Hij zegt heel vaak puta of kuthoer achter de rug van Amanda om, dus het verbaast me niet dat ie dat ook bij Lieke doet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die klootzak zei trouwens echt "hoer" ...... Lieke zei tegen hem wees lief voor je meisje, en toen
fluisterde hij zachtjes "hoer" toen ze wegliep ....... wat een bosmongool
In het desbetreffend en bovenstaand filmpje roept ie ook iets waarin heel duidelijk Puta te herkennen is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:55 schreef avonne het volgende:
Hij zegt heel vaak puta of kuthoer achter de rug van Amanda om, dus het verbaast me niet dat ie dat ook bij Lieke doet.
Hij is mans genoeg om het ook in d'r gezicht te zeggen toch...dus dat "achter d'r rug" is geen punt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij zegt heel vaak puta of kuthoer achter de rug van Amanda om, dus het verbaast me niet dat ie dat ook bij Lieke doet.
Brian en mans?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij is mans genoeg om het ook in d'r gezicht te zeggen toch...dus dat "achter d'r rug" is geen punt.
Juist hardstikke goed van zequote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:00 schreef Lady-night het volgende:
Snap alleen niet dat ze zo'n goser in de Kooi houden, waar wachten ze op, iedere idioot kan zien dat dit fout gaat!!
Die gast is gewoon echt een gevaar. Stel dat ie iemand echt gaat trappen.... Yuri was tenminste nog een gertrainde sportman... overlevingskansen voor de andere wannabees lijken me nihil.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:00 schreef Lady-night het volgende:
Snap alleen niet dat ze zo'n goser in de Kooi houden, waar wachten ze op, iedere idioot kan zien dat dit fout gaat!!
ik denk dat je gelijk krijgt......... en call me naief..... maar heel langzaam ga ik nog geloven dat Huub echt, echt om der geeftquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire laat zich niet piepelen. Die kan heel goed d'r mondje roeren als zij vindt dat dat nodig is. Futuliteiten interesseren haar weinig. Zij schrijft mensen niet meteen af als die fouten maken. Daarbij heeft ze een goed rechtvaardigheidsgevoel. Ik zeg ook al een paar dagen dat Huub het nog wel eens erg zwaar zal krijgen om Claire weg te stemmen. Eigenlijk hoorde je dat vanavond al door de verhalen tegen Jaap door.
Ik bedoelde eigenlijk OF Claire zich laat piepelen, want ik denk ook niet, dat het Huub lukt om dit bij Claire te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Claire laat zich niet piepelen. Die kan heel goed d'r mondje roeren als zij vindt dat dat nodig is. Futuliteiten interesseren haar weinig. Zij schrijft mensen niet meteen af als die fouten maken. Daarbij heeft ze een goed rechtvaardigheidsgevoel. Ik zeg ook al een paar dagen dat Huub het nog wel eens erg zwaar zal krijgen om Claire weg te stemmen. Eigenlijk hoorde je dat vanavond al door de verhalen tegen Jaap door.
Als dit allemaal gescript en gespeeld is dan mogen ze we wat mij betreft DGK voordragen voor een Emmy.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:04 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijk krijgt......... en call me naief..... maar heel langzaam ga ik nog geloven dat Huub echt, echt om der geeft
kweet ut niet.... soms denk neuhhhh allemaal spel, maar toen ik zag hoe hij naar der toerende toen ze eraan kwam... dacht ik.... het zal toch niet hé (huubje weer verliefd)
Ik blijf vinden dat ze het naar omstandigheden en karakter het goed doet. Ik kan niks bedenken wat ik tegen Claire zou kunnen hebben. Omdat ze te lief is en saai? Nou mij zit ze helemaal niet in de weg. Ik vind haar mooi passen bij Huub. De een heeft wat teveel en de ander wat te weinig. Tegenpolen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk OF Claire zich laat piepelen, want ik denk ook niet, dat het Huub lukt om dit bij Claire te doen.
Claire is veel te nuchter om Huub op de kast te jagen, die heeft volgens mij een hele tactische manier van praten. '
Meebuigen en daarna heel hard, maar subtiel terug veren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |