bootquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
1 koffer
20 kilo wit
slot
Amanda
paspoort
vliegticket
Is ook Brailaans, dus het is je vergeven...quote:
"Lieke is een hoerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda: wil je even een rondje met mij lopen?
Brian: waar wil je lopen?
Amanda: buiten en klopt het dat je mij hoer noemde?
Lieke verstond het buiten ook.
Brian: dan zeg ik het wel in je gezicht.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat er staat:
[ afbeelding ]
Zal straks de audio even uploaden ....... even geduld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh jongens, volgens Breien hebben we het verkeerd verstaan
Dikke kans dat die het zelf niet eens door heeft gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh jongens, volgens Breien hebben we het verkeerd verstaan
Maar het stapelt zich wel op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, al denk ik niet dat er nu nog veel komt. Ik denk dat het nog even op zich laat wachten.
En je hebt wel gelijk hoor, de opmerkingen van Lieke hebben natuurlijk zeker geholpen. Maar we weten uit ervaring (de vele gesprekken met Sylvia) ook dat het niet blijft hangen bij Amanda.
Geprobeerd en vergroot maar is niet te lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:14 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand goed op de kop lezen?
[ afbeelding ]
Die word straks weer lekker anaal genomen. Zoals het hoort, lekker genaaid worden. Letterlijk & figuurlijk. Brian laat Amanda straks vallen als een baksteen. Amanda is zo naief als de teringquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:01 schreef blomst het volgende:
Amanda jankt.
En straks weer als een hondje achter Brian zeker.
*gooit pammetjes*quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:19 schreef avonne het volgende:ik begin gewoon te trillen van de zenuwen
Zouden we dan vandaag meemaken dat Brian gaat meppen ?
OT wat is N.A.D. ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef PeterNB het volgende:
Amanda gaat los. Ik hoor aan het kreunen van Bwian dat het de goeie kant opgaat![]()
helemaal niet. Dit is een heel spannend moment ...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef AnTjUh het volgende:
ik ga toch maar ff beneden naar de streams
lijk wel gek maar ja.........
Ik niet Laat de echte Brian nu maar eens zien, dat is beter dan na de kooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef avonne het volgende:
O god, Amanda zegt het allemaal
Ik vind het doodeng![]()
![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook en vind gewoon dat Huub geen slechte vent is.
(OT) Dat is het merk van mijn nieuwe voor- en eindversterker !quote:
Ik durf niet eens te luisterenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef avonne het volgende:
O god, Amanda zegt het allemaal
Ik vind het doodeng![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:24 schreef Marieke_B het volgende:
dit is bijna enger dan de excorsist
OT:quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(OT) Dat is het merk van mijn nieuwe voor- en eindversterker !
(In combinatie met mijn nieuwe speakers heb ik nu de beste geluidsinstallatie
van heel Rotterdam)
Toch vind ik het sneu voor Amanda. Maar het is beter dat dit binnen DGK opgelost gaat worden.quote:
ik kan er ook niks van maken jammer..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Geprobeerd en vergroot maar is niet te lezen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:27 schreef Prospera het volgende:
Amanda: je bent superagressief bezig de laatste dagen, doe even rustig alsjeblieft.
volgens mij hebben ze hem verkeerde pillen gegeven.
Ik neem aan dat iemand met een verdovingspistool in de buurt staat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:27 schreef MissSomebody het volgende:
Pas op Aman, een rat in een het nauw kan rare sprongen maken...![]()
Diep in mijn hart vind ik het ook wel sneu. Maar zie kiest zelf voor die bosmongool.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch vind ik het sneu voor Amanda. Maar het is beter dat dit binnen DGK opgelost gaat worden.
leuk hequote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:29 schreef T-lex het volgende:
En Amanda draaft weer door...
Dat zit geloof ik in haar familie....hoe triest ook...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:25 schreef Kinga het volgende:
Ik vrees het ergste na de kooi, als Brian en Amanda eventueel samen gaan wonen. Hij trapt haar helemaal kapot.
dat we eruit zijn..prima..we hebben een afspraak gemaaktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Desii het volgende:
B: jij voert jou discussie... ik voer mijn discussie en dan komen we eruit
wat zegt tie nou eigenlijk???
Maar gelukkig hebben ze verder een perfecte relaaasie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
Brian beschuldigd Amanda er van dat zij schopt onder de tafel..... Amanda: nee dat is jou ding... je moet geen dingen van jouw in mijn schoen schuiven.... Het doek valt langzaam maar zeker.
Is het ook. Vlak nadat Amanda het voorstelde en Brian als reactie daarop het glas naar Dennis trapte .quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Disana het volgende:
Zegt ze nou dat ze door hem geknepen wordt als ze met een ander in gesprek is? Brian lijkt te zeggen dat het een code is.
Dat is al langer zo....ook met schopjes onder tafel seinen ze elkaar in...als de 1 te ver gaat bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Disana het volgende:
Zegt ze nou dat ze door hem geknepen wordt als ze met een ander in gesprek is? Brian lijkt te zeggen dat het een code is.
Ah okee. Mooie manier is dat, knijpen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Is het ook. Vlak nadat Amanda het voorstelde en Brian als reactie daarop het glas naar Dennis trapte .
dat als Amanda met een ander in discussie is hij haar niet zal knijpen of onder de tafel schoppen als teken dat ze het wat rustig aan moet doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Desii het volgende:
amanda zegt toch net duidelijk dat dat brian z n ding is, amanda schopt of knijpt brian nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is al langer zo....ook met schopjes onder tafel seinen ze elkaar in...als de 1 te ver gaat bijvoorbeeld...
Vreemd soort communicatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is al langer zo....ook met schopjes onder tafel seinen ze elkaar in...als de 1 te ver gaat bijvoorbeeld...
scheelt aankleden als je naar het ziekenhuis moetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:33 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat met d'r makeup op en d'r jurk aan in bed liggen....lekker makkelijk voor morgen.
Held Huub zit weer tegen het bolle holle hoofd van CL air E aan te zwetsen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:29 schreef AnTjUh het volgende:
ik krijg ook bijna meelij met amanda .....bijna
kan iemand huub ff informeren??
zal wel zo n schriftje zijn waarin ie z n gevoelens moet opschrijven voor z n therapeutquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:33 schreef ruby het volgende:
Brian maakt weer aantekeningen in z'n psychopatenschriftje?
Voor mij is Brian altijd iemand geweest die z'n gevoel niet duidelijk kan maken aan mensen.... net alsof ie een kronkel in z'n hoofd heeft. Vaak begrijp ik hem wel wat ie bedoelt maar hij kan het niet overbrengen. Een soort van Toondoof... hij denkt de noot goed te zingen maar in feite zit ie er helemaal naast zonder het zelf door te hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:28 schreef Desii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |