
Komt er nu morgen eindelijk een brief met een boete ?
het is toch verdomme een schande dat de FEBO hier gewoon niks op uit doet !
Ja die moet eerst ook bewusteloos daar onderaan de trap liggen en dan nog zal ie natrappen want als ie boos is is ie boos!
En dan nog is het haar schuld !
ZE HAALT GEWOON HET BLOED ONDER Z'N NAGELS VANDAAN EN HIJ WIL IETS TERUG ZIEN VAN DAT BLOED!!!!!!!!
Maak ik wel eentje....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS in negentien, maar ik voel me niet echt geroepen ..........
hehehe, ik ook niet ....... trustequote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS in negentien, maar ik voel me niet echt geroepen ..........
Skitterendquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:36 schreef akveor het volgende:
Er staat een COS te wachten... maken jullie deze vol? Zorg ik voor een OP-tje
[COS # 3461] Adios, liefde en relatie. Welkom puta en hoer.
Thnx Akveorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:36 schreef akveor het volgende:
Mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:36 schreef akveor het volgende:
Tegen Lieke, niet tegen Amandaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Was wel duidelijk he? Brain zei inderdaad HOER.
In mijn lay out 7 of 13 (het wisseld)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:11 schreef trettie het volgende:
Hoeveel paginas hebben de cossen tegenwoordig hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |