doet me denken aan dat liedje van Acda en de Munnikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd soort communicatie.
Nou daar ligt ze dan, het is echt goed uitgesproken
Leuk petje... staat je goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:36 schreef PeterNB het volgende:
De regie zoomt nog maar es even in naar het Bassie en Adriaan schilderij boven hun bed
met het hartje
en hij dult geen tegenspraak,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is Brian altijd iemand geweest die z'n gevoel niet duidelijk kan maken aan mensen.... net alsof ie een kronkel in z'n hoofd heeft. Vaak begrijp ik hem wel wat ie bedoelt maar hij kan het niet overbrengen. Een soort van Toondoof... hij denkt de noot goed te zingen maar in feite zit ie er helemaal naast zonder het zelf door te hebben.
Zo waarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:36 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
1 koffer 2 koffers
20 kilo wit 40 kilo wit
paspoort vals paspoort
vliegticket enkele reis
Mike kwam nog even kijken, maar Brian zegt dat ze ruzie haddenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:41 schreef blomst het volgende:
Amanda en Brian maken het gezellig voor mike zijn laatste avond.
Bij B&A niet denk ik...Amanda heeft pikstraf.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:42 schreef AnTjUh het volgende:
wordt er niet gebangd vanavond?
Neuuuh die gesprekken kan ik nu wel dromen zonder te luisteren. Die gaan al weken hetzelfdequote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef avonne het volgende:
Luistert er nog iemand naar Held Huub en zijn Prinses?
Denk eerder, dat Brain kutstraf heeft. (of is het anusstrafquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bij B&A niet denk ik...Amanda heeft pikstraf.
Ik denk dat ze lekker door kabbelenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef avonne het volgende:
Luistert er nog iemand naar Held Huub en zijn Prinses?
Dat wijf is helemaal van het pad af..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef mazaru het volgende:
Waarom ligt ze nou aangekleed in bed?
Ze heeft wel haar schoenen uitgedaan en ze gaat gewoon slapen hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef mazaru het volgende:
Nou ja, dan is ze morgen wel snel klaarquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft wel haar schoenen uitgedaan en ze gaat gewoon slapen hoor
Van het pad af? Ze loopt haar hele leven al door de bosjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat wijf is helemaal van het pad af..
Lieke is d'r beste vriendin....ze heeft te veel gezopen en ze is zielig.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja, dan is ze morgen wel snel klaar
Gelukkig mag ze morgen heel de dag gaan winkelen met Mike. Dat kind komt nooit de villa uitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat wijf is helemaal van het pad af..
Lieke is d'r beste vriendin....ze heeft te veel gezopen en ze is zielig.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:47 schreef Borga het volgende:
[..]
Van het pad af? Ze loopt haar hele leven al door de bosjes.
Claire laat zich niet piepelen. Die kan heel goed d'r mondje roeren als zij vindt dat dat nodig is. Futuliteiten interesseren haar weinig. Zij schrijft mensen niet meteen af als die fouten maken. Daarbij heeft ze een goed rechtvaardigheidsgevoel. Ik zeg ook al een paar dagen dat Huub het nog wel eens erg zwaar zal krijgen om Claire weg te stemmen. Eigenlijk hoorde je dat vanavond al door de verhalen tegen Jaap door.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haha, die Huub. Die denkt, dat hij aan Claire een makkie heeft.
Toen zij net thuis kwam, liet zij haar autoriteit heel goed gelden, door hem terecht te wijzen als hij zich ongenuanceerd uitliet over Lieke. En Huub luisterde braaf. Ja, nu nog wel. Nu gaat het om veel geld.
Ben benieuwd hoe hij buiten de kooi naar haar luistert en hoe Claire zich laat piepelen.
Kan ze sneller weg rennen als hij weer begint te stompen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef mazaru het volgende:
Welk filmpje??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef Copycat het volgende:
Zo, bijgelezen. En dat filmpje gezien.
Maar die ogen van Amanda gaan pas echt open als ze eerst zijn dichtgeslagen. En dan nog is het een lucky shot, ben ik bang.
Triest meisje.
welk filmpje?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:50 schreef Copycat het volgende:
Zo, bijgelezen. En dat filmpje gezien.
Maar die ogen van Amanda gaan pas echt open als ze eerst zijn dichtgeslagen. En dan nog is het een lucky shot, ben ik bang.
Triest meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |