abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57689628
Mooiste is nog dat Amanda gezopen heeft...morgen dus waarschijnlijk en ochtendgriepje heeft. En wel al om een uur of 10:00 er uit zal moeten om te gaan shoppen met Mikey. Hoewel...ze heeft al kleren aan en makeup op, dat scheeld een uurtje.
pi_57689636
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die klootzak zei trouwens echt "hoer" ...... Lieke zei tegen hem wees lief voor je meisje, en toen
fluisterde hij zachtjes "hoer" toen ze wegliep ....... wat een bosmongool
Hij zegt heel vaak puta of kuthoer achter de rug van Amanda om, dus het verbaast me niet dat ie dat ook bij Lieke doet.
pi_57689651
Brian is z'n tanden aan het poetsen...dus die gaat z'n nest in.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 01:57:24 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57689668
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:55 schreef avonne het volgende:

Hij zegt heel vaak puta of kuthoer achter de rug van Amanda om, dus het verbaast me niet dat ie dat ook bij Lieke doet.
In het desbetreffend en bovenstaand filmpje roept ie ook iets waarin heel duidelijk Puta te herkennen is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57689679
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:55 schreef avonne het volgende:

[..]

Hij is mans genoeg om het ook in d'r gezicht te zeggen toch...dus dat "achter d'r rug" is geen punt.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 01:58:52 #256
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_57689692
Soundfile waarin Brian bij het afscheid Lieke een hoer noemt: http://www.megaupload.com/?d=3AZG9U45
.
pi_57689701
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:57 schreef T-lex het volgende:

[..]

Hij is mans genoeg om het ook in d'r gezicht te zeggen toch...dus dat "achter d'r rug" is geen punt.
Brian en mans?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57689711
Snap alleen niet dat ze zo'n goser in de Kooi houden, waar wachten ze op, iedere idioot kan zien dat dit fout gaat!!
Hangplek voor vrije gedachten
pi_57689733
vervolg filmpje waarin Brian ons streamers de situatie nog eens duidelijk uitlegt:

Brian wordt para en agressief door Amanda - deel 2
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
pi_57689750
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 02:00 schreef Lady-night het volgende:
Snap alleen niet dat ze zo'n goser in de Kooi houden, waar wachten ze op, iedere idioot kan zien dat dit fout gaat!!
Juist hardstikke goed van ze

Voor de rest is het niet echt spannend meer in DGK.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_57689752
quote:
dankje
Goedemorgen :W
  zaterdag 29 maart 2008 @ 02:03:28 #262
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57689776
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 02:00 schreef Lady-night het volgende:
Die gast is gewoon echt een gevaar. Stel dat ie iemand echt gaat trappen.... Yuri was tenminste nog een gertrainde sportman... overlevingskansen voor de andere wannabees lijken me nihil.
Niet zo hard, maar kijk eens naar de gekruiste voeten op 3.57
pi_57689803
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef akveor het volgende:

[..]

Claire laat zich niet piepelen. Die kan heel goed d'r mondje roeren als zij vindt dat dat nodig is. Futuliteiten interesseren haar weinig. Zij schrijft mensen niet meteen af als die fouten maken. Daarbij heeft ze een goed rechtvaardigheidsgevoel. Ik zeg ook al een paar dagen dat Huub het nog wel eens erg zwaar zal krijgen om Claire weg te stemmen. Eigenlijk hoorde je dat vanavond al door de verhalen tegen Jaap door.
ik denk dat je gelijk krijgt......... en call me naief..... maar heel langzaam ga ik nog geloven dat Huub echt, echt om der geeft
kweet ut niet.... soms denk neuhhhh allemaal spel, maar toen ik zag hoe hij naar der toerende toen ze eraan kwam... dacht ik.... het zal toch niet hé (huubje weer verliefd)
  zaterdag 29 maart 2008 @ 02:06:23 #265
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57689830
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom niemand de laatste maanden tegen Brian speelt. Het is beter dat dit zichzelf oplost. Eigenlijk is het gewoon zielig. Maar daar win je DGK niet mee.....
Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef akveor het volgende:

[..]

Claire laat zich niet piepelen. Die kan heel goed d'r mondje roeren als zij vindt dat dat nodig is. Futuliteiten interesseren haar weinig. Zij schrijft mensen niet meteen af als die fouten maken. Daarbij heeft ze een goed rechtvaardigheidsgevoel. Ik zeg ook al een paar dagen dat Huub het nog wel eens erg zwaar zal krijgen om Claire weg te stemmen. Eigenlijk hoorde je dat vanavond al door de verhalen tegen Jaap door.
Ik bedoelde eigenlijk OF Claire zich laat piepelen, want ik denk ook niet, dat het Huub lukt om dit bij Claire te doen.
Claire is veel te nuchter om Huub op de kast te jagen, die heeft volgens mij een hele tactische manier van praten. '
Meebuigen en daarna heel hard, maar subtiel terug veren.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 02:07:50 #267
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57689850
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 02:04 schreef Desii het volgende:

[..]

ik denk dat je gelijk krijgt......... en call me naief..... maar heel langzaam ga ik nog geloven dat Huub echt, echt om der geeft
kweet ut niet.... soms denk neuhhhh allemaal spel, maar toen ik zag hoe hij naar der toerende toen ze eraan kwam... dacht ik.... het zal toch niet hé (huubje weer verliefd)
Als dit allemaal gescript en gespeeld is dan mogen ze we wat mij betreft DGK voordragen voor een Emmy.
pi_57689890
Hoeveel paginas hebben de cossen tegenwoordig hier?
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 02:12:13 #270
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57689896
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 02:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk OF Claire zich laat piepelen, want ik denk ook niet, dat het Huub lukt om dit bij Claire te doen.
Claire is veel te nuchter om Huub op de kast te jagen, die heeft volgens mij een hele tactische manier van praten. '
Meebuigen en daarna heel hard, maar subtiel terug veren.
Ik blijf vinden dat ze het naar omstandigheden en karakter het goed doet. Ik kan niks bedenken wat ik tegen Claire zou kunnen hebben. Omdat ze te lief is en saai? Nou mij zit ze helemaal niet in de weg. Ik vind haar mooi passen bij Huub. De een heeft wat teveel en de ander wat te weinig. Tegenpolen.
Goedemorgen :W
pi_57689918
Echt zo'n vrouwending hé...tegen je aankruipen in bed als je nog pissed off bent.
Als kerel denk je dan alleen maar...hoe groot is dit bed en waarom moet je hier komen liggen.

Brian kan dat ook altijd waarderen...
pi_57689970
Komt er nu morgen eindelijk een brief met een boete ?
het is toch verdomme een schande dat de FEBO hier gewoon niks op uit doet !
Ja die moet eerst ook bewusteloos daar onderaan de trap liggen en dan nog zal ie natrappen want als ie boos is is ie boos!
En dan nog is het haar schuld !
ZE HAALT GEWOON HET BLOED ONDER Z'N NAGELS VANDAAN EN HIJ WIL IETS TERUG ZIEN VAN DAT BLOED!!!!!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 02:17:44 #274
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57689974
Liefde is: Samen een sigaretje roken...

FILMPJE:
Noemt Brian Amanda en Lieke nou hoeren??
.
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')