bootquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
1 koffer
20 kilo wit
slot
Amanda
paspoort
vliegticket
Is ook Brailaans, dus het is je vergeven...quote:
"Lieke is een hoerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:17 schreef Prospera het volgende:
Amanda: wil je even een rondje met mij lopen?
Brian: waar wil je lopen?
Amanda: buiten en klopt het dat je mij hoer noemde?
Lieke verstond het buiten ook.
Brian: dan zeg ik het wel in je gezicht.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat er staat:
[ afbeelding ]
Zal straks de audio even uploaden ....... even geduld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh jongens, volgens Breien hebben we het verkeerd verstaan
Dikke kans dat die het zelf niet eens door heeft gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Oh jongens, volgens Breien hebben we het verkeerd verstaan
Maar het stapelt zich wel op.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, al denk ik niet dat er nu nog veel komt. Ik denk dat het nog even op zich laat wachten.
En je hebt wel gelijk hoor, de opmerkingen van Lieke hebben natuurlijk zeker geholpen. Maar we weten uit ervaring (de vele gesprekken met Sylvia) ook dat het niet blijft hangen bij Amanda.
Geprobeerd en vergroot maar is niet te lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:14 schreef Marieke_B het volgende:
Kan iemand goed op de kop lezen?
[ afbeelding ]
Die word straks weer lekker anaal genomen. Zoals het hoort, lekker genaaid worden. Letterlijk & figuurlijk. Brian laat Amanda straks vallen als een baksteen. Amanda is zo naief als de teringquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:01 schreef blomst het volgende:
Amanda jankt.
En straks weer als een hondje achter Brian zeker.
*gooit pammetjes*quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:19 schreef avonne het volgende:ik begin gewoon te trillen van de zenuwen
Zouden we dan vandaag meemaken dat Brian gaat meppen ?
OT wat is N.A.D. ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef PeterNB het volgende:
Amanda gaat los. Ik hoor aan het kreunen van Bwian dat het de goeie kant opgaat![]()
helemaal niet. Dit is een heel spannend moment ...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:20 schreef AnTjUh het volgende:
ik ga toch maar ff beneden naar de streams
lijk wel gek maar ja.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |